ezzy, 27.9.2005 10:46:
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?
_o/
210 posts, 11 pages, 76,597 views
ezzy, 27.9.2005 10:46:
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?
DjBeliar, 27.9.2005 11:31:
Tästä päästään taas siihen ikuisuusongelmaan, että jonkun tarttis vaan järkkää niille teinixeille omia bileitä -> teinit pysyis poissa aikuisten bileistä ja teineistä saataisiin leivottua tulevaisuuden klubbaajia...
John, 27.9.2005 12:01:
---
josbe, 27.9.2005 11:03:
---clips---
---
En ole mielestäni ottanut asiaa mitenkään erityisen vakavasti. Enkä myöskään sanonut, että teinit häiritsisivät minua. Sanonpahan vaan, etten haluaisi, että 12-vuotias pikkusiskoni (jos sellaisen omistaisin) kävisi baarissa vetämässä lärvejä ja käyttäytymässä typerästi. Jos taas omistaisin 22-vuotiaan siskon, niin mulle olis IHAN sama missä se kävisi, ja jos käyttäytyisi huonosti, niin omapa olisi mokansa, minkäs sille sitten voi. Ja sanon sen siksi, että sinäkin hiffaisit pointtiniKaikkea ei tarvi ottaa niin vakavasti! Jos teinit häiritsee, niin sitten häiritsee. Jos ne aiheuttaa pahaakin häiriötä, niin eiköhän ne poisteta paikalta, ihan niin kuin täysi-ikäisetkin rasitteet.
Rinnastat siis tulorajan ja ikärajan? Mielenkiintoista.. Esimerkiksi alkossahan on JO sekä ikä- että tuloraja, ainakin kallliimpiin viinaksiin...Mutta jos nyt sille linjalle lähetään, että nuoremmat ja tyhmemmät häiritsevät, niin mun puolesta ikäraja voisi olla vaikkapa 24 vuotta joka paikkaan, ja miksei laiteta saman tien vaikka tulorajatkin!
Hyvä, että varoitit, ja kiitosta vaan, oon nukkunu kyl oikein hyvin! Alan varmaan olla jo liian vanha siihen, että EN nukkuisi, ja yrittäisin samalla käydä säännöllisesti töissä. Muistan kyllä silti opiskeluajatkin, ja se vasta stressaavaa olikin, vai mitä?P.S. Herneet takaisin pussiin. Nukkukaa välillä. Paskan läpän varoitus! D.S.
josbe, 27.9.2005 12:30:
Ja sanon sen siksi, että sinäkin hiffaisit pointtini
Rinnastat siis tulorajan ja ikärajan? Mielenkiintoista.. Esimerkiksi alkossahan on JO sekä ikä- että tuloraja, ainakin kallliimpiin viinaksiin...
Muistan kyllä silti opiskeluajatkin, ja se vasta stressaavaa olikin, vai mitä?
Trixie, 27.9.2005 08:59:
Oon tässä jo jonkin aikaa ihmetelly et mitä helvettiä noi teinixit tekee K-18 bileis*täh*? ... onx sit kaikil hyvä mieli????
Niin tai mies. (?)John, 27.9.2005 12:08:
---
sts, 27.9.2005 12:04:
Kukatahansa nainen on siinä 1,5promillen humalassa aika teinahtava.... että sama se onko ne 16 vai 32v samaa paskaa läbää tulee
Haha. En usko, että olisin liiskautunut kehenkään kiinni ja vongannut seksiä sitten 16-vuotiaana saati 32-vuotiaana (jälkimmäisestä en tietenkään voi mennä takuuseen koska olen 28-vuotias).Paitsi että se 32-vuotias suuremmalla todennäköisyydellä vonkaa seksiä ja liiskaantuu kiinni...
josbe, 27.9.2005 12:49:
Jos on, niin voisko johtuu siitäkin, että niitä on (ainakin toivottavasti) nykyäänkin vielä vähän enemmän baareissa kuin noita 16-vuotiaita?
josbe, 27.9.2005 12:49:
Tai sit sä vaan oot vanhempien naisten mieleen
juju, 27.9.2005 11:07:
---
Skenemursu, 27.9.2005 10:30:
enemmän teinejä bileisiin ry !!!
todellakin, ne on söpöjä, niitä on kiva katsella, jos ne on poikia ne aina välillä painii lattialla ja se on hassun näköistä, jos ne on tyttöjä niin ne ketkuttelee ja kikattelee jos menet sanoon niille jonku kohteliaisuuden. aivan loistavaa!!!! kaikin puolin piristää koko hommaa kyllä noi kaikki oman ikäiset kemuttajat on jo nähty kiva saada uutta tuoretta ja nuorta verta bileisiin!
jos joku jaksais perustaa enemmän teinejä bileisiin ry:n niin ryhdyn vähintäänkin kannattaja jäseneksi!
---
se on kiva kun mun ei tarvi itse nähdä vaivaa omien syvimpien tuntojeni ilmaisuun kun sä teet sen mun puolesta niin hyvin
John, 27.9.2005 12:08:
Paitsi että se 32-vuotias suuremmalla todennäköisyydellä vonkaa seksiä ja liiskaantuu kiinni...
Trixie, 27.9.2005 08:59:
ym. ja vaik ois miten esitanssija tai muu vastaava ni se ei asiaa muuta et K-18 tarkoittaa et ne
Remotion, 27.9.2005 15:27:
---tosin ehkä 16 olisi hyvä raja koska aikuisten maailma voi olla vaikea ja vaarallinen käsittää hyvin nuorille...
drS, 27.9.2005 14:38:
---
John, 27.9.2005 12:08:
Paitsi että se 32-vuotias suuremmalla todennäköisyydellä vonkaa seksiä ja liiskaantuu kiinni...
---
mä haluun sun elämän.