Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 718,925 views

martina

Posts: 1,875

#1241 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Dneya, 21.12.2006 13:45:
Herra toimitusjohtaja yrityksestä X Vieraili tänään rakennuksessamme, tuli läppärinsä kanssa talon aulaan jossa on Wlan-yhteys nokialaisille. Aulassa printtasimme hänelle Vierailija-kortin roikkumaan rinnukseen, jotta hän on tunnistettavissa Vieraaksi jolla on lupa olla talossa. Herra X asettelee tietokoneensa aulan pöydälle ja alkaa rälätä sitä. Menee hetki ja setä pamahtaa tiskin reunalle

X: Onko teillä Wlan yhteys täällä?
respantyttö: Kyllä meillä on
X: No mikä sen nimi on, kone näyttää 7 erilaista!
rt: Olen pahoillani, mutta en tiedä. Voit kysyä sitä service deskistä.
X: Miten niin et tiedä?! Tämähän on service desk!
*tässä kohtaa paikalle saapuu myös henkilö suurvisiiri, sv, joka vastaa mm. respatytöistä*
rt: Meillä ei tässä talossa ole service deskiä. En tiedä mikä se yhteys on, mutta jos soitat sinne service deskiin *antaa numeron* niin he osaavat kyllä kertoa.
X: NO kyllähän teidän pitäisi tietää. Ettäkö minun pitäisi soittaa sinne servicedeskiin ja kysyä itse! Te olette asiakaspalvelijoita, mitä palvelua tämä on?!
sv: Tietotekninen tuki ei kuulu meille, service desk kyllä osaa neuvoa sinua.
X: USKOMATONTA! *hhmph**puusk**murr**jnejnejnejne*...

.. ja mies lähti kiukkuisena menemään..

Sitä paitsi! Tämä Vieras ei edes voi käyttää wlania, kun hän on Vieras jolla ei ole tunnuksia verkkoon. että silleen *justjoo* Ehkä ne siellä service deskissä sen sitten hänelle kertoivat.*igor*



eeh... mustakin kyl tuntuu oudolta ettei respantyttö voisi soittaa nopeaa(?) puhelua sinne service deskille? tai kertoa asiakkaalle heti alkuun, ettei voi koko wlania käyttää. :D
martina

Posts: 1,875

#1242 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Dneya, 22.12.2006 22:03:
---
---


Tajuttiin jälkeen päin se että hän olikin vieras, joten ei osattu ensikädessä sanoa ettei hän sitä voi käyttää. Ja kyseinen herra tuli ärjymään siihen kun oli muita asiakkaita joita palveltiin ja jonossa lisää. Niin siinä kohdassa kun herran käytös oli jo sen verran tyrmistyttävää, ja olimme kuitenkin jo ohjeistaneet häntä (koska ei itse siinä kiiressä voitu soittaa) niin ei kyllä enää tehnyt edes mieli soittaa. *justjoo*

Tuo keskustelu muuttui toisen lauseen jälkeen sellaiseksi että ko. mies rähjäsi, eikä keskustellut missään määrin asiallisesti. Tyyliin tänne-kaikki-heti-mulle-nyt!

Että olisi kyllä voitu soittaa, jos herra olisi odottanut vuoroaan ja esittänyt asiansa asiallisesti. Jotain tapoja oltava puolin jos toisin.



jälkeenpäin tajusitte että hän on vieras, vaikka ennen mitään miehen kiukutteluja printtasitte hänelle vierailija-kortin? no joo, en ala viilaa pilkkuu enempi. *piis*
Freja

Posts: 8,775

#1243 • • Freja Sihteeri
Mä luulin et joulunaika pitäs olla jotain iloa tms, mut viimeset 3 päivää töissä oli kaukana siitä. Onneks nyt joululoma ja vasta keskiviikkona takas töihin, kun kaikki on palanneet koteihinsa eikä lähde pitkään aikaan mihinkään kun tuhlasivat kaikki rahansa jouluna. Ihanaa *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

*Anna*

Posts: 181

#1244 • • *Anna* Fantastic House wife

Freja, 22.12.2006 23:04:
Mä luulin et joulunaika pitäs olla jotain iloa tms, mut viimeset 3 päivää töissä oli kaukana siitä. Onneks nyt joululoma ja vasta keskiviikkona takas töihin, kun kaikki on palanneet koteihinsa eikä lähde pitkään aikaan mihinkään kun tuhlasivat kaikki rahansa jouluna. Ihanaa *hihu*



Kaupanala tappaa jouluilon ihmisestä. Huomenna ovesta ryntää vielä ne kaikkein epätoivoisimmat ja keskiviikkona (ONNEKSI on kolmen päivän rauha) alkaa AH NIIN IHANA alennusmyynti... Jostain niillä ihmisillä riittää rahaa vielä joulun jälkeenkin. Kun saa halvalla! *eiei*
hemuz

Posts: 2,178

#1245 • • hemuz kätevä emäntä

*Anna*, 22.12.2006 23:16:

Kaupanala tappaa jouluilon ihmisestä. Huomenna ovesta ryntää vielä ne kaikkein epätoivoisimmat ja keskiviikkona (ONNEKSI on kolmen päivän rauha) alkaa AH NIIN IHANA alennusmyynti... Jostain niillä ihmisillä riittää rahaa vielä joulun jälkeenkin. Kun saa halvalla! *eiei*



Meni jo ne vähätki mitä tässä lumettomassa harmaudessa oli kerinny haalia.
Ja luojan kiitos, ruokakaupas ei oo mitää alennusmyyntei.
Freja

Posts: 8,775

#1246 • • Freja Sihteeri
Eilen aamulla oli maksupäätteissä vikaa. Näin ollen korttimankeli käytössä, eikä visa electron/maestro käynyt. Tästä olin kirjoittanut lapun.

Asiakas1 (kauhistuneen huutavalla äänellä): "Ai mitä meinaaks tää nyt sitä et pankkikortti ei toimi?"

Lapussa luki kutakuinkin "Valitettavasti emme voi tällä hetkellä ottaa vastaan Maestroa tai Visa electronia."


Asiakas2 (kauhistuneen epävarmalla hämmentyneellä äänellä): "Ai mitä? Eikö Mastercard toimi?"
Minä: "Masteri kyllä toimii, mutta Maestro ja electron ei tällä hetkellä. Mulla on tää manuaalilaite käytössä nyt."
A2: "Jaa no sitten" ja ojentaa MC/PK-korttinsa.

Minä laitan kortin mankeliin ja kaivelen MCn lippulappuja

M: "Niin Masterillehan se meni?" (Vähän kuin varmistaakseni vielä.)
A2: "Eieieieiei! Ku pankille tietenkin! Enhän minä nyt noin pientä summaa masterilla maksa!"
M: "Ai anteeks ymmärsin että halusitte Masterille"
A2: "No ei kun mä vaan aattelin kun tossa luki niin"


huoh.


Päivän aikana tuli monta kyselyä että eikö heidän pankkikortti nyt käy ja miksi ei käy ja saako he nyt ilmaiseksi ostoksensa kun heillä on vain electron yms yms.


Oli myös hieman rysää, että leivät loppuivat kesken.

A3-A100: "Hei anteeks nää leivät on loppu"

no älä


Mikä helvetti siinä myös on et pitää kysyä että "Eiks teil muka oo?"

A101: "Hei eiks teil muka oo lehtiä vielä?" (ja kello oli 5 aamulla)
M: "Olen tässä yksin, kaveri tulee vasta kuudelta joten silloin tulee lehdetkin"
A101: "Mut en mä oo sillon enää täällä! Ois kiva ollu saada jotain lukemista. Etkö sä voi antaa niitä sielt takaa?"
M: "Mulla ei ole niitä tuolla takana"
A101: "No aika valitettavaa"

joo.


A102: "Anna mulle viski."
M: "Mä en voi myydä vielä tähän aikaan alkoholia"
A102: "No mikäs paikka tää nyt sitten on? Joulu tulossa ettekä anna ees yhtä viskiä!"
M: "Alkoholilainsäädäntö kieltää mua myymästä. Halun pitää työpaikkani ja anniskeluluvat tässä paikassa."
Tämän jälkeen alkoi hirveä vänkääminen että "no anna ees yks" yms yms. Tarjottiin jopa euro tippiä jos antaisin yhen viskin. VAAUUU!!


A103: "Teillä on hirveän hidas palvelu"
M: "olen pahoillani, minua on vain yksi."
A103: "No voisitsä silti laskee vähän nopeemmin sitä olutta"
M: "Minä painan vaan nappia, olut tulee omaa vauhtiaan enkä minä voi sille mitään."
A103: "Hirveen hidasta."

NO SORI KUN SE VITUN OLUT TULEE NIIN HILJAA MUT JOS TILAAT 10 OLUTTA JA MUL ON VAA PARI HANAA NI EI SE NY IHAN SORMIA NAPSAUTTAMALLA OO SUN EDESSÄ. JA ONKO SE MUN VIKA JOS SUN EDELLÄ OLEVAT 5 MUMMOA HALUSI ANTAA VIIDEN SENTIN KOLIKKONSA MINULLE MUUTAMAN EURON OSTOSTA TEHDESSÄÄN?


Eilinen oli yhtä helvettiä. Tää päivä tulis olemaan vielä enemmän, mut mun psyyke ei kestäis sitä ja onneks ei tarvikaan kestää, kun oon jo joululomalla. Junamatka pitäs vielä kestää, sitten pääsee ihanaan rauhaan (sen jonkun järven (vai olikohan se joki?) rannalle minkä nimee en muista) *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1247 • • Aziz Combat Fighter
Eilen oli taas huutavien idioottien yö. Melkee kymmenen poistoa, ja kahesti meinas tulla idiootti iholle asti. Ja pieni mesta vielä, minne jengi tulee pääasiassa SYÖMÄÄN.

Mitä saatanaa..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1248 • • Edited Aziz Combat Fighter

Jone, 20.12.2006 17:34:
---
Jocular, 20.12.2006 17:28:
Ymmärskö joku ? ;)

---


Ei, koska vakuutusyhtiöt on uskomattomia paskalaitoksia, joiden mielestä on ihan helvetin ok nylkeä asiakkaitaan vuosikausia ja sitten kun asiakkaalle jopa joskus tapahtuu joku vahinko, niin yhtiö katsoo oikeudekseen koittaa luikerrella irti sen korvaamisesta kaikin mahdollisin tavoin. Näin toimimalla vakuutusyhtiöt takaavat sen, että asiakkaat heittäytyvät vähintään yhtä hankaliksi heitä kohtaan, koska ei sieltä perkele vieköön muuten mitään korvauksia heru.

Kummassakin niistä caseista, joissa olen joutunut vahinkoilmoituksen tekemään on vakuutusyhtiö ensin kieltäytynyt korvaamasta sitä. Järjettömän vänkäämisen ja täydellisen peräänantamattomuuden lopputuloksena korvauspäätös oli kuitenkin molemmissa tapauksissa lopulta myöntävä.

Luoja sinisilmäisiä tai taivuteltavia ihmisiä vakuutusyhtiöiltä suojelkoon.



Syynä tähän on se, että vakuutuspetos on yleisin suomalaisten tekemä rikos.

Käsi sydämellä, oliko se polkupyörä varmasti lukossa?
Jone

Posts: 8,258

#1249 • • Edited Jone Archibald Haddock

Kirvesmurhaaja, 23.12.2006 08:08:
Syynä tähän on se, että vakuutuspetos on yleisin suomalaisten tekemä rikos.



Niin, sitä on vaan oikeasti pikkasen vaikeampi sanoa kumpi on syy ja kumpi seuraus - ovatko vakuutusyhtiöt vittumaisia asiakkailleen, koska niin moni kusettaa vai kusettavat niin monet, koska vakuutusyhtiöt ovat vittumaisia asiakkailleen.

Jocular, 20.12.2006 18:41:
Ja juu. Mun korvausratkasuun ei vaikuta se vaikka veisit koko firmas toisen firman asiakkaaks, haukkuisit mut puolueelliseks, huoraks, lehmäks tai uhkaisit satuttaa.. Niin.. Ja poliisi on sitten se joka tekee rikosoikeudellisen ratkaisun ja mä voin pyörtää sen mun siviilioikeudellisella vakuutusyhtiönpäätösoikeudella.



Taidat olla suhteellisen tuore tapaus tuolla alalla?

Käsittääkseni homma ei kuitenkaan mene niin, että sinä päätät siitä korvataanko asiakkaan vahinko, vaan teet siitä esityksen eteenpäin ja tämä esitys joko hyväksytään tai jätetään hyväksymättä. Jos näin ei ole, niin olet nuorella iällä aika korkeassa asemassa vakuutusyhtiössä.

Niistä parista korvatusta vahingosta ainakin sain käsityksen, että niiden käsittelijä esitti ne esimiehelleen, joka lopulta teki päätöksen. Toinen näistä muuten korvattiin käsittääkseni lähinnä siksi, että käsittelijä soitteli mulle kännipäissään lomaltaan omasta puhelimestaan "mitä kuuluu"-puhelun (kyseessä oli arviolta viisikymppinen täti) eikä niinkään sen takia, että homma olisi muuten mennyt ihan vakuutusyhtiön pykälien mukaan. Et joo, kyllä niitä päätöksiä tehdään muutenkin kuin pykälien mukaan tilanteissa, joissa se on yhtiön oman edun mukaista.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1250 • • Aziz Combat Fighter

Jone, 23.12.2006 09:46:
---
Kirvesmurhaaja, 23.12.2006 08:08:
Syynä tähän on se, että vakuutuspetos on yleisin suomalaisten tekemä rikos.

---


Niin, sitä on vaan oikeasti pikkasen vaikeampi sanoa kumpi on syy ja kumpi seuraus - ovatko vakuutusyhtiöt vittumaisia asiakkailleen, koska niin moni kusettaa vai kusettavat niin monet, koska vakuutusyhtiöt ovat vittumaisia asiakkailleen.



Kyl mä katsoisin että vakuutusyhtiöt on vittumaisia siksi, että niitä yritetään kusettaa / kusetetaan niin paljon. Toi on kuitenkin sellanen kasvoton taho jonka pyhä tehtävä on maksaa lasku omista mokailuista, ja siltähän kinutaan rahaa ihan sumeilematta aina kun vaan on mahollista, oli sitten perusteita tai ei. Perusjuttuhan on, että kun pyörä pöllitään niin käydään ostamassa lukko ja murretaan se, ja kiikutetaan se poliisilaitokselle, tehdään rikosilmoitus ja kuitataan rahat.

Vakuuttaminen on riskienhallintaa, mutta vakuutusyhtiöiden kusettaminen ja valehtelu tuntuu olevan ihmisille jotenkin ihan itsestäänselvyys ja suorastaan hyväksyttävä toimintatapa.

Taas kerran siitä, että joku asia on perseestä, saadaan syyttä sitä että ihmiset on kieroja, itsekkäitä ja epärehellisiä selkärangattomia nuljakkeita jotka ajattelevat vain itseään ja omaa persettään.

Eipä se tietenkään toisaalta lohduta jos aiheesta penää omia korvauksiaan, mutta kyllähän ne rahat sieltä yleensä löytyy kun esittää asiansa selkeästi ja jämäkästi.
Jocular

Posts: 1,359

#1251 • • Jocular Janni

Jone,
Taidat olla suhteellisen tuore tapaus tuolla alalla?

Käsittääkseni homma ei kuitenkaan mene niin, että sinä päätät siitä korvataanko asiakkaan vahinko, vaan teet siitä esityksen eteenpäin ja tämä esitys joko hyväksytään tai jätetään hyväksymättä. Jos näin ei ole, niin olet nuorella iällä aika korkeassa asemassa vakuutusyhtiössä.



Mjoo tuore tapaus, ja homma menee tosiaan niin, että mä teen korvausesityksen, asiantuntija kattoo, oonko ratkassu oikein ja pistää bumerangina mulle ja mä välitän tiedon eteenpäin. Näin tapahtu sen ekan ~kuukauden. Nyt saan ratkasta asiat omin nokkineni ja jos tuntuu vähän vaikeemmalta tai epäselvemmältä ni sillon pistän asiantuntijalle.

Ja kyllä meille käsittelijöille on tehty moneen kertaan selväks, et kaikki asiakkaat on samassa asemassa ja, että ratkasuja ei tehdä uhkailujen perusteella, eikä silläkään uhalla, että se asiakas menetetään... Se veis pohjan koko touhulta.

Eikä tähän ratkasuiden tekoon mitää korkeaa asemaa tarvita. Kyse on vaan siitä et osaa ne lait ja ehdot.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

akir0

Posts: 2,554

#1252 • • akir0 idleRPG champion 2009

Jocular, 23.12.2006 12:29:
---
Ja kyllä meille käsittelijöille on tehty moneen kertaan selväks, et kaikki asiakkaat on samassa asemassa ja, että ratkasuja ei tehdä uhkailujen perusteella, eikä silläkään uhalla, että se asiakas menetetään... Se veis pohjan koko touhulta.



Luonnollisesti, mut reklamaatiot käsittelee varmaankin joku laaturyhmä tai esimiehet, jotka sitten arvioi tilanteen uusiksi. Omakin hylätty korvauspäätös muuttui, kun jakso sen paperin sinne laitokseen väsätä.

Muutaman lantin korvaaminen on kuitenki aika marginaalinen menetys jos sitä verrataan koko asiakkuuden menetykseen (tässä tapauksessa lainat+sijoitukset+vakuutukset).
martina

Posts: 1,875

#1253 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Dneya, 23.12.2006 16:26:
---
martina, 22.12.2006 22:11:
---
Dneya, 22.12.2006 22:03:

Kun 20min aikana käy 15 asiakasta ei voi muistaa kuka on kuka.*justjoo*

Mutta aivan. Ei täällä kai ole tarkoitus puida sitä, miten tilanteiden olisi pitänyt mennä, vaan voi purkaa mieltään siitä, että asiakas on ollut väärässä ja epäasiallinen palvelevaa tahoa kohtaan.



puhut kyllä jotenkin tosi ristiin. jos sillä on se vierailija-kortti rinnuksessa, pitäisi kellon jo kilahtaa. ja ilmeisesti näitä vierailija-kortteja printataan tosi monelle kun ei sen 20min aikana muista keille kaikille sen on antanut. en ollut todistamassa tilannetta, joten paha sanoa, mutta kirjoituksesi perusteella mun mielestä nimenomaan se palvelu ollut hieman heikkoa. mut se on vaan mun mielipide.

ja nyt lupaan kautta kivien ja mörököllien, etten enää fiilaile. *nauru**piis*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1254 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Jokunen päivä takana uudessa työpaikassa ja en ollut koskaan vielä antanut veikkauksesta voittoa kassasta, joten piti soittaa nopea puhelu. No siinä kun kyselin neuvoa työkaverilta, niin asiakkas (mies) mutisee koko puhelin ajan jotain, että "ai näin uusiako täällä ollaan" ja jatkoi sitä koko sen puhelun ajan niin, että oli hankaluuksia keskittyä kuuntelemaan tätä joka neuvoi. Olin kyllä vähällä monta kertaa huutaa, että NYT VITTU SE TURPA KIINNI! onneksi sit maltoin mieleni *nauru*

mua on nyt vituttanut 6 tuntia tän tapauksen johdosta, koskakohan tää loppuu *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#1255 • • niomic Guest

Hyzenthlay, 23.12.2006 20:15:
Jokunen päivä takana uudessa työpaikassa ja en ollut koskaan vielä antanut veikkauksesta voittoa kassasta, joten piti soittaa nopea puhelu. No siinä kun kyselin neuvoa työkaverilta, niin asiakkas (mies) mutisee koko puhelin ajan jotain, että "ai näin uusiako täällä ollaan" ja jatkoi sitä koko sen puhelun ajan niin, että oli hankaluuksia keskittyä kuuntelemaan tätä joka neuvoi. Olin kyllä vähällä monta kertaa huutaa, että NYT VITTU SE TURPA KIINNI! onneksi sit maltoin mieleni *nauru*

mua on nyt vituttanut 6 tuntia tän tapauksen johdosta, koskakohan tää loppuu *justjoo*



Vaikuttaa kyllä siltä, et ongelma about 100% sun päässä. Toki asia voi sapettaa hetken, mutta toivoisi tuonlaisessa duunissa, että homma siirtyy heti seuraavan toimen kautta henkiseen roskalaatiikkoon - muuten voi olla aika raskaat ajat edessä :/
Freja

Posts: 8,775

#1256 • • Freja Sihteeri
Jos mä en myy sulle kossuvettä jo valmiiksi sopivan humalatilasi takia, ni sä et kyl varmasti saa sitä myöskään sanomalla, että "Sun naama ei kuule miellytä mua!" ja uhkailemalla että "Odota kuule ku satutaan samaan paikkaan.."

Olipa taas huippupäivä töis.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MesMeRise

Posts: 667

#1257 • • MesMeRise Spinnamon

Freja, 23.12.2006 07:18:



A102: "Anna mulle viski."
M: "Mä en voi myydä vielä tähän aikaan alkoholia"
A102: "No mikäs paikka tää nyt sitten on? Joulu tulossa ettekä anna ees yhtä viskiä!"
M: "Alkoholilainsäädäntö kieltää mua myymästä. Halun pitää työpaikkani ja anniskeluluvat tässä paikassa."
Tämän jälkeen alkoi hirveä vänkääminen että "no anna ees yks" yms yms. Tarjottiin jopa euro tippiä jos antaisin yhen viskin. VAAUUU!!



aaaaaarrrgghhh, mä räjähdän sun puolesta.
Anna nyyyyt ees yks*toktok*
Avatar
#1258 • • *Mirri* Guest
Eräiden vanhempien käytös ravintolassa... *grr*

Tapaus 1: Kaksi naista tulee ravintolaan lastenvaunuineen lounasaikaan. He istuvat pöytäänsä ja levittävät sen jälkeen huovan lattialle pöytänsä viereen jolle laittavat lapset leikkimään ja heittelemään palloa. Kun menen ystävällisesti sanomaan ettei kyseistä huopaa voi keskelle ravintolan lattiaa laittaa, saan kuulla marmatusta siitä kuinka lasten pitää saada leikkiä ja kuinka lapsiperheitä sorretaan.

Tapaus 2: Ravintola on täynnä asiakkaita ja kiire pahimmillaan. Vanhemmat antavat jälkikasvunsa juoksennella vapaasti henkilökunnan ja muiden asiakkaiden jaloissa sekä kontata pitkin ja poikin. No joku näistä parivuotiaista LiisaPettereistä päättää jäädä leikkimään suoraan keittiön ja salin välissä olevan heilurioven taakse. Seurauksenahan on se, että kun tarjoilija tulee siitä ovesta, niin LiisaPetteri muksahtaa kumoon ja huuto on valtava. Hetken kuluttua saa kyseinen tarjoilija kimppuunsa huutavan äidin joka suureen ääneen ihmettelee, että emmekö katso ollenkaan eteemme ja kuinka tällaista voi tapahtua paikassa jossa on lapsia. Ei, meille ei ole kehittynyt röntgenkatsetta jolla näkisimme mitä oven takana tapahtuu (ovessahan on siis lasi kasvojen korkeudella joten siitä näkee mikäli joku täysimittainen takana seisoo). Ja ei, tämä ei myöskään ole lasten leikkipuisto vaan ravintola!

*igor*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1259 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 18.1.2007 22:41:
Eräiden vanhempien käytös ravintolassa... *grr*

Tapaus 1: Kaksi naista tulee ravintolaan lastenvaunuineen lounasaikaan. He istuvat pöytäänsä ja levittävät sen jälkeen huovan lattialle pöytänsä viereen jolle laittavat lapset leikkimään ja heittelemään palloa. Kun menen ystävällisesti sanomaan ettei kyseistä huopaa voi keskelle ravintolan lattiaa laittaa, saan kuulla marmatusta siitä kuinka lasten pitää saada leikkiä ja kuinka lapsiperheitä sorretaan.

Tapaus 2: Ravintola on täynnä asiakkaita ja kiire pahimmillaan. Vanhemmat antavat jälkikasvunsa juoksennella vapaasti henkilökunnan ja muiden asiakkaiden jaloissa sekä kontata pitkin ja poikin. No joku näistä parivuotiaista LiisaPettereistä päättää jäädä leikkimään suoraan keittiön ja salin välissä olevan heilurioven taakse. Seurauksenahan on se, että kun tarjoilija tulee siitä ovesta, niin LiisaPetteri muksahtaa kumoon ja huuto on valtava. Hetken kuluttua saa kyseinen tarjoilija kimppuunsa huutavan äidin joka suureen ääneen ihmettelee, että emmekö katso ollenkaan eteemme ja kuinka tällaista voi tapahtua paikassa jossa on lapsia. Ei, meille ei ole kehittynyt röntgenkatsetta jolla näkisimme mitä oven takana tapahtuu (ovessahan on siis lasi kasvojen korkeudella joten siitä näkee mikäli joku täysimittainen takana seisoo). Ja ei, tämä ei myöskään ole lasten leikkipuisto vaan ravintola!

*igor*



Ah..tuleepa yksi ihana muisto mieleen vuosien takaa Hesburgerista. Jossa erään mummon mukaan lähes pahointitelin hänen LiisaPetterinsä hengiltä. Hesburgerhan on lasten leikkipaikka ei mikään ravintola..*dissaa* Järjenkäyttö sallittua..Ravintola täynnä, kamala kiire, työntekijöillä kuumia ruokia tarjottimet täyttä.. Sellaisessa paikassa ei todellakaan ole turvallista antaa lasten juoksennelle vapaana kuin päättömät kanat..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

typo

Posts: 685

#1260 • • Edited typo Testaaja

akir0, 23.12.2006 12:35:
Luonnollisesti, mut reklamaatiot käsittelee varmaankin joku laaturyhmä tai esimiehet, jotka sitten arvioi tilanteen uusiksi. Omakin hylätty korvauspäätös muuttui, kun jakso sen paperin sinne laitokseen väsätä.



Vähän off-topic, mutta...

Itse kanssa tappelin melkein päivälleen 2 vuotta yhden kolarin takia (olin peräänajaja, mutta en syyllinen), mutta lopulta voitin jokaisessa puljussa, missä asiaa käsiteltiin (vakuutusyhtiö, liikennevahinkolautakunta, poliisi).

.pi.

Edit: aiheeseen tää liittyy siis lähinnä niin, että noita bumerangeja ja mulle negatiivisia päätöksiä tuli alkuun parikin, mutta jokaisen sain käännettyä edukseni lähettämällä lisää A4-saastetta asiani tueksi.

--
.psychedelicious.