Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 711,746 views

crissy

Posts: 1,958

#2201 • • crissy

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

opmdevil, 19.5.2010 16:39:
---
crissy, 19.5.2010 15:46:
---
opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!


---


Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?

---


en mä tiiä missä kaupassa sulla on tapana asioida mutta eiköhän ne vaatteet tulis lunastaa ensin ennenkuin ne kiskasee niskaan *justjoo*

meillä se hälyytin on housuissa yleesä persees niin mitenköHÄN mä saisin sen pois ilman et a) käsken asiakasta hyppäämään pöydälle niin että perse on siin hälynpoistajassa B) ja et mun ei tarttis mennä kaivelemaan asiakkaan persettä et saan sen toisen puoliskon pois.

sit kun ne on maksettu voi mennä sovitukseen laittamaan ne päälle.

---


Eli jos vaatteita ei saa panna niskaan ennen kuin ne on maksettu, niin niitä ei myöskään saa sitten sovittaa? Eikös, ja kuten edellä mainittiin niin vain köyhät sovittaa vaatteita. Mutta mutta, mua ei ite kaupan kassalla vituttanu yhtään se että joku tyyppi jätti vaelluskengät suoraan jalkaan tai jonkun paidan päälleen sovituskopista ja siinä sivussa olen muutaman tarran ja lapun repinyt asiakkaiden perseistä ja tissien päältä pois eikä se nyt maailma siihen kaadu. Kuuluu vaatekauppiaan arkeen.

EpicFail vaan on sellainen termi jota käytetään siihen että lääkäri poistaa vahingossa vasemman keuhkon oikean sijasta tai nainen pysäköi autonsa vahingossa satama-altaaseen.



kävit kuitenki saivartelemaan...

jokainen varmasti tajusi mitä tarkoitin ( luulisi että ymmärtäisi )

No eri asia on jos oot jotain tarroja vedelly tms.. mutta meillä käytetään piikkihälyttimiä ja niitä ei todellakaan niin vaan " vedetä" tisseistä tai perseistä.. siinä joutuis jo kaiveluhommiin ja se ei ihan meidän hommiin kuulu.

en tiedä mikä siinä on hankala käsittää et kun menet kauppaan ja löydät mieleiset tuotteet niin NE MAKSETAAN ENSIN ja sit ne on sun ja saat vaikka pyyhkii persettä niillä sitte tai polttaa roviolla.


ihan sama kuin ruokakaupassa et ethän sä voi syödä ruokia ennenkuin ne on maksettu.
Freja

Posts: 8,774

#2203 • • Freja Sihteeri

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

crissy, 19.5.2010 20:31:
ihan sama kuin ruokakaupassa et ethän sä voi syödä ruokia ennenkuin ne on maksettu.



Täst tuli mieleen, voisko ne jokka o ruokakaupas esim kassalla töissä, sanoa mikä näissä on linjaus?
Tai siis, tosi usein nähny esim äitejä jotka antavat lapsilleen pillimehun jo kaupassa ajoissa, ja kassahihnalle laittavat sitten tyhjän purkin esim sanoen että "lapsella oli jano" tms. Ottaako se päähän vai onko hyväksyttävää?
tuli kyl myös mieleen yks helteinen päivä ja mul meinas iskee totaalinen nestevajaus, menin kauppaa ja jono oli nii kova et avasin vesipullon minkä aioin ostaa, ja join siitä muutaman hörpyn. Tällöin ei kassatäti kyl sanonu mitn mut olinks mä ny aasiakas?

*blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#2204 • • crissy

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Freja, 10.8.2010 23:15:
---
crissy, 19.5.2010 20:31:
ihan sama kuin ruokakaupassa et ethän sä voi syödä ruokia ennenkuin ne on maksettu.

---


Täst tuli mieleen, voisko ne jokka o ruokakaupas esim kassalla töissä, sanoa mikä näissä on linjaus?
Tai siis, tosi usein nähny esim äitejä jotka antavat lapsilleen pillimehun jo kaupassa ajoissa, ja kassahihnalle laittavat sitten tyhjän purkin esim sanoen että "lapsella oli jano" tms. Ottaako se päähän vai onko hyväksyttävää?
tuli kyl myös mieleen yks helteinen päivä ja mul meinas iskee totaalinen nestevajaus, menin kauppaa ja jono oli nii kova et avasin vesipullon minkä aioin ostaa, ja join siitä muutaman hörpyn. Tällöin ei kassatäti kyl sanonu mitn mut olinks mä ny aasiakas?

*blush*



no toi on ihan yhtä väärin.. siis äideiltä. En o koskaan tehny ite niin ja mulla on 6v tyttö. kyllä pitää opettaa et pillimehu/laku/tikkari/ ihan mikä vaan pitää maksaa ensin ennekuin sen saa. Joku diabetes tai muu sairaus on hyväksyttävämpää, tosin silloin sitä varmaan kantaa mukanaan sokeripitoisia välipaloja ( joskin se joskus voi unohtua )


Mutta siis ihan yleinen sääntö ja periaate on ihan joka kaupassa ja ensin maksetaan ja sit saat pukea tuotteen päälle, syödä sen tai ihan mitä vain. Olen kyl kassalla mut en ruokakaupas.