Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 712,510 views

murrinalle

Posts: 463

#2181 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Lost-Soul, 27.10.2009 12:45:
Kyllä taas asiakasta sorretaan...

Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.

edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!



Saunalahden laskutusraja on muuttunut, se on nykypäivänä 8e. johtuu siitä että jotkut asiakkaat valittivat etteivät saa laskua joka kuukausi. Kaikkia ei voi aina miellyttää.. =)
Lost-Soul

Posts: 3,107

#2182 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

murrinalle, 29.1.2010 15:54:
---
Lost-Soul, 27.10.2009 12:45:
Kyllä taas asiakasta sorretaan...

Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.

edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!

---


Saunalahden laskutusraja on muuttunut, se on nykypäivänä 8e. johtuu siitä että jotkut asiakkaat valittivat etteivät saa laskua joka kuukausi. Kaikkia ei voi aina miellyttää.. =)


Perhana.. eikä tiedottanu tosta asiasta mitenkään.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Slim_Jim

Posts: 573

#2183 • • Slim_Jim
Itse olen hautausmaiden inventoija.

Asiakkaat ei valita *räkäistä naurua*
Vittu kun saanu kuulla ton vitsin varmaan miljoona kertaa *dissaa*
Worin

Posts: 526

#2184 • • Worin
Mä väsäilen kaiken näköstä rakennusalan paperihommissa tyyliin urakkasopimukset, energiatodistukset, rakennekuvat, arkkitehtikuvat, kosteusmittaukset, LVI kuvat, tarjouspyyntö aineistot, korjaus suunnitelmat. En nyt äkkiä keksiny muita mut suunnilleen kaikki paperihommat. Nää kaikki on tiettyyn vaikeusasteeseen asti eli en mitään pilven piirtäjiä suunnittele, ettei kukaan nyt kuvittele et oisin hyvä kaikessa kun se ei ole mahdollista. Seuraan faijan jalanjälkiä.

No ongelmia on tietysti, mut kun pyörii isojen asioiden parissa niin pieniä ongelmia tulee ihan kokoajan eikä ne haittaa kun niitä tietää tulevan ja niihin tottuu. Isoimmat ongelmat tulee siitä, et asiakkaalla on joku "asiantuntija" apuna. Ne yleensä tietää kaiken ja on kaikessa oikeessa. Sit kun lukee lehdistä et miten on tehty joku ihan pilipali ratkasu ja pistetään se suunnittelijan piikkiin niin eihän se yleensä sitä ole. Olen esim. asiakkaan tahdosta vetäny kunnon näyteikkunan talon pääoven viereiseenn paskahuussiin. Näin se halus ja näin sit oli tehtävä. Siitä on sitten kiva vieraiden kattella et siellähä se vääntää torttua. Paljon yleisempää on kuitenkin se et säästäjä tyyppiset kaverit meinaa tehä ratkasuita, joista ei hyvä seuraa ja niiden kans saa kovaa neuvotella et ne saa tekee järkeviä ratkasuja. Sit jos ne ei tee järkeviä ratkaisuita niin ei voi kun nostaa kädet pystyyn.

Mitä enemmän asiakkaalla on fyrkkaa niin sitä helpompaa on tehdä asioita. Sit näissä mun jutuissa on yksityisillä ihmisillä niin isot päätökset kiinni, et ne on yli 95% todennäkösyydellä järkeviä. Sit julkinen sektori, yritykset ja isännöitsijät on mukavia 100% kun niillä ei yleensä ole omat rahat pelissä.

ps. Onhan tää vähä bore, kun ei oo oikeestaan mitään valittamista, mut menkööt nyt kuitenkin.
Takyon

Posts: 2,945

#2185 • • Takyon Möwkö
Osaaks kukaan sanoa missä päin pääkaupunkiseudulla on paikka jota voi hyvällä omallatunnolla kutsua "Hämeenkyrön Sokokseksi"?

Edellinen asiakas - ilmeisen dementoitunut mummo - hyppäsi kyytiin Vantaan Rajakylästä ja sanoi haluavansa Hämeenkyrön Sokokselle. Hetken mietiskelyn jälkeen kysyn josko rouva osaisi hiukan tarkentaa toivettaan tai opastaa. Reittiä ei osannut neuvoa kun on vain pyörällä kulkenut matkaa mutta lähellä sen pitäisi olla, n. kuusi kilometriä. Kysyn josko tarkoitus olisikin mennä Hämeenkylään joka sijaitsee Vantaan toisella laidalla mutta vastaus kuuluu "Eikä kun Hämeenkyrön kuntaan! Se on ihan itsenäinen suuri kunta tuossa lähellä". Mielestäni tunnen Vantaan lähikunnat vähintäänkin nimeltä melko hyvin ja sieltä ei löydy Hämeenkyröä joten päätin tarkistaa navilta joka antaa matkaa pyöreästi 240 km Hämeenkyrö nimiseen kuntaan pirkanmaalla.

Pähkäillessä ja selvittäessä asiakkaan todellista määränpäätä olen ajellut hiljakseltaan lähintä vähänkään isompaa ostaria kohti, josko vaikka sattumalta osuisi oikeaan, eli Kontulaan. Kontulassa alkaa selvitä että rouva ei ihan taida enää muistaa missä päin suomea onkaan. Muistaa kyllä että lähdettiin Vantaan Rajakylästä mutta kun mainitsen että nyt ollaan Helsingissä niin hän ihmettelee että miten eihän mitenkään olla voitu ajaa niin kauas Hämeenkyröstä tässä ajassa. Eikä suostunut uskomaan satunnaisia ohikulkijoita, toista taksikuskia, numerotiedustelun tätiä eikä kaupan kassaa ja asiakkaita. Ota tuosta nyt sitten selvää..

Pääsinpäs eroon, vaikkakin pienellä tappiolla.. Taksitarkastajan puhelua odotellessa :/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

juu-zo

Posts: 577

#2186 • • juu-zo *KoneHuone*

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Takyon, 14.4.2010 13:00:
Osaaks kukaan sanoa missä päin pääkaupunkiseudulla on paikka jota voi hyvällä omallatunnolla kutsua "Hämeenkyrön Sokokseksi"?

Edellinen asiakas - ilmeisen dementoitunut mummo - hyppäsi kyytiin Vantaan Rajakylästä ja sanoi haluavansa Hämeenkyrön Sokokselle. Hetken mietiskelyn jälkeen kysyn josko rouva osaisi hiukan tarkentaa toivettaan tai opastaa. Reittiä ei osannut neuvoa kun on vain pyörällä kulkenut matkaa mutta lähellä sen pitäisi olla, n. kuusi kilometriä. Kysyn josko tarkoitus olisikin mennä Hämeenkylään joka sijaitsee Vantaan toisella laidalla mutta vastaus kuuluu "Eikä kun Hämeenkyrön kuntaan! Se on ihan itsenäinen suuri kunta tuossa lähellä". Mielestäni tunnen Vantaan lähikunnat vähintäänkin nimeltä melko hyvin ja sieltä ei löydy Hämeenkyröä joten päätin tarkistaa navilta joka antaa matkaa pyöreästi 240 km Hämeenkyrö nimiseen kuntaan pirkanmaalla.

Pähkäillessä ja selvittäessä asiakkaan todellista määränpäätä olen ajellut hiljakseltaan lähintä vähänkään isompaa ostaria kohti, josko vaikka sattumalta osuisi oikeaan, eli Kontulaan. Kontulassa alkaa selvitä että rouva ei ihan taida enää muistaa missä päin suomea onkaan. Muistaa kyllä että lähdettiin Vantaan Rajakylästä mutta kun mainitsen että nyt ollaan Helsingissä niin hän ihmettelee että miten eihän mitenkään olla voitu ajaa niin kauas Hämeenkyröstä tässä ajassa. Eikä suostunut uskomaan satunnaisia ohikulkijoita, toista taksikuskia, numerotiedustelun tätiä eikä kaupan kassaa ja asiakkaita. Ota tuosta nyt sitten selvää..

Pääsinpäs eroon, vaikkakin pienellä tappiolla.. Taksitarkastajan puhelua odotellessa :/



:D Hämeenkyröhän on tuossa 15 kilsan päässä tästä ikaalisista. Hämeenkyrössä ei kyllä yhtäkään sokosta ole että en tiedä mihin "hämeenkyrön sokokseen" on mummo sitten halunnut.

--
Respect is not given, it is taken

Takyon

Posts: 2,945

#2188 • • Takyon Möwkö

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Nitta, 15.4.2010 21:29:
---
Takyon, 14.4.2010 13:00:
- ilmeisen dementoitunut mummo -
---

Kai veit sen siihen osoitteeseen mistä otit kyytiin? Tai vielä mieluummin suoraan kotiin tai terveysasemalle?



Kyllä hän kotiosoitteensa muisti moneen kertaan mainita, ja aivan oikein vieläpä. Eli tiesi kyllä mistä on lähtenyt mutta ympäristö on vähän muuttunut mielessä. Jätin siis kauppaan johon hän lopulta halusi mennä..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Nitta

Posts: 5,021

#2189 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Takyon, 15.4.2010 21:39:
---
Nitta, 15.4.2010 21:29:
---
Takyon, 14.4.2010 13:00:
- ilmeisen dementoitunut mummo -
---

Kai veit sen siihen osoitteeseen mistä otit kyytiin? Tai vielä mieluummin suoraan kotiin tai terveysasemalle?

---


Kyllä hän kotiosoitteensa muisti moneen kertaan mainita, ja aivan oikein vieläpä. Eli tiesi kyllä mistä on lähtenyt mutta ympäristö on vähän muuttunut mielessä. Jätin siis kauppaan johon hän lopulta halusi mennä..


Hyvähyvä :) Muisteli luultavasti jotain nuoruudenaikaista ympäristöään ja sekoitti asiat mielessään. Sääliksi käy kun muisti menee niin huonoon jamaan eikä välttämättä ole sosiaalista verkostoa, joka huomaisi että nyt ei pysy enää mummolla jauhot pussissa. Osaan vaan kuvitella tuskastumisesi tuossa tilanteessa. Nimimerkillä: töissä aiheeseen useamman kerran törmännyt
crissy

Posts: 1,958

#2190 • • crissy
Asiakas jättää tavarat sovituskoppiin kuin paska perseestä FAIL!

Asiakas menee omin luvin avaamaan suljetun puolen sovituksesta FAIL!! ( kun siihen on laitettu vielä lappu et on kiinni ja ei saa siirtää kärryä FAIL AGAIN )

Asiakas tulee hupparin kanssa kassalle ja kun myyjä sanoo hinnan niin aletaan valittamaan et " siel oli hinta et .... " sit ku mennään katsomaan niin hintakyltissä lukee T-PAITA!!!!!! FAIL! Telineessä on siis t-paitaa ja hupparia. Asiakkaat voi ottaa sen silmän käteen.

Asiakas kysyy tiettyä tuotetta ja kun myymme ei oota niin herneet FAIL!!!


ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!


joo saatan olla kyrpiintynyt aspa mut on ollu la asti silkkaa helvettiä
Kolera

Posts: 4,256

#2191 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

crissy, 18.5.2010 23:00:
*asiakas on taas kerran väärässä*


sanoisin et ehkä yhtä tai kahta kohtaa lukuunottamatta oot avautunu näistä aikasemminki =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#2192 • • opmdevil Guest

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!



Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?
Kolera

Posts: 4,256

#2193 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!


---


Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?


jos hälyt on keskel housujen lahjetta ja mahdollinen poistokapistus jossain pöydän alla niin meinaatko et aspa haluu sen aasiakkaan sinne tiskin toiselle puolelle =P
Näin mä ainakin ihan yhtenä syynä olettaisin

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#2194 • • opmdevil Guest

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Kolera, 19.5.2010 10:45:
---
opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!


---


Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?

---

jos hälyt on keskel housujen lahjetta ja mahdollinen poistokapistus jossain pöydän alla niin meinaatko et aspa haluu sen aasiakkaan sinne tiskin toiselle puolelle =P
Näin mä ainakin ihan yhtenä syynä olettaisin



Niin, jos se on huonosti vedettu jonnekin lahkeen sisälle se häly (joka siis periaatteessa käy koko hälytin ajatusta vastaan kun pelotin puuttuu kun häly ei näy) niin ehkä ymmärrettävää mutta ei se siltikään mikään epicfail ole. Kyllä vaateliikkeessä pitäisi jotain asiakaspalveluasennetta olla että tiskin yli jonkun kapistuksen vie tai napsii niitä hintalappuja saksilla pois.
Yallu

Posts: 1,910

#2195 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

opmdevil, 19.5.2010 11:23:
---
Kolera, 19.5.2010 10:45:
---
opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!


---


Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?

---

jos hälyt on keskel housujen lahjetta ja mahdollinen poistokapistus jossain pöydän alla niin meinaatko et aspa haluu sen aasiakkaan sinne tiskin toiselle puolelle =P
Näin mä ainakin ihan yhtenä syynä olettaisin

---


Niin, jos se on huonosti vedettu jonnekin lahkeen sisälle se häly (joka siis periaatteessa käy koko hälytin ajatusta vastaan kun pelotin puuttuu kun häly ei näy) niin ehkä ymmärrettävää mutta ei se siltikään mikään epicfail ole. Kyllä vaateliikkeessä pitäisi jotain asiakaspalveluasennetta olla että tiskin yli jonkun kapistuksen vie tai napsii niitä hintalappuja saksilla pois.



Tuollanen perus-hälynpoistaja kun nyt yleensä on kiinni pöydässä ja ei tuo nyt niin hirveän yleistä ole, että jätetään kledjut niskaan kun tullaan kassalle.. ja kaiken kukkuraksi tuo häly laitetaan (tai ainakin pitäisi laittaa) vaatteisiin siten, ettei se
- tee vaatteelle vahinkoa
- haittaa sovitusta
- ole irroitettavissa vaatetta hajottamatta

Ei ole vaikeaa käydä maksamassa kassalla ja sitten käydä laittamassa ne rytkyt takaisin niskaan. Jos joudut sovittelemaan vaatteita kaupassa, niin silloin sulla ei ole tarpeeksi varallisuutta alkaa soittamaan suuta.
crissy

Posts: 1,958

#2196 • • crissy

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!


---


Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?



en mä tiiä missä kaupassa sulla on tapana asioida mutta eiköhän ne vaatteet tulis lunastaa ensin ennenkuin ne kiskasee niskaan *justjoo*

meillä se hälyytin on housuissa yleesä persees niin mitenköHÄN mä saisin sen pois ilman et a) käsken asiakasta hyppäämään pöydälle niin että perse on siin hälynpoistajassa B) ja et mun ei tarttis mennä kaivelemaan asiakkaan persettä et saan sen toisen puoliskon pois.

sit kun ne on maksettu voi mennä sovitukseen laittamaan ne päälle.
crissy

Posts: 1,958

#2198 • • Edited crissy

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

opmdevil, 19.5.2010 11:23:
---
Kolera, 19.5.2010 10:45:
---
opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!


---


Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?

---

jos hälyt on keskel housujen lahjetta ja mahdollinen poistokapistus jossain pöydän alla niin meinaatko et aspa haluu sen aasiakkaan sinne tiskin toiselle puolelle =P
Näin mä ainakin ihan yhtenä syynä olettaisin

---


Niin, jos se on huonosti vedettu jonnekin lahkeen sisälle se häly (joka siis periaatteessa käy koko hälytin ajatusta vastaan kun pelotin puuttuu kun häly ei näy) niin ehkä ymmärrettävää mutta ei se siltikään mikään epicfail ole. Kyllä vaateliikkeessä pitäisi jotain asiakaspalveluasennetta olla että tiskin yli jonkun kapistuksen vie tai napsii niitä hintalappuja saksilla pois.




no se ei oo kyllä asiakaspalvelusta kiinni..

ensinnäkään asiakas ei saa tulla kassapisteen taakse ( se on varmasti käytössä jokaisessa liikkeessä ) pienis putiikeissa voi tehdä poikkeuksia ilman et tulee sanomista.

ja siis yleinen käytäntähän on että tuote maksetaan ensin ennenkuin se on sinun.
Avatar
#2199 • • opmdevil Guest

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

crissy, 19.5.2010 15:46:
---
opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!


---


Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?

---


en mä tiiä missä kaupassa sulla on tapana asioida mutta eiköhän ne vaatteet tulis lunastaa ensin ennenkuin ne kiskasee niskaan *justjoo*

meillä se hälyytin on housuissa yleesä persees niin mitenköHÄN mä saisin sen pois ilman et a) käsken asiakasta hyppäämään pöydälle niin että perse on siin hälynpoistajassa B) ja et mun ei tarttis mennä kaivelemaan asiakkaan persettä et saan sen toisen puoliskon pois.

sit kun ne on maksettu voi mennä sovitukseen laittamaan ne päälle.



Eli jos vaatteita ei saa panna niskaan ennen kuin ne on maksettu, niin niitä ei myöskään saa sitten sovittaa? Eikös, ja kuten edellä mainittiin niin vain köyhät sovittaa vaatteita. Mutta mutta, mua ei ite kaupan kassalla vituttanu yhtään se että joku tyyppi jätti vaelluskengät suoraan jalkaan tai jonkun paidan päälleen sovituskopista ja siinä sivussa olen muutaman tarran ja lapun repinyt asiakkaiden perseistä ja tissien päältä pois eikä se nyt maailma siihen kaadu. Kuuluu vaatekauppiaan arkeen.

EpicFail vaan on sellainen termi jota käytetään siihen että lääkäri poistaa vahingossa vasemman keuhkon oikean sijasta tai nainen pysäköi autonsa vahingossa satama-altaaseen.
Snowie

Posts: 601

#2200 • • Snowie Ihku Hiutale

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

crissy, 19.5.2010 15:56

...ensinnäkään asiakas ei saa tulla kassapisteen taakse ( se on varmasti käytössä jokaisessa liikkeessä ) pienis putiikeissa voi tehdä poikkeuksia ilman et tulee sanomista.

ja siis yleinen käytäntähän on että tuote maksetaan ensin ennenkuin se on sinun.


Toi on ilmeisesti yllättävän vaikea käsittää ja ihan äärimmäisen vittumaista. "kyllähän mä tän päälle voin laittaa kun ostan sen"
Joo, niin voit, sitten kun OLET ostanut sen. Vittu. *justjoo*