Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 712,540 views

kinderi

Posts: 1,783

#2162 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

hemuz, 18.9.2009 10:04:
---
kindertin, 17.9.2009 13:00:
Alkossa on kyllä hauskaa.

---


Arvaa paljon joutuu näittenkans painimaan ruokakaupassa...
Toinen on sitten jo maistelleet asiakkaat...



Joo, tiedän myös sen puolen. Kokemusta löytyy Valintalosta ja Lidlistä. Voin sanoa että "helpompaa" on Alkon puolella, mitä näihin kännisiin tulee.. Muistan jotain tilanteita kun kakarat tulee ostamaan hirveen kasan ruoka-aineksia ja yrittää jemmata tupakka-askin sinne ostosten väliin ja sitten tiuskii ja suuttuu kun kysyy paperit..

Mikä juttu se muuten on, että jengi heiluttelee auton avaimia siinä kassalla? Ei kukaan jätä henkkareita kysymättä sen takia et waaaau, ton on pakko olla täysi-ikäinen kun sillä on auton avaimet :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Lyylikki

Posts: 2,975

#2163 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

kindertin, 18.9.2009 10:20:
Mikä juttu se muuten on, että jengi heiluttelee auton avaimia siinä kassalla? Ei kukaan jätä henkkareita kysymättä sen takia et waaaau, ton on pakko olla täysi-ikäinen kun sillä on auton avaimet :D



Mulla on 16-vuotiaasta ollut äitin kanssa rinnakkainen Master Card Gold pankkikortti. Yleensä, kun sillä maksoi 18-vuotiaana, niin missään ei kyselty papereita. Tosin en tietenkään tajunnu tätä yhteyttä kuin vasta 18 täytettyäni. Peelo mikä peelo. *vink*
kinderi

Posts: 1,783

#2164 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Lyylikki, 18.9.2009 11:59:
---
kindertin, 18.9.2009 10:20:
Mikä juttu se muuten on, että jengi heiluttelee auton avaimia siinä kassalla? Ei kukaan jätä henkkareita kysymättä sen takia et waaaau, ton on pakko olla täysi-ikäinen kun sillä on auton avaimet :D

---


Mulla on 16-vuotiaasta ollut äitin kanssa rinnakkainen Master Card Gold pankkikortti. Yleensä, kun sillä maksoi 18-vuotiaana, niin missään ei kyselty papereita. Tosin en tietenkään tajunnu tätä yhteyttä kuin vasta 18 täytettyäni. Peelo mikä peelo. *vink*



Henkkarithan tarkistetaan ENNEN maksamista?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Kolera

Posts: 4,256

#2165 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

kindertin, 18.9.2009 14:26:
---
Lyylikki, 18.9.2009 11:59:
---
kindertin, 18.9.2009 10:20:
Mikä juttu se muuten on, että jengi heiluttelee auton avaimia siinä kassalla? Ei kukaan jätä henkkareita kysymättä sen takia et waaaau, ton on pakko olla täysi-ikäinen kun sillä on auton avaimet :D

---


Mulla on 16-vuotiaasta ollut äitin kanssa rinnakkainen Master Card Gold pankkikortti. Yleensä, kun sillä maksoi 18-vuotiaana, niin missään ei kyselty papereita. Tosin en tietenkään tajunnu tätä yhteyttä kuin vasta 18 täytettyäni. Peelo mikä peelo. *vink*

---


Henkkarithan tarkistetaan ENNEN maksamista?


Mut jos heiluttelee niitä siin kassahenkilön eessä autonavaimien kans ku ne tuotteet lyödään hihnan läpi

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

turquoise

Posts: 732

#2166 • • turquoise e-ra2co
Rupes naurattaan Valintatalossa pari päivää sitten: "En mä näe, kun sulla on sormi tossa kuvan päällä".

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Takyon

Posts: 2,945

#2167 • • Takyon Möwkö
On muuten todella rasittavaa kun asiakas haukottelee ja huokailee koko matkan. Yks äijä jota aina välillä kuskailen ja sen matkat ei kertaakaan ole ollu kymmentä minuuttia pidempiä, mut siinä ajassa tää tyyppi ehtii huokaista/haukotella 20-30 kertaa. Vittu et on raivostuttava tapa..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Fyrisch

Posts: 4,525

#2168 • • Fyrisch

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Takyon, 27.10.2009 11:59:
On muuten todella rasittavaa kun asiakas haukottelee ja huokailee koko matkan.



Sillon kannattais varmaan kysyä hyvänä asiakaspalvelijana jos asiakkaalla on kaikki hyvin?
Tuskimpa se kuiteskaan sulle haukotteli.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#2169 • • Edited Lost-Soul los pallos
Kyllä taas asiakasta sorretaan...

Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.

edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ninscu

Posts: 635

#2170 • • ninscu candydelic
Puutarhaosaston kassalla jatkuvasti samat keskustelut:

M: Tuo kookos on tosi herkkä, sun pitäis käydä pakkauttaas se tuola neuvontapisteellä.
A: Pffhhhhhhaahahahhahaaa älä ny hulluja puhu, mun auto on tos ihan lähellä eikä sielä oo ees pakkasta!

M: Tuolla neuvontapisteellä pakataan nuo teidän orkideanne, koska ne eivät kestä kylmää.
A: Emmä jaksa sinne enää mennä. (n. 25m matkaa)

Noh vittu, suit yourself.

--
.. grooving with the eternal now ..

pululu

Posts: 1,102

#2171 • • pululu .jemmutti.

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Lost-Soul, 27.10.2009 12:45:
Kyllä taas asiakasta sorretaan...

Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.

edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!



... en tiennyt et Saunalahdella on minimilaskutus 25e. Joka kuukausi saan kyllä laskun, vaikka se on poikkeuksettomasti aina alle tuon euromäärän.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Freja

Posts: 8,774

#2172 • • Freja Sihteeri

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

pululu, 27.10.2009 14:12:
---
Lost-Soul, 27.10.2009 12:45:
Kyllä taas asiakasta sorretaan...

Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.

edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!

---


... en tiennyt et Saunalahdella on minimilaskutus 25e. Joka kuukausi saan kyllä laskun, vaikka se on poikkeuksettomasti aina alle tuon euromäärän.



Minimilaskuraja on hlöasiakkail se 25e, ellei sitten oo joku tietty palvelu jossa sitten tehty niin, ettei minimilaskurajaa ole (tai jos asiakas halunnut niin).
En nyt kyl sauniksen puolesta puhu mut yleisesti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tir

Posts: 951

#2173 • • tir

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Freja, 27.10.2009 14:33:
---
pululu, 27.10.2009 14:12:
---
Lost-Soul, 27.10.2009 12:45:
Kyllä taas asiakasta sorretaan...

Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.

edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!

---


... en tiennyt et Saunalahdella on minimilaskutus 25e. Joka kuukausi saan kyllä laskun, vaikka se on poikkeuksettomasti aina alle tuon euromäärän.

---


Minimilaskuraja on hlöasiakkail se 25e, ellei sitten oo joku tietty palvelu jossa sitten tehty niin, ettei minimilaskurajaa ole (tai jos asiakas halunnut niin).
En nyt kyl sauniksen puolesta puhu mut yleisesti.



ja tällä on oma keskustelunsa täällä, tässä keskustellussa sai haukkua/valittaa niistä asiakkaista..*vink*
Freja

Posts: 8,774

#2174 • • Freja Sihteeri

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

tir, 27.10.2009 15:21:
---
Freja, 27.10.2009 14:33:
---
pululu, 27.10.2009 14:12:
---
Lost-Soul, 27.10.2009 12:45:
Kyllä taas asiakasta sorretaan...

Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.

edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!

---


... en tiennyt et Saunalahdella on minimilaskutus 25e. Joka kuukausi saan kyllä laskun, vaikka se on poikkeuksettomasti aina alle tuon euromäärän.

---


Minimilaskuraja on hlöasiakkail se 25e, ellei sitten oo joku tietty palvelu jossa sitten tehty niin, ettei minimilaskurajaa ole (tai jos asiakas halunnut niin).
En nyt kyl sauniksen puolesta puhu mut yleisesti.

---


ja tällä on oma keskustelunsa täällä, tässä keskustellussa sai haukkua/valittaa niistä asiakkaista..*vink*



Täh. Enhän mä mitään oo haukkunut tai valittanut?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tir

Posts: 951

#2175 • • tir

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Freja, 27.10.2009 15:26:

Täh. Enhän mä mitään oo haukkunut tai valittanut?


nimenomaan, keskustelut tosiaan jaottuu asiakaspalvelijoihin ja niihin asiakkaisiin. tämä missä nyt ollaan oli asiakaspalvelijoiden ja tuo toinen minkä linkkasin ni niiden asiakkaiden. juukosta joo *joo*
Freja

Posts: 8,774

#2176 • • Freja Sihteeri

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

tir, 27.10.2009 15:28:
---
Freja, 27.10.2009 15:26:

Täh. Enhän mä mitään oo haukkunut tai valittanut?

---

nimenomaan, keskustelut tosiaan jaottuu asiakaspalvelijoihin ja niihin asiakkaisiin. tämä missä nyt ollaan oli asiakaspalvelijoiden ja tuo toinen minkä linkkasin ni niiden asiakkaiden. juukosta joo *joo*



Ömmm mä vaan kerroin faktan tohon mitä pululu pohti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tir

Posts: 951

#2177 • • tir

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

Freja, 27.10.2009 15:32:
---
tir, 27.10.2009 15:28:
---
Freja, 27.10.2009 15:26:

Täh. Enhän mä mitään oo haukkunut tai valittanut?

---

nimenomaan, keskustelut tosiaan jaottuu asiakaspalvelijoihin ja niihin asiakkaisiin. tämä missä nyt ollaan oli asiakaspalvelijoiden ja tuo toinen minkä linkkasin ni niiden asiakkaiden. juukosta joo *joo*

---


Ömmm mä vaan kerroin faktan tohon mitä pululu pohti.


juu en mie millään pahalla. tuli vaan lainattua viimesimmästä viestistä. ei vedellä palkokasveja nenuun juuhan.
ihan vaan yleisluontoisesti mainitsin asiasta.
Freja

Posts: 8,774

#2178 • • Freja Sihteeri

Replying to Asiakas on aina väärässä.:

tir, 27.10.2009 15:48:
---
Freja, 27.10.2009 15:32:
---
tir, 27.10.2009 15:28:
---
Freja, 27.10.2009 15:26:

Täh. Enhän mä mitään oo haukkunut tai valittanut?

---

nimenomaan, keskustelut tosiaan jaottuu asiakaspalvelijoihin ja niihin asiakkaisiin. tämä missä nyt ollaan oli asiakaspalvelijoiden ja tuo toinen minkä linkkasin ni niiden asiakkaiden. juukosta joo *joo*

---


Ömmm mä vaan kerroin faktan tohon mitä pululu pohti.

---

juu en mie millään pahalla. tuli vaan lainattua viimesimmästä viestistä. ei vedellä palkokasveja nenuun juuhan.
ihan vaan yleisluontoisesti mainitsin asiasta.



En tässä mitään herneitä vedellytkään, en vaan ymmärtänyt mitä ajoit takaa mun osalta. Jos quottaat mua, quotet ei mene muille ketä mä oon esim lainannut.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avangion

Posts: 2,529

#2179 • • Avangion Punakardinaali
Jaahas...
Olen mm. sääoloista johtuvien kiireiden takia ollut aspassa lainassa jonkin aikaa.
On tähän mahtunut asiakkaita laidasta laitaan.

Just äsken soitti asiakas, jonka jäljiltä on vieläkin hieman adrenaliinia liikkeellä.
On mulla vihaisia asiakkaita ollut muitakin, mutta tämä tuntui siltä kuin olisi lyönyt mua linjan kautta.

Vihainen asiakas ei viitsinyt kuunnella mitä sanoin. (Fiksua soittaa silloin aspaan.) Palvelen asiakkaita hyvin laajalta alueelta Suomea. Kysyin, että mistä kaupungista asiakas soittaa. Hän ihmetteli sitä suureen ääneen. Ihan kuin mä tietäisin sen etukäteen. Selitin että puhelu tuli Helsinkiin. Hän alkoi huutamaan, että ei kun täällä Pattijoella! N:nnellä yrittämällä sain läpi, että minä olen Helsingissä. Siinä välissä heppu ehti kuitenkin huutaa ihan naama punaisena. Välillä jopa aloitti lauseen rauhassa ja rääkyi "avainsanat": Mitä sitä HELSINKIÄ tuputat. Olen täällä PATTIJOELLA!

Jostain syystä en tuolle asiakkaalle toivottanut hyvää viikonloppua. *hih*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avangion

Posts: 2,529

#2180 • • Avangion Punakardinaali
Lisätään nyt tämäkin samalla kertaa.

Asiakkaan puhelu tuli tänne jätehuollon asiakaspalveluun. Asia koski kiinteistöhuoltoa. Se ei välttämättä ole asiakkaan moka, jos jälkimmäisen linja oli täynnä.

Aasiakas pyysi yhdistämään tietylle henkilölle, joka on palvelupäällikkö kiinteistöhuollossa. Normaalin tavan mukaisesti kerroin ottavani välipuhelun kyseiselle henkilölle. Pitää kuitenkin varmistaa, että hän voi sen ottaa vastaan. Se ei kelvannut asiakkaalle mitenkään päin. Heppu alkoi vänkäämään ja vähän ajan päästä innostui oikein kunnolla: "Saanko sitten hänen esimiehelleen?". Ihan kuin sinne varsinkaan voisin yhdistää.
Vastasin siihen rehellisesti: "Kun tämä puhelu tuli jätehuollon puolelle, niin en edes tiedä kuka hänen esimiehensä on." Siitä vasta ratkesikin riemu.
Loppujen lopuksi aasi(akkaa)lle kelpasi, se että yhdistän kiinteistöhuollon asiakaspalveluun. Oli erittäin tyytyväinen siitä. Saman vastauksen sai kyllä sielläkin.

Mielenkiintoistahan on se että ensin yrittää työnjohtoon, siitä pykälää ylemmäs ja oikein vänkäsi näitä. Lopuksi suostuikin pykälää alkuperäistä vaatimusta alemmas ja koki itsensä vielä voittajaksi. *nauru* Meitä on moneen...


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])