Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 713,602 views

Jocular

Posts: 1,359

#2121 • • Jocular Janni

gnomex, 7.1.2009 11:49:
Iso keskisormi ..|.. ja opetelkaa ajamaan!



Ai onko sustaki tullu rattiraivo? *nauru* *pahis*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#2122 • • Lost-Soul los pallos

Takyon, 7.1.2009 10:29:
Mulla on tapana varsinkin iäkkäämpien asiakkaiden kohdalla tarjota turvavyötä jo siinä vaiheessa kun autan heitä autoon sisään, koska aika usein heillä on vaikeuksia saada sitä vyötä poimittua sieltä sivusta omin avuin. Tänään sitten eräs rouva sanoi kiukkuisesti että ei hän käytä kun se kiristää. Hyppäsin itse kuskin paikalle ja lähdin ajamaan, hetken päästä rouva sitten itse kaivoi sen vyön ja veti sen itsensä yli mutta ei kiinnittänyt. Kehtasi vielä sanoa että huijataan vähän poliisia ettei näe. Vituttaa tuollainen.. Noin muutenkin tuntuu että monilla asiakkailla on aika iso aukko sivistyksessä kun usein kuulee kysymyksen "Eihän se ole pakollinen? Vai onko?"


Et olis lähteny ajamaa ennenku laittaa sen turvavyön kiinni.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Takyon

Posts: 2,945

#2123 • • Takyon Möwkö

Lost-Soul, 7.1.2009 13:03:
---
Takyon, 7.1.2009 10:29:
Mulla on tapana varsinkin iäkkäämpien asiakkaiden kohdalla tarjota turvavyötä jo siinä vaiheessa kun autan heitä autoon sisään, koska aika usein heillä on vaikeuksia saada sitä vyötä poimittua sieltä sivusta omin avuin. Tänään sitten eräs rouva sanoi kiukkuisesti että ei hän käytä kun se kiristää. Hyppäsin itse kuskin paikalle ja lähdin ajamaan, hetken päästä rouva sitten itse kaivoi sen vyön ja veti sen itsensä yli mutta ei kiinnittänyt. Kehtasi vielä sanoa että huijataan vähän poliisia ettei näe. Vituttaa tuollainen.. Noin muutenkin tuntuu että monilla asiakkailla on aika iso aukko sivistyksessä kun usein kuulee kysymyksen "Eihän se ole pakollinen? Vai onko?"

---

Et olis lähteny ajamaa ennenku laittaa sen turvavyön kiinni.

Toi on ihan hyvä tapa jos kyydissä on pelkkiä lapsia koska mä olen vastuussa niistä, mut aikuiset ovat itse vastuussa eikä mulla oikein ole oikeutta pakottaa..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

crissy

Posts: 1,958

#2124 • • crissy
hyvä asiakas!

jos sun tarttee saada uudet alkkarit niin voisitko maksaa niistä ja jos ei se kiinnosta ja pitää pöllii ne niin voitko vittu ees viedä ne paskaset mukanas!!!!!

Viime viikolla löyty sovituksesta yhet kusenpolttamat ja lauantaina jonku menkkakalsarit!

ET hyi vittu ku karstasta!!!!! *sars*
AXP

Posts: 57

#2125 • • AXP Shadow

crissy, 7.1.2009 15:19:
hyvä asiakas!

jos sun tarttee saada uudet alkkarit niin voisitko maksaa niistä ja jos ei se kiinnosta ja pitää pöllii ne niin voitko vittu ees viedä ne paskaset mukanas!!!!!

Viime viikolla löyty sovituksesta yhet kusenpolttamat ja lauantaina jonku menkkakalsarit!

ET hyi vittu ku karstasta!!!!! *sars*



Tämä ilmeisesti joku trendi nykyään?
Kuulin samanlaisen tapauksen tässä hiljattain... *toktok*
crissy

Posts: 1,958

#2126 • • Edited crissy

AXP, 7.1.2009 15:24:
---
crissy, 7.1.2009 15:19:
hyvä asiakas!

jos sun tarttee saada uudet alkkarit niin voisitko maksaa niistä ja jos ei se kiinnosta ja pitää pöllii ne niin voitko vittu ees viedä ne paskaset mukanas!!!!!

Viime viikolla löyty sovituksesta yhet kusenpolttamat ja lauantaina jonku menkkakalsarit!

ET hyi vittu ku karstasta!!!!! *sars*

---


Tämä ilmeisesti joku trendi nykyään?
Kuulin samanlaisen tapauksen tässä hiljattain... *toktok*



ja onpa löytyny kusinen arnoldsin muki, paskaa seiniltä ja vaatteista, lasten paskavaippoja, menkkasiteitä ja tampooneja ym.. noi kaks viimest ei onneks meidän liikkeestä..
Avatar
#2127 • • Annakins Guest

Takyon, 7.1.2009 10:29:
Mulla on tapana varsinkin iäkkäämpien asiakkaiden kohdalla tarjota turvavyötä jo siinä vaiheessa kun autan heitä autoon sisään, koska aika usein heillä on vaikeuksia saada sitä vyötä poimittua sieltä sivusta omin avuin. Tänään sitten eräs rouva sanoi kiukkuisesti että ei hän käytä kun se kiristää. Hyppäsin itse kuskin paikalle ja lähdin ajamaan, hetken päästä rouva sitten itse kaivoi sen vyön ja veti sen itsensä yli mutta ei kiinnittänyt. Kehtasi vielä sanoa että huijataan vähän poliisia ettei näe. Vituttaa tuollainen.. Noin muutenkin tuntuu että monilla asiakkailla on aika iso aukko sivistyksessä kun usein kuulee kysymyksen "Eihän se ole pakollinen? Vai onko?"



Se siis viitsi pitää toisella kädellä siitä vyöstä, jotta huijaisi poliisia mutta ei viitsinyt laittaa sitä kokonaan päälle? o_O
josbe

Posts: 1,982

#2128 • • josbe suomalainen juhlakinkku

nammo, 24.11.2008 14:51:
Mielenkiinnolla oon lukenu tätä topikkia. pistää vaan ihmetyttämään et samat nimimerkit aina uudestaan ja uudestaan vinisee asiakaspalvelun ihanuudesta ja kurjuudesta - jos duuni on niin paskaa ja kamalaa ja kurjaa ja ihmisarvoa alentavaa ni pakkoko siellä on olla.


Mielenkiinnolla oon lukenu tätä(kin) topikkia. Pistää ihmetyttämään et samat nimimerkit aina uudestaan ja uudestaan vinisee muista. Jos kaikki on niin paskaa ja kamalaa ja kurjaa jne. ni pakkoko se on lukea.

;)
Jutu

Posts: 3,054

#2129 • • Jutu Blondi

crissy, 7.1.2009 15:28:
lasten paskavaippoja,


Meidän raflan pöydältä löyty kerran lasten käytetty vaippa *sars* Ja ei kun kunnon desinfiointi ainetta hakemaan ja hinkkaamaan sitä pöytää *sars* Oli se joku sentään viitsinyt kääriä sen nätisti rullalle, mutta ei vahingossakaan saanut sitä esim vessan roskikseen. Ei kai ne kotonakaan jätä niitä paskasia vaippoja ruokapöydälle *pökr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Takyon

Posts: 2,945

#2130 • • Takyon Möwkö

Annakins, 7.1.2009 15:53:
Se siis viitsi pitää toisella kädellä siitä vyöstä, jotta huijaisi poliisia mutta ei viitsinyt laittaa sitä kokonaan päälle? o_O



Juuri näin! Ja siis vielä niin että se vyön lukko oli ihan samoilla holleilla kuin jos se olisi ollut kiinni, eli ei oikein päde sekään selitys että se puristaa kun se varmasti puristi ihan yhtä paljon noinkin.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

papana

Posts: 110

#2131 • • papana K-queen
Asiakas katkaisi korttinsa automaattiin, ja se on meidän vika... Näitä riittää, huh... Ja vittuillahan kun on paljon helpompaa puhelimitse kasvottomalle äänelle kuin päin naamaa.

Olen kansakunnan roskakori, mutta jollain kipeällä tavalla nautin siitä. Asiakaspalvelun suola on vittumainen asiakas, joka lopulta kiittää... Niin ja piilovittuilu of course! *pepdsodent*

--
life is trip and then you die...

Freja

Posts: 8,775

#2132 • • Freja Sihteeri
Gaah. Asiakas tehny tilauksen helmikuussa 2008, ja nyt soittaa miksi eräs asia on näin sekava, ja onko se tehty kahteen kertaan kun on tullut kuittauskin silloin kahteen kertaan. Wtf? Ei si yhtää aikasemmi viittiny soittaa? *whaat*
Siinä se sitten hieman valittaa että miten on mahdollista että tämä tehdään kahteen kertaan. Katsoin sitten historiahausta kyseistä tilausta, ja kävi ilmi, että asiakas oli itse alunperin laittanut sähköpostia meille, ja vastaanottaja-kentässä oli 2 eri tiimiä, missä sitten tietenkin molemmissa oli tämä käsitelty. Huoh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#2133 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 7.1.2009 15:28:

ja onpa löytyny kusinen arnoldsin muki, paskaa seiniltä ja vaatteista, lasten paskavaippoja, menkkasiteitä ja tampooneja ym.. noi kaks viimest ei onneks meidän liikkeestä..



*sars* todella karstasta *sars*

--
pinkki on pop!!!

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#2134 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
"ku tää kone käynnistyy niin hitaasti..
ku tää kone käynnistyy niin hitaasti..
ku tää kone käynnistyy niin hitaasti.."
x10

joo, tuli selväksi viiden ekan kerran aikana ku
sanoit ton *toktok*

--
dasinoaisnvs

julia

Posts: 39

#2135 • • julia

papana, 7.1.2009 21:41:
Asiakas katkaisi korttinsa automaattiin, ja se on meidän vika... Näitä riittää, huh... Ja vittuillahan kun on paljon helpompaa puhelimitse kasvottomalle äänelle kuin päin naamaa.



Tuli korteista mieleen yksi tapaus, kun aikanani työskentelin eräässä jenkkiläisessä pikaruokafirmassa. Asiakas oli pudottanut electroninsa roskikseen ja minähän sen jouduin sieltä tonkimaan. Sitten sain asiakkaalta haukut niskaan, koska hän oli myöhästynyt junasta, kun mulla kesti siinä tonkimisessa niin kauan.*hmph*
RiD

Posts: 2,817

#2136 • • Edited RiD Nukemi
Tuossa asiakas oli availlut meidän helpdeskiin tiketin ja valitteli että hänen wordpadissaan on jotain vikaa. Otin ko. keikan helpdeskiltä hoidettavaksi ja katselin screenshotit jne läpi. (katso allaoleva kuva). Otin asiakkaaseen yhteyden ja käytiin sitten seuraava kohtalaisen tyhjentävä keskustelu:

Minä [9:32]:
Moro
Te yrititte avata tota dokkaria wordpadissa ja ilmottelitte siitä eilen helpdeskii
Pari kysymystä:
Miks koitatte avaa wordpadissa, miksei esm ihan microsoft word?
Tusinaurpo1 [9:35]:
Wordpad on aivan käyttökelpoinen ohjelma.
Minä [9:35]:
juu on toki
mutta se ei tue funktioita tai mitään
eli kysymys kuuluu siis että onks jotain ihan spesifistä syytä miksette koita avata tota microsoft wordilla wordpadin sijasta, ja ootteko kokeillu ite microsoft wordia ton avaamiseen
Minä [9:44]:
kun faktahan on se että wordpad on aivan kuraa verrattuna microsoft wordiin. Ellei sit siinä oo jotain funktiota josta en tiedä jota ei löydy microsoft wordissa.
Minä [9:50]:
Elikkäs, oletteko kokeilleet microsoft wordissa, koska tuo teksti mitä yrititte käsitellä todennäköisesti sisältää sellasia funktioita johon alkeellinen wordpad ei vaan riitä
Tusinaurpo1 [10:00]:
En usko. Tähän asti vuosia Wordpad on sallinut vaikkapa printscreen -kuvallisten dokumenttien avaamisen mennen tullen. Tuo esimerkin Wordpad -dokumentti ei ole ainoa missä tuo "suojausilmoitus" on viime päivinä alkanut tulla vastaan.
Minä [10:01]:
joo kyllä kuvat aukeaa wordpadissa, mutta se on ihan eri asia kun funktiot sunmuut jota esm microsoft word käsittelee ja wordpad ei
Jos siis katos dokumentti on tehty microsoft word 2007:lla
On aika todennäköistä että sen kehittyneet funktiot ei toimi wordpadilla
Tusinaurpo1 [10:05]:
Mulla on tossa vieressä PC, XP jossa tuo KV2 "suojausvaroitettu" Wordpad aukeaa ilman mitään ongelmia. Voisitteko nyt vain pistää vian selvitykseen.
Minä [10:07]:
No siis, ongelma on siinä että...
Koitan kokoajan tässä selvittää tätä ongelmaa. Vistakoneissa on vaan PALJON tiukemmat politiikat joita vista ei välttämättä anna wordpadissa ajaa koska wordpadissa on HUOMATTAVASTI heikompi tietoturva kuin microsoft wordissa, sen takia teille jokaiselle on asennettu microsoft office koneelle, jossa on ms word jota pitäisi käyttää tekstitiedostojen muokkaamiseen. Joten tähän mun ongelmanselvitykseen kuuluu kysymys että oletteko koittanut toimiiko se microsoft wordilla vai ei?
Tusinaurpo1 [10:12]:
Jokainen osaa ajatella itse omilla aivoillaan mitä PC:n perusohjelmaa käyttää. Tällaiseen printscreen + muutama rivi tekstiä Wordpad on mitä oivallisin. Wordissä tuo aukeaa. Se vain osoittaa että virhe on "suojausohjelmassa" Wordpadin suhteen.
Minä [10:15]:
Niin, muttakun teidän wordpadissa ei ole mitään vikaa. Vaan tuo on estetty Turvapolitiikoilla
Voin ottaa etäyhteyden ja laittaa niin että kaikki tekstidokumentit aukeavat suoraan microsoft wordilla, mutta tolle wordpad ongelmalle en voi mitään.
XXX:llä näitä turvamuutoksia tehdään vähän väliä
Mutta tärkeintä on nytten se että toimiiko se microsoft wordilla vai ei
Tusinaurpo1 [10:16]:
Ei todellakaan kaikkia auki Wordilla. Toisinaan Wordpadilla tehdyt aukeavat hiukan eri tavalla Wordissä. Noita Wordpad -tiedostoja
Minä [10:17]:
Siis, jos jotkut dokumentit aukeavat microsoft wordilla erilailla niin sillon sen tekstin muotoilu on sekaisin. Jokainen muu kuitenkin lukee noita dokumenttejä microsoft wordilla
Mutta jos teette esm dokumentin wordpadilla ja sen muotoilu on väärin, se meinaa sitä että se joka sen dokumentin saa näkee sen muotoilun myös väärin, koska ko. henkilö joka tarkastelee sitä dokumenttiä todnäk. avaa sen myös microsoft wordilla eikä wordpadilla
Tusinaurpo1 [10:22]:
Noita Worpad tiedostoja saan toisinaan Järjestelmätoimittajiltakin. mm. XXX:lta. Ne ovat varsin arkipäiviäisiä. Minusta siis selvät viat niin kuin tässä suojausohjelmassa Worpadin suhteen pitää korjata eikä lähteä hakemaan niihin kiertoteitä. Tietoturva ei saisi häiritä normaalia työntekoa.
Minä [10:26]:
selvä, palaan kohta asiaan, kysäsen tuosta hieman miten toimia.



Koita tässä nyt työskennellä...

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#2137 • • Freja Sihteeri
Huoh. Sillä varmaankin saa tahtonsa läpi kun haukkuu asiakaspalvelijaa gestapolaiseksi kolmannesta valtakunnasta (*nauru*).

Ei näin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Substanced

Posts: 548

#2138 • • Edited Substanced FINRG Recordings
Pakko avautua...
Tänään yks asiakas tuli ihan varaston puolelle (oon siis kaupassa töissä) ja kysy apua. No mä sitten menin siihen. Sillä oli kaks muksua siinä, toinen vielä ihan vaavi. EI VITTU JA SE KYSY VOINKO MÄÄ VAIHTAA SEN VAIPAT SAMALLA KU SE KÄY OSTOKSILLA.

edit: kuinka tyhmiä ihmiset voi olla?
Amuck

Posts: 2,396

#2139 • • Amuck dub-i-dub

Substanced, 16.6.2009 14:26:
EI VITTU JA SE KYSY VOINKO MÄÄ VAIHTAA SEN VAIPAT SAMALLA KU SE KÄY OSTOKSILLA.


Vaihdoitko? :D

Mä sanon aina asiakkaille että voin tulla vaikka peittelemään ne iltaisin sänkyyn, se vaan näkyy sitten laskulla. Muutaman kerran kun tehokkaasti käyttää mm. nimikkeitä "selvittelytyö", "konsultointi" ja "tuntityö, kiireellinen" niin alkaa järjettömät vaatimukset ja "kyllähän sinä tämän ehdit huomisaamuksi hoitaa?" -kysymykset karsiutua. :)

Mun asiakkaat on kyllä kivoja. Tulinpa vaan kehumaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

longshort

Posts: 180

#2140 • • longshort silmiäni usko en...

crissy, 7.1.2009 15:19:
hyvä asiakas!

jos sun tarttee saada uudet alkkarit niin voisitko maksaa niistä ja jos ei se kiinnosta ja pitää pöllii ne niin voitko vittu ees viedä ne paskaset mukanas!!!!!

Viime viikolla löyty sovituksesta yhet kusenpolttamat ja lauantaina jonku menkkakalsarit!

ET hyi vittu ku karstasta!!!!! *sars*





haha hyi saatana toi oli hauska juttu