gnomex, 7.1.2009 11:49:
Iso keskisormi ..|.. ja opetelkaa ajamaan!
Ai onko sustaki tullu rattiraivo?
2,204 posts, 111 pages, 741,150 views
gnomex, 7.1.2009 11:49:
Iso keskisormi ..|.. ja opetelkaa ajamaan!
Takyon, 7.1.2009 10:29:
Mulla on tapana varsinkin iäkkäämpien asiakkaiden kohdalla tarjota turvavyötä jo siinä vaiheessa kun autan heitä autoon sisään, koska aika usein heillä on vaikeuksia saada sitä vyötä poimittua sieltä sivusta omin avuin. Tänään sitten eräs rouva sanoi kiukkuisesti että ei hän käytä kun se kiristää. Hyppäsin itse kuskin paikalle ja lähdin ajamaan, hetken päästä rouva sitten itse kaivoi sen vyön ja veti sen itsensä yli mutta ei kiinnittänyt. Kehtasi vielä sanoa että huijataan vähän poliisia ettei näe. Vituttaa tuollainen.. Noin muutenkin tuntuu että monilla asiakkailla on aika iso aukko sivistyksessä kun usein kuulee kysymyksen "Eihän se ole pakollinen? Vai onko?"
Toi on ihan hyvä tapa jos kyydissä on pelkkiä lapsia koska mä olen vastuussa niistä, mut aikuiset ovat itse vastuussa eikä mulla oikein ole oikeutta pakottaa..Lost-Soul, 7.1.2009 13:03:
---
Mulla on tapana varsinkin iäkkäämpien asiakkaiden kohdalla tarjota turvavyötä jo siinä vaiheessa kun autan heitä autoon sisään, koska aika usein heillä on vaikeuksia saada sitä vyötä poimittua sieltä sivusta omin avuin. Tänään sitten eräs rouva sanoi kiukkuisesti että ei hän käytä kun se kiristää. Hyppäsin itse kuskin paikalle ja lähdin ajamaan, hetken päästä rouva sitten itse kaivoi sen vyön ja veti sen itsensä yli mutta ei kiinnittänyt. Kehtasi vielä sanoa että huijataan vähän poliisia ettei näe. Vituttaa tuollainen.. Noin muutenkin tuntuu että monilla asiakkailla on aika iso aukko sivistyksessä kun usein kuulee kysymyksen "Eihän se ole pakollinen? Vai onko?"
---
Et olis lähteny ajamaa ennenku laittaa sen turvavyön kiinni.
crissy, 7.1.2009 15:19:
hyvä asiakas!
jos sun tarttee saada uudet alkkarit niin voisitko maksaa niistä ja jos ei se kiinnosta ja pitää pöllii ne niin voitko vittu ees viedä ne paskaset mukanas!!!!!
Viime viikolla löyty sovituksesta yhet kusenpolttamat ja lauantaina jonku menkkakalsarit!
ET hyi vittu ku karstasta!!!!!
AXP, 7.1.2009 15:24:
---
hyvä asiakas!
jos sun tarttee saada uudet alkkarit niin voisitko maksaa niistä ja jos ei se kiinnosta ja pitää pöllii ne niin voitko vittu ees viedä ne paskaset mukanas!!!!!
Viime viikolla löyty sovituksesta yhet kusenpolttamat ja lauantaina jonku menkkakalsarit!
---
Tämä ilmeisesti joku trendi nykyään?
Kuulin samanlaisen tapauksen tässä hiljattain...
nammo, 24.11.2008 14:51:
Mielenkiinnolla oon lukenu tätä topikkia. pistää vaan ihmetyttämään et samat nimimerkit aina uudestaan ja uudestaan vinisee asiakaspalvelun ihanuudesta ja kurjuudesta - jos duuni on niin paskaa ja kamalaa ja kurjaa ja ihmisarvoa alentavaa ni pakkoko siellä on olla.
crissy, 7.1.2009 15:28:
lasten paskavaippoja,
Annakins, 7.1.2009 15:53:
Se siis viitsi pitää toisella kädellä siitä vyöstä, jotta huijaisi poliisia mutta ei viitsinyt laittaa sitä kokonaan päälle? o_O
crissy, 7.1.2009 15:28:
ja onpa löytyny kusinen arnoldsin muki, paskaa seiniltä ja vaatteista, lasten paskavaippoja, menkkasiteitä ja tampooneja ym.. noi kaks viimest ei onneks meidän liikkeestä..
papana, 7.1.2009 21:41:
Asiakas katkaisi korttinsa automaattiin, ja se on meidän vika... Näitä riittää, huh... Ja vittuillahan kun on paljon helpompaa puhelimitse kasvottomalle äänelle kuin päin naamaa.
Minä [9:32]:
Moro
Te yrititte avata tota dokkaria wordpadissa ja ilmottelitte siitä eilen helpdeskii
Pari kysymystä:
Miks koitatte avaa wordpadissa, miksei esm ihan microsoft word?
Tusinaurpo1 [9:35]:
Wordpad on aivan käyttökelpoinen ohjelma.
Minä [9:35]:
juu on toki
mutta se ei tue funktioita tai mitään
eli kysymys kuuluu siis että onks jotain ihan spesifistä syytä miksette koita avata tota microsoft wordilla wordpadin sijasta, ja ootteko kokeillu ite microsoft wordia ton avaamiseen
Minä [9:44]:
kun faktahan on se että wordpad on aivan kuraa verrattuna microsoft wordiin. Ellei sit siinä oo jotain funktiota josta en tiedä jota ei löydy microsoft wordissa.
Minä [9:50]:
Elikkäs, oletteko kokeilleet microsoft wordissa, koska tuo teksti mitä yrititte käsitellä todennäköisesti sisältää sellasia funktioita johon alkeellinen wordpad ei vaan riitä
Tusinaurpo1 [10:00]:
En usko. Tähän asti vuosia Wordpad on sallinut vaikkapa printscreen -kuvallisten dokumenttien avaamisen mennen tullen. Tuo esimerkin Wordpad -dokumentti ei ole ainoa missä tuo "suojausilmoitus" on viime päivinä alkanut tulla vastaan.
Minä [10:01]:
joo kyllä kuvat aukeaa wordpadissa, mutta se on ihan eri asia kun funktiot sunmuut jota esm microsoft word käsittelee ja wordpad ei
Jos siis katos dokumentti on tehty microsoft word 2007:lla
On aika todennäköistä että sen kehittyneet funktiot ei toimi wordpadilla
Tusinaurpo1 [10:05]:
Mulla on tossa vieressä PC, XP jossa tuo KV2 "suojausvaroitettu" Wordpad aukeaa ilman mitään ongelmia. Voisitteko nyt vain pistää vian selvitykseen.
Minä [10:07]:
No siis, ongelma on siinä että...
Koitan kokoajan tässä selvittää tätä ongelmaa. Vistakoneissa on vaan PALJON tiukemmat politiikat joita vista ei välttämättä anna wordpadissa ajaa koska wordpadissa on HUOMATTAVASTI heikompi tietoturva kuin microsoft wordissa, sen takia teille jokaiselle on asennettu microsoft office koneelle, jossa on ms word jota pitäisi käyttää tekstitiedostojen muokkaamiseen. Joten tähän mun ongelmanselvitykseen kuuluu kysymys että oletteko koittanut toimiiko se microsoft wordilla vai ei?
Tusinaurpo1 [10:12]:
Jokainen osaa ajatella itse omilla aivoillaan mitä PC:n perusohjelmaa käyttää. Tällaiseen printscreen + muutama rivi tekstiä Wordpad on mitä oivallisin. Wordissä tuo aukeaa. Se vain osoittaa että virhe on "suojausohjelmassa" Wordpadin suhteen.
Minä [10:15]:
Niin, muttakun teidän wordpadissa ei ole mitään vikaa. Vaan tuo on estetty Turvapolitiikoilla
Voin ottaa etäyhteyden ja laittaa niin että kaikki tekstidokumentit aukeavat suoraan microsoft wordilla, mutta tolle wordpad ongelmalle en voi mitään.
XXX:llä näitä turvamuutoksia tehdään vähän väliä
Mutta tärkeintä on nytten se että toimiiko se microsoft wordilla vai ei
Tusinaurpo1 [10:16]:
Ei todellakaan kaikkia auki Wordilla. Toisinaan Wordpadilla tehdyt aukeavat hiukan eri tavalla Wordissä. Noita Wordpad -tiedostoja
Minä [10:17]:
Siis, jos jotkut dokumentit aukeavat microsoft wordilla erilailla niin sillon sen tekstin muotoilu on sekaisin. Jokainen muu kuitenkin lukee noita dokumenttejä microsoft wordilla
Mutta jos teette esm dokumentin wordpadilla ja sen muotoilu on väärin, se meinaa sitä että se joka sen dokumentin saa näkee sen muotoilun myös väärin, koska ko. henkilö joka tarkastelee sitä dokumenttiä todnäk. avaa sen myös microsoft wordilla eikä wordpadilla
Tusinaurpo1 [10:22]:
Noita Worpad tiedostoja saan toisinaan Järjestelmätoimittajiltakin. mm. XXX:lta. Ne ovat varsin arkipäiviäisiä. Minusta siis selvät viat niin kuin tässä suojausohjelmassa Worpadin suhteen pitää korjata eikä lähteä hakemaan niihin kiertoteitä. Tietoturva ei saisi häiritä normaalia työntekoa.
Minä [10:26]:
selvä, palaan kohta asiaan, kysäsen tuosta hieman miten toimia.
Substanced, 16.6.2009 14:26:
EI VITTU JA SE KYSY VOINKO MÄÄ VAIHTAA SEN VAIPAT SAMALLA KU SE KÄY OSTOKSILLA.
hyvä asiakas!