Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 719,265 views

Syntse

Posts: 1,652

#2101 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Nää saattais sopia tänne hieman piristämään

The Bartender Hates You sarja:











Jocular

Posts: 1,359

#2102 • • Edited Jocular Janni
"kolaroin poikaystäväni autolla.. saamme outoja laskuja.. mitä nämä ovat?"

- Poikaystävän nimi?
- Rekisteritunnus?
- Mitä/minkälaisia laskuja?

JOTAIN?!

(ja viestin lähettäjä kun ei ole meidän asiakas) *nauru*

ehkä vähän väärä topic mut enivei.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Freja

Posts: 8,775

#2103 • • Freja Sihteeri

Jocular, 3.12.2008 16:32:
"kolaroin poikaystäväni autolla.. saamme outoja laskuja.. mitä nämä ovat?"



Toi o vähä samaa sarjaa kuin mitä meille tulee silloin tällön soittoja:

asiakas: Meille on tullu lasku, ja se on väärin.
minä: Jahas, no lähetäänkö vaikka laskun numerosta liikenteeseen, kerrotko sen mulle.
asiakas: ei tääl oo mitää laskun numeroa
minä: siel oikeessa yläkulmassa pitäisi olla, tai sitten tilisiirto-kohdassa.
asiakas: ei täällä mitään... Jaa nyt löytyi, ei ollut siinä missä sanoit! lasku on 432...
minä: sen verran jos saisin keskeyttää, että mitäköhän tämä lasku koskee, ei kuulosta meidän puolen laskun numeroilta ollenkaan
asiakas: no sitähän minä tässä yritän selvittää! Laskun maksajakin väärin!
minä: no onko siinä saajana "Firma X" vai "Firma X (toinen puoli)"?
asiakas: ei täällä ole saajaakaan! mitä tämä oikein on, yritättekö te huijata meiltä rahaa?
minä: löytyykö siitä laskusta asiakaspalvelunumeroita, ja tämä meidän palvelunumero?
asiakas: ai katos vaan, tääl o tällane ja tällane numero
minä: joo se on Firma Y, kokeiles soittaa sinne siihen numeroon mikä siinä onkin.

*igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#2104 • • Edited Freja Sihteeri
Pieni lisäys, en oo hetkee avautunutkaan:

HELEVETIN URPOT!

<3

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#2105 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
hups, asiakas oli väärässä.. mut mokasinpa ite:

asiakas soitti noin minuuttia ennenku linjat menee kii ja
kysy asiasta, joka ei kuulu meille ja josta me ei osata sanoa
yhtään mitään... käännyin kuitenki kaverilta kysymään, että
oisko sillä heittää mitää arvausta asiasta ja laitoin puhelimen
muka mykäksi.

aloin kailottaa kaverille, että "varmaan ny tänki täytyy soittaa
tasan minuuttia ennen sulkemisaikaa JA väärään neuvontaan"..
kunnes huomasin, ettei se puhelin mitään mykistetty ollut.

yritin huhuilla asiakkaalle, mutta sieltä kuulu vaan jotain muuta
keskustelua ja sit linja katkes.

onneks en sentään kironnut tai haukkunut asiakasta, mutta oli
toi nyt silti tarpeeksi huonoa palvelua.. ja varmasti tulee tosta
sanomista *eiei*

--
dasinoaisnvs

crissy

Posts: 1,958

#2106 • • crissy
tuli vanhempi rouvasasiakas ostamaan lapsenlapselleen ensimmäisen alusasusetin joululahjaksi.

pähkäiltiin siinä että olisiko xs vai s koko parempi kun tyttö on kuitenkin pitkä mutta hoikka.

( en muista ikää )

Suosittelin asiakkaalle alushousuista kokoa 38, koska oli suht lanteikas kuulemma.

Sanoin että on sitten kasvuvaraa et jos ottaisi 36 ja olisikin pienet niin jää käyttämättä. Asiakas oli samaa mieltä.

No asiakas palasi kauppaan parin pvän kuluttua vihasena kuin ampiainen. Oli kuulemma myyjä vaihtanu housut isompaan kokoon!!
WTF!!! Ite se saatana oli ne ottanut! Eikä siinä vielä! Se rouva nakkeli niitä alkkareita pitkin poikin ja loppujen lopuksi ne lensi meidän osastopäällikön silmille!!

Kuinka vitun röyhkeitä ihmiset onkaan!! Kuinka kehtaa!?

Ja meidän pitäs vaan on naama näkkärillä! joskus tekis mieli haistattaa isot paskat päin näköä jos kohtelu myöskin asiakkaan taholta on tuota tasoa.
ezzy

Posts: 8,060

#2107 • • ezzy Droid-pappa

Freja, 3.12.2008 19:40:
---

minä: löytyykö siitä laskusta asiakaspalvelunumeroita, ja tämä meidän palvelunumero?
asiakas: ai katos vaan, tääl o tällane ja tällane numero
minä: joo se on Firma Y, kokeiles soittaa sinne siihen numeroon mikä siinä onkin.

*igor*



Nää on näitä joo, ku on monta samantyylistä nimeä IT-lafkoilla ni meillekin tulee muiden N-firmojen asiakaspuheluita. Onneks aika harvoin. Saa hetken olla aina "O_o ei meillä kyl o tollasta asiakkuutta"
Jocular

Posts: 1,359

#2108 • • Jocular Janni
9/10 puhelusta ku vastaan toisessa duunissa sarjapuheluun ni miesääni puhelimen toisessa päässä pyytää yhdistämään ***myyntiin..

(*** lisää auton merkki tähän)

Hey on meitä "naisiaki" alalla! *nauru*

Ja sit ku kertoo, et tuli ihan oikeeseen paikkaan ni miehet häkeltyy "ai jaa oh äh sori"

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Metz^^

Posts: 264

#2109 • • Metz^^
Teen mm. freelancerin www-sivuja ja tottakai haluan kuulla asiakkaan makua esimerkiksi värimaailman suhteen. Mutta voi luoja. Miksi aina räikeä pinkki ja kuvottavin sininen mitä voin vain keksiä. Ja kuvituskuvan erottaminen esimerkiksi työnäytteestä tuntuu olevan kovin vaikeaa. >_<

(ja ne vilkkuvat giffit! niihin en taivu, en.)

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Jone

Posts: 8,258

#2110 • • Jone Archibald Haddock

Metz^^, 22.12.2008 07:34:
Teen mm. freelancerin www-sivuja ja tottakai haluan kuulla asiakkaan makua esimerkiksi värimaailman suhteen. Mutta voi luoja. Miksi aina räikeä pinkki ja kuvottavin sininen mitä voin vain keksiä. Ja kuvituskuvan erottaminen esimerkiksi työnäytteestä tuntuu olevan kovin vaikeaa. >_<

(ja ne vilkkuvat giffit! niihin en taivu, en.)



Rupesin huvikseni vähän seuraamaan sitä millaista tavaraa teet kun tiemme sivusivat toisiaan yhden skenecasen kohdalla. Onko sulla olemassa jossain esim. näistä webbijutuista jonkinlaista portfoliota?
turquoise

Posts: 732

#2111 • • turquoise e-ra2co

crissy, 16.12.2008 17:28:
Eikä siinä vielä! Se rouva nakkeli niitä alkkareita pitkin poikin ja loppujen lopuksi ne lensi meidän osastopäällikön silmille!!



Toivottavasti oli mulkku osastopäällikkö *hihu*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ezzy

Posts: 8,060

#2112 • • ezzy Droid-pappa

Metz^^, 22.12.2008 07:34:
Teen mm. freelancerin www-sivuja ja tottakai haluan kuulla asiakkaan makua esimerkiksi värimaailman suhteen. Mutta voi luoja. Miksi aina räikeä pinkki ja kuvottavin sininen mitä voin vain keksiä. Ja kuvituskuvan erottaminen esimerkiksi työnäytteestä tuntuu olevan kovin vaikeaa. >_<

(ja ne vilkkuvat giffit! niihin en taivu, en.)



älä unohda sitä "mitä tää lorem ipsum tarkottaa, ei meillä tälläistä tuotetta ole!!!oneone"
Meke

Posts: 2,083

#2113 • • Meke GT Digital, BCN Records

Syntse, 3.12.2008 08:31:
Nää saattais sopia tänne hieman piristämään

The Bartender Hates You sarja:















Mainioita. Raflatyöntekijänä nuo kummasti piristää.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

crissy

Posts: 1,958

#2114 • • crissy

sativa, 22.12.2008 13:22:
---
crissy, 16.12.2008 17:28:
Eikä siinä vielä! Se rouva nakkeli niitä alkkareita pitkin poikin ja loppujen lopuksi ne lensi meidän osastopäällikön silmille!!


---


Toivottavasti oli mulkku osastopäällikkö *hihu*



onneks osastopäällikkö on yks parhaimmista pomoista mitä koskaan on ollu *sydän*

tosin sen teki mieli sanoa tooosi rumasti mut sai hillittyä ittensä ja lähti keittiöön huutamaan *lmao*
[Siru]

Posts: 259

#2115 • • [Siru]
Totta joka sana! aika usein saa kummastella ihmisten vittumaista käytöstä *eiei* ja viellä enemmän saa ihmetellä miten esim kauppatätien hermot kestää sitä. Pakko nostaa hattua teille *hihu*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Metz^^

Posts: 264

#2116 • • Edited Metz^^

Jone, 22.12.2008 08:54:
---
Metz^^, 22.12.2008 07:34:
Teen mm. freelancerin www-sivuja ja tottakai haluan kuulla asiakkaan makua esimerkiksi värimaailman suhteen. Mutta voi luoja. Miksi aina räikeä pinkki ja kuvottavin sininen mitä voin vain keksiä. Ja kuvituskuvan erottaminen esimerkiksi työnäytteestä tuntuu olevan kovin vaikeaa. >_<

(ja ne vilkkuvat giffit! niihin en taivu, en.)

---


Rupesin huvikseni vähän seuraamaan sitä millaista tavaraa teet kun tiemme sivusivat toisiaan yhden skenecasen kohdalla. Onko sulla olemassa jossain esim. näistä webbijutuista jonkinlaista portfoliota?



Yksi äärimmäisen keskeneräinen on, voin sen valmistuttua sitä sinulle linkittää. Hyvinkin väliaikaista matskua on tuolla; http://kirbo.homeunix.com/metz/port/ ja noista on osa kuvaksi jäänyttä tavaraa ja uusimmat puuttuu kokonaan ;< Tällähetkellä toimin Kirbon kanssa tiiminä, meikä markkinoi ja tekee grafiikat, kirbo koodaa. ja taas muuten nähtiin kun asiakas on aina oikeassa vittu :D
tehtiin tälläselle lvi-alan firmalle ja aina kun saadaan uudet muutokset valmiiks, halutaankin jotain jonka takia pitää muuttaa hyvin pitkälti kaikkea, ulkoasusta tietokantoihin asti ....

p.s deviantissa jotain http://metzieh.deviantart.com/art/collection-102250071

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Metz^^

Posts: 264

#2117 • • Metz^^

ezzy, 22.12.2008 15:31:
---
Metz^^, 22.12.2008 07:34:
Teen mm. freelancerin www-sivuja ja tottakai haluan kuulla asiakkaan makua esimerkiksi värimaailman suhteen. Mutta voi luoja. Miksi aina räikeä pinkki ja kuvottavin sininen mitä voin vain keksiä. Ja kuvituskuvan erottaminen esimerkiksi työnäytteestä tuntuu olevan kovin vaikeaa. >_<

(ja ne vilkkuvat giffit! niihin en taivu, en.)

---


älä unohda sitä "mitä tää lorem ipsum tarkottaa, ei meillä tälläistä tuotetta ole!!!oneone"



Joku juuri avautui mulle siitä, että miksi kaikkien pitää aina pistää jotain älytöntä looremia sinne, miksi miksi. Ei voinut kun laskea taas kymmeneen ja koittaa rauhoittua >.>

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Takyon

Posts: 2,945

#2118 • • Takyon Möwkö
Mulla on tapana varsinkin iäkkäämpien asiakkaiden kohdalla tarjota turvavyötä jo siinä vaiheessa kun autan heitä autoon sisään, koska aika usein heillä on vaikeuksia saada sitä vyötä poimittua sieltä sivusta omin avuin. Tänään sitten eräs rouva sanoi kiukkuisesti että ei hän käytä kun se kiristää. Hyppäsin itse kuskin paikalle ja lähdin ajamaan, hetken päästä rouva sitten itse kaivoi sen vyön ja veti sen itsensä yli mutta ei kiinnittänyt. Kehtasi vielä sanoa että huijataan vähän poliisia ettei näe. Vituttaa tuollainen.. Noin muutenkin tuntuu että monilla asiakkailla on aika iso aukko sivistyksessä kun usein kuulee kysymyksen "Eihän se ole pakollinen? Vai onko?"

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

typo

Posts: 685

#2119 • • typo Testaaja

Takyon, 7.1.2009 10:29:
Tänään sitten eräs rouva sanoi kiukkuisesti että ei hän käytä kun se kiristää. Hyppäsin itse kuskin paikalle ja lähdin ajamaan, hetken päästä rouva sitten itse kaivoi sen vyön ja veti sen itsensä yli mutta ei kiinnittänyt. Kehtasi vielä sanoa että huijataan vähän poliisia ettei näe. Vituttaa tuollainen..



Pari sopivan tiukkaa ja äkkinäistä jarrutusta niin luulis sitkeämmänkin ymmärtävän, et turvavyöllä on ihan oikeakin funktio.

.pi.

--
.psychedelicious.

Avatar
#2120 • • gnomex Guest
Iso keskisormi ..|.. ja opetelkaa ajamaan!