2,204 posts, 111 pages, 741,310 views
Jocular, 3.12.2008 16:32:
"kolaroin poikaystäväni autolla.. saamme outoja laskuja.. mitä nämä ovat?"
Freja, 3.12.2008 19:40:
---
minä: löytyykö siitä laskusta asiakaspalvelunumeroita, ja tämä meidän palvelunumero?
asiakas: ai katos vaan, tääl o tällane ja tällane numero
minä: joo se on Firma Y, kokeiles soittaa sinne siihen numeroon mikä siinä onkin.
Metz^^, 22.12.2008 07:34:
Teen mm. freelancerin www-sivuja ja tottakai haluan kuulla asiakkaan makua esimerkiksi värimaailman suhteen. Mutta voi luoja. Miksi aina räikeä pinkki ja kuvottavin sininen mitä voin vain keksiä. Ja kuvituskuvan erottaminen esimerkiksi työnäytteestä tuntuu olevan kovin vaikeaa. >_<
(ja ne vilkkuvat giffit! niihin en taivu, en.)
crissy, 16.12.2008 17:28:
Eikä siinä vielä! Se rouva nakkeli niitä alkkareita pitkin poikin ja loppujen lopuksi ne lensi meidän osastopäällikön silmille!!
Teen mm. freelancerin www-sivuja ja tottakai haluan kuulla asiakkaan makua esimerkiksi värimaailman suhteen. Mutta voi luoja. Miksi aina räikeä pinkki ja kuvottavin sininen mitä voin vain keksiä. Ja kuvituskuvan erottaminen esimerkiksi työnäytteestä tuntuu olevan kovin vaikeaa. >_<
Syntse, 3.12.2008 08:31:
Nää saattais sopia tänne hieman piristämään
The Bartender Hates You sarja:
sativa, 22.12.2008 13:22:
---
crissy, 16.12.2008 17:28:
Eikä siinä vielä! Se rouva nakkeli niitä alkkareita pitkin poikin ja loppujen lopuksi ne lensi meidän osastopäällikön silmille!!
---
Toivottavasti oli mulkku osastopäällikkö
Jone, 22.12.2008 08:54:
---
---
Rupesin huvikseni vähän seuraamaan sitä millaista tavaraa teet kun tiemme sivusivat toisiaan yhden skenecasen kohdalla. Onko sulla olemassa jossain esim. näistä webbijutuista jonkinlaista portfoliota?
ezzy, 22.12.2008 15:31:
---
---
älä unohda sitä "mitä tää lorem ipsum tarkottaa, ei meillä tälläistä tuotetta ole!!!oneone"
Takyon, 7.1.2009 10:29:
Tänään sitten eräs rouva sanoi kiukkuisesti että ei hän käytä kun se kiristää. Hyppäsin itse kuskin paikalle ja lähdin ajamaan, hetken päästä rouva sitten itse kaivoi sen vyön ja veti sen itsensä yli mutta ei kiinnittänyt. Kehtasi vielä sanoa että huijataan vähän poliisia ettei näe. Vituttaa tuollainen..