Replying to Asiakas on aina väärässä.:
kindertin, 17.9.2009 13:00:
Alkossa on kyllä hauskaa.
Arvaa paljon joutuu näittenkans painimaan ruokakaupassa...
Toinen on sitten jo maistelleet asiakkaat...
2,204 posts, 111 pages, 740,788 views
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
kindertin, 17.9.2009 13:00:
Alkossa on kyllä hauskaa.
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
hemuz, 18.9.2009 10:04:
---
kindertin, 17.9.2009 13:00:
Alkossa on kyllä hauskaa.
---
Arvaa paljon joutuu näittenkans painimaan ruokakaupassa...
Toinen on sitten jo maistelleet asiakkaat...
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
kindertin, 18.9.2009 10:20:
Mikä juttu se muuten on, että jengi heiluttelee auton avaimia siinä kassalla? Ei kukaan jätä henkkareita kysymättä sen takia et waaaau, ton on pakko olla täysi-ikäinen kun sillä on auton avaimet :D
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
Lyylikki, 18.9.2009 11:59:
---
kindertin, 18.9.2009 10:20:
Mikä juttu se muuten on, että jengi heiluttelee auton avaimia siinä kassalla? Ei kukaan jätä henkkareita kysymättä sen takia et waaaau, ton on pakko olla täysi-ikäinen kun sillä on auton avaimet :D
---
Mulla on 16-vuotiaasta ollut äitin kanssa rinnakkainen Master Card Gold pankkikortti. Yleensä, kun sillä maksoi 18-vuotiaana, niin missään ei kyselty papereita. Tosin en tietenkään tajunnu tätä yhteyttä kuin vasta 18 täytettyäni. Peelo mikä peelo.
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
kindertin, 18.9.2009 14:26:
---
Lyylikki, 18.9.2009 11:59:
---
kindertin, 18.9.2009 10:20:
Mikä juttu se muuten on, että jengi heiluttelee auton avaimia siinä kassalla? Ei kukaan jätä henkkareita kysymättä sen takia et waaaau, ton on pakko olla täysi-ikäinen kun sillä on auton avaimet :D
---
Mulla on 16-vuotiaasta ollut äitin kanssa rinnakkainen Master Card Gold pankkikortti. Yleensä, kun sillä maksoi 18-vuotiaana, niin missään ei kyselty papereita. Tosin en tietenkään tajunnu tätä yhteyttä kuin vasta 18 täytettyäni. Peelo mikä peelo.
---
Henkkarithan tarkistetaan ENNEN maksamista?
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
Takyon, 27.10.2009 11:59:
On muuten todella rasittavaa kun asiakas haukottelee ja huokailee koko matkan.
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
Lost-Soul, 27.10.2009 12:45:
Kyllä taas asiakasta sorretaan...
Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.
edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
pululu, 27.10.2009 14:12:
---
Lost-Soul, 27.10.2009 12:45:
Kyllä taas asiakasta sorretaan...
Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.
edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!
---
... en tiennyt et Saunalahdella on minimilaskutus 25e. Joka kuukausi saan kyllä laskun, vaikka se on poikkeuksettomasti aina alle tuon euromäärän.
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
Freja, 27.10.2009 14:33:
---
pululu, 27.10.2009 14:12:
---
Lost-Soul, 27.10.2009 12:45:
Kyllä taas asiakasta sorretaan...
Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.
edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!
---
... en tiennyt et Saunalahdella on minimilaskutus 25e. Joka kuukausi saan kyllä laskun, vaikka se on poikkeuksettomasti aina alle tuon euromäärän.
---
Minimilaskuraja on hlöasiakkail se 25e, ellei sitten oo joku tietty palvelu jossa sitten tehty niin, ettei minimilaskurajaa ole (tai jos asiakas halunnut niin).
En nyt kyl sauniksen puolesta puhu mut yleisesti.
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
tir, 27.10.2009 15:21:
---
Freja, 27.10.2009 14:33:
---
pululu, 27.10.2009 14:12:
---
Lost-Soul, 27.10.2009 12:45:
Kyllä taas asiakasta sorretaan...
Tänää tuli lasku saunalahdelta, joka on ajalta 17.2.2006-16.11.2009. Laskun loppusumma on 9.90e, vaikka Saunalahden asiakaspalvelu on sanonut, että minimilaskutus niillä on 25e. Tästä melkein pitäis soittaa aspaan ja valittaa asiasta.
edit: laskuerittelyki oli kolmesivuu pitkä tossa.. kyl tästä nyt vähintää pitäis saada ilmaista puheaikaa!
---
... en tiennyt et Saunalahdella on minimilaskutus 25e. Joka kuukausi saan kyllä laskun, vaikka se on poikkeuksettomasti aina alle tuon euromäärän.
---
Minimilaskuraja on hlöasiakkail se 25e, ellei sitten oo joku tietty palvelu jossa sitten tehty niin, ettei minimilaskurajaa ole (tai jos asiakas halunnut niin).
En nyt kyl sauniksen puolesta puhu mut yleisesti.
---
ja tällä on oma keskustelunsa täällä, tässä keskustellussa sai haukkua/valittaa niistä asiakkaista..
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
Freja, 27.10.2009 15:26:
Täh. Enhän mä mitään oo haukkunut tai valittanut?
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
tir, 27.10.2009 15:28:
---
Freja, 27.10.2009 15:26:
Täh. Enhän mä mitään oo haukkunut tai valittanut?
---
nimenomaan, keskustelut tosiaan jaottuu asiakaspalvelijoihin ja niihin asiakkaisiin. tämä missä nyt ollaan oli asiakaspalvelijoiden ja tuo toinen minkä linkkasin ni niiden asiakkaiden. juukosta joo
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
Freja, 27.10.2009 15:32:
---
tir, 27.10.2009 15:28:
---
Freja, 27.10.2009 15:26:
Täh. Enhän mä mitään oo haukkunut tai valittanut?
---
nimenomaan, keskustelut tosiaan jaottuu asiakaspalvelijoihin ja niihin asiakkaisiin. tämä missä nyt ollaan oli asiakaspalvelijoiden ja tuo toinen minkä linkkasin ni niiden asiakkaiden. juukosta joo
---
Ömmm mä vaan kerroin faktan tohon mitä pululu pohti.
Replying to Asiakas on aina väärässä.:
tir, 27.10.2009 15:48:
---
Freja, 27.10.2009 15:32:
---
tir, 27.10.2009 15:28:
---
Freja, 27.10.2009 15:26:
Täh. Enhän mä mitään oo haukkunut tai valittanut?
---
nimenomaan, keskustelut tosiaan jaottuu asiakaspalvelijoihin ja niihin asiakkaisiin. tämä missä nyt ollaan oli asiakaspalvelijoiden ja tuo toinen minkä linkkasin ni niiden asiakkaiden. juukosta joo
---
Ömmm mä vaan kerroin faktan tohon mitä pululu pohti.
---
juu en mie millään pahalla. tuli vaan lainattua viimesimmästä viestistä. ei vedellä palkokasveja nenuun juuhan.
ihan vaan yleisluontoisesti mainitsin asiasta.