Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 712,544 views

kaynessi

Posts: 154

#1061 • • kaynessi

akir0, 22.12.2004 13:21:
Ongelmahan toki kärjistyy näissä halpis-ketjuissa. Vähän kalliimmissa ja laadukkaampia tuotteita myyvissä ketjuissa on myyjiä yleensä enemmän kuin riittävästi ja tuotteet ovat "aina" oikeilla paikoillaan.

Rahalla saa sekä palvelua, että laatua.




Paskapuhetta!! Olen saanut elämäni huonointa asiakaspalvelua Stockmann nimisessä tavaratalossa tuossa helsingin keskustassa kun menin palauttamaan yli 600 mk:n hintaisia farkkuja joissa oli reikä saumassa. Ihanan pirteä myyjätar otti ensin housut käteensä ja sanoi et ei näissä ole mitään vikaa. No siinä sitten asiantuntevana näytin et tässä ja tässä on ihan selkee reikä ja nää housut kuitenkin maksaa aika paljon.. No sit seuraavaksi tää ihanainen asiakaspalvelija kattoo mua vittuuntuneen näkösenä ja sanoo mulle et hei, sä oot tehny nää reijät tähän itte.. Mä siinä hoo moilasena et anteeksi, jos mä olisin tehny nää reijät itse ni miksi mä tulisin hakee samanlaisia housuja takaisin.. No sit tää ihanainen asiakaspalvelija alkaa vaan jankkaamaan mulle, et hei, nää on kuule ihan ehjät housut et ei todellakaan vaihdeta. Edelleenkin näytin niitä reikiä joita 600 markan housuissa ei pitäisi olla (siihen aikaan kulutukset farkuissa oli vielä tulevaisuutta.) Tämä ihanainen asiakaspalvelija neitokainen sanoo mulle suoraan et sä valehtelet, ei vaihdeta.. Tästä sisuuntuneena menin paikan palvelupäällikön puheille ja tein neidistä valituksen. Housut vaihdettiin samoin tein ja tämä armon neiti asiakaspalvelija sai potkut työstään *pepsodent*

Tähän vaan loppu kaneetiksi et asiakaspalvelija osaa myös vaatia asiakaspalvelua.
kaynessi

Posts: 154

#1062 • • kaynessi

mayah, 26.12.2004 14:35:
---
kilobitti:
Miten kortilla maksajiin suhtaudutaan tiskin toisella puolella nykyään?

---


Mä tykkään kaikista muista korteista, paitsi electronista. Se on tuskastuttavan hidas ja se aiheuttaa eniten ongelmia kortilla ostettaessa mm. :

- asiakas maksaa electronilla, saa drinkin ja varmennuksen aikana unohtaa korttinsa ja lähtee tiskiltä ilman korttia ja allekirjoitusta.

- linjassa on häiriö, kortti ei mene läpi, juoma menee hävikkiin.

- asiakkaan tilillä ei ole rahaa, juoma menee hävikkiin.

- monta electronilla/muulla kortilla maksavaa asiakasta peräkkäin, kaikki joutuu odottamaan, myös pankkikortilla maksava, kun edellisen asiakkaan electron edelleen hakee varmennusta.

Kaupassahan noi koneet varmentaa aika nopeesti, mutta esim. just ravintoloissa laitteet on hitaampia. Olis mukavaa, jos electronin omistajat kävis ennen ravintolaan tulemista hakemassa vaikka sen 40, jos tietää juovansa koko illan niitä 5,60 drinkkejä ja maksavansa jokaisen drinkin erikseen electronilla.


Tää menee jo vähän turhan pitkälle... minulla on electron ja haluan seurata ostoksiani kuukausitasolla.. ei vois vähempää kiinnostaa jos tarjoilija ei tajua, että saa itsekkin siinä samalla lepohetken ku odottelee sitä varmennusta... Daah :d ps: 3 vuotta tarjoilijana...

hallucinogen

Posts: 8,190

#1063 • • hallucinogen Edain

Kaynessi, 25.8.2006 14:45:
farkkujuttua


Pistää vaan ihmettelemään, että miksi tällä (entisellä) asiakaspalvelijalla oli niin suuri hinku väittää vastaan tuollaisessa asiassa? O_o Sehän on selvää, että vähän tiukka pitää olla välillä ettei sentään mitään puoliksi syötyjä elintarvikkeita tms vaihdeta uusiin mutta jos niissä on ollut selvä reikä niin aika turhaa kyllä aukoa päätään asiakkaalle. Varsinkin kun moisesta voi näköjään saada kenkää ja tuskin joku tuotteen hyvitys nyt sentään omasta tilipussista on pois =D

Mahdatko tietää miten tämä myyjätär oli mahtanut puolustaa käytöstään palvelupäällikölle?

--
pikku-*possu*

Cloud

Posts: 2,162

#1064 • • Cloud Game Freak

Kaynessi, 25.8.2006 15:09:
---
mayah, 26.12.2004 14:35:
---
kilobitti:
Miten kortilla maksajiin suhtaudutaan tiskin toisella puolella nykyään?

---


Mä tykkään kaikista muista korteista, paitsi electronista. Se on tuskastuttavan hidas ja se aiheuttaa eniten ongelmia kortilla ostettaessa mm. :

- asiakas maksaa electronilla, saa drinkin ja varmennuksen aikana unohtaa korttinsa ja lähtee tiskiltä ilman korttia ja allekirjoitusta.

- linjassa on häiriö, kortti ei mene läpi, juoma menee hävikkiin.

- asiakkaan tilillä ei ole rahaa, juoma menee hävikkiin.

- monta electronilla/muulla kortilla maksavaa asiakasta peräkkäin, kaikki joutuu odottamaan, myös pankkikortilla maksava, kun edellisen asiakkaan electron edelleen hakee varmennusta.

Kaupassahan noi koneet varmentaa aika nopeesti, mutta esim. just ravintoloissa laitteet on hitaampia. Olis mukavaa, jos electronin omistajat kävis ennen ravintolaan tulemista hakemassa vaikka sen 40, jos tietää juovansa koko illan niitä 5,60 drinkkejä ja maksavansa jokaisen drinkin erikseen electronilla.


Tää menee jo vähän turhan pitkälle... minulla on electron ja haluan seurata ostoksiani kuukausitasolla.. ei vois vähempää kiinnostaa jos tarjoilija ei tajua, että saa itsekkin siinä samalla lepohetken ku odottelee sitä varmennusta... Daah :d ps: 3 vuotta tarjoilijana...

---



Niin no hyvä tarjoilia ei siinä kyllä lepoa saa vaan se yrittää palvella muita asiakkaita samalla. Kyse on enemmänkin mun käsityksen mukaan siitä, että ne 10 muuta asiakasta jotka kans yrittää ostaa tuotetta tuskastuu siihen kun electronissa kestää ja kestää ja kestää ja kukas muu siitä joutuu kärsimään niiden tuskailuista kuin se myyjä.

Mut kyllä mäkin dikkaan käyttää sitä korttia ja musta jokaisella on siihen oikeus kun se kerran käyttöön on otettu. Ja toisaalta kuten sanottu ei kaikilla ole sitä 40kypää siel tilil vaan vältis vaikka jus se yhden tai kahden drinksun hinta jolloin vain tolla kortilla ne saa ostetuksikin.

TOSIN pankkien vika tää koko paska on kun ei rakenna siihen toimivaa järjestelmää vaan pitää tällästä paskaa yllä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

mekaanikko

Posts: 1,176

#1065 • • mekaanikko don selecta

Cloud, 28.8.2006 16:12:
TOSIN pankkien vika tää koko paska on kun ei rakenna siihen toimivaa järjestelmää vaan pitää tällästä paskaa yllä.



Pankkien vai pihien yrittäjien jotka eivät investoi laajakaistayhteyteen? Siis syy siihen miksi kaupoissa toi kortti varmentuu nopeasti ja ravintoloissa yleensä hitaasti on käsittääkseni ihan puhtaasti käytetyn kaistan leveydessä, paremmin tietävät korjatkoon jos olen väärässä.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Cloud

Posts: 2,162

#1066 • • Edited Cloud Game Freak

mekaanikko, 28.8.2006 16:16:
---
Cloud, 28.8.2006 16:12:
TOSIN pankkien vika tää koko paska on kun ei rakenna siihen toimivaa järjestelmää vaan pitää tällästä paskaa yllä.

---


Pankkien vai pihien yrittäjien jotka eivät investoi laajakaistayhteyteen? Siis syy siihen miksi kaupoissa toi kortti varmentuu nopeasti ja ravintoloissa yleensä hitaasti on käsittääkseni ihan puhtaasti käytetyn kaistan leveydessä, paremmin tietävät korjatkoon jos olen väärässä.




Kyllähän se nopeus hyödyttää, mutta käsittääkseni se tulee kaikille omana sisäisenä pankin yhteytenä? Ainakin näin on tapahtunut paikoissa missä itse olen ollut töissä ja muissa tuttujen firmoissa joten se on kaikille näille ollut samanlainen compakti suora yhteys pankkiin. Voipi tietysti olla että baareille on omanlaisensa "hitaampi" yhteys kun kaupoille? Ja voihan se olla että baareilla ei tietty ole halua hankkia sitä nopeaa "supermarkketti" yhteyttä jos sellaista heille tarjotaan. Tiedä siitä sitten. Tietysti olis kiva tietää, että jos näin on niin mikä on esim hinta ero näissä yhteyksissä ja miksi niissä on hinta eroja jos asia on näin.

Sitten se toinen juttu. Vaikka yhteyksissä oliskin eroja. Ongelma ettei aina saada yhteyttä tai yhteys katkeaa johtuu ihan pankista. Sillä pankillahan ei ole loputtoman suuri serveri ja jos samaan aikaan kyseiseen pankkiin tehdään monta sisään loggausta se kuormittuu ja tukkeutuu.

Kyllä nämä ongelmat ovat minusta enemmänkin pankinpäässä olevia kuin firmoilla.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jocular

Posts: 1,359

#1067 • • Jocular Janni

Cloud, 28.8.2006 16:28:
---
mekaanikko, 28.8.2006 16:16:
---
Cloud, 28.8.2006 16:12:
TOSIN pankkien vika tää koko paska on kun ei rakenna siihen toimivaa järjestelmää vaan pitää tällästä paskaa yllä.

---


Pankkien vai pihien yrittäjien jotka eivät investoi laajakaistayhteyteen? Siis syy siihen miksi kaupoissa toi kortti varmentuu nopeasti ja ravintoloissa yleensä hitaasti on käsittääkseni ihan puhtaasti käytetyn kaistan leveydessä, paremmin tietävät korjatkoon jos olen väärässä.

---



Kyllähän se nopeus hyödyttää, mutta käsittääkseni se tulee kaikille omana sisäisenä pankin yhteytenä? Ainakin näin on tapahtunut paikoissa missä itse olen ollut töissä ja muissa tuttujen firmoissa joten se on kaikille näille ollut samanlainen compakti suora yhteys pankkiin.

Sitten se toinen juttu. Vaikka yhteyksissä oliskin eroja. Ongelma ettei aina saada yhteyttä tai yhteys katkeaa johtuu ihan pankista. Sillä pankillahan ei ole loputtoman suuri serveri ja jos samaan aikaan kyseiseen pankkiin tehdään monta sisään loggausta se kuormittuu ja tukkeutuu.

Kyllä nämä ongelmat ovat minusta enemmänkin pankinpäässä olevia kuin firmoilla.



Riippuu kyllä ihan niistä firmoist suurimmaks osaks..Jos on vanha kortinlukuhärveli yhdistettynä esim. puhelinvarmennukseen eikä kaapelivarmennukseen ni varmennusaika on parista sekunnista ainaki viiteentoista sekuntiin.. Odottavan aika on pitkä. Ja puhelinlinjat hitaat.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Cloud

Posts: 2,162

#1068 • • Cloud Game Freak

Jocular, 28.8.2006 16:32:


Riippuu kyllä ihan niistä firmoist suurimmaks osaks..Jos on vanha kortinlukuhärveli yhdistettynä esim. puhelinvarmennukseen eikä kaapelivarmennukseen ni varmennusaika on parista sekunnista ainaki viiteentoista sekuntiin.. Odottavan aika on pitkä. Ja puhelinlinjat hitaat.




Juh eli noita vanhoja paskojaki on olemas. Selvä.
Omina kokemuksina vaan kun on ollut, että aina on hankittu uudet laitteet ja ihan oma suora linja pankkiin joka ei kyllä ole kulkenut puhelin varmennuksen läpi.

Mutta hyvä kuulla että tollasiakin on.. =/

Tosin se tukkeutuminen pankin päässä ei kyllä ole firman vika vaan pankin/ systeemin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Verano

Posts: 4,649

#1069 • • Verano Merituuli

Kaynessi, 25.8.2006 15:09:
-klips-



Kay-kulta, opettele se quottaamisen jalo taito :)

Mitä tohon Kilobitin kysymykseen ja Maijan vastaukseen electronin käytöstä tulee, niin tuo ajatusten vaihto tapahtui joulukuussa 2004, tilanne on kovasti muuttunut sen jälkeen.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#1070 • • Lost-Soul los pallos

Cloud, 28.8.2006 16:51:
---
Jocular, 28.8.2006 16:32:


Riippuu kyllä ihan niistä firmoist suurimmaks osaks..Jos on vanha kortinlukuhärveli yhdistettynä esim. puhelinvarmennukseen eikä kaapelivarmennukseen ni varmennusaika on parista sekunnista ainaki viiteentoista sekuntiin.. Odottavan aika on pitkä. Ja puhelinlinjat hitaat.

---



Juh eli noita vanhoja paskojaki on olemas. Selvä.
Omina kokemuksina vaan kun on ollut, että aina on hankittu uudet laitteet ja ihan oma suora linja pankkiin joka ei kyllä ole kulkenut puhelin varmennuksen läpi.

Mutta hyvä kuulla että tollasiakin on.. =/

Tosin se tukkeutuminen pankin päässä ei kyllä ole firman vika vaan pankin/ systeemin.


Kohta ei enään ole vanhoja systeemejä kellään, koska luottokunta lopettaa takaamisen, ellei käytä uusia systeemejä (kiinteän linjan päässä yms). Aikamoinen riski tulisi liikkeelle pitää vanhoja kortinlukijoita vaikka Suomessa ollaan niiiin tunnollisia maksajia.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Lyylikki

Posts: 2,975

#1071 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kassaneiti on ajatustenlukija. Jos tulet kassalle ja sinulla on aurinko/lukulasit otsalla, jotka haluat ostaa, niin varmasti se kassaneiti ymmärtää, että olet niitä ostamassa. Ja jos panet ne omat aurinkolasisi siihen pöydälle, kun maksat muita ostoksiasi, niin tottakai se kassantäti näkee heti, että ei ne voi olla siitä samasta kaupasta, jossa nyt juuri asioit.
typ0

Posts: 1,892

#1072 • • typ0 syntax error

Lyylikki, 28.8.2006 17:53:
Kassaneiti on ajatustenlukija. Jos tulet kassalle ja sinulla on aurinko/lukulasit otsalla, jotka haluat ostaa, niin varmasti se kassaneiti ymmärtää, että olet niitä ostamassa. Ja jos panet ne omat aurinkolasisi siihen pöydälle, kun maksat muita ostoksiasi, niin tottakai se kassantäti näkee heti, että ei ne voi olla siitä samasta kaupasta, jossa nyt juuri asioit.



asiakkaat on vammasiakusipäänaamavammaajia *senkin**släp**grr*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#1073 • • Edited aaaaaaaaaa Guest
Poliisit tulivat mun kassalle paikkaan x. Toinen poliisi osti purkkaa ja leivän.
Toinen osti vettä ja tulitikut...

Tottakai tunnollisena kassatätinä kysyin tupakkatuotteiden ostajalta papereita.
Poliisi naurahti ja kaivo paperit esiin ja sanoi: "Tää on se kohta kun syytät mua myymälävarkaudesta ja vääristä papereista. Eiks nii?" ja *lmao* -ilme päälle.

Tapahtuman jälkeen nauratti viel kauan ja fiilistelen tapahtunutta vieläkin *tirsk*
Oon aina ollu sitä mieltä, että poliiseilla ei oo huumorintajua. Mielipide kumottu!
Jos kyseinen poliisi jotenkin sattuis lukee tän postauksen.
Kiitos sinulle. Pelastit päiväni.

-Päivä pelastettu

Tosin on noita urpojakin nähty asioimassa. Esimerkki viime lauantaista:

"kaksviiskyt kiitos"
"no mä maksan kortilla"
"pankki vai luotto?"
"no laita luotto"
*zik piip*
"allekirjotus tähän"
"VITTU LAITKOITKO SÄ LUOTOLLE!?"
"joo?"
"Ootko ihan pellekusipäähomorunkku" " (kiroilu jatku.. En muista miten)
"anteeksi. Mä soitan kassavastaavan hoitamaan tän"
"ei jumalauta.. Sä et soita kellekkään... Mä hoidan tän jutun"

Kyseisen tapahtuman jälkeen en saanut enään rekrytointifirman kautta duunia kyseisestä kaupasta... Asiakas on aina oikeessa. Yea right.

Edit: -typot
kaynessi

Posts: 154

#1074 • • kaynessi

hallucinogen, 28.8.2006 16:05:
---
Kaynessi, 25.8.2006 14:45:
farkkujuttua

---

Pistää vaan ihmettelemään, että miksi tällä (entisellä) asiakaspalvelijalla oli niin suuri hinku väittää vastaan tuollaisessa asiassa? O_o Sehän on selvää, että vähän tiukka pitää olla välillä ettei sentään mitään puoliksi syötyjä elintarvikkeita tms vaihdeta uusiin mutta jos niissä on ollut selvä reikä niin aika turhaa kyllä aukoa päätään asiakkaalle. Varsinkin kun moisesta voi näköjään saada kenkää ja tuskin joku tuotteen hyvitys nyt sentään omasta tilipussista on pois =D

Mahdatko tietää miten tämä myyjätär oli mahtanut puolustaa käytöstään palvelupäällikölle?

Joskohan tää nyt onnistus.. En tiedä miten hän puolustautui, mut tuskasen näkösenä se seiso siellä ku se nainen ilmeisesti selvitti sille et kuinka asiakkaita palvellaan.. En ole sataprosenttisen varma et saiko se kenkää. Ei sitä kyl sen jälkeen näkyny enää one wayssä :) Kerpeles... mullehan ei vdduilla...

Gisou

Posts: 114

#1075 • • Gisou
Yllättävän moni nuorikin käy pankissa, joten semmoisessa kesätyöläisenä olleena voin kertoa seuraavaa:

- Emme opettele ulkoa jokaisen asiakkaan elämäntilannetta, sotua, tilinumeroa, nimeä...
- Emme myöskään tiedä mitä vuokranantajasi on mieltä siitä, että et ole vuokraasi maksanut
- Pankissa tehdään tiettyjä tarkistuksia, joten äänen korottaminen ym. räyhääminen ei todellakaan nopeuta asiasi käsittelyä
- Jos sinulla ei ole henkilöllisyystodistusta niin se ei vain riitä, että kaverisi todistaa sinun olevan kuka oletkaan
- Me emme selvittele sinun ja KELA:n välisiä ongelmia
- Hankkikaa verkkotunnukset, jos haluatte välttyä suurilta palvelumaksuilta, joita tulee kassatiskillä asioidessa. Pankeista löytyy ilmainen pääte.
- Jos sinulla on kiire niin älä tule pankkiin, hoida asiasi ajoissa mieluummin
- Ei ole meidän vikamme, että et muista korttiesi tunnuslukuja ja olet hävittänyt laput, joissa ne luki. Tilaamme uudet, siinä menee aikaa - kestä se.
- Pankilla ei ole velvollisuutta antaa sinulle mitään kortteja
- Kun vain olisitkin vaihtanut pankkia, kun sitä niin keuhkosit viime kerralla, emme kaipaa sinua, oikeesti.
- Jos et sano, mitä haluat niin emme voi tietää, mitä haluat
- Emme elä enää 60-lukua. Maailma on muuttunut niin myös pankit siinä mukana.
- Vinkki : tervehdi toimihenkilöä iloisesti, anna sitten henkilöllisyystodistus toimihenkilölle ja ala sitten vasta pälättämään asioitasi.

Siinä pikaiset muistelot. Kaikki yllämainitut asiat pohjautuvat siis asiakkaiden kanssa käytyihin keskusteluihin ja tilanteisiin. Näiden lisäksi tulee tietenkin kaikki muukin, mikä liittyy asiakaspalvelualan riemuihin.

--
Eläinten maailma on ihmeellinen.

Avatar
#1076 • • niomic Guest

camouflage, 17.9.2006 23:25:
Yllättävän moni nuorikin käy pankissa, joten semmoisessa kesätyöläisenä olleena voin kertoa seuraavaa:
- Kun vain olisitkin vaihtanut pankkia, kun sitä niin keuhkosit viime kerralla, emme kaipaa sinua, oikeesti.



Veikkaisin, että pankin johto on asiasta aika eri mieltä :) Pankeille on yleisesti ottaen kannattavaa pitää suurinta osaa asiakaskatraastaan. Ja otan tässä huomioon myös ns. välilliset tulot ja lisäarvon, mitä asiakkaat mukanaan tuovat.
Gisou

Posts: 114

#1077 • • Gisou

niomic, 18.9.2006 03:22:
---
camouflage, 17.9.2006 23:25:
Yllättävän moni nuorikin käy pankissa, joten semmoisessa kesätyöläisenä olleena voin kertoa seuraavaa:
- Kun vain olisitkin vaihtanut pankkia, kun sitä niin keuhkosit viime kerralla, emme kaipaa sinua, oikeesti.

---


Veikkaisin, että pankin johto on asiasta aika eri mieltä :) Pankeille on yleisesti ottaen kannattavaa pitää suurinta osaa asiakaskatraastaan. Ja otan tässä huomioon myös ns. välilliset tulot ja lisäarvon, mitä asiakkaat mukanaan tuovat.



Niiiii, kylhän se johto haluaa asiakkaat pitää, mutta "meillä" tarkoitin siis alinpia asiakaspalvelutoimihenkilöitä, joita ei todellakaan missään firmassa varmaan hotsita katella niitä rasittavia naamoja vaikka ne miten tuottaisi sille yritykselle.

--
Eläinten maailma on ihmeellinen.

Saara

Posts: 1,954

#1078 • • Saara #2970
Tottakai haluan tietää kuinka sinä tuhosit yksin wtc-tornit New Yorkissa...

Kerro lisää :D.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#1079 • • jesus Guest
eat_shit.jpg

Tämmöstä tänään *nauru*
Kriss G

Posts: 1,492

#1080 • • Kriss G Wir brauchen bass
Nyt tää yks sankari alkaa taas kiristää päätä niin pahasti ettei ole tosikaan. vittu ku mikään ei kelpaa ja kaikki asiat pitää mennä sekunnilleen sen mukaan.

esim. tän aamun keskustelu:

Asiakas: The clock in this computer is still incorrect.
Minä: Yes I know, I'm sorry about that.
A: Why didn't you fix it?
M: As I told you last time I don't have the password to change the clock.
A: Why didn't you get it?
M: As I told you last time I'm not able to get it.
A: ok. The printer is not working.
M: It's working. Just give it a minute.
A: ok now it works.
M: Ok.
A: ok. The printer is not working.
M: It's working. Just give it a minute.
A: ok now it works.
M: Ok.
A: ok. The printer is not working.
M: It's working. Just give it a minute.
A: ok now it works.
M: Ok.
A: ok. The printer is not working.
M: It's working. Just give it a minute.
A: ok now it works.
M: Ok.
A: ok. The printer is not working.
M: It's working. Just give it a minute.
A: ok now it works.
M: Ok.
A: The backround is disturbing me.
M: Well maybe you should change it.
A: I don't have time for that.
M: Ok.
A: The printer is not working so I cancelled all my works.
M: Just give it a minute.
A: Ok it's working now

VITUN SPEDE USKO MITÄ SULLE SANOTAAN. Jotenkin yllättävää että koko paska menee jumiin vaan ja ainoastaan tän sällin ollessa koneella. Ja mua ei käsketä vaihtamaan kellon asetuksia vaan pyydetään vaihtamaan ne. Ja jos mä sanon että nyt on sulkemis aika ja ovet on jo lukossa ja valot pois ja muut koneet pois päältä se tarkottaa että olis aika painua vittuun täältä. Ja ei todellakaan ole mun syy jos se on jättänyt kaikki maailman asiat viimiselle mahdolliselle päivälle hoidettavaksi eikä mun homma järjestellä niitä. Ja osta vittu omat kirjekuoret tästä lähtien *dissaa*

Mä en ees ala kirjottaa kärttysistä merkonomeista tai niistä jotka flippailee mulle siitä että työhakemukset pitää lähettää sähköpostilla. Ei ole mun vika että se on helpoin tapa hoitaa niitä asioita tai että ne on niin käsiä ettei osaa vittu käyttää edes hiirtä. Mulle on siis ihan turha ruveta räyhäämään. Enkä mä ole mikään työkkärin asiakkaiden röökiautomaatti. Eikä todellakaan ole mun homma keksiä sähköpostiosotteita tai tietää mikä koulu valmisti lähihoitajia 70 luvulla. Eikä myöskään ole mun vika jos kaupungin sivut ei toimi, eikä se jos joku urpo jättää työhakemuksen tallentamatta. Vittu saatana! Ei muuta.

--
DESTROY ALL HIPPIES