2,204 posts, 111 pages, 740,851 views
innae
Myös hieman ärsyttää miespuoliset asiakkaat, jotka tilaavat viskiä (ja tietysti kalleinta ja se pitää kovaan ääneen ilmoittaa siinä tiskillä) ja huitaisevat sen naamaansa ykkösellä ja irvistävät päälle.
Ja hinnoista valittamista. Ne hinnat päättää aivan joku muu ihminen, kuin se joka sitä viinaa kaataa.
innae, 4.4.2005 02:53:
Myös hieman ärsyttää miespuoliset asiakkaat, jotka tilaavat viskiä (ja tietysti kalleinta ja se pitää kovaan ääneen ilmoittaa siinä tiskillä) ja huitaisevat sen naamaansa ykkösellä ja irvistävät päälle.
Mutta voitko kertoa kyseisen ammatin edustajana, että mikä on nopea ja mukava tapa lopettaa puhelinmyyjän puhelu ei- vastaukseen? Riittääkö pelkkä "kiitos ei"?
Dj-Xcosmo, 17.4.2005 14:39:
Itse oon tehnyt DJ-hommia tässä jonkunaikaa...ja voi että näitä joitain asiakkaita!!!
1. Tullaan pyytämään samaa biisii uudelleen ja uudelleen...
2. Haukutaan dj lyttyyn jos ei oo jotain sen lempibiisiä levypakissa, ja kommentit "tä on viiminen kerta ku soitat tääl" - "joo, soitan sulle taxin.."
3. Pari vakkariasiakasta jotka tulee selittää jotain paskasta musiikista, kun tanssilattia on täynnä väkeä... "nii, mut laita metallicaa tai kotiteollisuutta" ..itq
4. Sit oon omahyvänen kusipää välillä jos en kerkee kuunnella jonkun muijan stooria jostain, kun seuraavaa biisiä mietin ja miksaan sisään..
5. joku 55v pappa hyökkää jostain ja huutaa "NyT Tä ViT*n neek*ri musiikki vitt*un" (Jay-Z, Numbencore - Linkin Park) ..next track= 50CENT - P.I.M.P
ei nyt muistu lisää ...mut onneks on hyviäkin asiakkaita olemassa;)
SiiRismi, 5.4.2005 16:01:
Pari viikkoa sitten sunnuntaina naureskelin joka kerta itsekseni, kun sanoin: "Moi" tai "Hei" ja mulle vastattiin "Muovikassi"*muhaha*
mayah, 7.5.2005 18:14:
Syö mun hedelmät, klähmi ja heittele mun jääpaloja, riko tuoppeja lattialle, roiku ja kiipeä baaritiskille, heiluttele pankkikorttia ja seteleitä, huutele tilauksia, oksenna, polta baaritiskillä, sammu, kitise hinnoista, kulje baarissa takki päällä, ole näsäviisas, hauku huoraksi, jankuta.
EI KIINNOSTA V*TTUUKAAN, koska on mun viimeinen yö baaritiskin takana.