akir0, 22.12.2004 13:21:
Ongelmahan toki kärjistyy näissä halpis-ketjuissa. Vähän kalliimmissa ja laadukkaampia tuotteita myyvissä ketjuissa on myyjiä yleensä enemmän kuin riittävästi ja tuotteet ovat "aina" oikeilla paikoillaan.
Rahalla saa sekä palvelua, että laatua.
Paskapuhetta!! Olen saanut elämäni huonointa asiakaspalvelua Stockmann nimisessä tavaratalossa tuossa helsingin keskustassa kun menin palauttamaan yli 600 mk:n hintaisia farkkuja joissa oli reikä saumassa. Ihanan pirteä myyjätar otti ensin housut käteensä ja sanoi et ei näissä ole mitään vikaa. No siinä sitten asiantuntevana näytin et tässä ja tässä on ihan selkee reikä ja nää housut kuitenkin maksaa aika paljon.. No sit seuraavaksi tää ihanainen asiakaspalvelija kattoo mua vittuuntuneen näkösenä ja sanoo mulle et hei, sä oot tehny nää reijät tähän itte.. Mä siinä hoo moilasena et anteeksi, jos mä olisin tehny nää reijät itse ni miksi mä tulisin hakee samanlaisia housuja takaisin.. No sit tää ihanainen asiakaspalvelija alkaa vaan jankkaamaan mulle, et hei, nää on kuule ihan ehjät housut et ei todellakaan vaihdeta. Edelleenkin näytin niitä reikiä joita 600 markan housuissa ei pitäisi olla (siihen aikaan kulutukset farkuissa oli vielä tulevaisuutta.) Tämä ihanainen asiakaspalvelija neitokainen sanoo mulle suoraan et sä valehtelet, ei vaihdeta.. Tästä sisuuntuneena menin paikan palvelupäällikön puheille ja tein neidistä valituksen. Housut vaihdettiin samoin tein ja tämä armon neiti asiakaspalvelija sai potkut työstään
Tähän vaan loppu kaneetiksi et asiakaspalvelija osaa myös vaatia asiakaspalvelua.