Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 712,822 views

Freja

Posts: 8,774

#1101 • • Freja Sihteeri
VOI JUMALAUTA!

MINÄ EN ALA KAIVAMAAN SINUN LOMPAKOSTASI FIRMAN MASTERCARDIA, ENKÄ MINÄ KATSO SINULLE TIETOJA MITKÄ NÄET ITSE PARIN METRIN PÄÄSSÄ SIJAITSEVALTA TAULULTA SEN TAKIA, ETTÄ SINÄ OLET PUHELIMESSA. VOI VITUN IDIOOTTI, SAAT ITSE SAATANA HAKEA KAHVISI LINJASTOSTA NIINKUIN _KAIKKI MUUTKIN_ KOSKA MINULLA VITTU ON 50 METRIN JONO ASIAKKAITA TAKANANI JOITA MINUN PITÄÄ MYÖS PALVELLA VITUN PÄLLI!

NNNNNGGGGGH!!! *TOKTOK*

voi saatana mä meinasin hirttää sen miehen. *senkin*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#1102 • • Freja Sihteeri
Hei sinä n.60-v miesasiakas; olet väärässä jos luulet tämän naurattavan:

minä: "saako olla muuta"

mies: "nojoo mut sitä saa vaan kotona" (hörhörhör)

minä: "-"

mies: "ei teiltä sellasta taida saadakkaan" (hörhörhörhörhör)

minä: "
"

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SmILE

Posts: 376

#1103 • • SmILE Esanssi mössöö

TanyaK, 23.10.2006 18:49:
Sain tänään asiakkaan itkemään *jiihaa*



Joo minäkin olen saanut tälläisen reaktion aikaseks.

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Lyylikki

Posts: 2,975

#1104 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
No niin. Nyt voi alkaa avautumaan, kun olen viime viikolla irtisanonut itseni ja on aika siirtyä uusiin maisemiin. Vielä kun keksisi, että mihin.

Olen siis ollut Euroihmeessä töissä. Siellähän kaikki maksoi aiemmin yhden euron (sitten tuli toki aika, että tuotteet alkoivat maksaa viisi euroa tai kaksi ja puoli euroa tms. mutta nämä hinnat oli merkitty tuotteisiin), joka puolella myymälässä myös oli näitä lappuja, että jokainen tuote maksaa yhden euron.

Silti lähes päivittäi tuli ihmisiä kysymään, että: "Maksaako tämä euron?"

Öö...mietitääns...ei kun seittemäntoista. Tuntuu siltä, että aivot jätetään narikkaan, kun kaupan ovesta astutaan sisään. *eiei*
Freja

Posts: 8,774

#1105 • • Freja Sihteeri

Lyylikki, 13.11.2006 10:07:
Silti lähes päivittäi tuli ihmisiä kysymään, että: "Maksaako tämä euron?"



Ei kestä :DDD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Bio

Posts: 4,429

#1106 • • Bio The Bullies / Pinky

Lyylikki, 13.11.2006 10:07:
Silti lähes päivittäi tuli ihmisiä kysymään, että: "Maksaako tämä euron?"



Vähän sama asia ku mun työpaikalla. Tääl on menos remontti ja tosta mun viereisestä ovesta ei pääse menee ku äijät on töis siel ja siihen on laitettu lappu "kulku kielletty remontin takia". No kumminkin about joka toinen tulee kysyy multa et "eiks tosta saa mennä?" *eiei*

Pitäis varmaan vastata et "No siis tottakai, mä vaan nyt muuten vaan laitoin sen lapun siihen ku oli tylsää" *igor*
PieceOfMind

Posts: 628

#1107 • • Edited PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Rehellistä palautetta asiakkaalle *lmao*

Tässä Iltiksen juttu aiheesta: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200611155368333_uu.shtml

Ja tässä ko. sähköpostit (alkuperäisyydestä ei takeita):

Alkuperäinen viesti
Lähettäjä: Palautelomake [mailto:palautelomake@citymarket. fi]
Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
Vastaanottaja: XX; Asiakas Palaute
Kopio:
Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu

Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei käynnytkään laitteeseen kun tulin kor´tiin kun meidän 8 v. poika avasi pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse mitä pikemmiten. Kiitos !



YY < y.y@citymarket. fi> kirjoitti:
Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.

Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.

Mutta. Y, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat rahasi takaisin. Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä. Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan nenävarteen.


Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista

K-Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika

PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.


Hyvä asiakkaamme.

Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.

Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin on 00-0000000. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 00-0000000.

Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.

Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika
ZZ
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1108 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

PieceOfMind, 16.11.2006 11:52:
Rehellistä palautetta asiakkaalle *lmao*



Päivän totaali repeäminen..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#1109 • • *Mirri* Guest
Paras! *nauru* Ai ku olis ihanaa ku sais oikeesti joskus sanoo asiakkaille noin ihan suoraan.
Mua sano yks asiakas ikärasistiks tossa muutama viikko sitte. Tyyppi oli siis suunnilleen mun ikänen tai ehkä vähä vanhempi. Laittoipa vielä pomollenikin sähköpostia asiasta. *nauru*
Verano

Posts: 4,649

#1111 • • Verano Merituuli

domi, 16.11.2006 12:24:
---
PieceOfMind, 16.11.2006 11:52:

Mutta. Tanja, hitsi vieköön.

---

Mua kiinnostais tietää, mistä tämä 'Tanja' on tähän revitty..
Tiedän, pilkunnu**imista ^_^



Palaute on lähetetty palautelomakkeella, joten eiköhän siinä ole ollut omat laatikot nimitiedoille jne.
Lyylikki

Posts: 2,975

#1112 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

PieceOfMind, 16.11.2006 11:52:
Rehellistä palautetta asiakkaalle *lmao*



Totta kai tuommoisen viestin lähettäminen asiakkaalle on täysin kaikkien taiteen sääntöjen vastaista, mutta TOIVOTTAVASTI SE SAATANAN PÄLLI ASIAKAS YMMÄRSI YSKÄN. Itsekin pattereita myyneenä voin sanoa, että se on hiukkasen rasittavaa, kun joku yrittää palauttaa avattua patteripakettia "Noku ei nää ollukkaan oikeen kokoisia."

Joo, mä voin sanoa, että MP3-soittimiin menee yleensä AAA-patterit, herätyskelloihin ja seinäkelloihin pääsääntöisesti AA-patterit. Mankkoihin voikin mennä sitten C- tai D-patterit ja kaukosäätimistä ei voi olla yhtään varma myöskään. Mutta mitään ei sanota täytenä totuutena, laitevalmistajat kun välillä on niin saakutin kieroja, että ei voi olla varma.

Miten se voi olla niin älyttömän vaikeata ottaa siitä kyseisestä laitteesta se patteri mukaan, niin myyjä voi siitä sitten helposti katsoa, mikä patteri se on. Tai jos ei vaikka jaksakaan sitä patteria raahata mukanaan, niin siinä lukee kyllä ne koot ja ne on ilmoitettu universaaleilla kirjainyhdistelmillä. Saakutti.
Avatar
#1113 • • *Mirri* Guest

Lyylikki, 16.11.2006 12:37:
Totta kai tuommoisen viestin lähettäminen asiakkaalle on täysin kaikkien taiteen sääntöjen vastaista, mutta TOIVOTTAVASTI SE SAATANAN PÄLLI ASIAKAS YMMÄRSI YSKÄN.



Word! Sen verran saanu kuulla/ lukea asiakaspalautteita menneiden vuosien aikana...
Freja

Posts: 8,774

#1114 • • Freja Sihteeri

PieceOfMind, 16.11.2006 11:52:

K-Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika

PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.



*sydän* Sain päivän parhaat naurut heti aamusta. Ihanaa! *lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Drude

Posts: 5

#1116 • • Drude
Haha, petrin kaltaisia henkilöitä tarvittaisiin useampaan paikkaan asiakaspalveluun vastaamaan "hyville" asiakkaille.
Verano

Posts: 4,649

#1118 • • Edited Verano Merituuli
Iltalehdessä on polli "Onko sinulle ilkeilty kaupassa?"

Sekä pyydetään kertomaan oma tarinansa:

"Kerro: Ovatko myyjät irvailleet sinulle?

Myös asiakaspalvelutehtävissä toimivilla on huonoja päiviä. Oletko sinä törmännyt moukkamaisesti käyttäytyviin myyjiin tai muihin asiakaspalvelijoihin? Onko sinulle irvailtu asioidessasi tai palautetta annettuasi? Vai oletko huomannut että sinulle on naureskeltu selkäsi takana? Kerro kokemuksistasi meille.

Jätä myös yhteystietosi, mikäli toimittajamme voi haastatella sinua. Kaikki yhteydenotot käsitellään luottamuksellisesti."


Vois lähettää asiakaspalautetta Iltikselle, että miksi ette kysy toisinpäin: Oletko kohdannut idiootteja asiakkaita?

Nii ja toi "ilkeilty".... Se kaupan täti ilkeili mulle, nyyh! :D
Saara

Posts: 1,954

#1119 • • Saara #2970
:D toi sittarin ukko on nyt mun henkilökohtainen jumala <3<3<3.

Ei noin voi tehdä oikeasti :D.

lollers :D.

Kaada sula voi munan päälle :----D

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Roosa

Posts: 136

#1120 • • Roosa
Ei, emme myy lippuja puoleen hintaan tai edes pienellä alennuksella, jos lätkämatsin toinen erä on jo alkanut. Tulisit ajoissa paikalle... (Kolmanteen erään pääsee ilmaiseksi).

Ei, emme anna alennusta, jos pelaat lätkää jossain hikisessä kakkosdivarijoukkueessa ja päälläsi on kyseisen seuran asu.

Ei, emme päästä sinua ilmaiseksi sisään, jos "pelaajakorttisi on jäänyt kotiin", sillä se on todiste siitä, että kuulut seuraan.

Ei, emme anna sinulle ilmaista lippua, koska X lupasi sen sinulle antaa. Nimeäsi ei yksinkertaisesti ole listalla, valita luvanneelle tuttavallesi, eikä minua kiinnosta, että olet pelaajan tyttöystävä/äiti/kummin kaima.

Ei, emme anna ilmaista lippua, jos olet vierasjoukkueen kannattaja. Meitä ei kiinnosta tulitko tänne Kajaanista tai Mikkelistä asti katsomaan peliä, lippu on silti maksettava.

Ei, emme myy opiskelijan/työttömän/eläkeläisen lippua, jos et pysty todistamaan olevasi sellainen.

Ei, et pääse ilmaiseksi sisään vain käydäksesi "juomassa kaakaon" tai "vessassa". Sen voit tehdä ilmaiseksi viereisessä Urheilutalossa.

Vielä loppuun sanoisin, että ostaessasi lippua, voisitko ystävällisesti kertoa, minkälaista lippua olet ostamassa ja kuinka monta. Tämä helpottaisi kummasti asiointia eikä tarvitsisi arvailla!

*grr**eiei**toktok*