Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 712,812 views

Kolera

Posts: 4,256

#1081 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Jos niitä kaliapulloja palautetaan kioskille ni VITTU VOISKO NE TYHJENTÄÄ ENSIN! Bongasin sitten tänään puolitäyden etikoituneen ja pilaantuneen kalian kun nappasin sen pussista ja siirsin sitä koriin. Tiiä sitte oliko sinne ihan kustu vai mitä vittuu mut haisee aika helvetin terveelle! tiiä ees mihin sitä lens ku jossain kohtaa kioskia se haisee vieläki

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Dave

Posts: 1,750

#1082 • • Edited Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Kriss G, 19.9.2006 14:28:
*clip*



Say no more, tiedän tunteen.

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

r0n

Posts: 2,258

#1083 • • Edited r0n d a n c e m a c h i n e s
Jos se boksi maksaa 39.90 niin se ei todellakaan "irtoo kolmel kympil".
Jos et osaa tinkiä saati käyttäytyä, et myöskään saa _yhtään_ alennusta.

--
6er reihe

Freja

Posts: 8,774

#1084 • • Freja Sihteeri
Aivan sama mikä tilanne, niin asiakaspalvelijan paino/ulkonäkö ei vaikuta palvelun laatuun. JOTEN PIDÄ SE SAATANAN TURPAS KIINNI JA ANNA VITTU OLLA VIIMENEN KERTA KUN SANOT MITÄÄN MUN ULKONÄÖSTÄ tai mä tinttaan sua vittu nii lujaa et sul ei oo hampaita enää.

Do I just love our customers? *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#1085 • • Freja Sihteeri
Nää on näitä ikuisia koomisia tilanteita.

"mitä kermalikööreitä teillä on?"
- Löytyy Baileysin normi- ja sitten mintunmakuinen vaihtoehto.
"....okei.. No onko teillä Dooleysia?"

"mitä oluita teillä on hanassa?"
- Lappari nelonen, Karjala kolmonen ja sitten löytyy myös fosters.
"mä otan karjalan nelosen."

"Anteeks onko teil ollenkaan vettä?"
- Ei meil oo *justjoo*
"*whaat*"
- No on meillä (ja nauru päälle)
"*whaat*"

"yks viski kiitos."
- Onko viskillä väliä?
"ei ihan normiviskiä."
- Meneekö sellasenaan vai laitetaanko jäitä?
"menee ihan sellasenaan mut laita pari jäätä siihen."

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Neko

Posts: 943

#1086 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää

Cuji 640, 29.8.2006 00:32:
Tapahtuman jälkeen nauratti viel kauan ja fiilistelen tapahtunutta vieläkin *tirsk*
Oon aina ollu sitä mieltä, että poliiseilla ei oo huumorintajua. Mielipide kumottu!


Kerran hallujen jatkopaikan ulkopuolella (joku mesta Graniittitalossa IIRC) seisoskeli useampi poliisi. Minä sitten tokaisin niille että "hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!". Tuntui niitä naurattavan, ja lähtivätkin pois (varmaan siis ihan muutenkin).

Ai niin, anteeksi OT.
Freja

Posts: 8,774

#1087 • • Freja Sihteeri
Jos et halua Rossoa, niin EI SE SILLOIN OLE "IHAN SAMA" kun kysyn että "rossoa vai biancoa". Ei si perkele tarvi valittaa jos ei maistu *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

vergio

Posts: 218

#1088 • • vergio barbaari
jOO KUN ja jos asiakas haluaa et koko päähän laitetaan punainen väri niin jokaiselle pitäis yksitellen sanoo et ku meet seuraavan kerran suihkuun niin siitä voi sitä väriä tarttua pyyhkeeseen jne... niin sit tää muutenkin vitun vaikee asiakas joka ei oo koskaan mihinkään tyytyväinen tulee seuraavana päivänä et "menin saunaan ja nyt mun lauteille valui pari tippaa punaista väriä et haastan sut oikeuteen" tyyliin... hohhoijjaa *ding* Koitin kovin pahoitella ja selitellä faktoja mut ku tää ämmä vaan huutaa naama punaisena ja muita asiakkkaita on ympärillä niin sanoin sit vaan et josko rouva menis jatkossa sit jonnekin muualle koska mitä vaan mä teen niin ei kelpaa... kaikki mitä teen niin on "ei tää nyt oo, liian lyhyt, en nyt oikeen tie tästä väristä jne" ja yks kollega sanoi et käynyt samalla tavalla kyseisen muijan suhteen niin morjens sanon mä!!! Ja näitä tällä alallla kyllä riittää! Ps: vaikeimpia ovat keski-ikäiset naiset ja nuoret miehet, jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken! *piis*

--
Anna mun bailaa...

Cloud

Posts: 2,162

#1089 • • Edited Cloud Game Freak

Freja, 28.9.2006 21:11:
Nää on näitä ikuisia koomisia tilanteita.

"mitä kermalikööreitä teillä on?"
- Löytyy Baileysin normi- ja sitten mintunmakuinen vaihtoehto.
"....okei.. No onko teillä Dooleysia?"




Joo toi on kyll hauskaa :)

Tosin mä kyllä ymmärrän asiakkaita sinällään, etten mäkään miellä dooleyssiä itse samanlaisena "kermaliköörinä" kuin bayleyssii. Mullekin se on vaan enemmän sellanen "karkkilikööri" Tai VoduKarkki sekoitus kuin suoranainen Kermalikööri :)


Jotta ei mentäis täysin ot. Niin musta pitäis lobata tällästä fraasia yleisesti ihmisten tajuntaan kuin= Asikas kuvittelee olevansa oikeassa, mutta harvoin sitä on. :)

Tuli vaan mieleen kun olin puhelimes tossa juuri ihmisen kanssa joka soitti varmaan viiteen kertaan varmistaakseen, että asia jonka hoidin jo ensimmäisellä kerralla valmiiksi.. olisi hoidossa. Aivan kuin en sitä osaisi tehdä..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Displacer

Posts: 1,828

#1090 • • Displacer

vergio, 9.10.2006 21:46:
Ps: vaikeimpia ovat keski-ikäiset naiset ja nuoret miehet, jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken! *piis*



Oikeesti? Mä kun luulisin, ettei nuoria miehiä niin hirveesti kiinnostaisi tollaset jutut. Tai ehkä se olen vaan minä :)
hallucinogen

Posts: 8,190

#1091 • • hallucinogen Edain

Cloud, 9.10.2006 21:54:
Tuli vaan mieleen kun olin puhelimes tossa juuri ihmisen kanssa joka soitti varmaan viiteen kertaan varmistaakseen, että asia jonka hoidin jo ensimmäisellä kerralla valmiiksi.. olisi hoidossa. Aivan kuin en sitä osaisi tehdä..


En tiedä mis oot duunis mut jos oot telefirmas niin se on pakko soittaa uudestaan koska yks soitto ei riitä mihinkään vaikka kuinka vakuutettais, että asiat ois kunnossa ;)

--
pikku-*possu*

vergio

Posts: 218

#1092 • • vergio barbaari

Displacer, 9.10.2006 22:22:
---
vergio, 9.10.2006 21:46:
Ps: vaikeimpia ovat keski-ikäiset naiset ja nuoret miehet, jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken! *piis*

---


Oikeesti? Mä kun luulisin, ettei nuoria miehiä niin hirveesti kiinnostaisi tollaset jutut. Tai ehkä se olen vaan minä :)

Kyllä juu, ne on kaikista vaikeimpia... sörkkii sormilla kokoajan keskeneräistä leikkausta ja antaa ohjeita joista ei niil oo mitään hajuu... Miehet *sydän*

--
Anna mun bailaa...

mariq

Posts: 2,154

#1093 • • mariq
"Luuletko sinun voisi olla helpompaa oikolukea se tekstitiedosto, ennen kuin lähetät se minulle parsittavaksi, sen sijaan että kirjoitat sen vasemmalla kädellä toiseen suuntaan katsellen ja sitten kun olen parsinut sen tekstin oikeaan muotoon ja julkaissut, lähetät minulle korjauspyyntöjä yksitellen, jotta voin tehdä, tallentaa ja julkaista feedin mahdollisimman monta kertaa, koska se on niiiiiiin mukavaa??" *tähän mennessä jo niin turhautunut, että mikään hymiö ei sitä kata*

Ja ei; en saa sitä ajoissa valmiiksi jos lähetät lopullisen sisällön kolme päivää deadlinen jälkeen.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Freja

Posts: 8,774

#1094 • • Freja Sihteeri
Asiakas oli tilaamassa pitsaa, mutta olisi vain halunnut puolikkaan. Kerroin, että meillä myydään vaan kokonaisia pitsoja. Mies rupee mesoamaan, että "MUTTA KUN MINÄ HALUAN VAIN PUOLIKKAAN!" johon sanon, että meillä on vain kokonaisia. Sitten setä sanoo, että "mä otan ananas-katkarapupitsan puolikkaan, ja heitä se toinen puoli roskiin." Tähän vastaan hänelle, että "te voitte jättää sen syömättä, mutta sen saa otettua myös mukaan, meillä on kyllä pitsalaatikoitakin."
Äijä totee siihen, että "kyllä minäkin voin alkaa viisastelemaan, jos siihen lähdetään."

*whaat*

-Mutta minähän vaan sanoin että sen saa myös mukaan *ding*

mies: "Niin varmaan. Anna mulle juotavaakin."

- no mitäs tahtosit.

"kolmospullon."

-meiltä löytyis urhoa ja legendaa.

"mä halun lapin kultaa."

*senkin* *grr* *toktok*

mies ny valitti siinä vielä jostain jotain, ja käytiin pientä sanasotaa, ihanan jonon seistessä takana. Tais sielt joku tokastakin et "ota ny jo se kaljas ja anna muidenkin tilata"..

Enää huominen työpäivä, enää huominen....

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

TanyaK

Posts: 745

#1095 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Sain tänään asiakkaan itkemään *jiihaa*
TanyaK

Posts: 745

#1097 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa

nethr, 23.10.2006 18:53:
---
TanyaK, 23.10.2006 18:49:
Sain tänään asiakkaan itkemään *jiihaa*

---

Mitä mitä? Kerro toki enemmän *böö*



No..en mä sitä tahallaan tehnyt mutta..*tirsk*
Olen siis viimeistä viikkoa myymässä liittymiä ja kaikkea oheiskrääsää..Paikalle tuli virolaisnainen joka halusi avata liittymän. Kerroin ystävällisesti että koska hän on asunut alle kaksi vuotta Suomessa tulee liittymälle vakuusmaksu joka on vähintään 300 euroa. Nainen suivaantui ja lopuksi herkistyi niin että lähti itkien pois liikkeestä..hups! Tänään oli kyllä muutenkin varsin mielenkiintoisia tapauksia töissä muutenkin. Parhain niistä humalaisen miehen isä joka haukkui mut pystyyn ja lupasi hankkia kilpailevan operaattorin liittymän *nauru* Ja sekin vaan sen takia että toimin niinkuin pitää. Asiakkaat *sydän*
Syder

Posts: 2,255

#1098 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

mayah, 27.10.2006 10:24:
-käpsishow-


*hali* kyllä se tästä *hihu*

--
Divida et impera.

typ0

Posts: 1,892

#1099 • • typ0 syntax error
asiakas tulee ja kitisee että miks teil ei oo tuotetta x vaikka sen lupaatte tuohon aikavälille.
niin tuossa tilauksessa kerroimme että ajat ovat maahantuojien/tavarantoimittajien meille antamia arvoita ei siis varmaa tietoa.
no se on teiän vika ja te ootte perseestä!!

.....*eiei**senkin**släp**senkin**senkin**senkin**släp**släp**grr**dissaa**dissaa*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

ezzy

Posts: 8,060

#1100 • • ezzy Droid-pappa
SÄHKÖPOSTI EI OLE REAALIAIKAINEN VIESTIN! KÄYTTÄKÄÄ VITTU IRKKIÄ VAIKKA!

YARR.