Replying to Asiakas on aina väärässä.:
opmdevil, 19.5.2010 11:23:
---
Kolera, 19.5.2010 10:45:
---
opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:
Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!
---
Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?
---
jos hälyt on keskel housujen lahjetta ja mahdollinen poistokapistus jossain pöydän alla niin meinaatko et aspa haluu sen aasiakkaan sinne tiskin toiselle puolelle =P
Näin mä ainakin ihan yhtenä syynä olettaisin
---
Niin, jos se on huonosti vedettu jonnekin lahkeen sisälle se häly (joka siis periaatteessa käy koko hälytin ajatusta vastaan kun pelotin puuttuu kun häly ei näy) niin ehkä ymmärrettävää mutta ei se siltikään mikään epicfail ole. Kyllä vaateliikkeessä pitäisi jotain asiakaspalveluasennetta olla että tiskin yli jonkun kapistuksen vie tai napsii niitä hintalappuja saksilla pois.
Tuollanen perus-hälynpoistaja kun nyt yleensä on kiinni pöydässä ja ei tuo nyt niin hirveän yleistä ole, että jätetään kledjut niskaan kun tullaan kassalle.. ja kaiken kukkuraksi tuo häly laitetaan (tai ainakin pitäisi laittaa) vaatteisiin siten, ettei se
- tee vaatteelle vahinkoa
- haittaa sovitusta
- ole irroitettavissa vaatetta hajottamatta
Ei ole vaikeaa käydä maksamassa kassalla ja sitten käydä laittamassa ne rytkyt takaisin niskaan. Jos joudut sovittelemaan vaatteita kaupassa, niin silloin sulla ei ole tarpeeksi varallisuutta alkaa soittamaan suuta.