Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 718,140 views

Freja

Posts: 8,775

#1261 • • Freja Sihteeri
KYLLÄ NE VITUN LEHDET VARMAAN OIS JO SIINÄ TELINEESSÄ JOS NE OIS TULLU, VITTU!

on se ny perkele kumma ku ei mee tajuntaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

duvin

Posts: 582

#1262 • • duvin Jay v/d Veen

mayah, 22.1.2007 14:35:
- Mä oon nyt tässä teidän kotisivuilla katsomassa näitä avoimia työpaikkoja
- Joo
- Niin, tota, voinko mä niinkuin teidän kautta hakea näitä avoimia työpaikkoja mitä täällä on?



- Ei kannata. Vaikka työtehtävämme osittain sopivatkin vasta työelämään tuleville, suosittelemme teidän tapauksessanne lisäkoulutusta. Tervetuloa uudelleen kehitettyänne normaalin ajattelukyvyn.
KooKie

Posts: 4,338

#1263 • • KooKie aka. Petress Pan
Eilen duunissa tuli repeiltyä, kun otin auki uuden kassan ja ilmoitin, että seuraava tähän ja käänsin katseeni ensimmäisenä jonottaviin. Viereisestä jonosta sitten joku perheenisä ryntää kassalle. Kohotin kulmiani ja ilmoitin, että nähdäkseni seuraavana oli kyllä viereinen nuoripari. Mies tästä sitten ilmeisesti muutenkin kyrpä otsassa hikeentyi, että "ollaanko me jotenkin eriarvoisia?" - tyhmään kysymykseen nenäkäs vastaus "No itseasiassa olette, kun asiakkaat on palveltava jonotusjärjestyksessä, ei omaan napaan tuijottamisjärjestyksessä." "Älä sinä lässytä!" sai mut hymähtämään huvittuneena, kun en asiakaspalvelijan ominaisuudessa voinut revetä. :D

No harm done, miehen poistuttua sivulle mutisemaan nuoripari oltiin jo otettu toiselle kassalle ja mä sain palveltavakseni herkun kundin, jota ilmeisesti myös nauratti edellinen episodi, kun siinä mulle hymyili kuin Naantalin aurinko. *plur*

Mä en vain voi sietää tuollaista ylimielistä "minä ennen muita - minä minä minä minä minä" asennetta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1264 • • Jussi Soro choon!

mayah, 22.1.2007 14:35:
Miksi ne olis meidän kotisivuilla ja miksi siinä lukis, että hae tätä työtehtävää tästä, jos niitä ei vois hakea meidän kauttamme sieltä kotisivuilta? Miksi?


Yks parhaista on tuttavani, joka kivenkovaan väitti, että kun vie itse kirjoitetun hakemuksen töihin perille, se huomioidaan paremmin kuin sähköpostilla lähetetty.

Koitin siinä sitten selvittää, että se hakemuksen lähettäminen tietyllä tavalla on vähän niinku se eka testi, "luetun ymmärtäminen, ja sen mukaan toimiminen".

Aina ei voi voittaa.
Epailija

Posts: 5,636

#1266 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 22.1.2007 15:28:
Mä en vain voi sietää tuollaista ylimielistä "minä ennen muita - minä minä minä minä minä" asennetta.



Yhdelle duunikaverille oli vuosia sitten asiakas ruvennut pauhaamaan, että hän on _varatuomari_ ja siten häntä tulisi palvella ennen jonossa jo olleita ihmisiä. xD (Triviatietona mainittakoon, että oikeustieteen maisteri pääsee varatuomariksi auskultoimalla, mikä on vuoden pesti vaikkapa käräjäoikeudessa tekemässä samaa hommaa, mitä vakkareita avustavat _harjoittelijat_ tekevät.)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lyylikki

Posts: 2,975

#1267 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

KooKie, 22.1.2007 15:28:
Mä en vain voi sietää tuollaista ylimielistä "minä ennen muita - minä minä minä minä minä" asennetta.



Tähän muun muassa liittyy se, mikä välillä itseäni ottaa päähän. Jos on käytössä kaksi (tai vaikka kolmekin) kassaa, niin miksi pitää jonottaa kahdessa eri jonossa. Kaikille nopein tapa olisi se, että jonotettaisiin yhdessä jonossa ja jonosta seuraavan ottaisi sitten se kassoista, joka ensiksi vapautuu.

Okei, mä tiedän, että tämmöinen jonotussysteemi ei tule Suomessa IKINÄ toimimaan, mutta älykäs ja kaikkia palveleva se olisi. Jos toinen jono jumahtaisi, niin toinen kuitenkin ehkä vetäisi. Se asettaisi kaikki asiakkaat samaan asemaan.
KooKie

Posts: 4,338

#1268 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 22.1.2007 15:37:

Yhdelle duunikaverille oli vuosia sitten asiakas ruvennut pauhaamaan, että hän on _varatuomari_ ja siten häntä tulisi palvella ennen jonossa jo olleita ihmisiä. xD



"Sori mun moka ihan selkeästi. Saisko olla suihinotto kaupanpäälle?"

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

typo

Posts: 685

#1269 • • Edited typo Testaaja

JussiS, 22.1.2007 15:34:
---
typo, 19.1.2007 11:15:
(olin peräänajaja, mutta en syyllinen)
---

Ihan tyhmä kysymys, mutta miten tää on mahdollista? Toinen oli kännissä?



Ei peräänajaja ole mitenkään automaattisesti syyllinen kolaritilanteissa. Ongelma on lähinnä sen toisen syyllisyyden osoittaminen.

Lyhyesti: Lähdin valoista, vaihdoin kaistaa, taakse jäänyt eläkeläisukko veti herneet nenään, koska mun Pösö ei kiihtynyt yhtä nopeasti kuin sen Volvo, ukko teki sikamaisen törkeän ohituksen puskureita hipoen ja samantien, kun se pääsi takaisin samalle kaistalle mun eteen, edessä olevan (noin 15m päässä) risteyksen valot vaihtui keltaiseksi, ukko säikähti ja löi liinat kiinni ajattelematta pätkääkään olenko mä ehtinyt reagoimaan sen sikailuun. En ollut, eikä pösön jarrut pärjännyt Volvon jarruille ja sit tutkittiinkin mitä S40:n peräkontti on mahtanut syödä aamupalaksi.

Miksi minä voitin?

- ukon toiminnan ennalta-arvaamattomuus
- todistaja, joka sanoi ukon ohituksen olleen "törkein, mitä hän on eläissään nähnyt"
- vakuutusyhtiöille lähettämäni kolaripaikan tekninen katukartta yhdistettynä todistajanlausuntoon, mitkä osoittivat, että ukko palasi takaisin kaistalle mun eteeni sulkuviivan yli.

Periaatteessa mikä tahansa noista olis jo voinut yksinäänkin riittää.

.pi.

--
.psychedelicious.

Sand3

Posts: 1,157

#1271 • • Edited Sand3 satuolento
Tämän huiman asiakaspalvelu urani aikana tämä oli kyllä huippua ja naurattaa vieläkin (vaikka ei saisi). Puhelin soi ja vastasin Respa blaa blaa, puhelimen toisessa päässä on naisääni joka kysyy miten ajaa paikasta x paikkaa y. No tässä vaiheessa maalta tulleena ilmoitan etten tiedä ja kaivan karttapalvelun esille ja otan naisen puhelinnumeron ylös. Soitan hänelle takaisin ja alan opastamaan häntä paikkaan y. Kaikki menee loistavasti ja saan ohjattua hänet oikealle tielle, no sitten alkoivat ongelmat, sanoin että käänny kylmäaseman kohdalta oikealle ja olet perillä. Naisääni on hiljaa puhelimen toisessa päässä ja sanoo ettei hän pääse kääntymään. No hetken ihmeteltyäni ja kyseltyäni selvisi paikka jossa ko. naishenkilö on. Neuvon häntä selvällä suomenkielellä ja taas kerran mainitsen kylmäaseman. No tämä nainen kovasti väittää ettei kylmäasemalle pääse kääntymään ja ettei hän edelleenkään näe rakennusta. No hetken tilannetta selvitettyäni, tajusin että tämä nainen luulee kylmäasemaa juna-asemaksi,vaikka tarkoitin bensa-asemaa. Helpottui huomattavasti kun tämä selvisi ja pian hän olikin tässä respassa. Tunteet kyllä kiehuivat aina välillä puhelimen toisessa päässä, mutta ei se minun vikani ole, ettet tiedä kylmäaseman oikeaa merkitystä. No pian nainen tuli respaan ja ihan hyväntuuliselta vaikutti kun oli selviytynyt haluamaansa paikkaan.Oli se kuulemma kolme kertaa ajanut tuon tien ylös alas.

muokkaus: typot pois

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Freja

Posts: 8,775

#1273 • • Freja Sihteeri

Sand3, 25.1.2007 14:28:
kylmäasema



En oo muuten ikinä kuullu moista sanaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jusna666

Posts: 1,447

#1274 • • Jusna666 Diablo

Freja, 25.1.2007 17:10:


En oo muuten ikinä kuullu moista sanaa.



Mä luulin et mun päivä o_O on yks toinen juttu mut se onki tää.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Freja

Posts: 8,775

#1275 • • Freja Sihteeri

Jusna666, 25.1.2007 17:18:
Mä luulin et mun päivä o_O on yks toinen juttu mut se onki tää.



Ai et mä en oo kuullu sanaa kylmäasema? *ding* No, se on sit mun päivän O_o, et sun päivän O_o on se, et joku ei oo ikinä kuullu moista käsitettä *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

extramppa

Posts: 217

#1276 • • extramppa hengailija

Lyylikki, 22.1.2007 15:44:
---
KooKie, 22.1.2007 15:28:
Mä en vain voi sietää tuollaista ylimielistä "minä ennen muita - minä minä minä minä minä" asennetta.

---


Tähän muun muassa liittyy se, mikä välillä itseäni ottaa päähän. Jos on käytössä kaksi (tai vaikka kolmekin) kassaa, niin miksi pitää jonottaa kahdessa eri jonossa. Kaikille nopein tapa olisi se, että jonotettaisiin yhdessä jonossa ja jonosta seuraavan ottaisi sitten se kassoista, joka ensiksi vapautuu.

Okei, mä tiedän, että tämmöinen jonotussysteemi ei tule Suomessa IKINÄ toimimaan, mutta älykäs ja kaikkia palveleva se olisi. Jos toinen jono jumahtaisi, niin toinen kuitenkin ehkä vetäisi. Se asettaisi kaikki asiakkaat samaan asemaan.



Ihan samaa mieltä! Toinen tähän liittyvä on se, että tulee jonottamaan tyhjälle kassalle, jossa ei alkuunkaan ole ketään palvelemassa ja sitten rupee kiukuttelemaan, että "minä olen odottanut jo niin ja niin kauan...". Jonotetaan vaan, niinkuin kaikki muutkin.

Ja kännistä asiakasta pahempi on muuten oman ravintolan työntekijä kännisenä asiakkaana*pepsodent*
hemuz

Posts: 2,178

#1278 • • hemuz kätevä emäntä
En tiiä avuduinko tästä jo kertaalleen (liia väsyny selaa taaksepäin). No siinä oli pari jotai 12v olosta poikaa pelaamassa pelikonetta. Menin kysymää papereita/kehottamaan poistumista. Hetken päästä hyppäs seläntaakse joku keski-ikänen mies "ne on mun seurassa, olin tos kiskalla nurkan takana" "no etpä ollu tässä äskön" "no nyt oon, et mees vaa myymää siitä". Joo munha vika se on, jos laissa/pykäläs what ever, lukee, et alle 15-vuotiaat eivät saa pelata ilman vanhempien läsnoloa pelikoneita. *piis*

Tänää tuli sellast ämmittelyä, et huhhu...se onki asia eriksee.
Kivaa olla kassalla *piis*
Freja

Posts: 8,775

#1279 • • Freja Sihteeri

domi, 26.1.2007 21:34:
:D



NO ONKO SE NY NII HAUSKAA HÄ *senkin*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#1280 • • Freja Sihteeri
AIVAN SAMA VAIKKA OLET POLIITIKKO, SINÄ SAAT IHAN SAMANLAISTA PALVELUA KUIN MUUTKIN. Saatanan runkkari! Jos mä sanon että shekit ei käy, ni NE EI VITTU KÄY. URPO!!!! Turhaan rupeet kattoon tollasella naamalla mua, aivan ku mä oisin tehnyt jotain väärin. Nuo "oletkomukavarma"-katseet, nuo "katotaanko!"-katseet ei hetkauta mua vittujakaan.


JA MÄ TIEDÄN ETTÄ MEILLÄ ON LEIVÄT LOPPU JA MÄ EN VITTU VOI MUUTTUA SAATANA SÄMPYLÄKS SULLE


MÄ EN VOI SILLE MITÄÄN ETTÄ MEILLÄ ON HYLA-MAITO LOPPU


VITTUUKS VALITAT KALJAN HINNASTA JOS KERRAN MAKSAT FIRMAN KORTILLA, HÄ, HÄ!!


JA MÄ EN MYY VITTU NIITÄ TUPLIA, MÄ EN ANNA NIITÄ KAHTEEN LASIIN VAAN MÄ ANNAN NE VITTU ANNOS KERRALLAAN, MITÄ VITTUA ET YMMÄRTÄNYT SIITÄ?


JA VAIKKA ÄRRÄLLÄ OLISIKIN JO LEHDET TULLEET, NIIN EI, MÄ EN VOI SILLE MITÄÄN ETTÄ OLEN YKSIN ENKÄ VOI SILLOIN JÄTTÄÄ BAARIA JA LÄHTEÄ HAKEMAAN LEHTEÄ SULLE ETTÄ SÄ SAISIT SAATANA LUKEMISTA KAHVIS KAA


idarilauantai.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been