Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 717,940 views

embie

Posts: 531

#1301 • • embie Shwoopsie poo
Minä: Hotelli Oy Ab
Asiakas: Haluaisin tehdä huonevarauksen 7.-8.4.
M: Onko kyseessä yhden hengen vai kahden hengen huone?
A: Kahden
M: (Kysyn nyt tiettyjä promohintoihin oikeuttavia alennuskortteja ja selitän hintavaihtoehtoja)
A: Otetaan se jälkimmäinen hinta
M: Haluaisitteko mielummin parivuoteellisenhuoneen vai vuoteet erikseen?
A: Meinasitteko vielä kysyä montakin kymmentä tuhatta kysymystä??!
M: Öh, Valitettavasti joudun vielä muutaman kysymyksen esittämään...

Siis what? Luuleeko ihmiset, että vain ottamalla puhelinyhteyden hotelliin, varaus on siltä seisomalta kunnossa, ilman että pitää kertoa esimerkiksi millä nimellä haluaa varauksensa tulevan *ding*

Usein vastaan tulee niitäkin urpoja, jotka kyselevät ja selvittävät puhelun alussa jo aamiaiset sun muut ja ennen kun ollaan päästy edes hintavaihtoehtoihin niin haluaisivat jo varausnumeron, jonka pysytyn antamaan vasta kun varaus on kokonaan tehty.

*toktok*
Kultakisu

Posts: 145

#1302 • • Kultakisu una sambista
tapahtuu isossa hypermarketissa...
"missä teillä on sitä leipää joka on aina ollut tässä?"
"mahdatteko muistaa minkä nimistä leipää se oli tai minkä valmistajan?"
"se oli semmosta ruismallasleipää, en muista nimeä enkä valmistajaa, se on kyllä aina ollut tässä"

voi hyvää päivää *ding* siinä ei kyllä ole ollut kahteen vuoteen kuin vaaleeta leipää, eikä varmaan oo ollut ennen sitäkään. erittäin helppo auttaa asiakasta tilanteessa kun se ei muista mitään.

"kun teillä aina vaihtuu näiden leipien paikka mäkämäkämäkä.."
joo *grr* viimeks vaihdettiin järjestystä vuosi sitten.

kyllä, näytän 18-vuotiaalle pikkublondille, mutta se ei tarkota että olen täällä kesätöissä. nimikyltissäni lukee "leipä-osasto" ja silloin minulta saa kysyä. minähän ne leivät sinne sinulle tilaan... ja tiedän aivan varmasti että se *tun leivän valmistus on lopetettu syksyllä. ei, en minä sinua huijaa, saisit sen kuitenkin selville ja silloin tulisi lisää paskaa niskaan. *tana *ttu

jäinpä tänään viikon saikulle. *iloinen*
Lyylikki

Posts: 2,975

#1303 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Kiomi, 25.2.2007 07:12:
Noita viirupäitä riittää...meitä on TOOODELLA moneksi. Oon päättäny et viel joku kerta tokasen sille seitanan valittavalle maanvaivalle siinä tiskin toisella puolella, että "kerrotko sitten vielä missä olet itse töissä, jotta voin tulla neuvomaan sua sinne, koska mäkin todennäkösesti osaan sun työt paremmin ku sä itse!"



Mä olen kanssa joskus miettinyt, kun kaupassa töissä ollessa näin, kun joku sotki, niin että menisin kysymään missä tyyppi itse on töissä. Sitten kun se sitä ihmettelisi, niin sanoisin, että kun sä tänään sotket täällä mun työpaikalla, niin mä voin huomenna tulla sotkemaan sun työpaikalle. Tai jos sulla ei ole työpaikkaa, niin voin mä vaihtoehtoisesti tulla sotkemaan sun kotiinkin.

Ikinä en kehdannut tehdä...dääämit.
Chimera

Posts: 51

#1304 • • Chimera mua ei vaivaa moraali
Sairaalassa työskennellessä insinööripotilaat on yleensä parhaita:
"siis missä kulmassa mun pitää näitä sormia koukistaa ja ojentaa???"
kun on ohjattu kuinka selkäleikkauksen jälkeen nostetaan esim. lattialle pudonnut kynä:
"mites mä sit teen jos vaikka pudotan sukan maahan???" - No mietipä sitä sitten..
Kipsipotilaalle kun ohjataan et kipsiä ei saa kastella:
"Saaks tän kanssa mennä uimaan???"

Sattuuhan näitä älynväläyksiä tietty muillekin mut välillä ei voi ku ihmetellä et kuin nää ihmiset ylipäänsä on selvinny senastisesta elämästään hengissä.

--
We both know the power of pain - we get back up and start it again

MesMeRise

Posts: 667

#1305 • • MesMeRise Spinnamon
Tapahtuu sisävesiristeilyllä, jossa mennään sulkukanavan läpi. Kanavassa laiva pitää kiinnittää köysillä, jotta se pysyy paikallaan sulutuksen ajan.

Kaksi ihmistä töissä, kaksi ihmistä joutuu pitämään köysistä kiinni laivan kahdessa eri päässä.

Meillä on tiskille nostettava lappu joka ilmoittaa, että henkilökuntamme on varattu, palvelemme sulutuksen jälkene (noin 5 min)

Nostan kyltin pöydälle ja lähden ripeesti kävelemään alakertaan paikalleni.
Asiakas: HEI MYYJÄ, etkö voi nopeesti myydä mulle tupakkaa.
Minä: En valitettavasti voi, palaan 5min kuluttua.
Asiakas: No mikä helvetin tauko sulla on? Eiks teidän kuulu olla täällä palvelemassa mua.
Minä: No tiedoksesi, en ole menossa tauolle, ja tiedoksesi et sun risteilys loppuu hyvin vitun lyhyeen jos en nyt mene tonne ja kolmanneks opettele lukemaan.
Asiakas: On se vittu kumma nykyään... mämämääämämämämämäääää

Menen paikalleni köysiin ja kiristän sitä. Sama asiakas tulee viereen.
Asiakas: No pysyyhän se köysi tossa vaikka ku sidot sen tohon pöytään ni voit tuua mulle tupakkaa.
Minä: No sitä köyttä pitää kiristää koko ajan, eli en voi vaan sitoa sitä johonkin.
Asiakas: No mä voin pitää sitä. Kyl mä jaksan.
Minä: No en valitettavasti saa antaa koskea tähän ,kuin meidän henkilökunnan, ja sä varmaan maltat odottaa tupakkaas sen jäljellä olevat 3min.
Asiakas: En malta, ja miks köyteen ei saa koskea?
Minä; siksi koska mut on tähän koulutettu ja laki sanoo et tarvii olla koulutus et tätä saa tehdä.
Asiakas: No on aika erikoista jos tarvii köyden kiristämiseen koulutuksen.


Huooooooohh... joo siihenhän mä olen sen koulutukseni saanu et miten pidetään köyttä. *toktok*
Ja hitto kun maailma ei pysähdy siks ajaks kun sä haluat tupakkaa.
Kauluspaita

Posts: 91

#1306 • • Edited Kauluspaita
Tulipa taas eilen ihmettelyn aihetta. Eräs mieshenkilö oli tehnyt kanssamme yhden vuoden sitovan sopimuksen joka astuu voimaan ensimmäisen laskun maksamisen jälkeen. Sopimusehdoissamme on hyvin selitetty sopimuksen sitovuus ja ehdot minkä vuoksi sopimus voidaan purkaa kesken kauden(esim. sairaus, työttömyys jne.)

A: Haluasin irtisanoa sopimuksen.
M: Katsotaan.. sopimusaikaa on jäljellä vielä tammikuuhun 2008 asti, joten sopimus katkeaa sitten näillä puheilla 31.1.2008.
A:Eiku haluan sen nyt poikki
M: Ahaa, minkäs vuoksi sopimus pitäisi purkaa?
A: Ei vaan huvita jatkaa.

Selitän asiakkaalle pitkät liturgiat sopimusehdoista ja mihin hän on sitoutunut tehdessään sopimuksen. Selvisi että as oli tehnyt tuotteestamme kaupat puhelinmyyjän kanssa.

A: Minä kun luulin että se on pilasoitto
M: Vai niin, te siis annoitte pilasoittajalle henkilötietonne ja vastaanotitte kotiinkuljetuksena pilasoiton johdosta teille toimitetut tavarat ja maksoitte ensimmäisen laskunkin?
A: No niin... ei se sitten näköjään ollutkaan pilasoitto. Mutta tämä täytyy saada nyt poikki.

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

hallucinogen

Posts: 8,190

#1307 • • hallucinogen Edain

Kauluspaita, 1.3.2007 04:28:
A: Minä kun luulin että se on pilasoitto
M: Vai niin, te siis annoitte pilasoittajalle henkilötietonne ja vastaanotitte kotiinkuljetuksena pilasoiton johdosta teille toimitetut tavarat ja maksoitte ensimmäisen laskunkin?
A: No niin... ei se sitten näköjään ollutkaan pilasoitto. Mutta tämä täytyy saada nyt poikki.


Ihan paras :D

--
pikku-*possu*

John

Posts: 1,384

#1308 • • John Lauma

Kauluspaita, 1.3.2007 04:28:
A: Minä kun luulin että se on pilasoitto
M: Vai niin, te siis annoitte pilasoittajalle henkilötietonne ja vastaanotitte kotiinkuljetuksena pilasoiton johdosta teille toimitetut tavarat ja maksoitte ensimmäisen laskunkin?
A: No niin... ei se sitten näköjään ollutkaan pilasoitto.


Ahaha! Ton tyypin yhteystiedot saa laittaa mulle privana, kiitos... >;D

--
Fancy some cheese, Gromit?

John

Posts: 1,384

#1309 • • Edited John Lauma

Lyylikki, 22.1.2007 15:44:
---jonotusjuttu---


Samaan kastiin menee rullaportaat. Ainoa paikka Suomessa jossa olen tähän mennessä nähnyt että ihmiset tajuavat seisoa oikealla, niin että kiireisemmät pääsevät vasemmalta ohi, on Helsingin metrossa. Yleensä jengi seiso ihan miten sattuu, ja sit kun kovassa kiireessä yrittää anteeksipyytäen päästä ohi niin saa lähinnä murhaavia katseita. Onko se muka niin v**un vaikeeta mennä seisomaan oikealle, tai edes antaa sitten tietä kiireessä olevalle? Voisivat mokomat juntit mennä jonnekin isoon kaupunkiin seisomaan keskellä rullaportaita ja katsoa mitä tapahtuu...*grr*

Edit: sori offtopicista. Olis varmaan sopinut paremmin "mikä ärsyttää"-topicciin...

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#1310 • • niomic Guest

John, 1.3.2007 10:56:
---
Lyylikki, 22.1.2007 15:44:
---jonotusjuttu---

---

Samaan kastiin menee rullaportaat. Ainoa paikka Suomessa jossa olen tähän mennessä nähnyt että ihmiset tajuavat seisoa oikealla, niin että kiireisemmät pääsevät vasemmalta ohi, on Helsingin metrossa. Yleensä jengi seiso ihan miten sattuu, ja sit kun kovassa kiireessä yrittää anteeksipyytäen päästä ohi niin saa lähinnä murhaavia katseita. Onko se muka niin v**un vaikeeta mennä seisomaan oikealle, tai edes antaa sitten tietä kiireessä olevalle? Voisivat mokomat juntit mennä jonnekin isoon kaupunkiin seisomaan keskellä rullaportaita ja katsoa mitä tapahtuu...*grr*

Edit: sori offtopicista. Olis varmaan sopinut paremmin "mikä ärsyttää"-topicciin...



Eiks tää ollu yks pallura siin kuinka tunnistat landen stadissa tai stadilaisen. Tätäkin oppii huomattavasti paremmin noudattamaan kun on usein itse se joka menee ohitse, ei oo paljoo tapana jäädä seisomaan niin pitkään et portaat vie alas :/
hemuz

Posts: 2,178

#1311 • • hemuz kätevä emäntä
Kysyin eile papereita nuorelta naiselta/tytöltä sen ostaessa tupakkaa ja se vastas "No ei mul oo ku nää lasten kelakortit. Katoks niist nopee, nii pääsen jatkaa matkaa! o_O no siis vittu emmä niistä sun ikää nää, että morjes.
Zapa

Posts: 1,393

#1312 • • Zapa Mr Wrangler
heh, hyviä juttuja, onko ihmiset VÄHÄN tyhmiä? Huom. sana vähän!!
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#1313 • • WiljamiDzay Nyypiö

hemuz-, 1.3.2007 12:36:
Kysyin eile papereita nuorelta naiselta/tytöltä sen ostaessa tupakkaa ja se vastas "No ei mul oo ku nää lasten kelakortit. Katoks niist nopee, nii pääsen jatkaa matkaa! o_O no siis vittu emmä niistä sun ikää nää, että morjes.


Tästä tuli mieleen aika, kun piti päästä alaikäisenä baariin ja kaverin sisko (sillon jtn 20) väittää et mä pääsen ihan varpilla ineen, kun näytän sen kersojen syntymätodistusta ovella... *ding**nauru* (ja se siinä vieressä ovelasti selvittää et ei kai sen lasten isä voi olla alaikänen)

(oikeesti hävetti jo kokeillessa tätä *eiei*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

hemuz

Posts: 2,178

#1314 • • hemuz kätevä emäntä

WiljamiDzay, 1.3.2007 12:40:
---
hemuz-, 1.3.2007 12:36:
Kysyin eile papereita nuorelta naiselta/tytöltä sen ostaessa tupakkaa ja se vastas "No ei mul oo ku nää lasten kelakortit. Katoks niist nopee, nii pääsen jatkaa matkaa! o_O no siis vittu emmä niistä sun ikää nää, että morjes.

---

Tästä tuli mieleen aika, kun piti päästä alaikäisenä baariin ja kaverin sisko (sillon jtn 20) väittää et mä pääsen ihan varpilla ineen, kun näytän sen kersojen syntymätodistusta ovella... *ding**nauru* (ja se siinä vieressä ovelasti selvittää et ei kai sen lasten isä voi olla alaikänen)

(oikeesti hävetti jo kokeillessa tätä *eiei*)



Tänäpäivänä ku on nii paljo näitä teiniäitejä, nii mistään ei voi olla varma.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#1315 • • WiljamiDzay Nyypiö

hemuz-, 1.3.2007 12:44:
---
WiljamiDzay, 1.3.2007 12:40:

Tästä tuli mieleen aika, kun piti päästä alaikäisenä baariin ja kaverin sisko (sillon jtn 20) väittää et mä pääsen ihan varpilla ineen, kun näytän sen kersojen syntymätodistusta ovella... *ding**nauru* (ja se siinä vieressä ovelasti selvittää et ei kai sen lasten isä voi olla alaikänen)

(oikeesti hävetti jo kokeillessa tätä *eiei*)

---


Tänäpäivänä ku on nii paljo näitä teiniäitejä, nii mistään ei voi olla varma.



Joskus 8 vuotta sitten oli vähän harvemmassa, mut kyl sillonkin aika kaukaa haettu jippo...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Samu81

Posts: 1,224

#1316 • • Samu81 kokolihaa

Kultakisu, 27.2.2007 19:00:

kyllä, näytän 18-vuotiaalle pikkublondille, mutta se ei tarkota että olen täällä kesätöissä. nimikyltissäni lukee "leipä-osasto" ja silloin minulta saa kysyä. minähän ne leivät sinne sinulle tilaan... ja tiedän aivan varmasti että se *tun leivän valmistus on lopetettu syksyllä. ei, en minä sinua huijaa, saisit sen kuitenkin selville ja silloin tulisi lisää paskaa niskaan. *tana *ttu

jäinpä tänään viikon saikulle. *iloinen*




Hermolomalle? :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Neko

Posts: 943

#1317 • • Neko No äläpä kerro enempää
Tää on kyllä niin hauska ketju, varsinkin mayahin jutut saa vedet silmille! *lmao*
Kultakisu

Posts: 145

#1318 • • Kultakisu una sambista

Samu*, 1.3.2007 13:05:
---
Kultakisu, 27.2.2007 19:00:

kyllä, näytän 18-vuotiaalle pikkublondille, mutta se ei tarkota että olen täällä kesätöissä. nimikyltissäni lukee "leipä-osasto" ja silloin minulta saa kysyä. minähän ne leivät sinne sinulle tilaan... ja tiedän aivan varmasti että se *tun leivän valmistus on lopetettu syksyllä. ei, en minä sinua huijaa, saisit sen kuitenkin selville ja silloin tulisi lisää paskaa niskaan. *tana *ttu

jäinpä tänään viikon saikulle. *iloinen*

---



Hermolomalle? :D




Kyllä! *tirsk* vaikka selkä menikin paskaks viime viikolla niin enemmänki hermolomalla, juu. ihmeen helpolla lääkäri anto viikon saitsuu.. (se oli huom. venäläinen lääkäri) *sars*
Verano

Posts: 4,649

#1319 • • Verano Merituuli

Kultakisu, 1.3.2007 14:30:
ihmeen helpolla lääkäri anto viikon saitsuu.. (se oli huom. venäläinen lääkäri) *sars*



Oliko oikein kirurgi, tämä venäläinen?
Kultakisu

Posts: 145

#1320 • • Kultakisu una sambista

Verano, 1.3.2007 14:36:
---
Kultakisu, 1.3.2007 14:30:
ihmeen helpolla lääkäri anto viikon saitsuu.. (se oli huom. venäläinen lääkäri) *sars*

---


Oliko oikein kirurgi, tämä venäläinen?



no ei ees kirurgi! mehiläisen yleislääkäri *vink* ei tarvinnu sanoo ku kaks sanaa ja sairaslomatodistus oli jo kädessä...