Asiakas: Haluaisin tehdä huonevarauksen 7.-8.4.
M: Onko kyseessä yhden hengen vai kahden hengen huone?
A: Kahden
M: (Kysyn nyt tiettyjä promohintoihin oikeuttavia alennuskortteja ja selitän hintavaihtoehtoja)
A: Otetaan se jälkimmäinen hinta
M: Haluaisitteko mielummin parivuoteellisenhuoneen vai vuoteet erikseen?
A: Meinasitteko vielä kysyä montakin kymmentä tuhatta kysymystä??!
M: Öh, Valitettavasti joudun vielä muutaman kysymyksen esittämään...
Siis what? Luuleeko ihmiset, että vain ottamalla puhelinyhteyden hotelliin, varaus on siltä seisomalta kunnossa, ilman että pitää kertoa esimerkiksi millä nimellä haluaa varauksensa tulevan
Usein vastaan tulee niitäkin urpoja, jotka kyselevät ja selvittävät puhelun alussa jo aamiaiset sun muut ja ennen kun ollaan päästy edes hintavaihtoehtoihin niin haluaisivat jo varausnumeron, jonka pysytyn antamaan vasta kun varaus on kokonaan tehty.