Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 717,165 views

nora

Posts: 36

#1341 • • nora nora
No joo, yhdyn edelliseen mielipiteeseen. Siis ei siinä mitään että asiakas ottaa minuun yhteyttä jos jokin on huonosti, mutta usein tosiaan kuulee valitusta etten ole tehnyt asialle mitään ja edelleen samoissa tuotteissa vikaa, tai muuten vaan huudetaan ja uhkaillaan, mikä ei ole kauhean miellyttävää. En siis voi vaikuttaa asiaan muuten kuin korvaamalla tuotteen asiakkaalle joka ikinen kerta kun asiat ei pelaa.

Ja kyllä asiakas saa minuun ottaa yhteyttä, se on luultavasti kaikista helpointakin. Mutta se ottaa päähän, kun minua haukutaan syyttä suotta. Pitäisi näemmä pahoitella olemassaoloaan. Kyllä niitä ymmärtäviä ja ystävällisiäkin asiakkaita löytyy, lähes kaikki ovat sellaisia. Mutta jo yksi poikkeus viikossa tuo mieleen kaikki muutkin ikävät tapaukset. Olen siis itse oppinut, että ollessani asiakkaana jossain muualla käyttäydyn myös sen mukaisesti, ettei myyjien tarvitse nuolla kenkiäni.
Freja

Posts: 8,775

#1342 • • Freja Sihteeri

Hyzenthlay, 17.4.2007 11:38:
Hölmöä kassahenkilölle valittaminen on myös siksi, että kassoilla on erittäin usein vuokratyöntekijöitä, joilla ei ole osaa eikä arpaa siihen miten myymälässä toimitaan.



Tää nyt on sellanen asia, mitä kukaan asiakas ei voi nähdä ulospäin.
Ja vaikka olisi vuokratyöntekijöitä, pitäisi heidän suunnilleen kuitenkin tietää miten myymälässä toimitaan, jos he siellä ovat töissä. Esim tieto siitä, mihin asiakas ohjataan jos itse ei osaa johonkin kysymykseen/reklamaatioon vastata, olisi kyllä pakollista.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kid bionic

Posts: 275

#1343 • • kid bionic
Se on vaan hassuu et kun asiakas on myyjälle/kassalle tarpeeks veemäinen, ja huutaa tarpeeks kovaan ääneen, ni rupeevat saamaan tahtoansa läpi, vaikkei virallisten ohjeistusten (edes kuluttaja-asiamiehen) mukaan tarvis esim antaa just heti samanlaista tuotetta tilalle. Jossei osastopäällikkö lopulta myönny, ni sit joku ylemmältä tasolta, jonka jälkeen asiakkaan mielestä myyjä on vielä entistäkin enemmän palikka, kun ei heti tehnyt niin kuin asiakas pyysi...


Esimerkkinä muuan tapaus lähipäiviltä: Asiakas oli ostanut kannettavan tietokoneen 2 päivää sitten ja nyt se lopetti toimintansa, ainoa mitä meidän päässä voidaan tehdä, on todeta vika ja kirjoittaa huoltolähete. Tässä vaiheessa asiakas jo hyvin painokkaasti vaati uutta laitetta tilalle, mutta lopulta taipui, kun kerroin että jollei laitetta saada kolmessa päivässä huollettua, hän saa tilalle uuden.

Meidän päästämme riippumattomista syistä kesti 1pvä + viikonloppu välissä + 1pvä ennenkuin kuljetuspalvelu nouti kyseisen laitteen huoltoon. Kolmantena päivänä asiakas soittaa jo aivan hiilenä (kirosanoja noin 20% puheesta), että missä se laite viipyy? Vastattuani että se on juuri noudettu ja ilmoitamme hänelle välittömästi kun se saapuu, rupesi kirosanoja olemaan jo joka toinen...

Tästä seurasi soittorumba osastosta vastaavalle henkilölle, joka oli myös sitä mieltä, että ilman laitteen maahantuojan lupaa/arviota ei voida laitetta vaihtaa uuteen. Joten soittokierros jatkui ylemmälle taholle, joka sitten aikansa voivoteltuaan sanoi, että pitäähän nyt uusi antaa ja vielä suklaata päälle, kun asiakas on kärsinyt... Tämä siis huolimatta siitä, että itse vielä huomautin mitkä ne viralliset huolto ja vaihtosäännöt ovat.

No, asiakas sai tahtonsa läpi (ja nyt seuraa osuus, jossa alan jo vahvasti epäillä että asiakas itse hajoittaa näitä koneita jotenkin), mutta täysin uusikin kone oli jo valmiiksi rikki ja taas sain minä kuulla huudot kuinka olin myynyt rikkinäisen koneen (juu tahallaanhan mä sellasta teen) taas sai nöyristellä, pyydellä anteeks ja antaa uuden koneen.

Nyt vain odottelen (ja nauran itseni kipeäksi, jos todetaan että asiakas on itse rikkonut ne koneet ja sille on vastoin ohjeistusta annettu jo kaksi uutta), sillä siinä vaiheessa aion kyllä kommentoida kyseiselle esimiehelle tuosta säännöissä joustamisesta, ne kuitenkin on varmaan ihan syystä ja mielestäni pitäisi koskea kaikkia.


Tilityksen jälkeisenä loppuyhteenvetona voisin todeta, että mun mielestäni ennemminkin niitä mukavia ja ystävällisiä asiakkaita voisi palkita paremmilla eduilla, eikä niitä jotka huutamalla ja uhkailemalla ajavat asiaansa...
KooKie

Posts: 4,338

#1344 • • KooKie aka. Petress Pan

Kriss G, 17.4.2007 10:24:
Rakkaat asiakkaat puhukaa ÄÄNEEN!! Ja voisittekste pliis olla välillä vähän vähemmän typeriä idiootteja?



Me varmasti puhuttiin tarpeeksi kovaan ääneen. Mut tosta vähemmän typerästä idioottimaisuudesta en sit tiedä...

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sphyxia

Posts: 3,308

#1345 • • Sphyxia Maracujá!
Jahaps. Minun piti tänään soittaa asiakkaalle, josta tiesin jo ennestään, että hän on "pikkasen" hankala. Heti sen jälkeen, kun minä olin esitellyt perusteluni siihen, miksi tarvitsisin lisäselvitystä ja täydennystä, niin tietysti tämä asiakas rupesi esittämään omia tulkintojaan (sinänsä ihan ok ja ymmärrettävää), mutta sen lisäksi myös syyttämään meitä kaikenlaisista virheistä (yllätys yllätys asiakas huomasi hetki myöhemmin ihan itse, ettei niissä väitteissä ollut mitään perää *justjoo*). Silti ko. asiakas ei muuttunut yhtään myöntäväisemmäksi: maallikkona jatkoi sillä samalla asenteellaan (*grr*) kritisointia esittämääni tulkintaa vastaan, vaikka vakuutin hänelle että me talon juristit olimme kaikki samaa mieltä ko. tekstin tulkinnasta. *hmph*

Myöhemmin iltapäivällä tämä ko. asiakas saapui paikan päälle ihan henkilökohtaisesti, but that's another story ... *lmao*
Nepenthe

Posts: 141

#1346 • • Nepenthe

Sphyxia, 20.4.2007 16:55:
Jahaps. Minun piti tänään soittaa asiakkaalle, josta tiesin jo ennestään, että hän on "pikkasen" hankala. Heti sen jälkeen, kun minä olin esitellyt perusteluni siihen, miksi tarvitsisin lisäselvitystä ja täydennystä, niin tietysti tämä asiakas rupesi esittämään omia tulkintojaan (sinänsä ihan ok ja ymmärrettävää), mutta sen lisäksi myös syyttämään meitä kaikenlaisista virheistä (yllätys yllätys asiakas huomasi hetki myöhemmin ihan itse, ettei niissä väitteissä ollut mitään perää *justjoo*). Silti ko. asiakas ei muuttunut yhtään myöntäväisemmäksi: maallikkona jatkoi sillä samalla asenteellaan (*grr*) kritisointia esittämääni tulkintaa vastaan, vaikka vakuutin hänelle että me talon juristit olimme kaikki samaa mieltä ko. tekstin tulkinnasta. *hmph*

Myöhemmin iltapäivällä tämä ko. asiakas saapui paikan päälle ihan henkilökohtaisesti, but that's another story ... *lmao*



Kohta löydät dramatisoituja juttuja itestäs jostain suomi24:n keskusteluryhmistä tai vastaavaa *nauru*

/N
Sphyxia

Posts: 3,308

#1347 • • Edited Sphyxia Maracujá!

Nepenthe, 20.4.2007 17:19:
---
Sphyxia, 20.4.2007 16:55:
Jahaps. Minun piti tänään soittaa asiakkaalle, josta tiesin jo ennestään, että hän on "pikkasen" hankala. Heti sen jälkeen, kun minä olin esitellyt perusteluni siihen, miksi tarvitsisin lisäselvitystä ja täydennystä, niin tietysti tämä asiakas rupesi esittämään omia tulkintojaan (sinänsä ihan ok ja ymmärrettävää), mutta sen lisäksi myös syyttämään meitä kaikenlaisista virheistä (yllätys yllätys asiakas huomasi hetki myöhemmin ihan itse, ettei niissä väitteissä ollut mitään perää *justjoo*). Silti ko. asiakas ei muuttunut yhtään myöntäväisemmäksi: maallikkona jatkoi sillä samalla asenteellaan (*grr*) kritisointia esittämääni tulkintaa vastaan, vaikka vakuutin hänelle että me talon juristit olimme kaikki samaa mieltä ko. tekstin tulkinnasta. *hmph*

Myöhemmin iltapäivällä tämä ko. asiakas saapui paikan päälle ihan henkilökohtaisesti, but that's another story ... *lmao*

---


Kohta löydät dramatisoituja juttuja itestäs jostain suomi24:n keskusteluryhmistä tai vastaavaa *nauru*

/N



Ounou!!! *hikoil* *hih*
C-Girl

Posts: 162

#1348 • • C-Girl
Ihanaa, tällaista aihetta olenkin kaivannut, mihin voin purkaa sydämeni pohjasta kaiken (työn) mikä mua vituttaa!
Olen vartijana eräässä tavaratalossa. Vartijan hommiin kuuluu myös korien keräily kassoilta ja niiden vieminen sisääntuloporteille, sekä kärryjen hakeminen parkkihallista ja niiden tuominen hissillä (!) yläkertaan aulan läpi, sekä tölkinpalautuskoneen huolto. Eikö kuulostakin ihan vartijan töiltä ;)
1. Jos joku juoppo/narkkari riehuu ja sen vaikka laittaa maihin, niin mummot valittaa, että pitääkö olla niin kovakourainen? Jos ei puutu sellaiseen tilanteeseen, missä joku em. henkilö esim kiroilee itsekseen aulassa, niin mummot tulee valittamaan, että miksei mennyt laittamaan sitä rautoihin? Koskaan ei ole hyvä.

2. Jos joku edellisestä kaupasta ostettu tuote hälyttää kassalla ja vartija tulee katsomaan hälytyksen syytä, ei jokaisen lähistöllä olevan ihmisen tarvitse huutaa että "SE ON KASSAN VIKA!!!!"... Eikä myöskään meitä tarvitse syyttää siitä, ettei edellisessä kaupassa ole osattu poistaa häyttimiä tai häytarroja. Mekin teemme vain työtämme...

3. Kun kerään asiakkaille niitä vitun koreja jonojen läpi, niin odottaisin että väistetään ilman sitä muminaa että "ihme kauppa kun koko ajan on jonkun tiellä". Hakekaa itte korinne sieltä kassalta.

4. Jos olen ottanut näpistelijän kiinni ja odotan poliiseja hänen kanssaan kopissa, en varmasti voi samalla auttaa sinua palauttamaan tölkkejäsi ja kun kerran tulen auttamaan, odotan, että ne olisivat tyhjiä, eikä niistä valuisi kolme vuotta vanhaa olutta käsilleni...

5. Kun haen niitä kärryjä sieltä parkkihallista, minne te läskiperseet olette ne kuljettaneet kun ette jaksa kantaa yhtä limppua kainalossa, niin voisitteko edes olla ajamatta päälleni autolla ja murtamatta kättäni ja syyttämättä minua siitä, että Mersunne keulasta meni 20 ostoskärryä läpi? p.s. Parkkihallin rajoitus ei tosiaankaan ole 100km/h.

6. Kun niille kärryille on varattu kaksi riviä tilaa siellä parkkihallissa, niin miksi kaikki pitää laittaa vain yhteen riviin ja näinollen saada niin pitkä jono niistä aikaan, ettei muut mahdu ajamaan autoillaan ohi? Ketä siitä syytetään? MINUA!

7. Sitten kun saan ne kärryt vihdoin ylös, niin tulkaa jumalauta pois siitä hissin edestä ja älkää marmattako siitä, että aiotte kyllä mahtua hissiin. Sopii yrittää.

8. Kun vihdoin pääsen perheen ostoskärryineen ohi sinne aulaan, että voin työntää ne kärryt paikalleen, niin menkää pois edestä!!! TAJUTKAA, ettei sitä kärryletkaa saa pysähtymään kuin seinään eikä kääntymään. (Jokainen voisi itse kokeilla vaikka 10 kärryn työntämistä, kääntämistä ja pysäyttämistä)

9. Kun en voi muuttua ostamillenne kukille vesihanaksi, älkää huutako, että teette johtajalle valituksen ja että asiakas on aina oikeassa. Ne kukat on olleet ilman vettä viikon siellä kaupassa, ei niitä tarvitse kastella teidän 5minuutin kotimatkaanne varten...

10. En ole laittanut lukkoja vessojen oveen, enkä ole vastuussa siitä, että ne ovat maksullisia. En myöskään voi antaa teille vessarhaa, koska se menisi omasta pussistani.

11. Enkä voi luvata vahtivani matkalaukkuanne aulassa sen aikaa kun käytte ostamassa vieraita varten pullaa. Koettakaa ymmärtää, etten mitenkään voi luvata seisovani samalla paikalla koko ajan. Seuraavaksi valittaisitte siitä, etten puuttunut johonkin tilanteeseen...

12. Älkää soittako minulle, jos olette saaneet parkkisakon. Ohjeissa lukee selvästi, että paikoitusaika on 2h ja tuloaika pitää ilmoittaa parkkikiekolla. Ei ole minun syyni, että kiekkonne oli ovitaskussa tai että teillä meni pankissa kauemmin aikaa.

13. Älkää pyytäkö minua etsimään teille ostoskärryä, johon käy viisisenttinen. Kun ohjeessa kerran lukee, että sopivia ovat 50cnt ja 1e kolikot, niin en kai minä ole siihen syynä, että olette kerran löytäneet sellaisen kärryn mihin käy 20cnt. Sitten kun huomautan, että jos ei lukeminen suju, niin tuossa kyltissä on selvät kuvat miten toimia, niin siitä ei myöskään tarvitse ottaa pultteja.


Joskus tuntuu, ettei niin paljon typeriä ihmisiä voi ollakaan, kun mitä päivittäin tulee kaupassa vastaan. Oikein säälin kassoja, jotka joutuvat vielä enemmän olemaan tekemisissä näiden idioottien kanssa. Kiitos, että sain avautua.
devisss

Posts: 345

#1349 • • devisss superhero.

C-Girl,
3. Kun kerään asiakkaille niitä vitun koreja jonojen läpi, niin odottaisin että väistetään ilman sitä muminaa että "ihme kauppa kun koko ajan on jonkun tiellä". Hakekaa itte korinne sieltä kassalta.



Joo kuule en hae. Ei oo ihan yks kerta, kun oon jonottanut kassalle ihan minding my own business, ja miettinyt niitä näitä, kunnes joku vartija / elämäänsä kyllästynyt kauppa-setä tai täti on tönäissyt mua selkään tai sanonut jotain "joo et niinq millään viittis väistää nyt ku mulla on nää korit". Jos mä en selkäni takaa näe, että joku on lähestymässä, niin ei liene liian vaikeeta huomauttaa jotta "anteeks, mä toisin näitä koreja". Katsos kun mä oon kaupassa tekemässä ostoksia, en vahtimassa, että milloin voisin jotenkin väistää tai millon oon mahdollisesti tiellä. Se, että sun ne korit pitää hakea kassalta, ei oo asiakkaiden vika.

5. Kun haen niitä kärryjä sieltä parkkihallista, minne te läskiperseet olette ne kuljettaneet kun ette jaksa kantaa yhtä limppua kainalossa...



Onko kaikilla teidän kaupan asiakkailla läski perse? Ja harva sitä kärryä ottaa ihan yhtä limppua varten. Todellakaan.

8. Kun vihdoin pääsen perheen ostoskärryineen ohi sinne aulaan, että voin työntää ne kärryt paikalleen, niin menkää pois edestä!!! TAJUTKAA, ettei sitä kärryletkaa saa pysähtymään kuin seinään eikä kääntymään. (Jokainen voisi itse kokeilla vaikka 10 kärryn työntämistä, kääntämistä ja pysäyttämistä)



Ihan oikeesti, en mä ainakaan kaupassa jatkuvasti huomaa, että oon jonkun kärryjä tuovan / hissistä tulevan / koreja kuljetteleva / muuten vaan vittuuntuneena työtään tekevän edessä. Joskus ihmiset ei vaan huomaa. Mut toisaalta, mähän oonki läskiperse idiootti asiakas. Ja ei, mä en todellakaan kokeile mitään kärryjen työntämistä. Tuskin säkään tulet kokeilemaan mun duuniani vaan siks, että se on vaikeeta ja mua joskus vituttaa se.


Joskus tuntuu, ettei niin paljon typeriä ihmisiä voi ollakaan, kun mitä päivittäin tulee kaupassa vastaan. Oikein säälin kassoja, jotka joutuvat vielä enemmän olemaan tekemisissä näiden idioottien kanssa. Kiitos, että sain avautua.



Jep, ja jos kukaan näistä idiooteista ei kävis siellä kaupassa, niin niillä kassoilla / sulla ei olis duunia. Sori, mut tulin tosi helvetin pahalle tuulelle sun kirjotuksesta, ja toivon, etten ikinä osu siihen kauppaan, missä sä oot töissä. Vaikkakin moni noista kohdista oli ihan oikeutettu ja ilmentää ihmisen yksinkertaisuutta, niin monesti ihmiset ei vaan huomaa, tai ei vaan hahmota. Kato ku ihmiset menee kauppaan hoitamaan omia asioitaan, ja ajattelee siellä sitä omien asioidensa hoitamista. Itsekkäät vitun idiootit asiakkaat.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Saara

Posts: 1,954

#1350 • • Saara #2970
Jos olet ostanut muusta kaupasta sen Spritepullon ni kuitti olis kiva olla, ettei tarttis alkaa tappelee siitä kassalla, onko pullo sieltä vai täältä?

Ja toinen on tinkiminen. Ei vaan pysty...

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Saara

Posts: 1,954

#1351 • • Saara #2970

KooKie, 19.4.2007 04:53:
---
Kriss G, 17.4.2007 10:24:
Rakkaat asiakkaat puhukaa ÄÄNEEN!! Ja voisittekste pliis olla välillä vähän vähemmän typeriä idiootteja?

---
Me varmasti puhuttiin tarpeeksi kovaan ääneen. Mut tosta vähemmän typerästä idioottimaisuudesta en sit tiedä...



Pysyypähän balanssi universumissa kun on ees toinen elementeistä hallussa :D.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

tir

Posts: 951

#1352 • • Edited tir

mayah, 21.4.2007 13:03:
---
devisss, 21.4.2007 12:33:
Jep, ja jos kukaan näistä idiooteista ei kävis siellä kaupassa, niin niillä kassoilla / sulla ei olis duunia.

---


Muuten hyvä, mut ihan väärä topikki :D



juu tuntuu että tästä käydään aina parin sivun välein vääntöä *hih*
harva "vain asiakas" tuntuu ymmärtävän, että me myyntityötä tms tekevät tarvitaan aina välillä paikka missä avautua. se että saa edes välillä purkaa tunteensa jossain auttaa siihen että siellä töissä jaksaa sitten hymyillä niille idiooteillekin.
C-Girl

Posts: 162

#1353 • • C-Girl

devisss, 21.4.2007 12:33:
---
C-Girl,
3. Kun kerään asiakkaille niitä vitun koreja jonojen läpi, niin odottaisin että väistetään ilman sitä muminaa että "ihme kauppa kun koko ajan on jonkun tiellä". Hakekaa itte korinne sieltä kassalta.
---


Joo kuule en hae. Ei oo ihan yks kerta, kun oon jonottanut kassalle ihan minding my own business, ja miettinyt niitä näitä, kunnes joku vartija / elämäänsä kyllästynyt kauppa-setä tai täti on tönäissyt mua selkään tai sanonut jotain "joo et niinq millään viittis väistää nyt ku mulla on nää korit". Jos mä en selkäni takaa näe, että joku on lähestymässä, niin ei liene liian vaikeeta huomauttaa jotta "anteeks, mä toisin näitä koreja". Katsos kun mä oon kaupassa tekemässä ostoksia, en vahtimassa, että milloin voisin jotenkin väistää tai millon oon mahdollisesti tiellä. Se, että sun ne korit pitää hakea kassalta, ei oo asiakkaiden vika.


Et tietenkään hae. Mutta tuossa tapauksessa oli kyse siitä, että sanoin eräälle naiselle "Anteeksi, veisin näitä koreja" ja sain tuollaisen vastauksen. En ole töninyt ketään, eikä ole tarvekaan.
Älä PLIIS tuu ikinä mun kauppaan. Se on ihan ok, että ne kärryt viedään sinne parkkihalliin, silloin kun ei oikeasti jaksa kantaa käsissä niitä tavaroita. Mutta kun sitäkin tiiäkkö näkee, että mennään kärryjen kanssa hissillä alas ja jätetään ne kärryt siihen, otetaan ostokset (limppu) kainaloon ja kävellään parkkihallin toiseen päähän autolle. Siellä toisessa päässäkin on kärryteline! Ha-loo... Kyse ei ole yleistyksestä, niin kuin ei missään muussakaan jutussa tässä topikissa.
Tulen mielelläni kokeilemaan sun työtäs jos perustelet sen hyvin, miksi näin on? Kyse on noissa ostoskärryissä siitä, että kun 1 kärry on kevyt ja helppo liikuttaa niin oletetaan että 20 kärryä letkassa toimii ihan yhtä hyvin :)
Ei herneitä...
Tosiaan väärä topic sulle.

p.s. Ei kaikki ole idiootteja, mutta monet on ;)

ronroer

Posts: 98

#1354 • • ronroer Tavan Betauros
No huh miten katkeraa tilitystä! Tää on ilmiselvästi niin tuttu ja traumatisoiva aihe että ois aihetta vaikko koko ajankohtaisohjelmaan... "customers from hell".
Ite oon ollu tiskin takana postissa, panttilainaamossa ja aulavahtina ja jos ei koskaan enää niihin hommiin tarvi mennä nin kiitos.
Postissa paskoja tilanteita on kolme: joku ison firman lähetti tuo viime hetkellä NÄIN ison kasan lähtevää sälää, mielellään toki sekaisin (leimatut, leimaamattomat ja eri kokoiset) ja sitten kysytään SE lause "vieläkö ehtii?" Ja siihen ei tietenkään saa vastata että "ei"... ja joulun alla stressikäyrä hipoo semmosia pomminpurkajan lukemia... *toktok*
Vittumaisempia kun toi on ns. seniorikansalaiset jotka koittaa löytää sitä pakettiaan sieltä hallista... voi jumalauta! Vaikka siellä ei ois kun yks paketti niin ne ei sitä löydä! "Tulisitko auttamaan..."
Kolmas on se, jos asiakkaalla on lappu mutta siellä ei ole sitä pakettia... okei, jossain kohtaa ketjussa on tapahtunut moka mutta vitunko minä sille mahdan? Pahoitteluni ja laitan kyssäriä eteenpäin mut enempää en voi nyt tehdä. Joten voinko lähteä takas tiskin taakse palvelemaan noita asiakkaita kuuntelemasta sun kiehumista?
Panttilainaamossa oli ylikorostuneessa asemassa kääliöt - ja romanit. ARGE! Yhdellä on asiaa mut tuvassa niitä on 50 - ja kaikki kommunikointi tapahtuu HUUTAMALLA!!! Muuten meininki oli yllättävän asiallista. Mielikuvia vastaavien lieveilmiöiden tendenssi oli loppujen lopuksi aika alhainen.
Aulavahdin homma taas voi olla paikasta riippuen ihan siistiä mutta siihen mä en soveltunu. Ja siinä firmassa missä mä ehdin sen viikkoa vaille koeajan olemaan niin ongelma ei ollu asiakkaat vaan ko. talon politiikka *dissaa* että tossa vaan teille.

Steriilin työunivormun sijasta palvelualan ihmisillä vois olla paidoissa vaikka molemminpuolista vitutusta laukasevia hassuja tekstejä. Kaupan kassalla "...no sithä se on varmaa ilmane, höhöhöhö" ja mäkburgerin pojilla ja tytöillä että "puhu ääneen, saatana" *nauru*

--
Tällä mennään

Kolera

Posts: 4,256

#1355 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

ronroer, 23.4.2007 03:55:
Vittumaisempia kun toi on ns. seniorikansalaiset jotka koittaa löytää sitä pakettiaan sieltä hallista... voi jumalauta! Vaikka siellä ei ois kun yks paketti niin ne ei sitä löydä! "Tulisitko auttamaan..."


nää on täs setis ymmärrettävimmät mutta ei yhtään vähemmän vittumaiset. Tää puuha on kuin opettaisi eläkeikäistä sukulaista liikkumaan siellä valikoissa ja ymmärtämään sitä "keskeltä eteenpäin. C-nappulalla taaksepäin" liikkumista eikä niin että jokaiselle toiminnalle on se oma litanjansa esim. "haluan lähtettää viesteje eli keskeltä, alas, alas, keskeltä, alas, kirjota se viesti, keskeltä, laitanumero jos joku tuttu ihminen minkänumeroa et muista niin paina virrat pois tai C-ta niin kauan kunnes voit soittaa sukulaiselle kysyäkseksi miten tämä toimii" tättärää. ehkä mä luen päivälä ja mietin mitä piti sanoa *sydän*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Damien

Posts: 2,882

#1356 • • Damien [tr3ox]
Onks tänään joku yleinen vitutuspäivä? Ku kaikilla muilla näyttää menevän päin persettä , paitsi mulla. Ihan kaikki on vittuillu tänään, pomoista asiakkaisiin, no ei voi ku hymyillä ja ottaa mitä annetaan :)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1357 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ei voi tajuta miten tyhmiä, ahneita ja pihejä jotkut ihmiset voikaan
olla: ensin ostetaan yleisesti huonona ja epäilyttävänä pidetystä
liikkeestä halvin ja huonoin tuote (jossa on jostain kumman syystä
kuitenkin takuu)... ja sitten sen hajotessa soitetaan asiakaspalveluun
ja vaaditaan uutta tilalle, mutta ei olla valmiita palauttaamaan
hajallista tuotetta tai esim. kertomaan omaa puhelinnumeroaan
mahdollisia lisätiedusteluita varten.

ei nyt sillai mitään akuuttia vitutusta tai mitenkään kovin vaikeita
ja/tai vakavia tilanteita tässä ole, mutta kyllä sitä taas huomaa
miten kaikki pitäisi aina saada heti ja ilmaiseksi!

--
dasinoaisnvs

Lyylikki

Posts: 2,975

#1358 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Sphyxia, 20.4.2007 16:55:
kritisointia esittämääni tulkintaa vastaan, vaikka vakuutin hänelle että me talon juristit olimme kaikki samaa mieltä ko. tekstin tulkinnasta. *hmph*



Onko meille klubbarilaisille löytynyt tässä kaikkiin lakiasioihin ratkaisu *vink* Varohan vaan...

Tuli mieleeni tässä semmoinen, kun tuolla edellisessä työpaikassa yksi nainen kyseli tilauksensa perään. Hän sanoi, että tuote on tilattu (esim.) tiistaina. Etsiskelin sittten kyseistä tilausta, mutta löysinkin sen sitten keskiviikon tilauksista. Tilaus oli nimittäin lähetetty sähköpostiin 23.05.

En sitten tiedä, että olettiko tämä pöljäke, että tilaus tosiaan käsitellään tulleeksi tiistaina vuorokauden mukaan. Jouduin hieman, ystävällisesti (mutta ehkä hieman nenäkkäästi) kuitenkin, häntä valoittamaan siitä, että kukin päivä "loppuu" toimistotyöaikaan. Ei asiakaspalvelussa, eikä varastossakaan ole ketään näitä tilauksia toimittamaan aukioloaikojen ulkopuolella. Eihän hommassa sinällään tapahtunut mitään ihmeellistä, mutta jonkinlainen maalaisjärki ehkä olisi ollut paikallaan.
Sphyxia

Posts: 3,308

#1359 • • Sphyxia Maracujá!

Lyylikki, 2.5.2007 22:20:
---
Sphyxia, 20.4.2007 16:55:
kritisointia esittämääni tulkintaa vastaan, vaikka vakuutin hänelle että me talon juristit olimme kaikki samaa mieltä ko. tekstin tulkinnasta. *hmph*

---


Onko meille klubbarilaisille löytynyt tässä kaikkiin lakiasioihin ratkaisu *vink* Varohan vaan...



Don't think so ... *nauru*
sare

Posts: 100

#1360 • • Edited sare
Jos meillä näyttää että sun yhteys on TÄYSIN KUNNOSSA ja sanotaan että käy myymälässä testaan modeemi ja johdot (joko niissä tai siinä SUN koneessa vika) niin ei, sä et voi alkaa vaatia hyvitykseks uutta 100e modeemia kun sun nykysestä modeemistä on menny takuu umpeen joskus viime vuosituhannella, ihan turhaan huudat ja kitiset sielä että minä irtisanon kaikki palvelut nyt ja vaadit sitä uutta modeemia 100x.

Edit. kirjotusvirheet

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.