Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 716,955 views

laite

Posts: 2,994

#1361 • • laite MastahWankah

sare, 4.5.2007 13:43:
Jos meillä näyttää että sun yhteys on TÄYSIN KUNNOSSA ja sanotaan että käy myymälässä testaan modeemi ja johdot (joko niissä tai siinä SUN koneessa vika) niin ei, sä et voi alkaa vaatia hyvitykseks uutta 100e modeemia kun sun nykysestä modeemistä on menny takuu umpeen joskus viime vuosituhannella, ihan turhaan huudat ja kitiset sielä että minä irtisanon kaikki palvelut nyt ja vaadit sitä uutta modeemia 100x.

Edit. kirjotusvirheet


Avainsana "meillä näyttää"...

Onneks en oo asiakaspalvelutehtävissä. *pepsodent*
typ0

Posts: 1,892

#1362 • • typ0 syntax error
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=51335;pid=955789#955789

ja paskat sanon minä.. ime munaa hinttirunkkari!! tuu tänne nii vedän nii pataan ettei mitää järkee **tun kusipää! *grr**senkin**dissaa*

ps: mä oon vetelä *pepsodent*, sen mä myönnän itekki.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

hemuz

Posts: 2,178

#1363 • • hemuz kätevä emäntä
Kärryjen luona on ollu kyltit toista vuotta "pyydämme ystävällisesti pitämään huolta, että lapset ovat kärryissä ainoastaan istumiseen tarkoitetussa osassa hygieniasyistä"

Eilen sain sitte parilta mammalta niin vihasta tekstiä. "Ei meille ole ennenkään asiasta huomautettu vaikka olis viis muksua kärryissä. Johan on, pitää sitten mennä muualle, kun noin marmatetaan" WTF just toissapäivänä meillä pestiin kaikki kärryt ja korit... *piis*
sare

Posts: 100

#1364 • • sare

laite, 4.5.2007 13:48:
---
sare, 4.5.2007 13:43:

---

Avainsana "meillä näyttää"...

Onneks en oo asiakaspalvelutehtävissä. *pepsodent*



joo siihen se kai sit takertu*nauru* vielä kun noi asiakkaat ymmärtäis että jos me saadaan yhteys siihen sun modeemiin niin sillon ei kyllä oo yhteydes vika vaan sielä koneen ja modeemin välillä, mut hei, samalla lailla mä siitä valituksen kuuntelusta saan palkkaa:D

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Avatar
#1365 • • Annakins Guest

sare, 4.5.2007 14:01:
---
laite, 4.5.2007 13:48:
---
sare, 4.5.2007 13:43:

---

Avainsana "meillä näyttää"...

Onneks en oo asiakaspalvelutehtävissä. *pepsodent*

---


joo siihen se kai sit takertu*nauru* vielä kun noi asiakkaat ymmärtäis että jos me saadaan yhteys siihen sun modeemiin niin sillon ei kyllä oo yhteydes vika vaan sielä koneen ja modeemin välillä, mut hei, samalla lailla mä siitä valituksen kuuntelusta saan palkkaa:D



Mä sain Saunalahden vikapalvelusta loistavaa palvelua kun yhteys katkes. Heillä tosiaan näkyi siellä, että yhteys toimii ja aloin jo epäilemään, että mun modeemi on prakannu, mutta sen kyseisen asiakaspalvelijan (kärsivällisellä) avulla käytiin kaikki asetukset läpi jne. ja lopulta asia korjaantui nettipiuhan vaihtamalla *nauru*
Slim_Jim

Posts: 573

#1366 • • Edited Slim_Jim
Tänään salivuorossa:

Todella hiljainen päivä, hotelli mukamas täynnä ja silti haudan hiljaista, ei yhtään asiakasta näkynyt koko päivänä.
Lopulta tuossa klo19 aikaan yksi asiakas ilmaantuu syömään.

Minulla oli kiireitä keittiön puolella mutta onneksi en ollut vuorossa itsekseni.
Siinä sitten tyttönen nimeltä Veera lähti palvelemaan asiakasta ja hommahan meni hyvin ei siinä mitään. Laskun maksun yhteydessä asiakas pyysi hammastikkua kun pöydässä niitä ei näyttänyt olevan ja Veera sitten toi asiakkaalle yhden.

Siitäkös se mekkala alkoi kun asiakas alkoi inttämään että "Hyvä neiti tämä ei ole hammastikku, tämä on COCKTAILTIKKU! Kyllä luulisi teidän nyt tietävän tulevaisuuttakin ajatellen mitä te asiakkaalle oikein tarjoatte".

Cocktailtikku - hammastikku, kyllähän tuolla hyvin hampaita voi raapustella.
Tikkuja toki on poikkileikkaukseltaan niin pyöreitä (kutsutaan cocktailtikuiksi) mutta myös kolmionmallisia, joita varmaankin oikeaoppisesti olisi pitänyt tälle henkilölle olla.

No Veeran siinä valitusta kuunnellessa minä hain varastosta laatikon jossa oli valmistajan nimi sekä teksti "HAMMASTIKKUJA" ei "COCKTAILTIKKUJA" tai "HAMMASLANKAA" tms. muutakaan vaan paketissa luki hammastikkuja. Tämän jälkeen vertailimme muutaman minuutin hartaasti mitä eroa on laatikon sisällöllä ja asiakkaan tikulla.
No ei paljoa, paitsi että laatikossa tätä puusälpää näytti olevan enemmän kuin asiakkaan kädessä.

Olisi varmaan pitänyt tuoda tikkujen sijasta hammaslankaa ja suuvettä.

Lopulta tämä henkilö rauhoittui mutta esitti yhä mielipiteensä siitä että oikean hammastikun kuuluisi olla kolmionmallinen eikä sen mallinen jota meillä oli tarjota.

Miten joku jaksaa nostaa älyttömän äläkän siitä onko hänelle tarjottu hammastikku oikeanlainen?
Eikö sitä tikkua voi käyttää hampaiden kaiveluun kun tietää että se on cocktailtikku?
Freja

Posts: 8,775

#1367 • • Freja Sihteeri

Slim_Jim, 22.5.2007 02:25:
Miten joku jaksaa nostaa älyttömän äläkän siitä onko hänelle tarjottu hammastikku oikeanlainen?
Eikö sitä tikkua voi käyttää hampaiden kaiveluun kun tietää että se on cocktailtikku?



Tä. Siis onhan monessa ravintolassa hammastikut yksittäispakkauksissa niitä pyöreitä ja ihan saman näköisiä. *ding*
Cocktailtikut mihin mä oon törmänny, on vaa tukevampia ku hammasversio. Eli mielummin mä sillä tökin hampaidenväliäni ku hammastikuil *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1368 • • Jussi Soro choon!

Freja, 22.5.2007 08:07:
Tä. Siis onhan monessa ravintolassa hammastikut yksittäispakkauksissa niitä pyöreitä ja ihan saman näköisiä. *ding*
Cocktailtikut mihin mä oon törmänny, on vaa tukevampia ku hammasversio. Eli mielummin mä sillä tökin hampaidenväliäni ku hammastikuil *hihu*


No siis ainakin kaupasta ostettaessa coctailtikut on n. 2 cm pidempiä ja selvästi paksumpia kuin hammastikut. Noi yksittäispakatut taas on ihan hammastikkuja, vois olla kiva homma tehdä esim 1000 coctailpalaa, ja purkaa jokainen tikku erikseen pakkauksesta. Plus että noi hammastikut maistuu yleensä hammastahnalle.

Mut tollasii asiakkaita löytyy aina.
crissy

Posts: 1,958

#1369 • • crissy
Jos asiakas tulee baariin jossa on käynyt viimeset 100v ja tilaa sieltä drinkin omakeksimällä nimellä jonka kaikki vanhat työntekijät tietää, mutta ei sellanen joka siellä on ollu 2kk.. Nii ei tartte olettaa et jos tuut ja tilaat "linnunmaito" niin vittuako mä tiedän mitä sä sillä haluat!!!!

Sit jos kysytään että "anteeks mitähän se mahtaa sisältää" niin ei tartte alkaa alentuvasti puhumaan ja kyseenalaistamaan ammattitaitoa jos ei tiedä mikä vittu sun linnumaitos on!

sen voi ystävällisesti sanoa et KOSSU-KAAKAOLIKÖÖRI-MAITO pieneen lasiin kiitos!! *dissaa*
Saarre

Posts: 1,151

#1370 • • Saarre

crissy,
sen voi ystävällisesti sanoa et KOSSU-KAAKAOLIKÖÖRI-MAITO pieneen lasiin kiitos!! *dissaa*



kuulostaa aika härskiltä

--
*tähti* Full hearts cant lose

crissy

Posts: 1,958

#1371 • • crissy

Saarre, 29.5.2007 13:22:
---
crissy,
sen voi ystävällisesti sanoa et KOSSU-KAAKAOLIKÖÖRI-MAITO pieneen lasiin kiitos!! *dissaa*

---


kuulostaa aika härskiltä



mut on ihan hyvää
Occu

Posts: 2,528

#1372 • • Occu

crissy, 29.5.2007 13:23:
---
Saarre, 29.5.2007 13:22:
---
crissy,
sen voi ystävällisesti sanoa et KOSSU-KAAKAOLIKÖÖRI-MAITO pieneen lasiin kiitos!! *dissaa*

---


kuulostaa aika härskiltä

---


mut on ihan hyvää



pakko koittaa joskus jossain tilaisuuden tullen! :)

kuulostaa just hyvältä sekoitukselta

--
..::MOI::..

Freja

Posts: 8,775

#1373 • • Freja Sihteeri

crissy, 29.5.2007 13:20:
Jos asiakas tulee baariin jossa on käynyt viimeset 100v ja tilaa sieltä drinkin omakeksimällä nimellä jonka kaikki vanhat työntekijät tietää, mutta ei sellanen joka siellä on ollu 2kk.. Nii ei tartte olettaa et jos tuut ja tilaat "linnunmaito" niin vittuako mä tiedän mitä sä sillä haluat!!!!

Sit jos kysytään että "anteeks mitähän se mahtaa sisältää" niin ei tartte alkaa alentuvasti puhumaan ja kyseenalaistamaan ammattitaitoa jos ei tiedä mikä vittu sun linnumaitos on!

sen voi ystävällisesti sanoa et KOSSU-KAAKAOLIKÖÖRI-MAITO pieneen lasiin kiitos!! *dissaa*



meiän baaris linnunmaito oli licor 43+maito :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1374 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

crissy, 29.5.2007 13:20:
Jos asiakas tulee baariin jossa on käynyt viimeset 100v ja tilaa sieltä drinkin omakeksimällä nimellä jonka kaikki vanhat työntekijät tietää, mutta ei sellanen joka siellä on ollu 2kk.. Nii ei tartte olettaa et jos tuut ja tilaat "linnunmaito" niin vittuako mä tiedän mitä sä sillä haluat!!!!



Kaikki vakioasiakkaat on kyllä usein niin vitun rasittavia. Yhdessä kaupassa ollessani kysyin henkilöllisyystodistuksen vanhalta mieheltä, kun ostokset ylittivät sen 50eur. Mieshän päätti suuttua mulle, koska hän on vakioasiakas, ja hänet pitää tuntea! totesinpa vaan, että olen täällä ensimmäistä ja ehkä viimeistä päivää, enkä näin ollen tunne häntä, ja periaatteena on kysyä henk.todistus... että HOHHOIJAA vaan *toktok* mistä näitä ihmisiä oikein sikiää??

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

plink

Posts: 1,405

#1376 • • plink team paska
vaikken palvelualalla olekaan, niin kaiken maailman valittaviin mulkkuihin mäkin törmään työssäni silloin tällöin. onneksi ne voi ignorata täysin, mutta ei sellaista nillitystä silti jaksa kokoaikaa kuunnella.

viime kesänä olin johtajana isolla toimitalotyömaalla vantaalla, jossa samassa urakassa rakennettiin pari sataa metriä katua ja yhdet liikennevalot. tämän uuden kadun varrella oli tontti ns. ammattivalittajalla, joka tuli työmaalle soittamaan poskea melkein joka päivä.

liikennejärjestelyjen vuoksi huomiotolppia, vilkkuja ym. varoitusvermeitä oli alueella käytössä reilusti. pari kertaa oli yöllä käynyt niin, että juopot olivat paikallisesta tullessaan siirrellyt paria tolppaa, josta tämä puumuna jaksoi huomauttaa kuukausitolkulla. äijä varmaan meinasi, että seison vahdissa siinä tontin nurkalla 24/7.

toinen tapaus oli, kun tämä runkkari valitti siitä, ettei rakennettavalle kadulle ollut asennettu liikennemerkkejä, vaikkei siinä ollut vielä edes asfalttiakaan. valitus alkoi, kun kadun luovutukseen oli aikaa joku pari kuukautta. kun valitusta oli kuukauden verran jatkunut (ja katu oli reunakiviä ja luiskia vaille valmis) niin eräänä kertana vittullessani tilasin ja asennutin merkit etukäteen. kun tämä paskaputki taas tuli avautumaan samasta aiheesta, niin totesin vaan rauhallisesti, että kannattaisi pitää joskus silmiään auki, minkä jälkeen saikin olla pari viikkoa rauhassa. :) työmaamerkit olivat kuitenkin kokoajan asianmukaisesti kunnossa.

ja infrapuolella pääsee vielä suhteellisen helpolla verrattuna asuntotuotantoon, siellä näitä kaikenmaailman tietäjiä riittää vaikka muille jakaa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

plink

Posts: 1,405

#1377 • • plink team paska
ainiin, tuli vielä mieleen yks juttu. :D mulla yks duunari asenteli niitä liikennemerkkejä traktorikaivuri apunaan ja siihen tuli joku leppoisa pappa heittämään huulta hänen kanssaan. jutustelu alkoi leppoisasti, siten, että veteraani kertoili itsekin joskus tehneensä samanlaisia hommia jne., mutta kun olin häipynyt paikalta niin ukko oli suuttunut siitä, että hänen aikanaan työt tehtiin lapiolla eikä työkoneita ollut käytössä. veteraani oli käynyt todella punaisena ja siinä oli duunari saanut kaiken diplomatiataitonsa käyttää, että pappa saatiin rauhoittumaan, eikä saanut sydäriä. :P

rajatorppa on kyllä hulluja täys.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

MesMeRise

Posts: 667

#1378 • • MesMeRise Spinnamon
Mä en taida sopia asiakaspalveluun *igor*

1: Asiakas kysyy että anteeksi missä teillä on wc, vastaan että sen oven vieressä josta tulitte sisään. Asiakas kysyy ai siis missä? *ding*

2:Jos tiskille on jonoa ja asiakas pitkänkin jonottamisen jälkeen pääsee tiskille, ruvetaan siinä sitte miettimään ja pähkäämään, että mitäköhän mä ottaisin... Sitä miettimistä saattaa sitten kestää 10 minuuttia, ja eihän siinä on minulla aikaa odottaa, mutta ei siinä jonottaessa voinu yhtään käydä mielessä että mitäköhän tilaisin?

3:Asiakas kysyy onko teillä Golden Capin, tuotteita, vastaan ettei ole. No onko teillä sitä uutta raparperia.. öh ei.. no entä sitä vanilijaa? öh.. no ei *ding* sen jälkeen alkaa yleensä kamala narina siitä miksi emme myy Golden Capin tuotteita... koska tavarantoimittajamme on hartwall... narinarinarinari

4:Jos olen vaihtamassa esimerkiksi olut hanaa, en todellakaan voi nähdä/huomata jos joku on etullut sinua ja avaudut siitä sitten kun palvelen sinua. Saan haukut siitä kuinka paska asiakaspalvelija olen koska olen sokea...*ding*

5:Ylipäätänsä väsyttää vastailla niin itsestäänselviin kysymyksiin, kuten että, saanko istua kahvikuppini kanssa terassille mihin haluan...? miksi ihmeessä et saisi jos kyseessä on avoin terassi?

6:Jos pankkikorttikone tulostaa hylätyn maksusuorituksen ei sitä silloin ole veloitettu tililtäsi, kun sanon kohteliaasti, että yritän uudelleen koska kone antoi hylätyn (tämä voi olla esimerkiksi ihan vaan vika yhteyksissä ei suinkaan sinun kortissasi) alkaa järjetön huuto siitä, että YRITÄTTEKÖ TE VARASTAA MINULTA RAHAA JA MITÄ TÄMÄ TÄLLÄINEN ON VÄITÄTTEKÖ KORTTIANI VARASTETUKSI. mmmmhh.. *ding*

En vaan ymmärrä, kun näitä ihmisiä on alkanut riittää joka päivälle, ennen riitti ehkä kerran viikolle, mutta kun joka toinen asiakas vinkuu kahvimukin koosta, alennuksiin, ei vaan jotenkin riitä enää kärsivällisyys..
Kriss G

Posts: 1,492

#1379 • • Kriss G Wir brauchen bass
Ei vittuuu saatana mitä urpoja taas pyöriny täällä. "tää netti ei toimi" No kumma juttu sinäänsä että se netti vittu toimi ja se selas KAHTA sivua samaan aikaan ja silti tuli urputtaa ettei pääse nettiin. Ja sitte tää vitun aasi joka kysy miten yks lomake tulostetaan mukaan. Se pitää ensin lähettää ja sitten tulostaa. Vittu se "lähetä" ei tarkoita tulosta. Vitun molopää saatana tuu mulle ruikuttaa jos ite munit asias.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Kriss G

Posts: 1,492

#1380 • • Kriss G Wir brauchen bass

mayah, 4.6.2007 11:50:
---
Kriss G, 4.6.2007 11:48:
Ei vittuuu saatana mitä urpoja taas pyöriny täällä. "tää netti ei toimi" No kumma juttu sinäänsä että se netti vittu toimi

---


Vittu teiän kotisivut ei toimi *grr*

TEE JOTAIN, KU OOT SIEL TÖIS.



Toimiihan. Sä et vaan osaa käyttää internettiä.

--
DESTROY ALL HIPPIES