Mä en taida sopia asiakaspalveluun
1: Asiakas kysyy että anteeksi missä teillä on wc, vastaan että sen oven vieressä josta tulitte sisään. Asiakas kysyy ai siis missä?
2:Jos tiskille on jonoa ja asiakas pitkänkin jonottamisen jälkeen pääsee tiskille, ruvetaan siinä sitte miettimään ja pähkäämään, että mitäköhän mä ottaisin... Sitä miettimistä saattaa sitten kestää 10 minuuttia, ja eihän siinä on minulla aikaa odottaa, mutta ei siinä jonottaessa voinu yhtään käydä mielessä että mitäköhän tilaisin?
3:Asiakas kysyy onko teillä Golden Capin, tuotteita, vastaan ettei ole. No onko teillä sitä uutta raparperia.. öh ei.. no entä sitä vanilijaa? öh.. no ei
sen jälkeen alkaa yleensä kamala narina siitä miksi emme myy Golden Capin tuotteita... koska tavarantoimittajamme on hartwall... narinarinarinari
4:Jos olen vaihtamassa esimerkiksi olut hanaa, en todellakaan voi nähdä/huomata jos joku on etullut sinua ja avaudut siitä sitten kun palvelen sinua. Saan haukut siitä kuinka paska asiakaspalvelija olen koska olen sokea...
5:Ylipäätänsä väsyttää vastailla niin itsestäänselviin kysymyksiin, kuten että, saanko istua kahvikuppini kanssa terassille mihin haluan...? miksi ihmeessä et saisi jos kyseessä on avoin terassi?
6:Jos pankkikorttikone tulostaa hylätyn maksusuorituksen ei sitä silloin ole veloitettu tililtäsi, kun sanon kohteliaasti, että yritän uudelleen koska kone antoi hylätyn (tämä voi olla esimerkiksi ihan vaan vika yhteyksissä ei suinkaan sinun kortissasi) alkaa järjetön huuto siitä, että YRITÄTTEKÖ TE VARASTAA MINULTA RAHAA JA MITÄ TÄMÄ TÄLLÄINEN ON VÄITÄTTEKÖ KORTTIANI VARASTETUKSI. mmmmhh..
En vaan ymmärrä, kun näitä ihmisiä on alkanut riittää joka päivälle, ennen riitti ehkä kerran viikolle, mutta kun joka toinen asiakas vinkuu kahvimukin koosta, alennuksiin, ei vaan jotenkin riitä enää kärsivällisyys..