Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 717,151 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#1801 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Fiilis, 3.11.2007 19:08:
Pitää lisää oma korsi kekoon, eli homma liittyy tähän kivaan postinjakamiseen <3

1. Jättäkää ne valitukset tekemättä jos joskus sattuu se yksi väärä naapurinkirje tulemaan, homma kun kuitataan postin päässä kuitenkin sillä että jakaja paiskaa valituslapun roskiin luettuaan.



Toi on ihan oikeesti totta. Ei se helkkari voi olla niin ÄLYTTÖMÄN vaikeata tuupata sitä naapurin kirjettä, sen naapurin laatikkoon. Tai peräti täysin väärin kannettua kirjettä esim. kauppareissulla takaisin postilaatikkoon. Joskus postista neuvottiin, kun tuli paljon edellisen asukkaan postia, että kun siihen laittaa viitteen "tuntematon osoitteessa", niin osaavat sitten etsiä sille oikean omistajan.

Ihmiset ottavat jotenkin turhan pienestä nokkiinsa. Ei kai yksi väärin kannettu posti esim. kuukaudessa oikeasti voi olla niin maatakaatava asia.

Sitten on toisaalta se kolikon kääntöpuoli. Aikoinaan 80-luvun lopussa muutettiin uuteen kotiin ja siinä hässäkässä oli vakuutusyhtöön unohtunut tehdä muuttoilmoitus. Meinasi mennä vakuutusmaksut perintään, kun se uusi asukas ollut kyennyt ilmoittamaan, että vakuutusyhtiön postit tulevat edelleen tänne. Vitun idari. Kai nillä nyt olisi ollut meidän tiedot edelleen jossain ylhäällä tai saatavissa, muutettiin kuitenkin about 1 km päähän.

Sitten myös porukoitten nykyiseen osoitteeseen tuli jonkun muun postia. Sillä jollain muulla oli sama sukunimi ja osoite alkoi samalla kirjaimella ja talonumerokin oli sama. Hetken niitä kiikutettiin sitten iltalenkillä suoraan oikeaan osoitteeseen, mutta siitä kyllä viimein ilmoitettiin postiin ja se itse asiassa auttoikin. Mietityttää vain, että paljonkohan meidän postia meni niitten osoitteeseen ja jaksoivatkohan ne nähdä vaivaa vai linkasivatko kaikki heille kuulumattomat postit suoraan roskiin. Hmm.
Jocular

Posts: 1,359

#1802 • • Jocular Janni

Fiilis,
4. TÄMÄ ON TÄRKEÄ. Jos ette lue niitä mainoksia mitä nykyään me jakajat saamme jakaa, niin laittakaa se mainoskielto, auttaa kaikinpuolin muutenkin raskasta jakoa paljon, ja lievittää vitutusta puolella kun ei tarvitse katsoa kun tämä asukas tulee juuri samalla hetkellä ottamaan postinsa ja kävelee suoraan roskakatokseen viemään ne roskiin, tai antamalla mainokset takaisin toteamalla 'nää voit laittaa roskiin höhö'.



Mua vituttaa ku meijän postinjakaja ei osaa lukea. Mun ovessa lukee "ei ilmaisjekelulehtiä"..

Mainokset haluisin mut en niitä vitun länsiväyliä ja vartteja ja muuta turhaa nuotionsytykettä. Riittää et tulee jo Esse. Jotku pizzapepet sentää osaa lukea ja tunkee kiltisti aina sen pizzamainoksen luukusta vaikken sitä nyt just niin kaipaiskaan.. Tarvis varmaan laittaa lappu toho lisäks "mainokset kiitos".. sit joku päläri ymmärtäis sen väärin ja tunkis länsiväylänki "oha täski mainoksia höhö".. Et joo, sais ne postisedätki lukea ;D

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Fiilis

Posts: 49

#1803 • • Fiilis Finnish Wonder
Lyylikki, puhut asiaa :) näet/ajattelet samalta kantilta <3

Jocular,
Mua vituttaa ku meijän postinjakaja ei osaa lukea. Mun ovessa lukee "ei ilmaisjekelulehtiä"..

Mainokset haluisin mut en niitä vitun länsiväyliä ja vartteja ja muuta turhaa nuotionsytykettä. Riittää et tulee jo Esse. Jotku pizzapepet sentää osaa lukea ja tunkee kiltisti aina sen pizzamainoksen luukusta vaikken sitä nyt just niin kaipaiskaan.. Tarvis varmaan laittaa lappu toho lisäks "mainokset kiitos".. sit joku päläri ymmärtäis sen väärin ja tunkis länsiväylänki "oha täski mainoksia höhö".. Et joo, sais ne postisedätki lukea ;D



Postissa mennään linjalla mainokset tai ei mitään mainoksia, koska meillä on siellä vain musta täplä asunnon kohdalla kertomassa että ei mainoksia, ja jos täplää ei ole niin kaikki tungetaan, niitä aleta erikseen säätää, menis vaa tuhottomasti aikaa ja hermot moisten säätöjen kanssa ja sitä paitsi jakaja itse ei pakosti ole sitä jakamaansa aluetta kasannut =P

--
:::::::::::::

Roosa

Posts: 136

#1804 • • Roosa

Lyylikki
Ihmiset ottavat jotenkin turhan pienestä nokkiinsa. Ei kai yksi väärin kannettu posti esim. kuukaudessa oikeasti voi olla niin maatakaatava asia.



Aaah, muistan sen yhden mummelin, joka tuli valittamaan, kun JOKA PÄIVÄ jaetaan postia väärin hänelle. Kysyin heti, että "ihan joka päiväkö?"
Mummo: No ainakin joka viikko!
minä: ihanko joka viikko?
Mummo: no ainakin kerran kuukaudessa...
Oon huomannut, että noita valituksia tehdessään (varsinkin postille) ihmiset tuppaavat suurentelemaan ja valehtelemaan virheiden määriä aika reippaasti. Jos yhden kerran on tullut lehti rutussa, niin se on tullut monta kertaa aikaisemminkin jne...
Jocular

Posts: 1,359

#1805 • • Jocular Janni

Fiilis, 5.11.2007 21:42:
Postissa mennään linjalla mainokset tai ei mitään mainoksia, koska meillä on siellä vain musta täplä asunnon kohdalla kertomassa että ei mainoksia, ja jos täplää ei ole niin kaikki tungetaan, niitä aleta erikseen säätää, menis vaa tuhottomasti aikaa ja hermot moisten säätöjen kanssa ja sitä paitsi jakaja itse ei pakosti ole sitä jakamaansa aluetta kasannut =P



no kyl sä tiiät nää alaikäset jotka kärrää noita mainoksia.. Samal ku vetäsee toisen mainokset lehtien välistä pois, ni tuuppais mun luukkuun. Emmä ny puhu mistään postin jakamista mainoksista. Ei sielt tuu mitää hyvii tarjouksii kuitenka ;)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Fiilis

Posts: 49

#1806 • • Fiilis Finnish Wonder

Roosa, 6.11.2007 05:57:
---
Lyylikki
Ihmiset ottavat jotenkin turhan pienestä nokkiinsa. Ei kai yksi väärin kannettu posti esim. kuukaudessa oikeasti voi olla niin maatakaatava asia.

---


Aaah, muistan sen yhden mummelin, joka tuli valittamaan, kun JOKA PÄIVÄ jaetaan postia väärin hänelle. Kysyin heti, että "ihan joka päiväkö?"
Mummo: No ainakin joka viikko!
minä: ihanko joka viikko?
Mummo: no ainakin kerran kuukaudessa...
Oon huomannut, että noita valituksia tehdessään (varsinkin postille) ihmiset tuppaavat suurentelemaan ja valehtelemaan virheiden määriä aika reippaasti. Jos yhden kerran on tullut lehti rutussa, niin se on tullut monta kertaa aikaisemminkin jne...



toi on muuten totta, ja testattu homma et tosiaa välillä tykkäävät vähän suurennella asiaa, en tiedä sitten mitä hyötyä moisesta on :P

Jocular, 6.11.2007 06:27:
---
Fiilis, 5.11.2007 21:42:
Postissa mennään linjalla mainokset tai ei mitään mainoksia, koska meillä on siellä vain musta täplä asunnon kohdalla kertomassa että ei mainoksia, ja jos täplää ei ole niin kaikki tungetaan, niitä aleta erikseen säätää, menis vaa tuhottomasti aikaa ja hermot moisten säätöjen kanssa ja sitä paitsi jakaja itse ei pakosti ole sitä jakamaansa aluetta kasannut =P

---


no kyl sä tiiät nää alaikäset jotka kärrää noita mainoksia.. Samal ku vetäsee toisen mainokset lehtien välistä pois, ni tuuppais mun luukkuun. Emmä ny puhu mistään postin jakamista mainoksista. Ei sielt tuu mitää hyvii tarjouksii kuitenka ;)



Pahoittelen, kunha mainittin =P No tuskin nekää jaksaa kattella mitä ne ihmisten ovireikiin tunkee, ne haluu vaan nopeesti kato kaljarahat ja kaupan kautta sitten johonki puistoon vetämään teinikännit :D

--
:::::::::::::

Jocular

Posts: 1,359

#1807 • • Jocular Janni

Fiilis,
ne haluu vaan nopeesti kato kaljarahat ja kaupan kautta sitten johonki puistoon vetämään teinikännit :D



Pois se meistä espoolaisista! *nauru* *känni*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Fiilis

Posts: 49

#1808 • • Fiilis Finnish Wonder

Jocular, 6.11.2007 15:07:
---
Fiilis,
ne haluu vaan nopeesti kato kaljarahat ja kaupan kautta sitten johonki puistoon vetämään teinikännit :D

---


Pois se meistä espoolaisista! *nauru* *känni*



tjoh absolutismi kunniaan, itsekin annan rahani kirkolle :P ... okei okei kirkon voi lukea kannunkulmana :D

--
:::::::::::::

Freja

Posts: 8,775

#1809 • • Freja Sihteeri
Mulla oli äsken jo niin hirvee asiakas et mua rupes jo naurattaan!
Loppuajan vaan myönsin kaiken mitä hän mua haukkui. 25 minuuttia sitä kestikin :D

Tästä tuli päivän vitsi. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fiilis

Posts: 49

#1810 • • Fiilis Finnish Wonder

Freja, 6.11.2007 15:39:
Mulla oli äsken jo niin hirvee asiakas et mua rupes jo naurattaan!
Loppuajan vaan myönsin kaiken mitä hän mua haukkui. 25 minuuttia sitä kestikin :D

Tästä tuli päivän vitsi. :D



Ihmiset kyl osaa olla mulkkuja toisinaan, pitäs vaa saada oikein luvalla pistää takasin :\:)

--
:::::::::::::

Jocular

Posts: 1,359

#1811 • • Jocular Janni
Kyllä, sulla on omavastuu vaikket ite ookkaan mitään tehny. *justjoo*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

sapeli

Posts: 11,768

#1812 • • sapeli jokukukamikä?

Fiilis, 6.11.2007 21:01:
---
Freja, 6.11.2007 15:39:
Mulla oli äsken jo niin hirvee asiakas et mua rupes jo naurattaan!
Loppuajan vaan myönsin kaiken mitä hän mua haukkui. 25 minuuttia sitä kestikin :D

Tästä tuli päivän vitsi. :D
---
Ihmiset kyl osaa olla mulkkuja toisinaan, pitäs vaa saada oikein luvalla pistää takasin ::)



Mun idea oli että firma sais palkata yhen ihmisen joka soittaa vuorotellen kaikille asiakaspalvelijoille ja teeskentelee olevansa nihkeä asiakas - mutta tälle asiakkaalle sais antaa palaa! Pääsis asiakaspalvelijat purkamaan paineita ni sit jaksais hymyillä oikeille asiakkaille *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#1813 • • Hitchhiker

Jocular, 8.11.2007 15:23:
Kyllä, sulla on omavastuu vaikket ite ookkaan mitään tehny. *justjoo*



Kuulostaapa hyvin paljon yhdeltä "työkaverilta", jonka kristallit olivat tippuneet kaapista lattialle (ei siitä sen enempää).
kokosbollar

Posts: 334

#1815 • • kokosbollar franks and beans!
Heh.. ei o helppoo elämä ainakaan ku tätä topikkia lueskelee *nauru*
Meidän diskossa oli tässä pari päivää sitte opiskelijabileet (joita jo odotettiin kauhulla, koska opiskelijathan on aina persaukisia eli siten helvetin huonoja asiakkaita *hih*):

Tytöt tiskillä: "Moi, neljä jäävettä kiitos." (kuinka urpo tilaus jo sinäänsä..)
Minä: "Ok. Neljä euroa kiitos."
Tytöt: "Siis täh, neljä euroo vedestä?! Ei meil oo rahaa!"
Minä: "Jos teillä ei oo rahaa ni mitä teette sit baarissa? Se on euron per vesituoppi eli 4 euroa."
Tytöt: "Noku me vedettii kännit jo ennenku tultiin tänne, daa-a!!"

Revettiin kollegan kanssa totaalisesti, kun ilta oli muutenkin ollut pelkkää vesihanan runkuttamista ja viisisenttisten kanssa pelleilyä. Ihan tällee vinkkinä et pysykää vaa siel himassa brokeäässit! *lmao*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1816 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

kokosbollar, 26.11.2007 19:52:
Tytöt tiskillä: "Moi, neljä jäävettä kiitos." (kuinka urpo tilaus jo sinäänsä..)
Minä: "Ok. Neljä euroa kiitos."
Tytöt: "Siis täh, neljä euroo vedestä?! Ei meil oo rahaa!"
Minä: "Jos teillä ei oo rahaa ni mitä teette sit baarissa? Se on euron per vesituoppi eli 4 euroa."
Tytöt: "Noku me vedettii kännit jo ennenku tultiin tänne, daa-a!!"



ahahah *nauru* äkkiä ne opintotuet ylös hei *grr*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

qke

Posts: 19

#1817 • • qke

kokosbollar, 26.11.2007 19:52:
"Se on euron per vesituoppi eli 4 euroa."



Tulee mieleen nämä paikallisen opiskelija-illat, Olut & Siideri 1 ja taas vesi 1,5 ... sitte ihmetellään ku kaikki on viittä vaille alkoholisteja *justjoo*

--
It´s nice to be important, but it´s more important to be nice.

Jocular

Posts: 1,359

#1818 • • Edited Jocular Janni
En tiiä oonko tästä jo avautunu.. mutta autoilijoiden kootut selitykset kuka on syyllinen itse ajettuun vahinkoon;

- ilma /sää ("ilma oli pimeä"..)
- liukas tie
- hirvi (ja kohdassa: myöntääkö hän syyllisyytensä -"vaikea sanoa" -alkoholi? "-voi olla")
- elukka (mikä tahansa eläin ampiaisesta karhuun)
- oma ajoneuvo (autolla on oma tahto!)
- aurinko
- penkinlämmitin (syyllinen kolariin? miten?)
- akku (mitä vikaa akussa?)
- kauniit naiset kadulla.. jne

Tekis joskus mieli palauttaa, että josset myönnä omaa ajovirhettäs ni vaadi korvauksia siltä vahingonaiheuttajalta eli liukkaudelta, auringolta, hirveltä..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

domi

Posts: 7,069

#1819 • • domi Työn sankari.

Jocular, 30.11.2007 09:17:
- ilma /sää ("ilma oli pimeä"..)
- liukas tie
- hirvi (ja kohdassa: myöntääkö hän syyllisyytensä -"vaikea sanoa" -alkoholi? "-voi olla")
- elukka (mikä tahansa eläin ampiaisesta karhuun)
- oma ajoneuvo (autolla on oma tahto!)
- aurinko
- penkinlämmitin (syyllinen kolariin? miten?)
- akku (mitä vikaa akussa?)
- kauniit naiset kadulla.. jne


Mulla luki aikoinaan selityksenä omassa kolarissa et "tie oli onnettomuuspaikalla suora" :D
Neko

Posts: 943

#1820 • • Neko No äläpä kerro enempää

oZq, 26.11.2007 19:11:
Avautumista kodinkonemyyjän arjesta. Kaikkea siinäkin hommassa saa kestää. :)


Heh, hauskoja juttuja.

"- Kortilla on VARMASTI rahaa. Minulla on AINA rahaa.

Oikein liikutun, että saan jakaa kanssasi tämän erikoisen tilanteen elämässäsi. Nämä hetket juuri lähentävät meitä."