Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 717,839 views

Avatar
#2021 • • Edited niomic Guest

Kolera, 11.8.2008 19:05:
kirppiksellä ku paidat sattuu olemaan hyllyissä pinossa viikattuina ni se on kaunista kattoa siinä niitä viikatessa ja hyllyyn laittaessa kun vieressä ihmiset selaa pinkkaa ja kiintoisan näköisen yksilön löydyttyä nappaa paidan sieltä vetäen paidan päällä olevan pinkan ihan vituiks ja kun ei ole sopiva ni sit länätään vaan takas. Ei siinä kyllä siinä aina aika menee kun parin asiakkaan jälkeen laittaa puol hyllyy taas kondikseen mutta luulis nyt ajattelevan muitakin asiakkaita ettei toisten tarvitse ettiä niitä vaatteita levottomasta paskamyrskystä missä tiedä onko vaatekappale mitä mallia.



En oo ikinä saanu selvää et miks paitoja pitää viikata johonkin pinoihin, siitä on käytännöllisyys kaukana. Intissäki joutu opettelemaan tämän jalon taidon ja vielä tärkeimpänä jokaiselle paidalle sama leveys, että lopputulos on symmetris-esteettisesti miellyttävä. Ainoat päällysvaatteet mitä itsellä on viikattuina on parit housut kun ei yksinkertaisesti riitä henkaritilaa.

Ymmärrän kyl osittain sun tuskaa, mut kyl mua kävi asiakkaanakin vähän vituttamaan Yellow Rat Bastardissä ku siellä on melkeen kaikki tuhat t-paitaa just tolleen viikattuina pinoon ja pakko ne on sieltä repiä et näkee kunnolla minkälaiset printit on. Mulle tuli hirveet tunnontuskat jos en saanu paitaa laitettua yhtä nätisti takas, mut samal kans semmonen fiilis et saa kelvata ku ei voi laittaa henkareihin mistä niitä on paljon helpompi a) selailla b) ottaa pois muita paitoja häiritsemättä ja c) suoraan katto about koonkin kun on nätisti henkarissa roikkumassa. Sais kyl joku selittää et mikä järki tuossa on kun YRB:ssäkin suurin osa työntekijöistä käveli vaan ympäri kauppaa päivät pitkät ja oiko niitä päällekäin viikattuja paitoja :D

Edit: poikkeuksena raskaat neuleet jne, jotka venyy ihan pilalle varsinkin ohuissa henkareissa (TÄTÄkin näkee esim. OneWay:ssä :) GET IT RIGHT!
Freja

Posts: 8,775

#2022 • • Freja Sihteeri

Kolera, 11.8.2008 19:18:
Ne on virkkeitä ja niissä on vitun monta lausetta ja ei yhtään välimerkkiä ja kaikki yhteen pötköön ilman mitään kappalejakoja!
Tommosia mun äidinkielen aineetki oli monesti =P



Okei, virkkeitä :P Sul ennnekin nähny noita kirjotuksia ni ne ei ees oikeen häirää, vaan ne vaan saa nauramaan :D Meni oikeesti hetki tota lukiessa läpi muutaman kerran ja miettiessä aina et mihin kohtaan laittais pilkut sun muut :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Juhgu

Posts: 7,921

#2023 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Freja, 11.8.2008 19:22:
---
Okei, virkkeitä :P Sul ennnekin nähny noita kirjotuksia ni ne ei ees oikeen häirää, vaan ne vaan saa nauramaan :D Meni oikeesti hetki tota lukiessa läpi muutaman kerran ja miettiessä aina et mihin kohtaan laittais pilkut sun muut :P



Noni, Koleran ansiosta sulla on tekemistä :P sietäis olla kiitollinen!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Freja

Posts: 8,775

#2024 • • Freja Sihteeri

Juhgu, 11.8.2008 19:31:
Noni, Koleran ansiosta sulla on tekemistä :P sietäis olla kiitollinen!



Mä oon kiitolline kaikesta!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#2025 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

niomic, 11.8.2008 19:22:
---
Kolera, 11.8.2008 19:05:
En oo ikinä saanu selvää et miks paitoja pitää viikata johonkin pinoihin, siitä on käytännöllisyys kaukana. Intissäki joutu opettelemaan tämän jalon taidon ja vielä tärkeimpänä jokaiselle paidalle sama leveys, että lopputulos on symmetris-esteettisesti miellyttävä. Ainoat päällysvaatteet mitä itsellä on viikattuina on parit housut kun ei yksinkertaisesti riitä henkaritilaa.


Joo henkarit oliskin ihan helvetin näppärät JOS siel kirppiksel olis tilaa tahi vois laittaa 2 tankoa päällekkäin niin että kaikki mahtuis sinne henkareihin. henkareista taitais kyl tulla siin vaihees kans pulaa.
Eikä siin mitää kyl mul menee työharjottelupäivät siin ihan hyvin, ku aivot narikas laittelen niitä sinne hyllyihi omille paikoilleen.
pinkat ymmärrän kyl kuha siinä sit olis printti sama sekä koko tahi väri sama. mut tosiaan kummallista ettei ihmiset osaa useimmiten ees nostaa sitä pinkan yläosaa ilmaan kun nappaa sen haluamansa paidan sieltä välistä =P
Luulis ainakin vaateliikkeen etu olevan ettei tarttis palkata paria henkilöä lisää vain siksi että viikataan ja asetellaan niitä pinkkoja siisteiks.
Kun tuo on eläinsuojeluyhdistyksen kirppis niin suurin osa työntekijöistä on joko työharjottelijoita tai vapaaehtoisia joten ei sinänsä tunnu missään =P

Freja, 11.8.2008 19:34:
---
Juhgu, 11.8.2008 19:31:
Noni, Koleran ansiosta sulla on tekemistä :P sietäis olla kiitollinen!

---


Mä oon kiitolline kaikesta!


Miten ajattelit osoittaa tämän kiitollisuuden mulle?! =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#2026 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
vaikein salasanaresetti aikoihin, koska asiakas ei
tiennyt mitä eroa on Windowsilla ja Outlookilla o_O

--
dasinoaisnvs

ezzy

Posts: 8,060

#2027 • • ezzy Droid-pappa

kimono, 22.8.2008 11:59:
vaikein salasanaresetti aikoihin, koska asiakas ei
tiennyt mitä eroa on Windowsilla ja Outlookilla o_O



Valitettavan yleistä... "minkä ohjelman avaatte, kun haluatte mennä sähköpostiin...no tota...emmäätiärä"
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#2028 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

ezzy, 22.8.2008 12:11:
---
kimono, 22.8.2008 11:59:
vaikein salasanaresetti aikoihin, koska asiakas ei
tiennyt mitä eroa on Windowsilla ja Outlookilla o_O

---


Valitettavan yleistä... "minkä ohjelman avaatte, kun haluatte mennä sähköpostiin...no tota...emmäätiärä"



nii-i, kuulostaa hyvin tutulta!

toi vielä antoi niin sekavaa informaatiota aluksi, että piti
yrittää vääntää kaikki niin rautalangasta, jotta sai edes
pienen tiedonmurusen lypsettyä ulos.

aluksi ongelma tosiaan oli "mun kovalevy on suljettu", josta
sujuvasti siirryttiin siihen, että "sähköpostit ei näy"... lopulta
sain selville, että Windowsin salasana oli laitettu liian monta
kertaa väärin tai vanhentunut.

lopuksi toki asiakas vaati selityksen "MITEN SE MUKA VOI
OLLA VANHENTUNUT JA EI SE VÄÄRINKÄÄ OO!? TÄSSÄ EI
OO MITÄÄ JÄRKEÄ!! VAADIN SELITYKSEN!!" :D

--
dasinoaisnvs

wiwi

Posts: 1,575

#2029 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

kimono, 22.8.2008 12:35:
---
ezzy, 22.8.2008 12:11:
---
kimono, 22.8.2008 11:59:
vaikein salasanaresetti aikoihin, koska asiakas ei
tiennyt mitä eroa on Windowsilla ja Outlookilla o_O

---

Valitettavan yleistä... "minkä ohjelman avaatte, kun haluatte mennä sähköpostiin...no tota...emmäätiärä"

---

nii-i, kuulostaa hyvin tutulta!

toi vielä antoi niin sekavaa informaatiota aluksi, että piti
yrittää vääntää kaikki niin rautalangasta, jotta sai edes
pienen tiedonmurusen lypsettyä ulos.

aluksi ongelma tosiaan oli "mun kovalevy on suljettu", josta
sujuvasti siirryttiin siihen, että "sähköpostit ei näy"... lopulta
sain selville, että Windowsin salasana oli laitettu liian monta
kertaa väärin tai vanhentunut.

lopuksi toki asiakas vaati selityksen "MITEN SE MUKA VOI
OLLA VANHENTUNUT JA EI SE VÄÄRINKÄÄ OO!? TÄSSÄ EI
OO MITÄÄ JÄRKEÄ!! VAADIN SELITYKSEN!!" :D


Olkaa onnellisia, ettette joudu tekemisiin mun kanssa tietokoneasioissa.

:D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#2030 • • Freja Sihteeri
Tulee myös mieleen meidän tapaukset "miks mun tilaus ei mee perille":

"mä laitan tähän että [email protected]!"
-joo kyllä se ihan oikein on..
"sitten minä painan enter ja se sanoo että sivua ei voi näyttää!"

Tai sitten just toisin päin, että asiakas yrittää lähettää sähköpostia www.yritysosoitteemme_x.fi, ja tuskailee kun ei tule perille. Huoh.
Ja ku noi ei oo ees mitn harvinaisia tapahtumia.

*justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lost-Soul

Posts: 3,107

#2031 • • Lost-Soul los pallos

kimono, 22.8.2008 12:35:
---
ezzy, 22.8.2008 12:11:
---
kimono, 22.8.2008 11:59:
vaikein salasanaresetti aikoihin, koska asiakas ei
tiennyt mitä eroa on Windowsilla ja Outlookilla o_O

---


Valitettavan yleistä... "minkä ohjelman avaatte, kun haluatte mennä sähköpostiin...no tota...emmäätiärä"

---


nii-i, kuulostaa hyvin tutulta!

toi vielä antoi niin sekavaa informaatiota aluksi, että piti
yrittää vääntää kaikki niin rautalangasta, jotta sai edes
pienen tiedonmurusen lypsettyä ulos.

aluksi ongelma tosiaan oli "mun kovalevy on suljettu", josta
sujuvasti siirryttiin siihen, että "sähköpostit ei näy"... lopulta
sain selville, että Windowsin salasana oli laitettu liian monta
kertaa väärin tai vanhentunut.

lopuksi toki asiakas vaati selityksen "MITEN SE MUKA VOI
OLLA VANHENTUNUT JA EI SE VÄÄRINKÄÄ OO!? TÄSSÄ EI
OO MITÄÄ JÄRKEÄ!! VAADIN SELITYKSEN!!" :D



20080822.gif

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

larzizi

Posts: 1,661

#2032 • • larzizi
Meillä oli viime viikolla tarjous, jossa sai tuotteen X kaupan päälle, kun osti tuotteen Y. Meillä oli tätä kaupanpäällistuotetta myynnissä ihan normaalistikin, joten kaupan päälle tulevat tuotteet laitettiin koriin ja niihin oli laitettu hintalappu viivakoodin päälle. Korissa oli myös halsterissa A4-lapulla ilmoitettu, että tässä korissa on kaupan päälle tuleva tuote X. Sunnuntaina eräs nainen oli ottanut hyllystä myynnissä olevan tuotteen X. Kassalla tsekkasin onko viivakoodin päällä hintalappua vai ei, asiakas tokaisi että "eikös se nyt sit tullu ilmaseks, ku osti ton toisen". Totesin siihen, että "kyllä tulee, mutta ne kaupan päälle tulevat tuotteet X on merkattu erikseen". Siitäpä alkoikin kunnon vuodatus asiakkaan osalta siitä miten meillä on aina kaikki hinnat ja tuotteet päin persettä ja ei täällä ikinä tiedä miten paljon mikäkin maksaa ja plaaplaaplaa. a) Kunhan vain mainitsin, että siellä on erillään muista se kaupanpäällistuote b) Jos satut olemaan niin puusilmä, että et tajua SELKEÄSTÄ A4-kokoisesta lapusta ja erillään olevasta korista, että ota tästä kaupan päälle tuleva tuote (ei hyllystä), niin omapahan on häpeäsi. (Ei siinä sinänsä mitään, helppohan sieltä korista on ottaa yksi kappale hyllyyn lisää ja ottaa viivakoodin päällä oleva lappu pois. Mutta pidemmän päälle se on aika rasittavaa, jos koko päivän täytyy pitää lukua siitä kuinka monta pulloa täytyy mennä siirtelemään).

Sitten on nämä meidän ihanat "pikkupussit", jotka sattuivat olemaan loppu tässä eräänä päivänä. Nämä "pikkupussit" on siis sellaisia, joista ei tarvitse maksaa mitään ja joita joka kolmas asiakas käyttää. Siinä sai sitten päivän aikana sanoa taukoamatta: "valitettavasti pikkupussit ovat tänään loppu". Vaikka meidän ei edes tarvitsisi tarjota moisia ilmaisia pusseja, niin kyllä itseäkin harmitti sanoa kyseinen lause ihmisille, joilla oikeasti olisi ollut ostoksia juuri pikkupussillisen verran. Osa asiakkaista totesi vain kiltisti, että "okei, ei voi mitään" ja laittoi ostoksensa laukkuunsa. Todella moni kuitenkin loukkaantui hyvinkin suuresti. Ymmärrän, että kun on tottunut saamaan aina ilmaisia pieniä pusseja, on hankala sopeutua siihen, että tällä kertaa et niitä saakaan. Mutta ei meidän olisi mikään pakko antaa moisia pusseja ollenkaan, joten eikö voisi olla tyytyväinen siihen, että niitä ylipäätään normaalisti jaellaan. Monet näistä loukkaantuneista asiakkaista oli vielä sellaisia, joilla oli ostoksia niin paljon, että niille voisi varsin hyvin ostaa normaalinkin muovipussin (monet jättävät muovipussin ostamatta ja tunkevat ostoksensa viiteen pikkupussiin) tai sellaisia, joilla oli muiden kauppojen isoja muovipusseja vaikka millä mitalla, mutta eihän niitä ostoksia tietysti sinne voi pistää. Pakko saada pikkupussi!

Pikkupusseista tuli myös mieleen eräs miesasiakas jokin aika sitten. Mies osti kaksi paitaa ja kysyi siinä asioidessa, että eikö hän saa mitään ilmaista pussia vaatteisiin. Kerroin, että tuollaisen pikkupussin saa kyllä, mutta muuten meidän muovipussit maksavat. Sitten mies alkoi väittämään, että kyllä meiltä on ennen saanut vaatteita ostaessa kunnon muovikassin kaupan päälle. Pääni sisällä repesin pieneen nauruun. Niin kauan kuin minä olen kyseisessä kaupassa elämäni aikana asioinut, ei sieltä ole ikinä saanut mitään kunnon ilmaista pussia. Selitin miehelle uudestaan, että valitettavasti meiltä ei kyllä saa kuin sellaisen pikkupussin ilmaiseksi. Mies sitten sanoi, että ei ne paidat siihen mahdu (pussi näyttää avaamattomana todella pieneltä, mutta olen kuitenkin nähnyt asiakkaiden tunkevan moiseen pussiin vaikka kuinka paljon tavaraa). Sanoin miehelle kokemuksen syvällä rintaäänellä, että eiköhän ne sinne mahdu. Mies yritti nopeasti laittaa paidat pussiin ilman minkään näköistä yritystä ja tokaisi mulle takaisin, että ei ne sinne mahdu, ei kannattaisi valehdella. Palvelin samalla naisasiakasta ja naisenkin katse näytti juuri siltä että "ei jeesus mikä idiootti". Jos ei olisi ollut muita asiakkaita palveltavana, olisin näyttänyt miehelle kädestä pitäen kuinka vaatteet laitetaan muovipussiin (kyseiseen pussiin olisi mahtunut miehen kahden paidan lisäksi vielä pari paitaa).

Olin sunnuntaina viimeistä päivää kyseisessä työpaikassa, joten piti tulla tekemään vielä viimeiset avautumiset. Kiitos.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

wiwi

Posts: 1,575

#2033 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

larzizi, 26.8.2008 12:35:
Tilitys.


Tutun kuuloista. Kai hintojen puutteellisuudesta valittava asiakas muisti mainita, että kilpailijalla on hinnat aina oikein ja pitääkin varmaan alkaa käydä siellä? :D Sanottakoon vielä tähän väliin, että mun mielestä on hyvä antaa palautetta, että mahdolliset korjausta vaativat asiat saadaan hoidettua. Valitettavan monelta ihmiseltä vain tuntuu puuttuvan normaalit vuorovaikutustaidot ja nillitys alkaa siinä vaiheessa, kun pitäisi myöntää itse olleensa väärässä.

Ja niistä pusseista...Huokaus. Parhaimmillaan laskenut yhden asiakkaan pakanneen ostoksensa (siis jo ennen maksamista) 32:n pikkupussiin. Oli riipinyt varmaan koko rullan hevi-osastolta. Muisti sitten joka toisen tuotteen kohdalla ohjeistaa, että "Älä kolistele sitten niitä kissanruokapurkkeja/munia/whatever" kun yritin saada koneen lukemaan viivakoodeja muovikerrosten läpi. Muutenkin mua kummastuttaa se, että vaikka kahta tuotetta ei pysty käsissä kantamaan autoon asti, vaan ne on pakko saada pussiin, joka pääsee tämän jälkeen roskikseen. Mun puolesta muovikassit sais maksaa vaikka euron kappale niin ihmiset ehkä miettisivät vähän vaihtoehtoja.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

larzizi

Posts: 1,661

#2034 • • larzizi

wiwi, 26.8.2008 12:53:
Kai hintojen puutteellisuudesta valittava asiakas muisti mainita, että kilpailijalla on hinnat aina oikein ja pitääkin varmaan alkaa käydä siellä? :D Sanottakoon vielä tähän väliin, että mun mielestä on hyvä antaa palautetta, että mahdolliset korjausta vaativat asiat saadaan hoidettua. Valitettavan monelta ihmiseltä vain tuntuu puuttuvan normaalit vuorovaikutustaidot ja nillitys alkaa siinä vaiheessa, kun pitäisi myöntää itse olleensa väärässä.


Kilpailijoiden hintoihin asiakas ei päässyt vielä pureutumaan. Toki palautetta aina kaivataan, mutta mun mielestä on täysin turhaa alkaa kassalla avautumaan töykeästi kun muut ihmiset odottavat jonon perällä vuoroaan (kyllä mä voin muuten kassalla kuunnella palautetta, jos se on asiallista ja jos jonoa ei ole). Varsinkin kun tämän naisen avautuminen lähti aivan turhasta ja sellaisesta tilanteesta, jossa hän oli ensin ollut väärässä. Ei ole kyllä ensimmäinen kerta kun asiakas aloittaa huutamisen siinä vaiheessa kun pitäisi itse myöntää olleensa väärässä. Ilmeisesti sitten jonkin näköinen coping-mekanismi.

Ja niistä pusseista...Huokaus. Parhaimmillaan laskenut yhden asiakkaan pakanneen ostoksensa (siis jo ennen maksamista) 32:n pikkupussiin.


Joo kato kyllähän niitä pikkupusseja pitää siinä tapauksessa käyttää, jos niitä kerta ilmaiseksi saa.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#2035 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
asiakas: moi, tarvis päästä tästä kollegan koneen kovalevykryptayksesta ohi
minä: hei, se ei valitettavasti käy. turvallisuussyistä vain tää sun kollega voi pyytää sitä
asiakas: me vaihdettiin koneita ja mun tarvii päästä sisään
minä: ok, tsekkaan tuolta sen, että kenen nimis se kone on. annaks sen tunnuksen?
asiakas: (tunnus)
minä: kiitti, ihan pikkuhetki! (...) joo, se näyttäs olevan yhä sun kollegan nimis. ootko tilannu siihen uudelleenasennuksen, että saat sen sun nimiin?
asiakas: joo, mulle sanottiin, että mun tarvii päästä sen ohi, että sen voi asentaa uusiks
mä: se huolto kyllä pääsee sen ohi ilmanki
asiakas: jaa, no... MUN kyllä tarvii päästä siitä ohi
minä: no, se ei onnistu... security policy niinku
asiakas: mä oon ny puhunu tästä ongelmasta yli tunnin eri tahojen kans, mut mitää ei tapahdu. mun täytyy päästä tästä ohi!
minä: en voi resetoida sitä, tilaa se uudelleenasennus
asiakas: eksä tajua, että mun tarvii päästä ohi...

... ja samaa jankkausta jatku noin tunti, kunnes asiakkaan täyty lähtee jonneki kokoukseen.

*toktok*

--
dasinoaisnvs

crissy

Posts: 1,958

#2036 • • crissy
Kun tulet ostoksesi kanssa kassalle nii sen tuotteen voi laittaa siihen pöydälle ihan asiallisesti.

Niitä ei tartte heitellä ku koiralle, ja et mä noukin niit lattialta.

Mä rupeen kans pakattuani sun ostokset pussiin niin heittelen sen sulle pitkin lattioita..

vituttaa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#2037 • • hallucinogen Edain

kimono, 29.8.2008 13:29:
*toktok*


Se on muuten kumma juttu, että kaikille ei mee jakeluun joku tämmöinen asia. Monta kertaa törmännyt omassa duunissa semmoisiin tilanteisiin kun joku haluaa tehdä muutoksia asiaan x johon hänellä ei ole oikeuksia ja sitten kun sanotaan, että se on ihan asiakkaan edun mukaista, että vain allekirjoitusoikeidellinen henkilö voi tehdä tarvittavat muutokset. Joillekin ei vaan mee kaaliin ja silloin joutuu joskus sanomaan vähän rumankin analogian esim. Miltäs tuntuis jos sun naapuris myis sun kotin ja se oli kuulemma ihan ok sun mukaan?

--
pikku-*possu*

Druma

Posts: 416

#2038 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Lukasin ykkössivun säännöt. Täytyy sanoo, et mähän oon kunnon malliasiakas. En oo löytänyt itsestäni _yhtäkään_ väärää tekoa/elettä. :)

Mun alalla. Varasto/myynti-mikälie toivoisin vain asiakkailta kohteliasta käytöstä. Sitä kyllä usein saankin. Yhteen runkkuperseeseen on törmännyt, mutta ei se maailmaa kaada.
larzizi

Posts: 1,661

#2039 • • larzizi

crissy, 5.9.2008 22:34:
Kun tulet ostoksesi kanssa kassalle nii sen tuotteen voi laittaa siihen pöydälle ihan asiallisesti.

Niitä ei tartte heitellä ku koiralle, ja et mä noukin niit lattialta.



Itseä vitutti kanssa, kun silloin tällöin tuli niitä asiakkaita, jotka heittää ostoksensa hihnalle ja sitten vaan nauraa päälle kun ne tippuu lattialle ja joudun niitä sieltä noukkimaan.

Kaupassa, jossa on kassahihnat, on myös helvetin ärsyttävää, jos asiakas odottaa omaa vuoroaan pitäen niitä ostoksiaan käsissään ja antaa ne kaikki sitten sulle käteen kun oma vuoro koittaa. Vaatteiden (etenkin valkoisten) suhteen ymmärrän asian, että ei ehkä halua pistää niitä hihnalle, mutta kyllä ne muut vaatteet voi ihan hyvin laskea siihen sillä hihnaa pestään kyllä säännöllisesti. Ei siinä mitään, jos asiakas antaa muutaman vaatteen suoraan käteen, mutta jos asiakkaalla on 20 vaatekappaletta, niin kassatyöntekijänkin kädet ovat valitettavasti sen verran rajalliset, että niitä ei pysty välttämättä käsittelemään ilman, että joku niistä koskisi hihnaan. Yllättävän usein kuitenkin esim. pelkkiä kempparituotteita ei laiteta hihnalle ja sitten annetaan niitä kassalle yksitellen. Ei mulla muuten mitään, mutta on vaan helvetin paljon nopeampaa, jos pystyy ottamaan ne siitä hihnalta *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

crissy

Posts: 1,958

#2040 • • crissy
Me yleensä suljetaan sovituskoppien toinen puolisko siin tuntia ennen sulkemista. Osasyynä se et ku kaikki apinat jättää sinne sitä tavaraa enemmän kuin keritään niitä paikoilleen saamaan..


Aina on penkillä kyltti että "tämä puoli sovituksesta ei ole käytössä" Mut siltikin on olemassa apinoita ketkä pokalla kävelee penkin yli ja kiitoksena jättää kaiken sovariin ja toki lattialle kuin paska perseestä.

Saattaapi ehkä olla luetun ymmärtämisessä jotain häikkää...