Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 718,030 views

Verano

Posts: 4,649

#981 • • Verano Merituuli
Jos joku on katkaissut autosta tuulilasinpyyhkimen niin kannattaa alkaa heti kättelyssä uhkailemaan oikeustoimilla, paikan päälle saapumisella lyödäkseen nenän poskelle sekä huutaa: "minä kerron tämän nyt sinulle! Kellään ei ole oikeutta katkaista minun tuulilasinpyyhintäni!!" Ja joka väliin aivan törkeää kiroilua.
Individual

Posts: 10,942

#982 • • Edited Individual HYPNO!

Verano, 27.6.2006 12:03:
Jos joku on katkaissut autosta tuulilasinpyyhkimen niin kannattaa alkaa heti kättelyssä uhkailemaan oikeustoimilla, paikan päälle saapumisella lyödäkseen nenän poskelle sekä huutaa: "minä kerron tämän nyt sinulle! Kellään ei ole oikeutta katkaista minun tuulilasinpyyhintäni!!" Ja joka väliin aivan törkeää kiroilua.



Mut hei jos se tuulilasinpyyhin oli hänelle tärkeä. *pepsodent*
hallucinogen

Posts: 8,190

#983 • • hallucinogen Edain
Mua aina piristää kivasti kun luen muiden ikäviä kokemuksia täältä =) Oma duuni ei tunnu ollenkaan yhtä pahalta lukemisen jälkeen :D

--
pikku-*possu*

Verano

Posts: 4,649

#984 • • Verano Merituuli

hallucinogen, 27.6.2006 12:15:
Mua aina piristää kivasti kun luen muiden ikäviä kokemuksia täältä =) Oma duuni ei tunnu ollenkaan yhtä pahalta lukemisen jälkeen :D



Glad to serve.
Verano

Posts: 4,649

#985 • • Verano Merituuli
- "No niinkun hää lupas soittaa, eikä vielä oo mitään kuulunut"

V: "xxx oli luvannut soittaa teille?"

- "No niinkun aamulla puhuttiin ja hää sano, että iltapäivällä soittaa takaisin, ja nyt ei vastaa sitten."

V: "Eli puhuitte aamulla ja hän lupasi soittaa teille takaisin tänään iltapäivällä?"

- "Joo ja eikä ole vielä soittanut, eihän siihen voi nyt sitten luottaa yhtään"

(Kello on 14:00)
henkka

Posts: 4,973

#986 • • henkka

Verano, 27.6.2006 14:12:
- "No niinkun hää lupas soittaa, eikä vielä oo mitään kuulunut"

V: "xxx oli luvannut soittaa teille?"

- "No niinkun aamulla puhuttiin ja hää sano, että iltapäivällä soittaa takaisin, ja nyt ei vastaa sitten."

V: "Eli puhuitte aamulla ja hän lupasi soittaa teille takaisin tänään iltapäivällä?"

- "Joo ja eikä ole vielä soittanut, eihän siihen voi nyt sitten luottaa yhtään"

(Kello on 14:00)



Ny jännää... kello raksuttaa.
Verano

Posts: 4,649

#987 • • Edited Verano Merituuli
Jatketaan nyt kun kerran aloitettiin.

Äskeinen puhelu:

- "Is tis te kompani xxxx"

V: "Yes, .... "

- "Huu is joor tjeneral mänitsör?"

V: "xxxx"

- "Wat is hiis eemeilädres?"

V: -"roger.xxxxx..."

- "Wat is it?"

V: "It's Roger, R-O-G-E-R. ....."

- "Wat is it?"

V: (*huoh* tavaa nimeä vielä muutamia kertoja)

- "Wat tas joor kompani do?!"

V: "xxxx xxxx xxxx"

- "Wat is tät?"

- V: "xxxxxx xx xx xxx"

- "To ju sel samting?"
mariq

Posts: 2,154

#988 • • mariq

Verano, 27.6.2006 14:55:
Jatketaan nyt kun kerran aloitettiin.

Äskeinen puhelu:
--clips--


*lmao*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Gleba

Posts: 549

#989 • • Gleba
joku tuli kysymään että onnistuuko rahan siirto thaimaaseen meidän kautta...oon siis töissä matkatoimistossa. ei jessus.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Avatar
#990 • • Annakins Guest

Gleba, 27.6.2006 15:22:
joku tuli kysymään että onnistuuko rahan siirto thaimaaseen meidän kautta...oon siis töissä matkatoimistossa. ei jessus.



Joissain paikoissa saattaa onnistuakin. Pitäähän sitä kato jostain alottaa kysyminen =D
Gleba

Posts: 549

#991 • • Gleba

Annakins, 27.6.2006 15:28:
---
Gleba, 27.6.2006 15:22:
joku tuli kysymään että onnistuuko rahan siirto thaimaaseen meidän kautta...oon siis töissä matkatoimistossa. ei jessus.

---


Joissain paikoissa saattaa onnistuakin. Pitäähän sitä kato jostain alottaa kysyminen =D



aattelin vaan että oisko se kysyminen kannattanu alottaa ihan pankista :)

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Avatar
#992 • • Annakins Guest

Gleba, 27.6.2006 15:31:
---
Annakins, 27.6.2006 15:28:
---
Gleba, 27.6.2006 15:22:
joku tuli kysymään että onnistuuko rahan siirto thaimaaseen meidän kautta...oon siis töissä matkatoimistossa. ei jessus.

---


Joissain paikoissa saattaa onnistuakin. Pitäähän sitä kato jostain alottaa kysyminen =D

---


aattelin vaan että oisko se kysyminen kannattanu alottaa ihan pankista :)



Sehän olis ihan liian looginen vaihtoehto, kyllähän se nyt niin menee, että ulkomaat + rahat = matkatoimisto *vink*
extramppa

Posts: 217

#993 • • extramppa hengailija
Täti tulee kikukkuisena valittamaan:

-Kamalat nuo teidän veeseet, sotkuiset ja pissaa pitkin lattioita!!!
VP:Niin olitteko meidän asiakkaamme?
-Juuri tankkasin tankillisen bensaa!!!! (meidän paikka on pikaruokala)
VP:Ahaa, olette siis käyneet tuossa huoltoaseman vessassa? Meidän vessa on tuossa tuo ovi...
-Kyllä tästä nyt lähtee sanktiota johtoportaalle!!!!

Täti lähtee kiukkuisena kävelemään. Seuraa tarkastus wc-tiloihin, jotka olivat siistit eikä mitään ureaa lattialla.

Kiitos vaan tädille palautteesta, parempi onni ensi kerralla sen kohdistamisen kanssa...
Timce

Posts: 5,381

#994 • • Edited Timce

Gleba, 27.6.2006 15:22:
joku tuli kysymään että onnistuuko rahan siirto thaimaaseen meidän kautta...oon siis töissä matkatoimistossa. ei jessus.



Olisit sanonu sille, että:"Käy kansakoulun uudestaan!! EI thaimaaseen, vaan thaimaahan!!!11!1"
*vink*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Gleba

Posts: 549

#995 • • Gleba

Timce, 29.6.2006 14:33:
---
Gleba, 27.6.2006 15:22:
joku tuli kysymään että onnistuuko rahan siirto thaimaaseen meidän kautta...oon siis töissä matkatoimistossa. ei jessus.

---


Olisit sanonu sille, että:"Käy kansakoulun uudestaan!! EI thaimaaseen, vaan thaimaahan!!!11!1"
*vink*



lol.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Beliar

Posts: 1,361

#996 • • Beliar
[iso]Asiakkailla ei ole mielipiteitä!!![/iso]

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Avatar
#997 • • astaroth Guest
en vaan tajua, että ihmiset puskevat vielä ruokailemaan sulkemisajan jälkeen - silläkin hetkellä, kun olemme jo siivonneet salin, sulkeneet laitteet, nostaneet tuolit pöydille (paria lukuunottamatta, jos vielä on asiakkaita tiloissa syömässä = ?!) ja sulkeneet lasiovet raolleen niin, että viimeiset asiakkaat pääsevät ulos kauppakeskuksen puolelle - mahdollisimman vihjailevasti vielä "tukkineet" raon mainosstandilla. kyllä pitäisi jo herrajumala tajuta näistä vihjeistä

en mä vaan kehtaisi. varmasti työntekijä haluaa kotiin tiukan sulkemisaikamääreensä takia, ja kun ei edes tule minkäänlaista ylityökorvausta ylimääräisestä työstä. ei minua kiinnosta palvella, joten ei varmasti muitakaan työntekijöitä, jos itse olen asiakkaan roolissa

kyllä sapetti olla juhannusaattona töissä kun kaikki urpot puskevat sisään minuuttia vaille sulkemisajan. kun olimme olleet kiinni jo 20 minuuttia, ja vielä jotain urpoja tulee kyselemään ja ihmettelemään, että "mitä, eikö me voida ostaakaan mitään?"

äly hoi!
KooKie

Posts: 4,338

#998 • • KooKie aka. Petress Pan

astaroth, 29.6.2006 16:47:
...
en mä vaan kehtaisi. [...] ei minua kiinnosta palvella, joten ei varmasti muitakaan työntekijöitä, jos itse olen asiakkaan roolissa
...



Tämä on itselleni hyvin selvä käyttäytymissääntö: kohtelen asiakaspalvelijaa, niinkuin itse toivoisin asiakkaideni kohtelevan minua. On tosin itselleni selvää, etten todellakaan ennen tajunnut miettiä asioita tältä kannalta ja olinkin mitä luultavammin pari vuotta sitten vielä "asiakas helvetistä". Imo voitaisiin pistää jokaiselle ihmiselle pari kuukautta pakollista asiakaspalvelua vain, jotta kaikki voisivat asettua meidän kenkiimme. Täten yhteiskuntamme mitä luultavammin alkaisi kohdella asiakaspalvelijaa hyvin paljon inhimillisemmin. *haaveil*

Mutta on minusta asiakkaana kiva, kun myyjät muistavat mut vielä viikkojen jälkeen ja vaikka kuinka väsyneiltä olisivat näyttäneet edellisen asiakkaan kohdalla, niin hymyilevät mulle ja jaksavat muutaman sanan vaihtaa. Mulle se on palkitsevaa olla hyvä asiakas, vaikka kuinka naurettavalta ehkä kuulostaakin. *hihu*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Verano

Posts: 4,649

#999 • • Verano Merituuli

KooKie, 29.6.2006 17:10:
Mulle se on palkitsevaa olla hyvä asiakas, vaikka kuinka naurettavalta ehkä kuulostaakin. *hihu*



On palkitsevaa olla ystävällinen ja huomaavainen kanssaihmisiä kohtaan. Siinä ei ole mitään naurettavaa, päinvastoin :)
Verano

Posts: 4,649

#1000 • • Verano Merituuli
Kysyessäni asiakkaalta minkälaista asiaa teillä on, sain ("älä nyt _tyhmiä_ kysy" -äänensävyllä) vastaukseksi: "minulla on kysymys-asiaa!"

*toktok*