Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 719,218 views

Twist

Posts: 925

#941 • • Twist Team Kemuttajat

kap-pu, 6.5.2006 20:53:
---
Twist,
Jos tuote on loppu

---


Ekaks sivumainintana: ei ehkä kannata lainata noin montaa riviä tekstiä kommentoidakseen ite kahdella rivillä.



Voi anteeksi .. Menikö ilta nyt pilalle ku en lainannu oikein? Eli laki menee näin ; pitää olla tarjota vastaavaa tuotetta jos mainoksessa ei ole erikseen merkintää "tai niin kauan kuin tavaraa riittää". Näin ainakin meille on opetettu liiketalouden luennoilla.
kap-pu

Posts: 1,167

#942 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Twist,
Voi anteeksi .. Menikö ilta nyt pilalle ku en lainannu oikein?



Ei, edes tämä surkean alentuvaan tyyliin kirjoitettu letkautus ei saanut iltaani pilalle. *justjoo*


Eli laki menee näin ; pitää olla tarjota vastaavaa tuotetta



... tai mahdollisuutta ostaa tuote myöhemmin (kuitenkin heti kun mahdollista) tarjoushintaan. Ehkä teidän liiketalouden ope unohti ton.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Twist

Posts: 925

#943 • • Edited Twist Team Kemuttajat

kap-pu, 6.5.2006 21:13:
---
Twist,

-clip-



Vituttaa vaan ku jengi jaksaa aina tosta lainaamisesta valittaa. Ei kai toi nyt niin pahasti ollu lainattu .. Joo se kyll voi mennä noin . Itekki oon kaupanalalla ja tidän kuinka vittumaisia asiakkaat voi olla .. *piis*

edit: känni typot.. *plur*
Kolera

Posts: 4,256

#944 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Damien, 6.5.2006 19:45:
Voiks tänne listaa ku vaihde o väärässä tai muuten vaan kestää.

Legendaarisen Elisa ADSL liittymän aikaan, kun erehdyin yksi aamu soittaa tekniseen tukeen neuvoja kysyäkseni, makasin säkkituolissa puhelin korvassa ja katsoin kaksi ja puoli jaksoa Simpsoneita vain päästäkseni läpi ja joku toisessa päässä sulki linjan samantien. LOL, oli pidättelemistä...


Ei voi koska sä olit väärässä! STFU NOOBWHINELOL!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

enkeliina

Posts: 169

#945 • • enkeliina kiksurinsessa
Olipa kiva aamu taas kun tänne virastotalolle tuli joku luokkaryhmä vierailemaan jostain koulusta. Joku täällä oli sitten kämmänny ja sopinu että ne saa tulla näyttelyyn klo 8. Näyttelyn henkilökunnasta 1 oli lomalla, yks tuli puolenpäivän aikaan ja yks ei ollu tullu (oli onneks matkalla töihin eikä tienny koko ryhmästä mitään).
Tsiisus gaad kun se niiden opettaja ravas sen puolen tunnin aikana (mitä ne tässä odotteli) 5 minuutin välein tässä valittamassa! Minä sitten phaoittelin henkilökunnan puolesta että nyt on käynyt tällanen moka että heidän sähköisestä kalenteristaan ei ollu eilen nähnyt varauksia ja tämä ei ollut muiden tiedossa muualla.
"Onpa se nyt kyllä kun ollaan asiakkaita niin ettei tää kyllä nyt käy..!"
Minkäs teet kun ketään ei täällä ole ja kaikkia on koitettu metsästää tähän.
Siinä vaiheessa oli soitellu jo kaikki henkilökunnan tyypit läpi ja tää taas vaappuu sieltä jäkättämään. Totesin että yks on matkalla töihin, että kuulemma 20 min menee, että voitte mennä sinne aulaan jo katselemaan omatoimisesti niin hän tulee heti kun pääsee suoraan.
Alle 10 min meni ja taas alko sama jäkätys.
Siinä vaiheessa palo pinna ja oli pakko sanoo vaan tyynen rauhallisesti etten voi enempää tehdä asialle. Kaikki mahdolliset on soitettu läpi ja yks on nyt tulossa kyllä pian.
(Voi jessus kun tässä vaiheessa olis tehny mieli täräyttää että tää asia ei kuulu mulle v*tun vertaa haahka.)
*jäkäjäkä*
Tyydyin hymyilemään vaikka nikersi kyllä huolella taas.
*phuuh*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Jusna666

Posts: 1,447

#946 • • Jusna666 Diablo

enkeliina, 12.5.2006 13:40:
Tyydyin hymyilemään vaikka nikersi kyllä huolella taas.
*phuuh*



Syvä respecti siitä et pystyit hillitsee itses.
Multa ei ois varmaa onnistunu *nauru*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Chatte

Posts: 4,085

#947 • • Chatte Team Teknolipat :)

mayah, 6.5.2006 19:31:
On muuten hauskaa nykyään kun näkee noita ihmisten jonotusaikoja puhelimen kautta, kun eräskin setä oli yhdelle työkaverille sanonut, että oli kolme kertaa soittanut ja jonottanut yli 5 minuuttia joka kerta eikä ollut päässyt läpi. Tarkistin sen päivän puheluhistorian ja kyseinen setä oli soittanut kahdesti, ensimmäisellä kerralla jonottanut kolme minuuttia ja toisella kerralla 0,26 minsaa. Et kummallisesti vaan se ajantaju katoaa odotellessa..


Soneralta olivat nettiasioita yrittäneet soittaa minulle tuossa yhtenä päivänä. Halusivat kysellä, että oliko uuden kämppäni edellisellä asukilla ollut laajakaista vai täytyykö käydä asentamassa. Jättivät soittopyynnön tekstarilla, kun en vastannut. Yritin pari kertaa soittaa, mutta jonotusaika oli joka kerta yli 30 minuuttia. Laitoin lopulta kajarin puhelimesta päälle ja luin kirjaa odotellessani vastausta. 50+ minuutin kuluttua pääsin läpi.

Mies puhelimen toisessa päässä totesi tyynesti, että soitto oli tullut väärälle osastolle tms. ja hän ei voi tehdä mitään. Kun sanoin painaneeni kyllä oikeat numerovalinnat, se sanoi, että juu kyllä, mutta silti heillä on siinä kaksi puolta, joista väärä oli ottanut puhelun.

Olin varmasti ärsyttävä asiakas, kun sanoin, että en meinaa enää uudelleen soittaa _tunnin_ puhelua (kamalaa liioittelua, jos se nyt puhelimesta näki, että olin roikkunut linjalla vasta 54 minuuttia), soittakoon itse minulle päin, jos on asiaa. Siinä vaiheessa mies totesi, että joo meillä on vähän jonoa, räpläsi hetken tietokonetta ja hups: hänpäs voi kuitenkin hoitaa asiani, vaikka se oikeasti kuuluisikin jonnekin muualle. Kiitos.

Ja sitten tämä tyyppi luultavasti ajatteli, että olipas kiukkuinen ja vittumainen asiakas. *justjoo*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Wolverine

Posts: 1,860

#948 • • Wolverine
hehe tästä voisi avautua monta tuntia, itse tykkään asiakaspalvelusta mutta kassalla istuminen on suoraan sanottuna alkanut vituttaa. jatkuva *piip* ja "hei mul olis viel tää stockakortti" 2 minuuttia kassatapahtuman jälkeen saa kyl veren kiehumaan.. pitäs varmaan vaihtaa työpaikkaa mutta yritäpä opiskelijana löytää joku työ jossa saat vastaavaan palkkaa ja tehdä vain sen 16h/viikko... *igor*
andi--

Posts: 1,381

#949 • • andi-- lunttu

Wolverine, 15.5.2006 11:11:
hehe tästä voisi avautua monta tuntia, itse tykkään asiakaspalvelusta mutta kassalla istuminen on suoraan sanottuna alkanut vituttaa. jatkuva *piip* ja "hei mul olis viel tää stockakortti" 2 minuuttia kassatapahtuman jälkeen saa kyl veren kiehumaan..



Näitä voi tietenkin ehkäistä "onko plussa/stockan/bonus/s-etu/diibadaaba-korttia?"-kysymyksellä.

--
- RAAH -

Wolverine

Posts: 1,860

#950 • • Wolverine

andi--, 18.5.2006 15:49:
---
Wolverine, 15.5.2006 11:11:
hehe tästä voisi avautua monta tuntia, itse tykkään asiakaspalvelusta mutta kassalla istuminen on suoraan sanottuna alkanut vituttaa. jatkuva *piip* ja "hei mul olis viel tää stockakortti" 2 minuuttia kassatapahtuman jälkeen saa kyl veren kiehumaan..

---


Näitä voi tietenkin ehkäistä "onko plussa/stockan/bonus/s-etu/diibadaaba-korttia?"-kysymyksellä.




sen päivän 200:nen asiakkaan jälkeen ei jotenki enää löydy sitä motivaatioo tommoseen...
Zandy

Posts: 273

#951 • • Zandy
Tänään päivällä töissä, puhelin soi.

minä: kansanterveyslaitos
mies: no voi jumalauta..ttu..prkl...nyt kuules pikku ämmä siellä virastossa, mä haluun mun tuet heti!!! prkl tommoiset naiset ei mua voi pompotella!!
minä: öööööh...?
mies: niin senkin saatanan kelan ämmä..kyllä mä tartten nyt ne mun tuet....blaa blaa blaa....
minä: joo, niin, anteeksi vaan mutta tämä on kansanterveyslaitos, ei kansaneläkelaitos, kela on ihan eri laitos
mies: ai on vai? ai jaa, no osaisitsä kertoo kontulan kelan numeron? ai et osaa vai? haista p****!

Jes.
*dissaa*
Kohteliaisuus ja käytöstavat kunniaan jne.
Avatar
#952 • • astaroth Guest

Zandy, 18.5.2006 22:23:
Jes.
*dissaa*
Kohteliaisuus ja käytöstavat kunniaan jne.


aaahhah :DD

toivottavasti toi runkku kuolee nälkään
Kalle

Posts: 479

#953 • • Edited Kalle Kiusankappale

Zandy, 18.5.2006 22:23:
mies: ai on vai? ai jaa, no osaisitsä kertoo kontulan kelan numeron? ai et osaa vai? haista p****!



Jokainen voi sitten vaan kuvitella mimmosta meininkiä Kontulan Kelan henkilökunta saa kestää *poks*
Verano

Posts: 4,649

#954 • • Verano Merituuli
Asiakas soittaa: "Mikä sen teidän lehden* nimi on?"

Verano: "Sen nimi on xxx xxxxx."

Asiakas: "No miksei sitä löydy yksykskasista?!?!?"

:OO



*Firman asiakaslehti
hallucinogen

Posts: 8,190

#955 • • hallucinogen Edain

Zandy, 18.5.2006 22:23:
Tänään päivällä töissä, puhelin soi.

minä: kansanterveyslaitos
mies: no voi jumalauta..ttu..prkl...nyt kuules pikku ämmä siellä virastossa, mä haluun mun tuet heti!!! prkl tommoiset naiset ei mua voi pompotella!!
minä: öööööh...?
mies: niin senkin saatanan kelan ämmä..kyllä mä tartten nyt ne mun tuet....blaa blaa blaa....
minä: joo, niin, anteeksi vaan mutta tämä on kansanterveyslaitos, ei kansaneläkelaitos, kela on ihan eri laitos
mies: ai on vai? ai jaa, no osaisitsä kertoo kontulan kelan numeron? ai et osaa vai? haista p****!

Jes.
*dissaa*
Kohteliaisuus ja käytöstavat kunniaan jne.


Ei jumalauta kun repesin :D Mua ainakin piristäis tommonen puhelu :D

--
pikku-*possu*

Jusna666

Posts: 1,447

#956 • • Jusna666 Diablo

Kalle, 18.5.2006 23:02:

Jokainen voi sitten vaan kuvitella mimmosta meininkiä Kontulan Kelan henkilökunta saa kestää *poks*



Kannattaa muutenki asuu jossain kontulas.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Verano

Posts: 4,649

#957 • • Verano Merituuli

Jusna666, 2.6.2006 09:06:
---
Kalle, 18.5.2006 23:02:

Jokainen voi sitten vaan kuvitella mimmosta meininkiä Kontulan Kelan henkilökunta saa kestää *poks*

---

Kannattaa muutenki asuu jossain kontulas.



Kannattaa muutenkin asuu jossain Kouvolas. Vai oliks se kouvolas.
Jusna666

Posts: 1,447

#958 • • Jusna666 Diablo

Verano, 2.6.2006 09:08:

Kannattaa muutenkin asuu jossain Kouvolas. Vai oliks se kouvolas.



Helsinki.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jone

Posts: 8,258

#959 • • Jone Archibald Haddock

Jusna666, 2.6.2006 09:37:
Helsinki.



Ui helvetti, oot muuttanut Kouvolasta Stadiin ja nyt sulla on varaa leukailla ihmisille, jotka asuvat idässä? Niin ne jyväjemmarit vaan kaupunkilaistuvat silmissä.
daffy

Posts: 737

#960 • • daffy duck and cover
Tuli tässä taas mieleen noita puhelinjuttuja lukiessa edellinen duuni (puh.aspa): mikäköhän siinä oikein oli, että heti kun asiat eivät menneet asiakkaan toivomalla tavalla niin ryhdyttiin epäilemään sun ammattitaitoa. "Taidat olla joku kesähessu, yhdistäs poika jollekin joka nää asiat tietää." -Joo, neljä vuottahan tässä on vasta tätä duunia tehty mutta voin mä sut laittaa tonne kollegalle joka kertoo sulle täsmälleen samat asiat. Hyvää päivänjatkoa!

*igor*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn