Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 719,153 views

innae

Posts: 1,377

#921 • • innae PaskaJätkä
Mikä siinä onkin niin kivaa kommentoida mun ulkonäköäni?
En ole anorektikko enkä sairaalloisen laiha, joten ei minua niiksi pidä kutsua.
En minäkään kommentoi sinun ulkonäköäsi, vai pitäisikö?

--
PaskaJätkä

Saara

Posts: 1,954

#922 • • Saara #2970

innae, 25.3.2006 05:53:
Mikä siinä onkin niin kivaa kommentoida mun ulkonäköäni?
En ole anorektikko enkä sairaalloisen laiha, joten ei minua niiksi pidä kutsua.
En minäkään kommentoi sinun ulkonäköäsi, vai pitäisikö?



Meillä käy semmonen vanha rouva asiakkaana, joka kerta jaksaa huomauttaa kun olen niin harmaan värinen, koska poltan tupakkaa.

Kivat sillekkin *justjoo*.

Ja se, että olen nuori, ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten tietäisi mistään mitään. Siis mistään.

Mä voisin avautua tässä enemmänkin, mut haempa viel yhen gintonicin <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avernian

Posts: 7,451

#923 • • Avernian Kerettiläinen

innae, 25.3.2006 05:53:
Mikä siinä onkin niin kivaa kommentoida mun ulkonäköäni?
En ole anorektikko enkä sairaalloisen laiha, joten ei minua niiksi pidä kutsua.
En minäkään kommentoi sinun ulkonäköäsi, vai pitäisikö?



Muistat vaan vastata että en ole laiha, en vain ole noin läski.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Elmiira

Posts: 1,446

#924 • • Elmiira
OHI ON *jiihaa*
3 vuotta 7 kuukautta kioskin tätinä
ja vihdoinkin se on LOPPU!

Ja vielä viimeisenä työvuorona myöhästyin
jälleen kerran saman idiootin takia bussista *grr*
Se oli kyllä olevinaan hyvin pahoillaan...
(vitut, se ajattele kuin omaa napaansa,
et saa toljottaa niitä saatanan raveja tappiin asti,
kun on tehnyt saman ennenkin ja tietää ihan hyvin
et myöhästyn sen takia bussista!!!)

Mutta siis, keskustelu viimeisen asiakkaani kanssa:

A: Joo, siis oon tosi pahoillani, kun hidastelin tässä.
M: Ei se mitään...
A: Kai sä vielä ehdit siihen bussiin?
M: En.
A: No mä korvaan tän sulle vielä jotenkin...
E: Mä en tuu enää tänne. Tää oli mun viimenen työvuoro.
A: Ai jaa... no...
BLAA, BLAA, BLAA...

Tuntui hyvältä vähän kuittailla takas *hih*

Sit vielä hajotin reppuni, laskin rahat väärin ja unohdin merkata
yhden tilitys jutun ja mitä muuta...
mut ihan sama, kunhan se nyt on ohi *iloinen*

Nyt voin kuvitella olevani "normaali" töissä käyvä ihminen,
kun mun työt on vain arkisin ja vain klo 9-17 ja mun ei tarvitse
palvella asiakkaita. Vaikka mä vannoin ettei musta koskaan
tule toimistotyöntekijää... Kattoo nyt kauan tätä sit jaksaa *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#925 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ääh.. Sanoin tän jo kai kerran täällä, mut kuitenkin: kun kysytään, kuunnellaan silloin myös vastaus! En vaan jaksa sitä, että asiakas kysyy jotain, ja kun vastaan, niin se perkele puhuu päälle minkä kerkeää. Oon varmaankin huonosti asiakaspalveluun sopeutuva, mutta mulla vaan palaa pinna ton suhteen ja lupaan tästä eteenpäinkin korottaa ääntäni ja vastata loppuun mitä mulla oli sanottavana *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Wezpa

Posts: 86

#926 • • Wezpa
Eiks toi oikeesti mee nii et "asiakas luulee olevansa oikeessa" tai nii meillä ainaki duunissa on et toisesta korvasta menee sisään ja toisesta ulos :D
rose

Posts: 1,047

#927 • • rose vakaasti epävakainen
Nyt pitää avautua kun on istunut kassalla melkein kuukauden.

Voisi oikeasti luulla että monen ihmisen henki riippuu siitä, millaisina kolikoina tai seteleinä saa vaihtorahansa. Joka toinen asiakas kaivaa senttejä ja euroja viisi minuuttia kassan luona ja parhaassa tapauksessa moneen kertaan täytyy yhdessä suunnitella miten hänenkin kukkaronsa painaisi muutaman gramman vähemmän *justjoo* Katoaisikohan maailmankaikkeuden tasapaino jos jokianen miettisi jonossa millä sentin kolikolla maksaa ja tyytyisi kassalla annettuihin vaihtorahoihin *nauru* Kivoimpia on aamupäivällä käyvät vanhukset, jotka suosiolla kaatavat koko kukkaron pöydälle ja laskeminen menee tuhat kertaa nopeammin *joo*

Toinen hämmästyttävän stressaava asia tuntuisi olevan kassakuitti. Monet asiakkaat äityvät miltei akrobaattisiin suorituksiin väistellessään kuittia. Lähin roskis kuitenkin on heti kassojen jälkeen alle metrin päässä *justjoo* Välillä tekisi mieli viskata vaihtorahat päin näköä, kun asiakas vetäisee monta kertaa käden pois alta vältellessään kuitin koskettamista*toktok* Ja loppujen lopuksi aletaan tietty epäillä kassakoneen toimintakykyä, valitetaan miten ihmeessä kaikki voi maksaa näin paljon ja lasketaan vaihtorahat kymmenen kertaa pienellä pakkausalueella. Kuitti kun piti jättää kassan käteen, vaikka siitä olisi helposti voinut tarkistaa miksi loppusumma oli mitä oli ja miksi vaihtorahaa tuli takaisin tietty määrä *justjoo*

Huh. Helpotti. Nyt ei ohimo pullistele enää niin paljon*pepsodent*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jahas

Posts: 1,435

#929 • • Jahas

mayah, 28.4.2006 14:11:
-XX Maija
-Haloo
-Päivää
-Joo, tota saiskohan sinne Teollisuus-osastolle?
-Oliko teillä joku tietty henkilö jota tavoittelitte?
-En mä muista nimee.
-Oliko teillä minkätyyppistä asiaa, että tietäisin kenelle yhdistää?
-No työasiaa.

ÄLÄ SAATANA. Sehän olikin lisäinformaatio, joka todella auttoi.



On kyl paljon samantapasii kokemuksii täältä yhen paikallisen viraston puhelinvaihteesta :)

-xxxxxvirasto, vaihde
-Missä vaiheessa mun anoman luvan päätös on?
-Mikäköhän lupa oli kyseessä?
-Joku nainen sitä käsitteli
-Niin mikähän lupa oli kyseessä ja kuka sitä käsitteli?
-Joku nainen se oli
-Selvä, etsin nimen tästä listasta
-Nää kalliita puheluita!
-Niin

kuluu 5 sekuntia

-Mikä siellä kestää, nää puhelut on kalliita nykyään!
-Niin, koitan etsiä nimen tästä työntekijöiden listasta, helpottaisi kovasti jos kertoisit mikä lupa oli kyseessä?
-Kyl on huonoa palvelua, yhdistä nyt heti jollekin joka tietää!

*igor*
devisss

Posts: 345

#930 • • devisss superhero.
Eilen tuli just tyyppiesimerkki tosta samasta.

-(Minä) Laadidaadi-firma, Johanna
-No Pekka tässä, mä tavottelinki sua viime viikolla mutta et ollu siellä. Mä oon se kaivinkoneenkuljettaja Helsingistä
-Ahaa. Viime viikolla en tosiaan ollut paikalla, mutta mitähän asia koskee niin katsotaan.
-No soitan siitä volvosta, niin kato mä oon se kaivinkoneenkuljettaja ammatiltani, muistat varmaan.
-Okei, olisko sulla sopimusnumeroa tai jotain muuta mistä kävis ilmi, mitä asia koskee.
-Mä en nyt muista niitä numeroita, mutta mä oon puhunu sun kans ennenkin.
-Jaaha, no saisinko henkilötunnuksen
-*antaa henkilötunnuksen*
-En nyt valitettavasti löydä meiltä tuolla henkilötunnuksella mitään, että tarvisin kyllä jonkun tiedon jolla pääsen asiaan käsiks.
-Ai joo, no mut se onki kato mun mutsin nimellä. En mä sen henkilötunnusta muista, mutta se on syntyny -46.

No niin. Etsipä siinä sitten järjestelmästä "kaivinkoneen kuljettajan vuonna-46 syntyneen äidin sopimus". *senkin*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Jahas

Posts: 1,435

#931 • • Jahas
Lisää tarinoita puhelinvaihteesta:

- Olisko henkilö x paikalla?
- Taitaa olla lounaalla kun ei vastaa
- Voitko käyttää sitä systeemiä että ne valot vilkkuu siellä ruokalassa?
- Ei meillä oo semmosta systeemiä
- Onpas, semmonen et sen omat valot vilkkuu
- Ei kyllä ole
- Onpas
- Jaa ei kyllä...
- Onko siellä niitä tyttöjä?
- ?
- Onko siellä muita kun sinä?
- Ei tässä nyt ole

tuut tuut tuut tuuut

*justjoo*
Jahas

Posts: 1,435

#932 • • Jahas

Tontsis, 5.5.2006 13:37:
---
Juki54, 5.5.2006 13:05:
Lisää tarinoita puhelinvaihteesta:

---


:DD "Onko siellä niitä tyttöjä?"
Valot vilkkumaan vaan :D


No juh, vähän kyl mietin että millastakohan systeemiä se mies tarkoitti :)
Ilmeisesti tuolla yläkerran yksityisyrittäjän lounasravintolassa (jossa korkeintaan puolet reilusta sadasta työntekijästämme käy) on seinällä jokaisen nimi ja oma valo, joka sit vilkkuu kun niitä yritetään tavoittaa :D

En vaa tienny! *nauru*
Rubicon

Posts: 550

#933 • • Rubicon

Super-Kerttu, 12.11.2004 14:04:
-heseohjeistusklips-



Hahhahaa,oot lukenut mun ajatukset täysin jo pari vuotta sitten,
just olin aikeissa avautua lähes täsmälleen samoista asioista*nauru*
Mikään ei näköjään muutu*igor*

Lisäyksenä vielä se,että onhan se tietysti tärkeää ja hyvä juttu palvelun kehityksen kannalta, että reklamoi jos palvelu,safkat yms.kusee mutta pliis,sen voi tehdä myös asiallisesti ja ihan normaalilla pulssilla.
Ei ole tarvetta tulla tiskin yli silmille ja käydä käsiksi,huutaa ja raivota virheestä,
jonka vuorossa oleva työntekijäni tai mahdollisesti mä itse oon mennyt tekemään,
kyllä mulle menee viesti perille ihan puhumallakin ja näin mun on myös mukavampi antaa kunnollista palautetta ja vastausta teille rakkaille asiakkaillemme sen sijaan, että mä vain kuittaan valitukset pahoittelulla ja hoen ettei tuu toistumaan.
Mun lemppari oli asiakas tässä pari viikkoa takaperin,
joka vaatimalla vaati kassatyöntekijältä saada vuoropäällikön paikalle.
Kun sitten menin tiskille,ennen kun ehdin sanoa yhtään mitään,tää herrasmies alkoi huutaa naama punaisena siitä,miten sille oli 15 minuutin odottelun jälkeen viety pöytään kerroshampurilainen megan sijasta.Kun setä oli saanut keuhkot tyhjiksi ja naaman värin tasoittumaan,mä tietenkin pahoittelin virhettä ja sitä,että oli jouduttu odottamaan.
Noh,keskustelun edetessä tämä setä sitten ilmoitti,ettei sillä ole enää aikaa odotella että se mega tehdään,vaan se haluaa rahat takaisin.
Kun sitten pyysin nähdä kuitin että voin tehdä hyvityslaskun, huomasin kuitista että tää mies oli tosiaan sitten kuitenkin tilannut kerrosaterian megan sijaan.
Miehen ilme oli aika häpeävä kun näytin sille laskun ja kysyin että mitäs nyt,tahdotko syödä vai hyvitetäänkö.
Setä sentään pyysi anteeksi raivostumistaan mutta ei jäänyt meille enää syömään...eikä halunnut hyvitystäkään*nauru*
Ja kohta taas töihin*sydän*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

KooKie

Posts: 4,338

#934 • • KooKie aka. Petress Pan

Rubicon, 6.5.2006 10:52:
sille oli 15 minuutin odottelun jälkeen



Ja oi voi, jos kerrankin ne tosiaan odottais sen 15 minuuttia, eikä todellinen odotusaika olisi seitsemän, tai jopa kolme minuuttia!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

laite

Posts: 2,994

#935 • • laite MastahWankah

Juki54, 5.5.2006 13:50:
---
Tontsis, 5.5.2006 13:37:
---
Juki54, 5.5.2006 13:05:
Lisää tarinoita puhelinvaihteesta:

---


:DD "Onko siellä niitä tyttöjä?"
Valot vilkkumaan vaan :D

---

No juh, vähän kyl mietin että millastakohan systeemiä se mies tarkoitti :)
Ilmeisesti tuolla yläkerran yksityisyrittäjän lounasravintolassa (jossa korkeintaan puolet reilusta sadasta työntekijästämme käy) on seinällä jokaisen nimi ja oma valo, joka sit vilkkuu kun niitä yritetään tavoittaa :D

En vaa tienny! *nauru*


Joo no oikeesti aikoinaan teollisuuslaitoksissa oli tuollaiset valosysteemit seinällä. Ne sit vilkutteli valoja tietyssä sarjassa ja jokaisella duunarilla oli oma "sarja" jonka perusteella ne tiesi että niitä haetaan.

"Hähähä vitu urpo!11!1"

;)
Damien

Posts: 2,882

#936 • • Damien [tr3ox]
Voiks tänne listaa ku vaihde o väärässä tai muuten vaan kestää.

Legendaarisen Elisa ADSL liittymän aikaan, kun erehdyin yksi aamu soittaa tekniseen tukeen neuvoja kysyäkseni, makasin säkkituolissa puhelin korvassa ja katsoin kaksi ja puoli jaksoa Simpsoneita vain päästäkseni läpi ja joku toisessa päässä sulki linjan samantien. LOL, oli pidättelemistä...
Rubicon

Posts: 550

#937 • • Rubicon

KooKie, 6.5.2006 11:09:
---
Rubicon, 6.5.2006 10:52:
sille oli 15 minuutin odottelun jälkeen

---


Ja oi voi, jos kerrankin ne tosiaan odottais sen 15 minuuttia, eikä todellinen odotusaika olisi seitsemän, tai jopa kolme minuuttia!



niinpä...ja ah kun sen vois välillä huomauttaa ääneen*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

kap-pu

Posts: 1,167

#938 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
Viimeisen 7 päivän helmiä:

Tarjoustuote päässyt loppumaan, toimittajan logistiikkatunaroinnista johtuen ei olla saatu lisää tavaraa:

Asiakas: On tää nyt jumalauta, pistähän eteenpäin viestiä, tää on asiakkaiden huijausta et mainostetaan ja sit ei oo tavaraa!

Lähin esimies pölähtää paikalle, vilkasen sitä ja kohautan olkapäitäni pahoitteleva ilme naamalla

Pomo: Niin mitä asia koskee?
Asiakas: No tätä helvetin tarjouspaistia, kun te huijaatte asiakkaita kauppaan olemattomilla lupauksilla!
Pomo: No tää on valitettavaa tietysti. Toimittaja lupas eilisaamuksi kamat, eikä vieläkään ole näkynyt. Ikäväähän tää meillekin on, kun ei ole kuitenkaan oma vika.
Asiakas: No ON TEIDÄN VIKA! ON TASAN TEIDÄN VIKA!

Jepjep...

Tänään leipäosastolta vaappu joku älypää ja huus "Kuulkaas! Mul on täs kaks korvapuustia mut en saa mitenkään punnittua ku se lappu on niin tos luukun takana ettei siit nää numeroo!" (paikan päällä paistetut leivonnaiset siis koreissa avattavien läpinäkyvien muovisten "kansien" alla, joiden alla myös hintalaput ja vaakakoodit) - duunikaveri menee katsomaan tilannetta, ja totta tosiaan, koska ko. korissa kolmea eri settiä, on korvapuustien lappu mahtunut vain kannen kahvan alle niin, ettei vaakanapin numeroa näy. Mikäs sit eteen? Kaveri nostaa kannen - huom. ihan samalla tavalla kun sen asiakkaan on tarvinnut nostaa se ees saadakseen ne korvapuustit ees pussiin sieltä - ja tsekkaa numeron. Äly hoi. :(

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Twist

Posts: 925

#939 • • Twist Team Kemuttajat

kap-pu, 6.5.2006 20:41:
Viimeisen 7 päivän helmiä:

Tarjoustuote päässyt loppumaan, toimittajan logistiikkatunaroinnista johtuen ei olla saatu lisää tavaraa:

Asiakas: On tää nyt jumalauta, pistähän eteenpäin viestiä, tää on asiakkaiden huijausta et mainostetaan ja sit ei oo tavaraa!

Lähin esimies pölähtää paikalle, vilkasen sitä ja kohautan olkapäitäni pahoitteleva ilme naamalla

Pomo: Niin mitä asia koskee?
Asiakas: No tätä helvetin tarjouspaistia, kun te huijaatte asiakkaita kauppaan olemattomilla lupauksilla!
Pomo: No tää on valitettavaa tietysti. Toimittaja lupas eilisaamuksi kamat, eikä vieläkään ole näkynyt. Ikäväähän tää meillekin on, kun ei ole kuitenkaan oma vika.
Asiakas: No ON TEIDÄN VIKA! ON TASAN TEIDÄN VIKA!



Jos tuote on loppu, jälleenmyyjä on velvollinen tarjoamaan jotain vastaavaa tuotetta samaan hintaan ...
kap-pu

Posts: 1,167

#940 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Twist,
Jos tuote on loppu



Ekaks sivumainintana: ei ehkä kannata lainata noin montaa riviä tekstiä kommentoidakseen ite kahdella rivillä.

Toisekseen, ei se kuule nyt ihan noin mene. Asiakkaille kyllä hyvinkin infottiin, että jahka tavarat saadaan, ne saa kyllä siihen samaan hintaan. Ja ihan iloisesti ovat ko. tuotteita nyt hamstranneet.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.