Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 719,211 views

Jusna666

Posts: 1,447

#961 • • Edited Jusna666 Diablo

Jone, 2.6.2006 09:40:


Ui helvetti, oot muuttanut Kouvolasta Stadiin ja nyt sulla on varaa leukailla ihmisille, jotka asuvat idässä? Niin ne jyväjemmarit vaan kaupunkilaistuvat silmissä.



Ööh.. ollaanks me esittäydytty joskus??
Jos ollaa ni oot vissii ollu aika humalassa/kuunnellu huonosti, koska mä EN oo sanonu sulle mielestäni mistä mä oon alunperin lähtösin..

Edit. Mies keravalta, otti ilmeisesti stereotypia-läpän nokkiinsa.
Tässä nyt oli tarkotus keventää aamua, mut ei aina näköjään miellyttää.. toisaalta *haukottel*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Verano

Posts: 4,649

#962 • • Verano Merituuli

Jone, 2.6.2006 09:40:
Niin ne jyväjemmarit vaan kaupunkilaistuvat silmissä.



Varsinkin kun asuvat 8.25 kilometrin päässä keskustasta


Jusna666, 2.6.2006 09:42:
---
Jone, 2.6.2006 09:40:


Ui helvetti, oot muuttanut Kouvolasta Stadiin ja nyt sulla on varaa leukailla ihmisille, jotka asuvat idässä? Niin ne jyväjemmarit vaan kaupunkilaistuvat silmissä.

---


Ööh.. ollaanks me esittäydytty joskus??
Jos ollaa ni oot vissii ollu aika humalassa/kuunnellu huonosti, koska mä EN oo sanonu sulle mielestäni mistä mä oon alunperin lähtösin..




Poimittu profiilistasi: kaupunki: "Hellsinki / Kouvola" *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#963 • • Jone Archibald Haddock

Jusna666, 2.6.2006 09:42:
Ööh.. ollaanks me esittäydytty joskus??
Jos ollaa ni oot vissii ollu aika humalassa/kuunnellu huonosti, koska mä EN oo sanonu sulle mielestäni mistä mä oon alunperin lähtösin..



Ei olla ja ei tunneta. Tiedot poimin ihan siitä mitä olet tänne itse ilmoittanut.

Jusna666, 2.6.2006 09:42:
Edit. Mies keravalta, otti ilmeisesti stereotypia-läpän nokkiinsa.
Tässä nyt oli tarkotus keventää aamua, mut ei aina näköjään miellyttää.. toisaalta *haukottel*



En ottanut, mutta mua huvittaa suunnattomasti uusiostadilaiset. Sitä asutaan ensimmäiset 20 vuotta elämästä jossain jopa täältä Keravalta katsoen täysin hevonperseessä ja sitten muutetaan Helsinkiin. 3kk Kallioon muuttamisen jälkeen muut kun stadilaiset ei oo yhtään mitään ja puhutaan et "mie oon stadilaane."

It's so funnay it cracks me up.
Jusna666

Posts: 1,447

#964 • • Jusna666 Diablo

Jone, 2.6.2006 09:50:
En ottanut, mutta mua huvittaa suunnattomasti uusiostadilaiset. Sitä asutaan ensimmäiset 20 vuotta elämästä jossain jopa täältä Keravalta katsoen täysin hevonperseessä ja sitten muutetaan Helsinkiin. 3kk Kallioon muuttamisen jälkeen muut kun stadilaiset ei oo yhtään mitään ja puhutaan et "mie oon stadilaane."

It's so funnay it cracks me up.



so funny it cracks me up too..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

wiwi

Posts: 1,575

#965 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Hei Sinä kohtelias ja miellyttävä keski-ikäinen mies, joka toisinaan käyt minua töissä ilahduttamassa. Käydäänpä nyt läpi pari asiaa.

1. Vaikka olen vain tarjoilija/kioskimyyjä teidän hienolla klubillanne ja näin ollen palvelualalla, sana "palvelu" ei tässä yhteydessä tarkoita samaa kuin muutama vuosisata sitten kuninkaallisten hoveissa. En siis ole henkilökohtainen palvelijasi, vaikka teenkin Sinulle tiettyjä palveluksia. Minua saa tervehtiä ja kiittää (jos se ei suju oma-aloitteisesti niin edes niin, että vastaat kun jotain Sinulle sanon) ja hymyyni vastata. Minulle voi myös puhua suoraan, jos on jotain sanottavaa sen sijaa nettä nuriset vieressäsi seisovalle henkilölle ja välttelet katsettani. Tiedätkö, suurin osa asiakkaista jopa heittää itse roskansa roskikseen kioskilla asioidessaan?

2. Tiedän, että olet osakas ja muistan (väkisinkin) kasvosi, sillä olemme tavanneet useammin kuin kerran. Mutta, kuten ehkä tiesitkin, et ole suinkaan ainoa asiakas/osakas. Pahoittelen siis todella aiheuttamaani mielipahaa, kun en viime kerralla asioidessamme muistanut, käytätkö kahvissasi maitoa. Ensi kerralla toki kaadan mukisi täyteen (sen puuttuvan sentin verran), jotta saat rahoillesi vastinetta.

3. Kuten aina muistat huomauttaa, hintamme ovat suhteellisen kalliit. Minä en kuitenkaan päätä niistä, joten pisteliäät kommenttisi harrastamastamme riistosta menevät väärään osoitteeseen. Satun myös tietämään, että Sinun (tai muiden kaltaistesi kohdalla) kyse ei suinkaan ole siitä, etteikö Sinulla olisi varaa maksaa kahvistasi 1,50 hintaa, vaan periaatteesta. Hyvä, jos päiväsi paranee muille ilkeilemällä. Toivottavasti kierroksesi menee hyvin piristävän välietapin jälkeen. *joo*

4. Ikävää, että viime syksynä et pääsyt suosikkipöytääsi istumaan edellisen asiakkaan jättämien astioiden vuoksi. Ehkä huomasitkin, että ravintolassamme asioi kanssasi samaan aikaan noin 80 muuta asiakasta? Näetko yhteyden? Ensi kerralla toki yritän huolehtia, ettet joudu likaamaan käsiäsi siirtämällä poikkeuksellisesti pari lautasta pöydästä toiseen. Kuuluuhan konseptiimme mahdollisimman hyvä palvelu.

5. Arvaa mitä? Minusta Sinä olet enemmän vastuussa klubinne toimivuudesta ja viihtyvyydestä kuin minä. Itse asiassa ravintola, jossa työskentelen, on vain yksityinen yritys, joka toimii tiloissanne. Minä en siis tiedä golfista yhtään mitään enkä ole kiinnostunut ottamaan selvääkään. Minua ei myöskään kiinnosta pelituloksesi, nimesi tai hole-in-onesi.

Seuraavaa tapaamistamme odotellen.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kml

Posts: 1,142

#966 • • Edited kml Keyhole Markup Language
Tämmönen tuli sänköpostina, tän on siis tarkoitus piristää teitä asiakaspalvelijoita, eikä niinkään ärsyttää *nauru*. Tätä threadia lukeneena nää jotkut vaan osuu niin kohdalleen *hih*

Olen asiakaspalvelija - minulla on vähintään korkeakoulutasoinen tutkinto kirjanpidossa, suhdetoiminnassa, markkinoinnissa, liiketoiminnassa, atk:ssa ja swahilin kielessä.

Olen asiakaspalvelija - tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemäsi tilauksen, vaikkakin sinulla ei ole tilausnumeroa ja muistelet, että se on tehty nimellä, jonka ensimmäinen kirjain on "T" tai "A".

Olen asiakaspalvelija - puhun kaikkia mahdollisia kieliä, olen vieraillut kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tavannut kaikki mahdolliset ihmiset.

Olen asiakaspalvelija - minulle on päivänselvää, että kun puhut perjantaista, tarkoitat tietenkin tiistaita. Minulla on kalenteri täydellisesti hallussa, kun määrittelet ajankohdaksi "ei siitä kauaa ole".

Olen asiakaspalvelija - totta kai, minähän valehtelen, kun sanon ettei haluamaanne tuotetta ole enää jäljellä erikoishinnalla.

Olen asiakaspalvelija - ei tietenkään ole mitään vaivaa järjestää nopeasti 25 lisähuonetta haluamallasi erikoishinnalla. Ja totta kai minulla on oikeus poistaa alv:t hinnastasi ja antaa -50% alennuksia.

Olen asiakaspalvelija - pystyn katsomaan 10 asiakasrekisteriä, hoitamaan 5 tilausta sekä vastaamaan 15 puheluun - kaikki yhtäaikaisesti.

Olen asiakaspalvelija - tiedän tarkalleen, mitä tehdä missäkin tilanteessa käyttämättä ollenkaan rahaa tai sekuntiakaan aikaa.

Olen asiakaspalvelija - olen vastuussa ruokatarjoilusta, liikenneruuhkista, säästä, henkilökohtaisista ongelmistanne ja kansallisesta taloudesta.

Olen asiakaspalvelija - en koskaan loukkaannu, kun olen tehnyt tunnin etsintätyön vain kuullakseni sinun kertovan "ostaneesi sen muualta ja säästäneesi 5 euroa".

Olen asiakaspalvelija - minusta on ihanaa, kun ihmiset tulevat luokseni ja yhtäkkiä olettavat minun tietävän kaikki puhelinnumerot Helsingistä Ivaloon ihan vain päästäni. Tiedän myös kaikkien kilpailijoiden hinnat ja aukioloajat ja muistan ne kaikki, sehän on itsestään selvää.

Olen asiakaspalvelija - sinun ei tarvitse kertoa minulle mitään tuotteita tai nimiä, sillä olen ajatustenlukija ja minulla on jo tilaus valmiina kristallipallossani ennen kuin kerrot minulle mitään.

Minä hymyilen, olen empaattinen, sympaattinen, pahoittelen, mairittelen, hinnoittelen, esiinnyn, laulan, tanssin, steppaan, korjaan printterin ja tietokoneen sekä saan
aikaan maailmanrauhan – KOSKA OLEN ASIAKASPALVELIJA.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

wiwi

Posts: 1,575

#967 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

kumimuumi, 14.6.2006 14:30:
Tämmönen tuli sänköpostina, tän on siis tarkoitus piristää teitä asiakaspalvelijoita, eikä niinkään ärsyttää *nauru*. Tätä threadia lukeneena nää jotkut vaan osuu niin kohdalleen *hih*

*nips*



:DD Hahahaa, onnistuit.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Gleba

Posts: 549

#968 • • Gleba
"no en kai minä omaa sähköpostiosotettani voi muistaa ku en koskaan laita itelleni postia"

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#969 • • Edited Aziz Combat Fighter
Kaveri kertoi, kun oli ollut vartiovuorossa kampin asemalla, joku tuli kysymään onko Isossa Omenassa sejase liike. Kaveri sanoi, ettei hän tiedä, johon asiakas äimistyneenä totesi että "onhan sielläkin Securitas", mihin sanavalmis kaveri vastasi että "Niin on lentokentälläkin mutta en mä tiedä millon seuraava Frankfurtin kone lähtee".
hallucinogen

Posts: 8,190

#970 • • hallucinogen Edain

Ana-5000, 14.6.2006 15:01:
Kaveri kertoi, kun oli ollut vartiovuorossa kampin asemalla, joku tuli kysymään onko Isossa Omenassa sejase liike. Kaveri sanoi, ettei hän tiedä, johon asiakas äimistyneenä totesi että "onhan sielläkin Securitas", mihin sanavalmis kaveri vastasi että "Niin on lentokentälläkin mutta en mä tiedä millon seuraava Frankfurtin kone lähtee".


Ja sit lähti valitusta kun "asiakasta" kohdeltiin epäkunnioittavasti, jopa kenties vittuiltiin. :D

Onneksi en tänä kesänä ole asiakaspalveluhommissa mutta monina kesinä olen ollut ja kyllä sitä saa(yrittää) vastailla aika erikoisiin kysymyksiin ja sit suututaan kun ei tiedetä :P

--
pikku-*possu*

Zandy

Posts: 273

#972 • • Zandy

kumimuumi, 14.6.2006 14:30:
Tämmönen tuli sänköpostina, tän on siis tarkoitus piristää teitä asiakaspalvelijoita, eikä niinkään ärsyttää *nauru*. Tätä threadia lukeneena nää jotkut vaan osuu niin kohdalleen *hih*


---
Olen asiakaspalvelija - jne.

---




AHAHAHAH!! *aplodit*
Aivan loistava! Kiteytti erinomaisesti parin viimeisen duunipäivän ajatukset!
wiwi

Posts: 1,575

#973 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tähän tuli äsken sellainen 50-60-vuotias mies, joka halusi tietää seuraavia asioita:

- Mitä kuuluu?
- Miltä tuntuu, kun miehet imartelevat (todettuaan ystävälleen, että täällä olikin nätti tyttö)?
- Olenko itse täältä päin?
- Kuinka korkealla olemme (olen tällä hetkellä kioskilla, joka on täällä golfkenttien yläpuolella)?

Sekä pyysi minua pitämään itselleen peukkuja ja kertoi, että on itsekin ollut nuorena nätti.

Hahahahahaa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kml

Posts: 1,142

#974 • • kml Keyhole Markup Language

wiwi, 14.6.2006 15:31:
Tähän tuli äsken sellainen 50-60-vuotias mies, joka halusi tietää seuraavia asioita:

- Mitä kuuluu?
- Miltä tuntuu, kun miehet imartelevat (todettuaan ystävälleen, että täällä olikin nätti tyttö)?
- Olenko itse täältä päin?
- Kuinka korkealla olemme (olen tällä hetkellä kioskilla, joka on täällä golfkenttien yläpuolella)?

Sekä pyysi minua pitämään itselleen peukkuja ja kertoi, että on itsekin ollut nuorena nätti.

Hahahahahaa.



hahaha :D

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

wiwi

Posts: 1,575

#975 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

kumimuumi, 14.6.2006 15:34:
hahaha :D


Eipä. Tai tarkemmin oikeastaan osoitti myös ystäväänsä ja kertoi, että he molemmat ovat olleet nuorena nättejä. Mitä siihenkin voi sanoa, "Oothan sä vieläkin"? Öh. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kml

Posts: 1,142

#976 • • kml Keyhole Markup Language

wiwi, 14.6.2006 15:44:
Eipä. Tai tarkemmin oikeastaan osoitti myös ystäväänsä ja kertoi, että he molemmat ovat olleet nuorena nättejä. Mitä siihenkin voi sanoa, "Oothan sä vieläkin"? Öh. :D



Ei, vaan ruveta nauramaan ja sanoa että EN USKO! :D

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

martina

Posts: 1,875

#977 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
hyvä asiakas: älä tilaa pihviä mediumina, ja sitten valita, että pihvi on punertava sisältä...

vaikka minulla on tummat hiukset ja ruskeat silmät, ymmärrän kyllä suomea ja täten tilausta ei tarvitse tehdä huonolla englannilla, ja toistella "duuu juu understääänd?", varsinkaan kun aluksi kysyn selvällä suomen kielellä, että "mitä teille saisi olla?"

ja käytä järkeäsi kun menet vessaan. ovissa näkyy isolla naaras ja koiras merkinnät, mutta vaikka et tietäisi siltikään kumpi on naisten tai miestenvessa, niin mieti vähän. kummankohan vessa mahtaa olla punaisella maalattu ovi ja kummankohan sinisellä maalattu ovi? tämä usein toistuva ilmiö jaksaa aina ihmetyttää...
Avatar
#978 • • jesus Guest
*grr* Onpa mukavia asiakkaita ollut tänään *justjoo*
martina

Posts: 1,875

#979 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
nihkee ämmä tilaa kanaa. "valitettavasti kana on pyhien takia tukusta loppu ja sitä saadaan vasta ensi viikolla..." nihkee ämmä:" huoh.. no onko täällä listalla sitten mitään muuta jossa olisi kanaa..." "valitettavasti ei, koska kana on pyhien takia tukusta loppu ja sitä saadaan vasta ensi viikolla...."
nihkee ämmä tilaa spagettia, muu seurue omat ruokansa.

keittiöstä ilmoitetaan ettei ole spagettia enää valmiina ja ruuhkan takia sitä ei ehdi valmistamaan.

menen pahoittelemaan nihkeelle ämmälle tilannetta ja ennen kuin lopetan lauseen.. "MITÄ!! EIKS ME SAADA RUOKAA OLLENKAAN!!"
ehdotan nihkeelle ämmälle, että voisiko tilalle vaihtaa jotakin muuta samaan hintaan.
nihkee ämmä: " MIKÄ VITUN RAVINTOLA TÄMÄ ON!! MENKÄÄ KAUPPAAN OSTAMAAN SPAGETTIA PERKELE!! MINÄ HALUAN RAHAT TAKAISIN IDIOOTTI! MEISTÄ EI KUKAAN SYÖ TÄÄLLÄ"
seurue yrittää rauhoittaa nihkeetä ämmää ja ehdottaa muita ruokia.

ajattelen mielessäni, että ei täältä työpaikalta ihan noin vain lähdetä, kesken ruuhkan varsinkaan, mihinkään kauppaan kun paikalla on vain yksi tarjoilija ja yksi kokki.

nihkee ämmä ja koko seurue ottaa rahat takaisin ja lähtee.

vitun idiootti nihkee ämmä! sä oisit saanu kuppasen spagetin hinnalla vaikka sisäfilettä senkin köyhä paskiainen! mut ei väkisin!!!

mut hei, SCREW YOU GUYS!! I'M GOING HOME juhannusta viettää!
^T^

Posts: 167

#980 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
tapahtui taannoin töölön subwayssä:
Tilaan (merenherkku)patongin(15cm) ja mua edellä jonossa on vanhahko naishenkilö, rouva jos ko. ämmästä voi niinkään ylellistä nimitystä käyttää. Myyjä täyttelee siinä "rouvan" patonkia ja kysyy samalla multa et mitä kastiketta, kasviksia jne. mun patonkiin tulee.
"ENSIN TEET MUN PATONGIN LOPPUUN!", naisraukka kiljuu.
(myyjä)tyttö mene hämilleen eikä oikein osaa puolustautua, joten mun täytyy auttaa:
"Tiedoksi arvon rouvalle, että tämän ravintolaketjun konseptiin kuuluu täyttää patongit juuri niinkuin tyttö oli tekemässä. "
"Tee nyt se mun patonki, minua ei kiinnosta tietää mitä kastiketta muut haluaa!"
"Mitä osaa et ymmärtäny ? Ethän sä voi seisovassa pöydässäkään vaatia että sulle tullaan tarjoilemaan erikseen"
"Minä en.."ja jotain. Tässä vaiheessa varmistui lopullisesti tilanteen toivottomuus ja ko. ämmän hengen ja älyn "lahjat" joten päätin luovuttaa kun en enää jaksanu kuunnella sitä käsittämätön junttiuden pohjavirettä jo muutenkin vastenmielisessä äänessä, joka siitä kanasta lähti.
Meinasin vielä todeta jotain tyyliin "syyttömiä me siihen ollaan, jos rouva ei oo saanu munaa aikoihin, mutta kyllä kai sitä voi silti ihan rauhassa ottaa..."
mutta päätin kuitenkin vain todeta (kun en TODELLAKAAN enää halunnut kuulla yhtään mitään siltä hysteerisen ikänaisen arkkityypiltä) että "nälkäsenähän ihminen on vihanen, joten tehdään vaan rouvan patonki ensin..."
Lopuksi toivotin myyjälle iloista työpäivän jatkoa ja toinen toistaan mukavampia asiakkaita.
Ja poistuin nopeasti pihalle, kun huomasin jonkun tutun näköisen rouvan VIELÄ aukovan suuta jossain siellä takana...

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."