Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 718,051 views

Juhgu

Posts: 7,921

#2001 • • Edited Juhgu Virnistelijä

REivaaja, 9.8.2008 14:28:
---
Tarpeeton huomio. Pyydän ystävällisesti jatkossa jättämään stereotypiat huumori asteelle.



Turhaa wannabe-moderointia, kyseinen kommentti ei ollut mitenkään asiaton IMO. Jossain päin Afrikkaa kaupankäynnissä on tuollainen sääntö.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#2002 • • Edited REivaaja Guest

Juhgu, 9.8.2008 14:41:
---
REivaaja, 9.8.2008 14:28:
---
Tarpeeton huomio. Pyydän ystävällisesti jatkossa jättämään stereotypiat huumori asteelle.

---


Ei mitenkään erityisen asiaton huomio. Et ole tainnut käydä Afrikassa ostoksilla? :)

No nyt ei olla Afrikassa ja se mainittiin jo kerran tekstissä. Sitäpaitsi stereotyyppinen, väriin perustuva jaottelu on typerää, eikä tee muuta kuin vahvista käsityksiä maahanmuuttajista ajaen heidät omiin yhteisöihinsä ja silloin ei kukaan voita, saati ongelma parane. Kaveri kyllä asu mm.. Mosambikissa ja kerto meiningistä. Mm. Koira syötiin... Good enough?

Tarpeetonta wannabe moderointia? Look whos talking :)

Moderointi EVVK. Ei oo mun juttu. Kyse on yhteiskunnasta. Yhteiskunnalliset asiat kehittyy pysähtymättä ja on typerää todeta jonkun olevan jollain lailla, koska jossain vaiheessa se tulee olemaan erillainen. Paras ratkaisu mielestäni on siksi ennakoida. (enkä nyt puhu siitä ihonväristä)

Suomessa on käytössä tollanen tapa.
whispering

Posts: 871

#2003 • • whispering Super Juusto

REivaaja, 9.8.2008 14:28:
Tarpeeton huomio. Pyydän ystävällisesti jatkossa jättämään stereotypiat huumori asteelle.



Mitkä ihmeen stereotypiat? Puhuin omista kokemuksista k.o. alueella.
Juhgu

Posts: 7,921

#2004 • • Juhgu Virnistelijä

paasaus


toktok2.gif

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Dementation

Posts: 2,892

#2005 • • Edited Dementation wednesday?

REivaaja, 9.8.2008 14:34:
Sä varmaan olisit saanut sanoa suoraan että siitä saa kuitin, josta näkee hinnat ja se laskee ne automaattisesti ilman että sä voit siihen vaikuttaa.


Mä en saa kuittia ennen ulos ennen kuin täti maksaa, eikä se halunnut maksaa koska sen mielestä ne ei maksaneet niin paljon. Eli kiitti vinkistä, mutta teeppä itse kassahommia ensin ja tuu sit kertomaan miten ne koneet toimii.

Ja kyllä se nyt on saatanan hyvä juttu että hän yritti puhua Suomea vaikka se olikin hänelle vaikeaa. 1. Se on kohteliaisuus jota sä et näköjään käsitä 2. Se on kieltä harjoittavaa *dissaa*


Mä olen täysin samaa mieltä siitä että on mukavaa jos kieltä osaamaton asiakas osaa edes sanan tai kaksi suomea, palvelen päivittäin asiakkaita jotka ei puhu suomea tai englantia kuin muutaman sanan ja 98% ne menee täysin loistavasti. Monet meidän työntekijät ihan suoraan pyytää mut kassalle jos on kielimuuria, koska mä pärjään elekielellä ja niiillä muutamilla yhteisillä sanoilla yleensä paremmin kuin meidän muut työntekijät. Kyse ei ollut siis nyt kielimuurista, vaan siitä että jos sä tiedät että sulla ei ole yhteistä kieltä vastapuolen kanssa, niin silloin sun ei kannata olla ns. hankala asiakas. Tottakai silläkin tädillä oli oikeus väitellä mun kanssa vaikka indokiinaksi, mutta jos sen takana on 10 asiakasta lisää odottamassa ja kaikki tuotteet on viivakooditettuja ja myös päässälaskettavissa, niin mun mielestä sen ei pidä tulla siihen kassalle laisinkaan jos se haluaa vielä pohtia että paljonko rahaa se haluaa käyttää.
Sama asia se on vaikka suomeksikin, älä tule ostoksille jos et osaa laskea, et kuunnella etkä uskoa kassakoneeseen.

Mut sä nyt yrität keksiä noita uskomattomia rasistijuttuja joka paikasta, joten aivan sama. Oot muuten melko lähellä päästä ensimmäiseksi mun ignoressa ikinä. Musta se toiminto on aina ollut melko turha, mutta alan muuttaa mieltäni sun kanssa, koska jauhat näitä samoja "luin nopeasti, vastaan kiivaasti" juttuja joka paikassa... Uskon että sulla on niiden takana järkevä aate tai kaksi, mutta kannattaisi ehkä olettaa että muillakin voi olla. *dissaa*


Täällä usein pitää mainita turhia asioita, kuten etnisyys, vaikka se ei millään tavalla edes liity asiaan. Se liitetään asiaan.


Juurikin kulttuuritaustojen vuoksi se voi hyvinkin liittyä asiaan. Mä en esim. ole koskaan käynyt afrikassa, mutta joku jo sanoikin että siellä pitää oikeesti pitää kiinni rahoistaan kunnes saa tuotteet itselleen, joka selittää hyvinkin tädin rahoista kiinnipitämisen ja todella nopean muovipussin kiskaisun pois kassalta.


kai sitä nyt saatana tuleekin välillä ongelmia kun toinen muuttaa kokonaan erillaiseen maahan.
Sitä voi omalla käyttäytymisellään vaikuttaa siihen kuinka nopeasti he sopeutuvat ja sopeutuvatko he edes. Odottelen tässä Chinatowneja ja Turkkilaiskortteleita kun ei heille muutenkaan löydy yhteisöä.



Mun ystäväpiiristä löytyy kyllä ulkomaalaistaustaisia ihmisiä useampiakin ja olen myös työskennellyt useampien kanssa, joten sun on ihan turha käydä mulle lässyttämään tommosta kuraa... Miten mun olis susta nyt pitänyt käyttäytyä paremmin jotta täti olis sopeutunut?

Mähän hoidin tilanteen loppuun asti hymyillen, mä laskin sille ne laskimella, mä laskin ne sille ääneen, mä laskin ne sille paperille, mä annoin sille kuitin kuten se halus (ja kuten antaisin kaikille), mä viikkasin sen vaatteet uusiksi kun se kertaalleen repi ne siihen pöydälle.

Ei se että valitan täällä ole huonoa asiakaspalvelua, se täti sai parempaa asiakaspalvelua kuin valtaosa suomalaisista ja juurikin siksi etten päässyt kunnolla selittämään sille asioita, enkä meinannut aina ymmärtää, eli juurikin kielimuurin ja kulttuurieron vuoksi kohtelin sitä paremmin kuin suomalaista asiakasta olisin kohdellut. Suomalaiselle asiakkaalle olisin voinut sanoa että "No pohdi siinä sivussa hetki vielä että haluatko ko. tuotteet vaikka ne maksaa ton verran, otan sillä aikaa tästä muita asiakkaita"

Eli lyhyesti, vedä se pää pois perseestä tai lopeta ainakin huuteleminen.


AAARRRGHHH! mua *ituttaa taas niin saatanasti ihmisten typeryys ***TU!!!



Katso peiliin.

EDIT: väsytypoja ja quotevirheitä

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Pete Input

Posts: 454

#2006 • • Pete Input Asiantuntija
Mua ainakin vituttaa tommoset ulkomaan elävät jotka tulee tänne, eikä osaa edes helppoa päässälaskua ja sit pidetään rahoistaan kovasti kiinni, tivataan kuittia (jonka muuten SUOMESSA saat poikkeuksetta aina) ja luullaan että täällä asiakkaita kusetetaan.
Jos siellä jossain vi**un gringomaassa kusetetaan ihmisiä päivittäin ihan yleisellä tasolla, niin ei se tarkoita sitä että meininki on sama täällä. Ottaisivat selvää meidän kulttuurista perkele.
Me Suomalaiset ollaan yltiörehellistä porukkaa.

--
Input Sessions

bansq

Posts: 931

#2007 • • bansq leftfield winger.

Pete Input, 9.8.2008 15:39:

Jos siellä jossain vi**un gringomaassa kusetetaan ihmisiä päivittäin ihan yleisellä tasolla, niin ei se tarkoita sitä että meininki on sama täällä. Ottaisivat selvää meidän kulttuurista perkele.
Me Suomalaiset ollaan yltiörehellistä porukkaa.



:D

--
plip goes on.

J-Gear

Posts: 204

#2008 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno

REivaaja, 3.8.2008 14:46:
---
Takyon, 3.8.2008 14:44:
Niin, tuossa oli nyt kyse romaneista. Myöhemmin aika selvästi kirjotin ihan yleisesti ihan kenestä tahansa että mulla on oikeus pyytää maksu etukäteen jos asiakas vaikuttaa siltä että sillä ei ole rahaa tai se on haluton maksamaan. Kyseinen oikeus löytyy siis taksiohjesäännöstä ja siinä vaiheessa sä aloit vääntelemään mun sanomisia.

---
Ei kato kyllä sä noi ihan ite sanoit...



Lukutaito... se on ihan hyödyllinen taito... kannattaa opetella. Lue teksti ja yritä ymmärtää mitä siinä sanotaan. Ei Takyonin teksti niin vaikeaselkoista ole.

Olen myöskin taksikuski ja ikävä kyllä tämä meidän romaniväestö tuppaa usein aiheutamaan harmaita hiuksia. Älä ymmärrä väärin... mukaviakin romaneita on kyytiin osunut... rasittavia sitten senkin edestä. Ja jostain kumman syystä kaikki ne rasittavat tapaukset ovat yleensä aina nuoria.
Ja kyllä... Pyydän maksun kyydistä etukäteen.

Ajan taksia suht pienessä kaupungissa ja siellä taksia käyttäviä romaneita ei ole kovinkaan montaa. Ja ne jotka taksia käyttävät, ovat tunnettuja siitä, että he yrittävät päästä maksamatta.
Eli en ole rasisti... haluan vaan turvata rahojen saannin.
Ja vaikka nämä tunnetut huijarit tietävät millainen heidän maineensa on, silti aina on pakko kinata asiasta.

Esimerkki:

Paikalliseen ravintolaan tulee tilaus.
Ajan pihaan ja näen, että pihassa odottaa kaksi romania, joita toisen olen kaiken lisäksi tuntenut kakarasta lähtien. Olen joskus jopa pelannut jalkapalloa samassa joukkueessa hänen kanssaan.
Tosin en ko. henkilön kanssa ollut missään tekemisissä yli 15 vuoteen.
He istuvat autoon ja kertovat määränpään. Pyydän maksun etukäteen. Alkaa helvetinmoinen valitus.
Vedotaan siihen, että ollaan tunnettu jo pitkään. Kyllä he maksavat.
Mutisen, että se juurin on syy, miksi pyydän rahat etukäteen.
No... saan rahat ja matka alkaa.
Etupenkillä istuva romani sytyttää tupakan. Pysäytän auton ja käsken heittämään sen pois tai pojat jatkaa matkaa kävellen. Hän heittää tupakan pois. Valitusta.
Sama kaveri alkaa leikkimään auton stereoilla. Käsken lopettamaan. Valitusta.
Lisää valitusta.
Pääsemme perille ja pojat alkaa ruinaamaan alennusta. Annan ennekkoon saadusta rahasta vaihtorahat ja toivotan hyvää illanjatkoa. Alennuksen ruinaus jatkuu. Asiakas ei meinaa poistua autosta. Valitettuaan aikansa hän poistuu.
Ja kyydissä kului aikaa alle 10 minuuttia. Ilman valituksia aikaa olisi kulunut noin 5 min.

Ja vielä ihmetellään, että romanit ei kuulu niihin mieluisimpiin taksiasiakkaisiin.

Mutta takaisin asiaan.
Pyydän rahat etukäteen jos minulla on pienikin syy epäillä asiakkaan maksukykyä tai halukkuutta.
Oli kyseessä valkoinen, musta, vihreä, tai ihan minkävärinen asiakas tahansa. Minulla on oikeus niin tehdä, joten teen niin.

Pistetään tähän loppuun vielä hassu huomio tästä meidän romaniväestöstä.
Kyydissä on kaksi tai useampi romani, on tiedossa kaaos. Jos kyydissä on vaan yksi romani, se on yleensä aika nöyrää poikaa. Mielenkiintoista, eikö olekkin.

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

ericmeister

Posts: 361

#2009 • • ericmeister


äm:
Käyttäytymistä toisten työpaikalla osa 1:

Kassalla

1. Kun kone ei lue koodia tai tuotteesta puuttuu hintalappu, aina joku valopää heittää "Se on sitte varmaan ilmanen!" HÖHÖHÖHÖHÖ. Tiedoksi: Se on vitun vanha läppä ja saa kassassa aikaan vain kuplia vereen. Oikeasta lääkityksestä nauttiva saattaa vaivautua naurahtamaan.

2. Jaksaa kantaa tuotteen kassalle, mutta toteaa sitten siinä, että "mä jätän tän pois". Tiedoksi: Sen päätöksen voi tehdä aiemminkin. Kassa joutuu tauollaan raahaamaan jätettyjä kamoja paikoilleen.

3. "Paljos tästä saa alennusta?" -jankutus. Tiedoksi: Ei senttiäkään.

4. Kassa kysyy opetetusti jotain etukorttia. Vastaus: "Noeivittuoojaeikävittuikinävittutuuhaistavittupaskavitunkortteines". Tiedoksi: Pelkkä "Ei" riittää.

5. Ym. kortti löytyy, mutta se annetaan vasta siinä vaiheessa, kun kassa on jo lyönyt kuitin ulos. Tiedoksi: Korjaaminen tapahtuu useimmissa paikoissa korjauskuitin kautta ja vie aikaa ja vituttaa.

6. Koko matka jonossa marmatetaan puoliääneen pitkiä jonoja ja sitten kassan kohdalle päästessä kiekaistaan kovaan ääneen "Teillä on ihan liian vähän kassoja täällä!" Tiedoksi: Se pieni tyttönen/poikanen, joka sitä konetta näpyttää, ei omista paskaakaan päätösvaltaa kassojen määrää koskevissa asioissa. Heitä vituttaa ruuhka ihan yhtä paljon, kun asiakkaita. Kassojen lukumäärästä ja työvuoroista päätetään muualla.

7. Kassalle avaudutaan siitä, jos tuotetta ei ole koneella tai koodista tulee väärä hinta. Tiedoksi: Kassahenkilö ei syötä tuotteiden tietoja koneelle, eikä tällä tavoin ole missään vastuussa tapahtuneesta. Hän ei voi osastojen ihmisten mokille mitään.

8. Luetaan lehdestä, että KKK-Kaupassa on halpaa lihaa -> mennään Citymarkettiin ihmettelemään ja valittamaan, kun tuotteet eivät olekaan siellä tarjouksessa. Tiedoksi: Mainoksissa kyllä lukee, missä ne on voimassa. Tiedoksi 2: Anttila ja Kodin Ykkönen ei ole sama asia.

9. Myyjä aloittaa kassatapahtuman sanomalla asiakkaalle "Hei!". Asiakas vastaa "Muovikassi". Tiedoksi: Kassa haukkuu sinut illalla kavereilleen "vitun idioottina". Hein sanominen ei voi olla ylivoimaisen vaikeaa.

10. Asiakas pakkaa kamojaan hihnan päässä ja pakkaa edelleen, kun kassa yrittää loppusumman ilmoittamalla saada häntä maksamaan. Pakkaa ensin loppuun, ja tulee sitten vasta maksamaan. Tiedoksi: Koko jono odottaa ja syyttää siitä kassahenkilöä.

11. Kasataan hihnalle 10 tavaraa päällekkäin ja valtaviin massoihin. Tiedoksi: Hihna ei liiku, kun tunnistimen edessä on tavaraa. Kassan työ vaikeutuu, kun tavaroita joutuu tuuppimaan ja repimään.

12. Hedelmät ja vihannekset jätetään punnitsematta. Tiedoksi: Unohdus tai ajattelemattomuus, sama seuraus: jono seisoo ja kassaa vituttaa.

13. Lähtee/lähettää jonkun toisen hakemaan rahaa/lisää tavaraa kesken kassatapahtuman. Tiedoksi: taas se jono seisoo ja kaikki odottavat. Muut asiakkaat syyttävät tästä(kin) kassahenkilöä.

14. Antaa pentujen imeskellä lakupatukkaa jo paketin läpi ja ojentaa sitten kassalle limaa valuvan, muodottomaksi imetyn paketin ja ihmettelee, kun kassa ei muka saa siitä viivakoodia. Tai avaa paketin jo valmiiksi ja repii viivakoodin. Tiedoksi: tämäkin vituttaa.

15. Kuvittelee, että "vain päivän lehdet" ostaessaan voi kiilata koko jonon ja vaan heittää rahat kassalle. Tiedoksi: Vaikka jossain lehdille onkin pikakoodit ja tällainen periaatteessa onnistuu, silti käytös pistää nyppimään.

16. Seisoo toisen kassan jonossa ja näkee kassahenkilön lähestyvän rahat kädessä viereistä. Kun kassa on vielä 20 metrin päässä kassasta, alkaa huutaa "AVAATSÄ??!" Tulee sitten huohottamaan siihen portin taakse ja nykii ja repii sitä ja tuijottaa koko ajan silmät kiiluen, että 'vauhtia siihen avaamiseen, vauhtia saatana'. Tiedoksi: Kassan avaamiseen kuluu tietty aika, eikä se nopeudu sillä kyttäämisellä.

17. Kassa pääsee tauolle/kotiin ja yrittää sulkea kassan. Aina siihen saapuu vielä yksi, joka kerjää "otathan vielä mut?" Tiedoksi: En ota.

---



Huomaa kyllä, että asiat on Suomessa hyvin, kun tällaisista asioista jaksetaan valittaa.
Skipi

Posts: 650

#2010 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///

planey, 9.8.2008 16:56:
---

äm:
Käyttäytymistä toisten työpaikalla osa 1:

Kassalla

CLIPS

Huomaa kyllä, että asiat on Suomessa hyvin, kun tällaisista asioista jaksetaan valittaa.




Tähän liittyy suunnaton ahdistus, sekä myyjää että kassahenkilöä kohtaan.
Joten olen ensimmäisen kirjottajan kanssa samoilla linjoilla, koska tämä on jokapäiväistä ilkivaltaa!
ezzy

Posts: 8,060

#2011 • • ezzy Droid-pappa

Skipi, 9.8.2008 17:04:
---
planey, 9.8.2008 16:56:
---

äm:
Käyttäytymistä toisten työpaikalla osa 1:

Kassalla

CLIPS

Huomaa kyllä, että asiat on Suomessa hyvin, kun tällaisista asioista jaksetaan valittaa.

---



Tähän liittyy suunnaton ahdistus, sekä myyjää että kassahenkilöä kohtaan.
Joten olen ensimmäisen kirjottajan kanssa samoilla linjoilla, koska tämä on jokapäiväistä ilkivaltaa!



Samoin, ei ole kivaa olla hamsterina pyörässä, jossa tökitään tikuilla kokoajan...mutta itsepä on duuninsa valinnut. Silti empatisoin ja yritän käyttäytyä kassalla ihmisiksi :) (Käyttäydyttehän kaupan kassat sitten soittaessanne asiakaspalvelunumeroihin myös <3 )
whispering

Posts: 871

#2012 • • Edited whispering Super Juusto
Täytyy sanoa että minkään muun alan myyjältä en ole saanut niin hyvää palvelua kuin niiltä lähiruokakaupan myyjiltä *joo*
Avatar
#2013 • • niomic Guest

planey, 9.8.2008 16:56:
---

äm:

clips

Huomaa kyllä, että asiat on Suomessa hyvin, kun tällaisista asioista jaksetaan valittaa.



Jep, onpa ihmiset perseestä ku valittavat asioista, jotka vaikuttavat heidän elämäänsä päivittäin ja jotka johtuvat muista saman ympäristön ihmisistä :D Kaipa se pitäis joka aamu vaan herätessä todeta et "jes mul on safkaa ja kämppä ja turvallinen maa" ja hymyillä hautaan asti ku asiat on niin vitun hyvin!

Suomes pitää kai olla kaulasta alaspäin halvaantunut koditon alkoholistinarkkarileski ennenku voi mistään itkeä, ja noistakin on vähintään 3/4 itseaiheutettuja kuitenkin!
Jutu

Posts: 3,054

#2014 • • Edited Jutu Blondi
Tänään oli sitten raivostuttavia pentuja asiakkaina. Ensin ne valittaa kun on niin kiskurihinnat meillä (8,99 euroa normaalihinta) ja kuinka viimeksi kun he kävivät oli halvempaa. Noh, totean sitten, että meillä kallistu hinnat vuoden vaihteessa. Sitten yks niistä sanoo, että ei tolla yhellä oo mukana ku 8 euroa että eikö se nyt sais sen siihen hintaan ja tähän sitten vaan totean, että se tuskin on mun vika ettei oo enempää rahaa mukana, varsinkin kun sen hinnan näkee noin neljä kertaa ennen kassaa. Noh, sitten tää heppu jolla ei mukamas oo tarpeeks rahaa mukana alkaa vinkua siitä, että hänen pitää saada sentti takasin kun antoi 9 euroa. Joo, muuten hyvä mutta koska meillä ei oo 1 sentin kolikot käytössä niin se pyöristetään ja jos maksaa kortilla niin silloin se veloitetaan tuon 8,99 mukaan. Sitten se jätkä totes vaan, että hän on Amerikasta kotosin, että hänen pitää saada se sentti. Joo, muuten hyvä, mutta jenkeissä ei viime tiedon mukaan oo eurot käytössä :D

Noh, pojat sitten mutis vielä meidän kiskurihinnoista ja kuinka on kallista. Jos olis vielä vähääkään vikissyt niistä niin olis vaan tokaissut että tervemenoa jonnekin muualle että meidän rafla ei teidän rahoihin kaadu *igor*.

Sitten kun pojat oli sitten siitä meni syömään ja ylläri, ne otti kaikkia juomia pieniin mukeihin ja laitto sinne sekaan jotain ketsuppia, tabascoa yms ja yllättäen ei juonut niitä, vaan jätti ne ympäri salia. Just joo, tän olis ymmärtänyt jos pojat olis ollut keskenään, mutta niiden äiti oli mukana ja ei sanonut niiden käytöksestä mitään *whaat*. Kaiken lisäksi toiselta asiakkaalta tuli niistä valituksia joten loppujen lopuksi piti käydä sanomassa niille, että kiitos ja näkemiin, toivottavasti ette tuu toiste.

Välillä kyllä ihmetyttää toi vanhempien käytös kun ei näytä olevan mitään kuria. Antaako se jonkun pirun oikeuden sikailla ja käyttäytyä aivottomasti muualla kuin kotona, vai onko ne kotonakin sellasia lattialle räkiviä pentuja?

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ramsau

Posts: 403

#2015 • • ramsau chuck my norris

Jutu, 9.8.2008 22:02:
Noh, pojat sitten mutis vielä meidän kiskurihinnoista ja kuinka on kallista.

--klips--


Olen aina sanonut asiakkaille: "Jos sinun on kysyttävä hintaa ja valitettava sen kalleudesta, sinulla ei ole siihen varaa"

Näitä tapaa baareissa todella paljon. "0,5l olutta 5,30?! ***u teillä on kallista!"

Ja samalla myös Suomen ylivoimaisesti kallein vuokrakiinteistö, ehkäpä se selittää hinnat..
ericmeister

Posts: 361

#2016 • • ericmeister

niomic, 9.8.2008 19:38:
Jep, onpa ihmiset perseestä ku valittavat asioista, jotka vaikuttavat heidän elämäänsä päivittäin ja jotka johtuvat muista saman ympäristön ihmisistä :D



Eli mielestäsi asiat olisivat paljon paremmin, mikäli asiakkaat lakkaisivat valittamasta saatuaan kehnoa palvelua? :D
ramsau

Posts: 403

#2017 • • ramsau chuck my norris
On se perhana kumma kun niinkään yksinkertaista asiaa kuin valomerkki on niin pirun vaikea ymmärtää.

"heiheiheihei!! pari fisua ja lonkero!"
-valitettavasti valomerkki on annettu, baari on suljettu
"mut mä olin tässä jo ihan heti sen jälkeen! et sä voi noin tehdä!"
-voin, baari on suljettu
"no voi v***u et sä voi olla noin mulkku, c'mon! hv!"

Voi jumaleissön! Jos myöhästyt leffasta niin et sää mene vauhkoomaan henkilökunnalle et "mä tulin pari minuuttia myöhässä, kelaa rulla alkuun!"

*kiroil*
Kolera

Posts: 4,256

#2018 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kirppiksellä ku paidat sattuu olemaan hyllyissä pinossa viikattuina ni se on kaunista kattoa siinä niitä viikatessa ja hyllyyn laittaessa kun vieressä ihmiset selaa pinkkaa ja kiintoisan näköisen yksilön löydyttyä nappaa paidan sieltä vetäen paidan päällä olevan pinkan ihan vituiks ja kun ei ole sopiva ni sit länätään vaan takas. Ei siinä kyllä siinä aina aika menee kun parin asiakkaan jälkeen laittaa puol hyllyy taas kondikseen mutta luulis nyt ajattelevan muitakin asiakkaita ettei toisten tarvitse ettiä niitä vaatteita levottomasta paskamyrskystä missä tiedä onko vaatekappale mitä mallia.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#2019 • • Freja Sihteeri

Kolera, 11.8.2008 19:05:
kirppiksellä ku paidat sattuu olemaan hyllyissä pinossa viikattuina ni se on kaunista kattoa siinä niitä viikatessa ja hyllyyn laittaessa kun vieressä ihmiset selaa pinkkaa ja kiintoisan näköisen yksilön löydyttyä nappaa paidan sieltä vetäen paidan päällä olevan pinkan ihan vituiks ja kun ei ole sopiva ni sit länätään vaan takas. Ei siinä kyllä siinä aina aika menee kun parin asiakkaan jälkeen laittaa puol hyllyy taas kondikseen mutta luulis nyt ajattelevan muitakin asiakkaita ettei toisten tarvitse ettiä niitä vaatteita levottomasta paskamyrskystä missä tiedä onko vaatekappale mitä mallia.



Sori mut mua rupes naurattaan noi sun kaks lausetta iha hemmetisti mut veikkaan et ymmärsin joten kuten mistä puhuit.

:D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#2020 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Freja, 11.8.2008 19:09:
---
Kolera, 11.8.2008 19:05:
kirppiksellä ku paidat sattuu olemaan hyllyissä pinossa viikattuina ni se on kaunista kattoa siinä niitä viikatessa ja hyllyyn laittaessa kun vieressä ihmiset selaa pinkkaa ja kiintoisan näköisen yksilön löydyttyä nappaa paidan sieltä vetäen paidan päällä olevan pinkan ihan vituiks ja kun ei ole sopiva ni sit länätään vaan takas. Ei siinä kyllä siinä aina aika menee kun parin asiakkaan jälkeen laittaa puol hyllyy taas kondikseen mutta luulis nyt ajattelevan muitakin asiakkaita ettei toisten tarvitse ettiä niitä vaatteita levottomasta paskamyrskystä missä tiedä onko vaatekappale mitä mallia.

---


Sori mut mua rupes naurattaan noi sun kaks lausetta iha hemmetisti mut veikkaan et ymmärsin joten kuten mistä puhuit.

:D


Ne on virkkeitä ja niissä on vitun monta lausetta ja ei yhtään välimerkkiä ja kaikki yhteen pötköön ilman mitään kappalejakoja!
Tommosia mun äidinkielen aineetki oli monesti =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä