Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 716,968 views

crissy

Posts: 1,958

#1821 • • crissy
aaargh! turkismummot!!

2 mummoo tuli kassalle maksamaan 7,90 hintaista t-paitaa. No siinä oli joku painauma josta alkoivat kuorossa narisemaan. Kerroin et voin antaa 10% alennusta. Samalla tuotteesta menee vaihto- ja palautusoikeus.

No eihän se ollu hyvä ollenkaan! Olisivat halunneet -50%!

Siihen tuli sitten vastuumyyjä joka kans kertoi et 10% voidaan antaa alennusta että todennäköisesti lähtee pois.

No päätti mummo sitten ottaa paidan ( naristuaan ensin kaverinsa kanssa kuinka kyseinen paita on ihan sekundaa)

otin hälyttimen pois ja siitähän se mekkala kans nousi.. PAIDASSA ON IIIISSOOO REIKÄ!!!!!!!!

no sitten ne alko hypisteleen sitä paitaa ja huomasivat että pesulapussa on joku ihme keltainen pikkutarra..

Kysymys: "tarkoittaako tämä keltainen tarra että tämä tuote on sekundaa"
Minä: Meillä ei luokitella tuotteita sekundoiksi ollenkaan. Nyt te voitte päättää sitten otatteko tuotteen vai ette.. (jono alkoi uhkaavasti kasvaa ku nää mummot jahkaili ottaako paitaa vai ei)

No eivät ottaneet. Kerroin et tulkaa loppuviikosta katsomaan löytyiskö enemmän kokoja kun tulee kuorma..
crissy

Posts: 1,958

#1822 • • crissy
kuulin tuossa töissä nuoriso-osaston osastopäälliköltä et viime viikol oli yks nainen ihan pokalla tullu palauttamaan tyttärensä PUOLI VUOTTA VANHOJA ALUSHOUSUJA, koska niistä oli pesussa kulunu kuva pois..

ku ne oli ollu tytön lempialkkarit ja niit oli käytetty paaljon... SIis oikeesti!!???!!

toi vaikuttais niin urbaanilegendalta mut joo ihan totta se on.
MesMeRise

Posts: 667

#1823 • • MesMeRise Spinnamon
On se kyllä kätevää, kun nykyään on nää koneet mihin näppäillään tunnusluku. Parin viime päivän sisään on ollu jo useempi totaaliurpo, jotka huutaa mulle oman tunnuslukunsa ja sanoo et näppäile sä se siihe...

En voi käsittää. *whaat*
ezzy

Posts: 8,060

#1824 • • ezzy Droid-pappa

MesMeRise, 11.12.2007 02:01:
On se kyllä kätevää, kun nykyään on nää koneet mihin näppäillään tunnusluku. Parin viime päivän sisään on ollu jo useempi totaaliurpo, jotka huutaa mulle oman tunnuslukunsa ja sanoo et näppäile sä se siihe...

En voi käsittää. *whaat*



hahaha, voi ristus sentään. Ja mä kun luulin, että olan yli urkkiminen olis joku ongelma :D
Zebir

Posts: 659

#1825 • • Zebir

MesMeRise, 11.12.2007 02:01:
On se kyllä kätevää, kun nykyään on nää koneet mihin näppäillään tunnusluku. Parin viime päivän sisään on ollu jo useempi totaaliurpo, jotka huutaa mulle oman tunnuslukunsa ja sanoo et näppäile sä se siihe...

En voi käsittää. *whaat*


Eiks tän uuden systeemin pitäny just lisätä tietoturvallisuutta sun muuta? Oisko päättäjät taas kerran yliarvioinu ihmisten älykkyyttä ihan vitusti todellisuutta korkeemmalle. Mut ei kai siinä mitään jos ajatus paperilla tuntuu ihan vitun hienolta!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111111111

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Dementation

Posts: 2,892

#1826 • • Dementation wednesday?

Zebir, 11.12.2007 02:46:
Eiks tän uuden systeemin pitäny just lisätä tietoturvallisuutta sun muuta? Oisko päättäjät taas kerran yliarvioinu ihmisten älykkyyttä ihan vitusti todellisuutta korkeemmalle. Mut ei kai siinä mitään jos ajatus paperilla tuntuu ihan vitun hienolta!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111111111



Aika monessa maassa toi pin-koodin naputus on ihan arkipäivää.
Moni ulkomaalainen katsoo mua kummissaan kun ne antaa kortin ja annan niille kynän ja kuitin.
Kyllä ne yleensä tajuaa, mutta muutaman kerran oon joutunut selittään ettei meillä ole sellaista pin-koodi konetta.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

infiana

Posts: 93

#1827 • • infiana Baby Prodigy
asiakas selitti mulle että champagne sijaitsee kaliforniassa, ja näinollen kaikki champanjat on jenkeistä *ding*. Väitti vielä olevansa asiantuntia. Mitäs tohon sanot? Lue etiketti?
innae

Posts: 1,377

#1828 • • innae PaskaJätkä

infiana, 11.12.2007 09:37:
asiakas selitti mulle että champagne sijaitsee kaliforniassa, ja näinollen kaikki champanjat on jenkeistä *ding*. Väitti vielä olevansa asiantuntia. Mitäs tohon sanot? Lue etiketti?



Voi vain todeta, että ikävä kyllä champagnen alue sijaitsee Ranskassa ja vain sieltä tulevia kuohujuomia voi kutsua shampanjaksi. Muualta tulevat ovat kuohuviiniä.
Tai hymyillä nätisti ja vain vaieta (sekä nauraakäkättää ajatuksissaan)

--
PaskaJätkä

ramsau

Posts: 403

#1829 • • ramsau chuck my norris
Onhan noita ollut. Kuinka minutkin on moneen kertaan haukuttu siitä kun olen myynyt asiakkaalle Lageria, tummaa sellaista. "Siis eihän Lager ole tummaa, eihän idari?"
Silti. Paras kysymys minkä olen kuullut urani aikana on:

"Anteeksi, voisitteko kertoa minulle mistä viljasta teidän vehnäolut on tehty?"

Toisesta sisään toisesta ulos, meitä on moneen lähtöön *ding*
MesMeRise

Posts: 667

#1830 • • MesMeRise Spinnamon

ezzy, 11.12.2007 02:32:
---
MesMeRise, 11.12.2007 02:01:
On se kyllä kätevää, kun nykyään on nää koneet mihin näppäillään tunnusluku. Parin viime päivän sisään on ollu jo useempi totaaliurpo, jotka huutaa mulle oman tunnuslukunsa ja sanoo et näppäile sä se siihe...

En voi käsittää. *whaat*

---


hahaha, voi ristus sentään. Ja mä kun luulin, että olan yli urkkiminen olis joku ongelma :D



Sitten kun olen ystävällisesti vielä sanonu et, älkää nyt herranjestas huutako mulle sitä numeroa, ja selittäny tota tietoturva juttua, niin yleinen reaktio on just se et;

"MULLA ON TÄÄ ELEKTROONI EI TÄLLÄ VOI NOSTAA TILIÄ TYHJÄKSI JA EI MULLA EES OO SIELLÄ RAHAA JOS JOTAIN KIINNOSTAA EHHEHHEHEHHE, MUT SE NUMERO ON 2569 NÄPPÄILE SÄÄ SE SINNE."

*justjoo*
lostgone

Posts: 2,493

#1831 • • lostgone
Ihania ihmisiä taas tänään.

Joku sankari päätti tuhlata rahojaan siihen, että soitti keskukseen vain kertoakseen, että alaa koskeva työvoimapula johtuu siitä, että työntekijöitä kouluttavat ovat homoseksuaaleja.*ding* Hän luetteli vakavissaan joukon ihmisten nimiä, jotka ovat kuulemma homoja ja kyllähän kaikki tietävät, etteivät homot osaa opettaa ja toistahan se on jos MIES opettaa. *justjoo*

Koska olin ehkäpä viikon idiootti-puhelun äärellä, niin valittelin, etten työssäni voi ottaa kantaa tällaisiin asioihin, mutta jos haluatte antaa palautetta tästä alaan liittyvästä "ongelmasta" voitte soittaa ilomielin esimiehilleni numeroon..

Toinen soittaja aloitti tilauksensa, että eihän yhtään neekeriä ole tänään työvuorossa?*eiei*

On ihanaa, kun asiakas on aina oikeassa. *hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

haesul

Posts: 178

#1832 • • haesul :--)

lostgone, 16.12.2007 22:17:
Ihania ihmisiä taas tänään.

Joku sankari päätti tuhlata rahojaan siihen, että soitti keskukseen vain kertoakseen, että alaa koskeva työvoimapula johtuu siitä, että työntekijöitä kouluttavat ovat homoseksuaaleja.*ding* Hän luetteli vakavissaan joukon ihmisten nimiä, jotka ovat kuulemma homoja ja kyllähän kaikki tietävät, etteivät homot osaa opettaa ja toistahan se on jos MIES opettaa. *justjoo*

Koska olin ehkäpä viikon idiootti-puhelun äärellä, niin valittelin, etten työssäni voi ottaa kantaa tällaisiin asioihin, mutta jos haluatte antaa palautetta tästä alaan liittyvästä "ongelmasta" voitte soittaa ilomielin esimiehilleni numeroon..

Toinen soittaja aloitti tilauksensa, että eihän yhtään neekeriä ole tänään työvuorossa?*eiei*

On ihanaa, kun asiakas on aina oikeassa. *hmph*


ootko töissä jossain natsifirmassa?

--
*kuolaa*

lostgone

Posts: 2,493

#1833 • • lostgone

haesul, 16.12.2007 22:29:
---
---

ootko töissä jossain natsifirmassa?


Vaihda kaksi kirjainta, niin osuu oikeaan suomalaisittain.
Ei mun kannata idioottien kanssa riidellä, linjat on täynnä muutenkin. Jos ensinnäkin soittaa a) tollaisesta aiheesta b) aivan väärään puhelinnumeroon c) ja luulee nyt vaikuttaneensa asiaansa positiivisesti, voisi ehkä ajatella, että mä teen asiakaspalvelusta muille linjalla varttuville asiakkaille q en käytä aikaa kertoakseni, miten idiootti joku voi oikeasti olla. Olisin kyllä voinut iskeä luurin korvaan, mutta tahdoin kuulla ton tason tyhmyyden loppuun asti.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

*Anna*

Posts: 181

#1834 • • *Anna* Fantastic House wife


"Anteeksi, voisitteko kertoa minulle mistä viljasta teidän vehnäolut on tehty?"



Tää tulee varmaan jo toista kertaa, mutta pakko palata tässä kohtaa urheilukauppa-aikoihin: "Anteeks, mutta pitääks tää sadepuku vettä?" *ding*
meisi

Posts: 327

#1835 • • meisi maiu naki
perjantaina meillä kävi ihana "stockatäti" turkki päällään ostamassa tekoripsiä.

m: "terve, hei huomasitko että meillä on kosmetiikkatuotteista tarjous, että kun ostaa kolme tuotetta, maksaa kahdesta!"
a: "ei siellä ollu ku kahdet ripset"
m: "siihen kuuluu siis noi kaikki tuotteet, meikkipussit ja kaikki. on tossa noita toisenlaisiakin ripsiä.."
(olin jo menossa hakemaan näytille)
a: "emmä käytä ku noita. etsä voi esittää mulle tollasta tarjousta jos sulla ei oo tarjota mulle tuotteita!!111"
m: "...nää ois sit 3,95"

olin niin hämmentynyt ton rouvan yhtäkkisestä hyökkäyksestä ni en tajunnut kysyä kanta-asiakaskorttia ja antaessani jo vaihtorahoja hän vilkutti korttia mun nenän edessä.

m: "ai anteeks, en huomannut ollenkaan kysyä sitä. no ei noista ripsistä mitään tarjousta ollut niin ei sillä niin väliä..? mut voin hei palauttaa nää ja tehään kaupat sit uud.."
a: "LUULETKO SINÄ ETTÄ MINÄ JOIDENKIN TARJOUSTEN PERÄSSÄ JUOKSEN!"

rouva lähti turkki hulmuten ovesta ulos. tervetuloa uudestaan vaan.
ah <3
Lost-Soul

Posts: 3,107

#1836 • • Lost-Soul los pallos

meisi, 17.12.2007 01:59:
...
m: "ai anteeks, en huomannut ollenkaan kysyä sitä. no ei noista ripsistä mitään tarjousta ollut niin ei sillä niin väliä..? mut voin hei palauttaa nää ja tehään kaupat sit uud.."
a: "LUULETKO SINÄ ETTÄ MINÄ JOIDENKIN TARJOUSTEN PERÄSSÄ JUOKSEN!"

rouva lähti turkki hulmuten ovesta ulos. tervetuloa uudestaan vaan.
ah <3


Sillä selkeesti puuttui 3,95e siitä, että saa jälleen exclusive kortin.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

duvin

Posts: 582

#1837 • • duvin Jay v/d Veen

mayah, 19.12.2007 08:45:
Ja tämän perään oli copypastettu automaattinen vastausviestimme, joka lähtee asiakkaalle aina vastaanotettuamme hakemuksen kotisivujemme kautta, jossa kerromme siis hakemuksen tulleen perille, kiitämme mielenkiinnosta ja kerromme miten prosessi tästä etenee :D



Mitäs jos joku oliki laittanu väärän (eri) s-postiosoitteen siihen lomakkeeseen?
duvin

Posts: 582

#1838 • • Edited duvin Jay v/d Veen

mayah, 19.12.2007 10:23:
Jos saa meiliä jostain sellaisesta paikasta mihin ei itse ole omaa sähköpostiaan laittanut (esim. meille), niin sieltä kotisivuilta löytyy kyllä yhteystietoja, joihin voi olla kontaktissa (tai se samainen palautelomake), jolloin voi kertoa saaneensa meiliä tällaiseen ja tällaiseen osoitteeseen vaikka ei ole sähköpostiosoitettaan kyseiseen palveluun jättänyt.



Juu asiakas oli kyllä taas väärässä, ajattelin vaan et on mahdollista että se oli eri tavalla väärässä kuin ajattelit. Asiakkailla kun ei aina ole käsitystä siitä, mitä sähköpostiosoite on. Liiankin usein siihen laitetaan [email protected], vaikkakin asiakkaan oikea osoite olisi [email protected] (enhän mä sellasta osotetta voi työhakemukseen laittaa - kyllähän te näätte siitä nimestä kelle se sähköposti on tarkotettu, laittakaa eteenpäin vaan).
serotonot

Posts: 3,137

#1839 • • serotonot Paul Easy

crissy, 5.12.2007 23:02:
kuulin tuossa töissä nuoriso-osaston osastopäälliköltä et viime viikol oli yks nainen ihan pokalla tullu palauttamaan tyttärensä PUOLI VUOTTA VANHOJA ALUSHOUSUJA, koska niistä oli pesussa kulunu kuva pois..

ku ne oli ollu tytön lempialkkarit ja niit oli käytetty paaljon... SIis oikeesti!!???!!

toi vaikuttais niin urbaanilegendalta mut joo ihan totta se on.


ja te hölmöt ette ottanu niitä vastaan?!?!?

Niistähän ois saanu moninkertaisen summan takas myymällä ne netissä :D
"Myydään teinitytön puoli vuotta ahkerasti käyttämät alushousut"
crissy

Posts: 1,958

#1840 • • Edited crissy

serotonot, 19.12.2007 11:18:
---
crissy, 5.12.2007 23:02:
kuulin tuossa töissä nuoriso-osaston osastopäälliköltä et viime viikol oli yks nainen ihan pokalla tullu palauttamaan tyttärensä PUOLI VUOTTA VANHOJA ALUSHOUSUJA, koska niistä oli pesussa kulunu kuva pois..

ku ne oli ollu tytön lempialkkarit ja niit oli käytetty paaljon... SIis oikeesti!!???!!

toi vaikuttais niin urbaanilegendalta mut joo ihan totta se on.

---

ja te hölmöt ette ottanu niitä vastaan?!?!?

Niistähän ois saanu moninkertaisen summan takas myymällä ne netissä :D
"Myydään teinitytön puoli vuotta ahkerasti käyttämät alushousut"



hahhaha!

nii ois voinu kyl sanoo et myy netis:DD