Dneya, 21.12.2006 13:45:
Herra toimitusjohtaja yrityksestä X Vieraili tänään rakennuksessamme, tuli läppärinsä kanssa talon aulaan jossa on Wlan-yhteys nokialaisille. Aulassa printtasimme hänelle Vierailija-kortin roikkumaan rinnukseen, jotta hän on tunnistettavissa Vieraaksi jolla on lupa olla talossa. Herra X asettelee tietokoneensa aulan pöydälle ja alkaa rälätä sitä. Menee hetki ja setä pamahtaa tiskin reunalle
X: Onko teillä Wlan yhteys täällä?
respantyttö: Kyllä meillä on
X: No mikä sen nimi on, kone näyttää 7 erilaista!
rt: Olen pahoillani, mutta en tiedä. Voit kysyä sitä service deskistä.
X: Miten niin et tiedä?! Tämähän on service desk!
*tässä kohtaa paikalle saapuu myös henkilö suurvisiiri, sv, joka vastaa mm. respatytöistä*
rt: Meillä ei tässä talossa ole service deskiä. En tiedä mikä se yhteys on, mutta jos soitat sinne service deskiin *antaa numeron* niin he osaavat kyllä kertoa.
X: NO kyllähän teidän pitäisi tietää. Ettäkö minun pitäisi soittaa sinne servicedeskiin ja kysyä itse! Te olette asiakaspalvelijoita, mitä palvelua tämä on?!
sv: Tietotekninen tuki ei kuulu meille, service desk kyllä osaa neuvoa sinua.
X: USKOMATONTA! *hhmph**puusk**murr**jnejnejnejne*...
.. ja mies lähti kiukkuisena menemään..
Sitä paitsi! Tämä Vieras ei edes voi käyttää wlania, kun hän on Vieras jolla ei ole tunnuksia verkkoon. että silleen Ehkä ne siellä service deskissä sen sitten hänelle kertoivat.
eeh... mustakin kyl tuntuu oudolta ettei respantyttö voisi soittaa nopeaa(?) puhelua sinne service deskille? tai kertoa asiakkaalle heti alkuun, ettei voi koko wlania käyttää. :D