Epailija:
Ihanaa taas yks kanssakärsijä Klubituksessa!
(tai siis olet jo omaks onneks löytäny jotain järkevääkin tekemistä itsellesi)
Ei mulla muuta ku:
Voi Vit... tätä Ihanaa Joulua! Ja sen tuomia ihania ruuhkia ja ihania asiakkaita
Ei mutta ihan oikeesti...Joulu tekee ihmeitä asiakkaille
...siis joillekkin.
Tänäänkin olin klo7-14 töissä ja olin niiiiin VÄSYNY siellä kassan takana...ja vielä yksin koko osastolla!
Mutta onneks jotkut ihmiset on nyt Joulunaikaan ystävällisempiä ja ymmärtäväisempiä sille kassan takana seisovalle, naama punaisena, vit.. ruma tonttulakki päässä, puuskuttavalle ihmiselle. Sitä oikeesti piristyy kun ne muutamat ihmiset jaksaa odottaa kun kirjoitan niiden lapsenlapsen lapsille miljoona lahjakorttia (luojalle kiitos lahjakorteista)
Tänäänkin meinas kyllä pokka pettää ku yks isä raksa-haalareissaan tuli paniikin omaisena viimeisellä tauollaan ennen joululomaa ostamaan 7x20e lahjakorttia eli hänellä oli kaiketi 7 tytärtä joille ei mitään muuta lahjaa viime tipassa keksiny *muhaha* (ei mutta hyvä lahjahan se on,parempi se kuin joku ylihieno yöpaita jossa nallen kuvia)
Mutta odotan vaan paniikissa sitä joululahjojen vaihto ja palautus sirkusta jotka alkaa maanantaina!!
Ihan oikeesti, voin vaikka nyt heti ennustaa että joka toisella lahjan palauttajalla EI ole tuotteessa enää hintalappua kiinni eikä kuittia mukana! Arvaa onko ihana vastaanottaa niitä tuhansia boxereita joita mammat on ostanu pojanpojalleen jotka on jostain kumman syystä liian pienet! Hmmm.... NOT!
Mutta niistä ihanista asiakkaista...
(pitäähän niitäkin nyt vähän kehua näin joulun alla )
Se kyllä piristää päivää kun asiakas jaksaa rauhallisesti odottaa vuoroaan jouluruuhkassa, sitten iloisesti hymyilee kun tulee kassalle vaikka mulla tekeekin tuskaa nostaa niitä suunpieliä ylöspäin. Kysyy vielä ostoksen päätyttyä että miten meillä hoidetaan nämä lahjojen palautukset yms. Ja vielä lähtiessään toivottaa Hyvät Joulut ja vielä "Koeta kestää!"
Sitä jaksaa kummasti tuommoisen jälkeen hymyillä asiakkaille vielä muutaman tunnin...
Mutta ne onkin näitä harvinaisuuksia 1/30....
Ai niin, tuli mieleen...
Miksei ne asiakkaat vois käyttäytyy samalla tavalla joka päivä eikä vaan jouluna
Jep jep...
huomenna on taas päivä uusi *taputapu*
Ja vielä jouluaattona töihin
Mutta Rauhallista Joulua Teille Kaikille!
Koettakaa kestää!