Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 720,712 views

Jone

Posts: 8,258

#141 • • Jone Archibald Haddock

PienPunai:
tai se että asiakas näkee että on jonoa, mutta heittää KAIKKI 5-senttiset tiskiin ja sanoo; "laske tosta, ei oo isompaa."*grr**nyyh*



Jos toi häiritsee sua niin anteeksi nyt vaan kauheesti, neiti isopalkkainen kaupan kassa, mutta ihmisiltä voi joskus olla rahat vähän helvetin finaalissa. Opiskelijana mulla / meillä on tilanne usein ollut se, että pitää ostaa niillä 5-senttisillä tai olla ostamatta kokonaan. Arvaa vaan kiinnostaako kassaneidin vitutus hetkeäkään jos vaihtoehtona on olla nälässä? Tollanen "rahasi ei kelpaa täällä"-asenne vituttaa silmittömästi.
tigger

Posts: 178

#142 • • tigger
taikka että jos portsari alkaa huutaan että ei sun takki oo täällä kun yrität ystävällisesti selittää et sori hukassin mun narkikkalapun. morjensta pöytään. siis sen jälkeen ku hukkasin sen narikkalapun
äm

Posts: 2,376

#143 • • äm

Jone:
---
PienPunai:
tai se että asiakas näkee että on jonoa, mutta heittää KAIKKI 5-senttiset tiskiin ja sanoo; "laske tosta, ei oo isompaa."*grr**nyyh*

---


Jos toi häiritsee sua niin anteeksi nyt vaan kauheesti, neiti isopalkkainen kaupan kassa, mutta ihmisiltä voi joskus olla rahat vähän helvetin finaalissa. Opiskelijana mulla / meillä on tilanne usein ollut se, että pitää ostaa niillä 5-senttisillä tai olla ostamatta kokonaan. Arvaa vaan kiinnostaako kassaneidin vitutus hetkeäkään jos vaihtoehtona on olla nälässä? Tollanen "rahasi ei kelpaa täällä"-asenne vituttaa silmittömästi.


Jone hei -pat pat- älä nyt ihan koko aikaa keuhkoo. En epäile hetkeäkään, ettetkö tajunnut PienPunai:sen kommenttia, mutta ihmettelen, että otit sen noinkin henkilökohtaisesti ihan vaan siksi, että sen voi niinkin ottaa.

Kun tilanne on se, että on jonoa ja asiakas tulee vittumaisuuttaan laskettamaan siihen kassaneidolle pienimpiä kolikkojaan, kyllä se ärsyttää. Näissä voi ostoksina olla ties mitä sisäpaisteja ja maksapalleroita.
Kyllä sieltä porukasta erottaa ne 5-senttisillä nuudeleita maksavat opiskelijat. Sympatiaa heruu niille. Ei niille, jotka pistävät sut laskemaan pennosiaan vain ärsyttääkseen. Tai ei välttämättä ärsyttääkseen, mutta todistaakseen ajattelemattomuuttaan ja itsekeskeisyyttään. Asenne ratkaisee. On eroa maksaa vähästä tai maksaa pienillä pistääkseen neitosen töihin.

Ja muuten: mitä ne "mulla on 10 senttiä täällä jossain" -ihmiset saavuttavat sillä, että haluavat maksaa kassalle tasasumman ylittävät sentit kolikoillaan? Seuraavana päivänähän niitä kolikoita on kuitenkin taas. Pahimmassa tapauksessa ne laskee monta minuuttia niitä kolikoitaan ja sitten toteavat: Ei mulla olekaan! Oho! Jono kiittää!

Ps. jos ulosantini oli tässä epäselvää, syytän ruuvimeisseliä *känni*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

andi--

Posts: 1,381

#144 • • andi-- lunttu

POSER:
Eniten vitutti tosiaan asiakaspalvelu aikoina, kun kirjakaupassa hengailen juuri tuo ihmisten tapa kutsua mua etunimellä, vaikka se vitun nimi siinä kyltissä lukee, ei sun vittu tarvi mua sillä nimellä kutsua kun en edes sua tunne.



Miksi kummassa se pelkkä etunimi hengailee siinä nimilapussa? Eikai se nyt niin hirveän traagista ole, jos joku kutsuu sinua etunimeltä? buhuu *nyyh*

Turha pyytää minua olemaan teitittelemästä teitä. Asikaspalvelussa tottuu tiettyyn käytäntöön ja en nyt yleensä jaksa alkaa sitä opeteltua puhetapaa muuttamaan sun takias, ei siinä kuitenkaan niin kauaa jutustella että tolla jotain väliä olis.



Joillekkin tämä taitaa olla aivan ylivoimainen tehtävä...


Jouluruuhkat, vittu... eikö ne ihmiset tajua että kun se kauppa on tupaten täynnä ihmisiä, ei mulla välttämättä ole aikaa tulla sieltä kassan takaa palvelemaan sua, varsinkin kun hänen takanaan on 10m jono. Paskanakki, mitäs menit tyhmänä jonottamaan siihen.



Ruuhka on ruuhka. Eli kun asiakkaita on paljon, tarkoitusena on vaan saada rahat pois ja seuraava? Tottakai jokainen "tapaus" pyritään hoitamaan mahdollisimman nopeasti alta, mutta totaalinen "en mä ny ehi auttamaan, kato mikä jono"-asenne on kyllä totaalisen aunarista. Enkä tässä nyt tarkoita "hei tota mitäs kelailet, oliskohan tää sininen tussi kivampi ku toi punanen..."-tapauksia.

Ja ei, mulla ei todellakaan ole aikaa alkaa paketoimaan niitä vitun kirjoja pakettiin, kun siellä takana on se 10m jono. Jos on kiire ja pakko saada se pakettiin niin tuossa on paperia ja nauhaa ja ala paketoimaan itse... ei jotkut ei sitten vaan tajua tätä.



Yleensä jouluruuhkien aikaan kirjakaupoissa pyörii näitä "partiolaisten pakettipalvelu"-pakkaajia, jotka pakkaa asiakkaiden ostokset. Jos kyseisiä hemmoja ei erikseen ole kyseiseen hommaan järjestetty, kuuluu varmasti työnkuvaasi ostosten paketointi? Vai onko ne pakkausmateriaalit siihen tiskille ihan näön vuoksi järjestetty?

Ja vaikka mä oon kirjakaupassa töissä, niin en mä silti välttämättä tiedä mistä ne vitun kirjat kertoo...



Voi kyynel. Tämän voi varmasti ystävällisesti asiakkaalle ilmoittaa. "En mä tiiä, oon vaan töissä täällä."

"Se on varmaan sitten ilmainen".... AAAAAARRRGGHHHH!!!! *släp* *släp*



Tää on kyllä paras ikinä. Tästä lähtien käytän kaikissa mahdollisissa tilanteissa! *nauru*

--
- RAAH -

mehukatti

Posts: 335

#145 • • mehukatti dude
mä oon kuullu, että esim. jenkeissä asiakas on oikeasti kuningas ja sitä palvellaan kaikilla tavoin. suomessa mun mielestä asiakaspalvelijat on yleensä liikkeellä "mä oon täällä vaan töissä" tai "evvk"-fiiliksellä. asia on niin selvästi luettavisssa tästäkin topicista. itse tuntuu asiakkaan roolissa, että saa usein tylyä tai nihkeää kohtelua, vaikka ei kuitenkaan ole hankala asiakas millään tavalla.
innae

Posts: 1,377

#146 • • innae PaskaJätkä

mehukatti:
mä oon kuullu, että esim. jenkeissä asiakas on oikeasti kuningas ja sitä palvellaan kaikilla tavoin. suomessa mun mielestä asiakaspalvelijat on yleensä liikkeellä "mä oon täällä vaan töissä" tai "evvk"-fiiliksellä. asia on niin selvästi luettavisssa tästäkin topicista. itse tuntuu asiakkaan roolissa, että saa usein tylyä tai nihkeää kohtelua, vaikka ei kuitenkaan ole hankala asiakas millään tavalla.




Ja jos ottaisit silmän käteesi niin huomaisit että oikeastaan kaikki kuitenkin pitävät työstään.
Ja miksi se on jollekkin niin kaameaa kun kertoo mikä asiakkaissa vituttaa? Sattuuko omaan nilkkaan?
Ja nuclearille; ei, meidän ei tarvitse heittäää voltteja ja tehdä kärrynpyöriä jos asikas haluaa, sitä varten on sirkukset. Rajansa kaikella, myös asiakkaiden oikeuksilla.
Uskokaa tai älkää, hymyilen työtä tehdässäni. Ja vaikka korotan jollekkin asiakkaalle ääntäni, seuraavalle hymyilen ja olen mukava silllä se ei ole hänen syy että edellinen asiakas oli mitä oli. Ja saa se asikaskin hymyillä, ei se teille mitään maksa ja voit jopa piristää asikaspalvelian päivää sillä että olet kohtelias ja hymyilet.

Kertaus on opintojen äiti joten vielä kerran laitan tämän lauseen;
Näitä hankalia asikkaita on vain pieni osa asikaskunnasta mutta suurin osa heistä törttöilee tai aiheuttaa mielipahaa että heidät muistaa paremmin.
Ja kyllä ne esimiehetkin valittavat ihan samalla tavalla kusipäisitä asikkaista ja me valitamme heille.
Vieläkin pidän ammatistani ja olen ylpeä alastani ja ammatistani.

Oikeasti suosittelen niille jotka sitä valittavat ettei baareissa/ravintoloissa saa hyvää palvelua että miettikääpäs omaa käytöstänne. Hymyilettekö tai sanotteko kiitosta? Vai käyttädyttekö maailmanvaltiana joka kaikesta tietää kaiken ja joka haukkuu tarjoilian/baarimestain huoraksi, lehmäksi, lutkaksi tai ihan miksikä vain...? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan. Ihmisiä mekin vain olemme, ei sitä ainaista asikkaidenkaan ruikutusta ja valitusta ja vittuilua jaksa, eikä tarvitsekkaan kuunnella.

--
PaskaJätkä

innae

Posts: 1,377

#147 • • innae PaskaJätkä

mayah:

Mä pyydän.. en mä edes tiedä mitä mä enää pyydän. Oli mielettömän kiva ilta duunissa, mut jotenkin sekin fiilis meni nyt ohi. Ehkä on parasta vaan mennä nukkumaan.

*piis*



Niin oli mullakin. Se että jotkut osaavat arvostaa tekemääsi työtä ja kehuvat kun asiat menevät hyvin saa vain nii pirun hyvälle tuulelle.

--
PaskaJätkä

Avatar
#148 • • GoA Guest

Ana:
---
GoA:
Hoh, meinasin itekin laittaa vastaavan.

1. Vartija on aina oikeassa.
2. Vartija saa satuttaa sinua jos käyt vittuilemaan.
3. Vartija on yleensä kiukkunen joten hän saa ärähtää sinulle jos siltä tuntuu.
4. Vartijat saavat mielihyvää ihmisten määräilystä.
5. Turha itkeä et ilmotan poliisille, poliisit on meidän puolella.

---


Ihanaa et selkeesti tiedät mistä on kyse. Postaa lisää, jooko? *odottelee tuolin reunalla*

edit: MIKSET JO POSTAA?

edit2: puretaanpa toi postaus.

1: Yleensä kyllä, mikäli hän pyytää sinua tekemään jotain.
2: Ei. Ei saa. Vartija saa satuttaa sinua ainoastaan itsepuolustukseksi.
3: Ei pidä paikkaansa
4: Ei pidä paikkaansa. Itse en nauti määräilystä, vaan suhtaudun siihen pakollisena osana työtä, josta en nauti.
5: Ei. Poliisi ylläpitää lakia, ja jokainen on lain edessä tasavertainen. Mikäli vartija menettelee väärin, hän saa siitä syytteen siinä missä kuka tahansa muukin.



Noh noh, ei nyt vetästä sitä hernettä nokkiin. *vink*

Tohon vois viel lisätä et vartija saa olla ennakkoluuloinen, koska tietyt kansanryhmät nyt vain aiheuttaa ongelmia. *joo*
Jna

Posts: 613

#149 • • Jna

mehukatti:
mä oon kuullu, että esim. jenkeissä asiakas on oikeasti kuningas ja sitä palvellaan kaikilla tavoin.



Joo tolta se vaikutti ainakin..

Heti kun kauppaan astui sisään joku oli kyselemässä "how are you?" ja sitten paras tapahtu yhdessä vaateliikkeessä (nuorten vaateliikkeessä..siinä on ero suomessakin) Myyjä tuli luokseni huomatessaan että kantelin vaatteita käsivarrella ja sanoi: Mä voin viedä noi sulle jo tonne sovituskoppiin valmiiksi, jos sä tahdon niitä kokeilla. Mä olin ihan että OUKEI! *hymy* Tokihan syy voi olla sekin, että se aatteli että juoksen pian kaikki kädessä ulos liikkeestä, mutta oli miten oli, mun mielestä se oli kivaa!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#150 • • Jussi Soro choon!

Jone:
Jos toi häiritsee sua niin anteeksi nyt vaan kauheesti, neiti isopalkkainen kaupan kassa, mutta ihmisiltä voi joskus olla rahat vähän helvetin finaalissa. Opiskelijana mulla / meillä on tilanne usein ollut se, että pitää ostaa niillä 5-senttisillä tai olla ostamatta kokonaan. Arvaa vaan kiinnostaako kassaneidin vitutus hetkeäkään jos vaihtoehtona on olla nälässä? Tollanen "rahasi ei kelpaa täällä"-asenne vituttaa silmittömästi.


Pankissa saa vaihtaa ihan ilmaseks sentit kunnon rahoiksi, ruuhka-aikana kaupan kassan homma ei oo todellakaan laskee sun säästöpossuas. Mä ainakin pari kertaa Alkossa duunissa ollessani sanoin et sentit ei käy (nordean konttori oli käytävän toisella puolella).
Jussi Soro

Posts: 6,385

#151 • • Jussi Soro choon!

äm:
Ja muuten: mitä ne "mulla on 10 senttiä täällä jossain" -ihmiset saavuttavat sillä, että haluavat maksaa kassalle tasasumman ylittävät sentit kolikoillaan? Seuraavana päivänähän niitä kolikoita on kuitenkin taas. Pahimmassa tapauksessa ne laskee monta minuuttia niitä kolikoitaan ja sitten toteavat: Ei mulla olekaan! Oho! Jono kiittää!


Onhan se mukavampaa saada kahdestakympistä takaisin 5 euron seteli, kuin kaksi kahden euron kolikkoa, yksi 50c ja kaksi 20c:tä. Sitäpaitsi kassa palauttaa nopeammin sen vitosen kun noi kolikot.
andi--

Posts: 1,381

#152 • • andi-- lunttu

JussiS:
---
Jone:
Jos toi häiritsee sua niin anteeksi nyt vaan kauheesti, neiti isopalkkainen kaupan kassa, mutta ihmisiltä voi joskus olla rahat vähän helvetin finaalissa. Opiskelijana mulla / meillä on tilanne usein ollut se, että pitää ostaa niillä 5-senttisillä tai olla ostamatta kokonaan. Arvaa vaan kiinnostaako kassaneidin vitutus hetkeäkään jos vaihtoehtona on olla nälässä? Tollanen "rahasi ei kelpaa täällä"-asenne vituttaa silmittömästi.
---
Pankissa saa vaihtaa ihan ilmaseks sentit kunnon rahoiksi, ruuhka-aikana kaupan kassan homma ei oo todellakaan laskee sun säästöpossuas. Mä ainakin pari kertaa Alkossa duunissa ollessani sanoin et sentit ei käy (nordean konttori oli käytävän toisella puolella).



Heh, voin vaan kuvitella kun joku tulee tilittämään tänne tollasesta... "Moi tulin vaihtamaan nää mun hilut seteleiksi ettei toi täti tuolla kaupassa saa slaagia". *nauru*

Jos niitä kolikoita jostain syystä joutuu lyömään isomman kasan tiskiin, ei varmaan olis huono idea järkkäillä niitä siinä jonotellessa edes jonkinlaiseen järjestykseen, on sen kassanki paljo mukavampi niitä laskeskella. *joo*

Hei muuten, kai täällä on joku bussikuski? Lukisin enemmän kun mielelläni heidän avautumista. *hih*

--
- RAAH -

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#153 • • Aziz Combat Fighter

GoA:
Noh noh, ei nyt vetästä sitä hernettä nokkiin. *vink*

Tohon vois viel lisätä et vartija saa olla ennakkoluuloinen, koska tietyt kansanryhmät nyt vain aiheuttaa ongelmia. *joo*



Yritätsä sanoa et vartijalla on jotenki oikeus olla rasistinen? "Mannet varastaa aina"? Huoh.
mayah

Posts: 11,313

#154 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi

JussiS:
Onhan se mukavampaa saada kahdestakympistä takaisin 5 euron seteli, kuin kaksi kahden euron kolikkoa, yksi 50c ja kaksi 20c:tä. Sitäpaitsi kassa palauttaa nopeammin sen vitosen kun noi kolikot.



Ei mun ajattelukyvylläni *nauru* Jos on jonoa, takana jo 5 tuntia liukuhihnatyötä (jota valitettavasti kaupan kassalla istuminen kiirepäivinä on) niin mun ajatttelukykyni ei aina toiminu ihan täysillä. Eli kun se kone näyttää sen takaisin annettavan rahan summan, se otetaan sieltä kassasta automaattisesti, ei ajatellen ja laskien, vaan esim. 8.40 on 1 tollanen, 1 tollanen, 1 tollanen ja 2 tollasta. Eli kun siinä vaiheessa asiakas sanoo, et mulla on se 60 senttiä täällä, niin kyllä mulla kestää kauemmin ajatella, et mitäs nyt tehdään. Tietty joku simppeli 10.50 ja asiakas maksaa 20 setelillä jne. menee aina sutjakkaasti, enkä mä nyt sano, että muihinkaan vaaditaan mitään varttia ja taskulaskinta, mut sen mä sanon, et kassan näyttämän 19,95 saa multa nopeemmin ku, "mulla olis se -what ever- täällä".

Nythän meillä ei duunissa kone näytä vaihtorahaa ja voin sanoo, et kyllä ekat viikot jännitti, et paljonko pohjasta puuttuu mun koomailujen jälkeen, mut yllättävästi siihenkin on kehittynt jo rutiini. Jotenkin multa vaan puuttuu sellanen looginen/matemaattinen ajattelukyky, et pystyn heti näkemään mitä annetaan takaisin. Itseasiassa just eilen joku kundi tilas juotavan, pyysin 5 ja jotain, makso kakskymppisellä ja huusi perään, et anna seitsemästä takaisin. Siinä vaiheessa mun tippini jäi kassaan, koska oli tiski täynnä, olin yksin ja mun ajattelukyvylläni on helpompi ottaa se 13 sieltä kassasta ja kittää, kuin alkaa funtsimaan sitä euro jotain, mitä siitä olis jääny mulle. Jotenkin mä vaan toimin ku joku automaatti kun kyse on rahasta. Omaan järkeen luottaminen ei aina kiireessä oo se paras vaihtoehto *hymy*

--
Being happy is what I do best ^_^

Jna

Posts: 613

#155 • • Jna

mayah:


Ei mun ajattelukyvylläni *nauru* Jos on jonoa, takana jo 5 tuntia liukuhihnatyötä (jota valitettavasti kaupan kassalla istuminen kiirepäivinä on) niin mun ajatttelukykyni ei aina toiminu ihan täysillä. Eli kun se kone näyttää sen takaisin annettavan rahan summan, se otetaan sieltä kassasta automaattisesti, ei ajatellen ja laskien, vaan esim. 8.40 on 1 tollanen, 1 tollanen, 1 tollanen ja 2 tollasta. Eli kun siinä vaiheessa asiakas sanoo, et mulla on se 60 senttiä täällä, niin kyllä mulla kestää kauemmin ajatella, et mitäs nyt tehdään. Tietty joku simppeli 10.50 ja asiakas maksaa 20 setelillä jne. menee aina sutjakkaasti, enkä mä nyt sano, että muihinkaan vaaditaan mitään varttia ja taskulaskinta, mut sen mä sanon, et kassan näyttämän 19,95 saa multa nopeemmin ku, "mulla olis se -what ever- täällä".



Musta se on vaan hyvä jos ne antaa ne kolikotkin..ei tarvi itse selaa ku se seteli sielt ulos..mut ei meil usein olekaan pitkiä jonoja..*justjoo*
Fucking Nobody

Posts: 393

#156 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

mayah:
8.40 on 1 tollanen, 1 tollanen, 1 tollanen ja 2 tollasta. Eli kun siinä vaiheessa asiakas sanoo, et mulla on se 60 senttiä täällä, niin kyllä mulla kestää kauemmin ajatella, et mitäs nyt tehdään.



60 senttii? *ding* Käykö sulla useinkin asiakkaita jotka sanoo summan ollessa 8,40 et "hei mulla on täällä se 60 senttii!" *nauru* x1000

Anteeks anteeks, oli ihan pakko *muhaha**piis*
mehukatti

Posts: 335

#157 • • mehukatti dude
ite olin joskus aikoinaan carrolsissa duunissa ja vaikka en nyt kassalla kauheesti ollut, niin erityisesti mieleen jäi isot seurueet, jotka ei osaa päättää mitä haluu tai sitten muuten vaan vaihtelee tilausta. mutta ylivoimaisesti töykein ryhmä oli lähes poikkeuksetta mustalaiset, joilla halveksuva vittuiluasenne päällä. sitten vielä tulevat henkilökunnan ovesta sisään ja yrittävät ottaa itselleen jäätelöä tai jotain muuta. muuten suurimman osan ajasta ei kyllä mun mielestä ollut mitenkään ikäviä asiakkaita.
Jna

Posts: 613

#158 • • Jna

mayah:
Neiti apteekkari ei nyt sitte lähde haastaa neiti kassantätiä..



Ok, no en sit..*hihu*

mayah:
Mut nimenomaan niin, et mä itse lasken nitä vaikka siitä tiskiltä tai asiakkaan kädestä, koska väitän tekeväni sen siinä vaiheessa huomattavasti nopeemmin, kuin humalassa oleva asiakas.



Joo, voi ei! Se on järkyttävää ku niiden pitää itse ruveta laskemaan niitä rahojaan...Siihen vaan pöydälle mummelit ja papat, kyllä mä ne nopeammin lasken ku sä itse! Niitä kolikoita käännellään että mikäs tämä on jaahas 20c ja mä siihen että ei kun se on 50c..tossa vaiheessa mulla tekee tiukkaa yrittää hymyillä...*kivatsulle*
mayah

Posts: 11,313

#159 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi

Fucking Nobody:
60 senttii? *ding* Käykö sulla useinkin asiakkaita jotka sanoo summan ollessa 8,40 et "hei mulla on täällä se 60 senttii!" *nauru* x1000

Anteeks anteeks, oli ihan pakko *muhaha**piis*



ööö. Siis kun kassa näyttää takaisin annettavaksi summaksi 8.40, niin ostosten yhteissummahan on silloin ollut jotain.60? eikö?

Esim. ostos 1,60, asiakas maksaa 10 setelillä ja kone näyttää silloin 8,40.

mayah:
Eli kun se kone näyttää sen takaisin annettavan rahan summan, se otetaan sieltä kassasta automaattisesti, ei ajatellen ja laskien, vaan esim. 8.40 on 1 tollanen, 1 tollanen, 1 tollanen ja 2 tollasta. Eli kun siinä vaiheessa asiakas sanoo, et mulla on se 60 senttiä täällä, niin kyllä mulla kestää kauemmin ajatella, et mitäs nyt tehdään.

--
Being happy is what I do best ^_^

Fucking Nobody

Posts: 393

#160 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

mayah:
---
Fucking Nobody:
60 senttii? *ding* Käykö sulla useinkin asiakkaita jotka sanoo summan ollessa 8,40 et "hei mulla on täällä se 60 senttii!" *nauru* x1000

Anteeks anteeks, oli ihan pakko *muhaha**piis*

---


ööö. Siis kun kassa näyttää takaisin annettavaksi summaksi 8.40, niin ostosten yhteissummahan on silloin ollut jotain.60? eikö?

Esim. ostos 1,60, asiakas maksaa 10 setelillä ja kone näyttää silloin 8,40.


---
mayah:
Eli kun se kone näyttää sen takaisin annettavan rahan summan, se otetaan sieltä kassasta automaattisesti, ei ajatellen ja laskien, vaan esim. 8.40 on 1 tollanen, 1 tollanen, 1 tollanen ja 2 tollasta. Eli kun siinä vaiheessa asiakas sanoo, et mulla on se 60 senttiä täällä, niin kyllä mulla kestää kauemmin ajatella, et mitäs nyt tehdään.

---




Just tän takia musta ei ikinä tullut kassaneitiä! *nauru*x1000 *muhaha*x2000