Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 720,417 views

jUSSi

Posts: 1,377

#381 • • jUSSi äkäinen vanhus

Epailija:
Enemmän ärsyttää kyllä se, kun esitetään hirveätä kovista, mutta sitten kun toinen pistääkin kovan kovaa vasten niin ollaan "vitu homox! Lyöxä muka muijii! Älä vittu sano, että lyöt muijii! Vittu!", jonka jälkeen saatetaan heittää pullolla. *justjoo*



:DD

Mä en oo nähnyt tällasii livenä sen jälkeen kun täytin 16 ja aloin pääsemään väärillä papereilla rafloihin. Missäs teidän pileet on? Espan penkeillä perjantaina/lauantaina? *hih*
Caro²

Posts: 5,301

#382 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ei jaksa lukea koko topikkia.

Valitettavan usein asiakkaat ovat täysiä kyrpiä, oli palveleva paikka sitten vaatekauppa, ravintola, tai vaikka autokorjaamo.
Suomalaisilla on kumma käsitys, että maksettuaan (esimerkkinä nyt se legendaarinen ravintola), muutaman euron palvelumaksun, he saavat käyttäytyä ihan miten huvittaa.. Sama meininki jatkuu sitten esm ravintoloissa.. Ruuat tilattuaan, he saavat olla kuin mitäkin juntteja.. Vielä pahempi, jos ovat maksaneet ruuan etukäteen, silloinhan he saavat sotkea miten huvittaa, pudotella sapuskoja pitkin penkkejä.. puhumattakaan grillikioskien ikkunoista..

Lainatakseni erästä palveluammatissa toimivaa ystävääni: "Jos asiakas ei osaa käyttäytyä, se lähtee ihan siltä seisomalta pihalle. Aina löytyy joku räkälä joka haluaa senkin idiootin pennit!"..

Asiakkaita palvelevilla yrityksillä on todellakin varaa valita asiakkaansa. Sitä kutsutaan asiakaspalveluksi (niiden muiden asiakkaiden palveluksi)..
Keba

Posts: 194

#383 • • Keba

Verano:
kyllä mä ainakin oikein mielelläni kerään ite tarjottimen, ruokailuvälineet, juomat, salaatit, leivät, riisit/ perunat ja haen safkat tiskiltä, meen kassalle maksamaan, palautan astiat ja lajittelen bio- ja sekajätteet ja laitan kaikki likaiset ruokailuvälineet omille paikoilleen. tuon kun teen niin hyvä lounas yliopistolla maksaa 2,10.



Väärin, ruoka maksaa _sinulle_ 2,10, joka on hinta, josta on vähennetty Kelan myöntämä tuki opiskelijalle. Tämän lisäksi vielä kyseessä on juuri nämä voittoa tavoittelemattomat ruokalat. Oman koulun ruokalassa on hinnat myös muille, kuin opiskelijoille, näihin hintoihin tulee 2.10 päälle vielä 1,80 (Muistaakseni se Kelan tuen määrä ateriassa) ja palvelu, jonka määrää en muista.

Tätä huoltoaseman lätty 7,50 en kyllä ymmärrä alkuunkaan, kallishan se on, palvelua saa siihen hintaan erittäin vähän. Söitkö sen sämpylän? Ilmeisesti kyllä, tiesit sen hinnan ja silti ostit sen. Jätitkö asiasta palautetta? Luultavammin et. Se ei suurimmassa osassa valitettavasti ole asiakkaan asia päättää, paljonko tavara ja palvelu maksaa. Jos omasta mielestä se on liian kallista, niin tietenkin pitäisi äänestää jaloilla (tosin voihan olla mahdollisuus sinun tapauksessa, että olit keskellä ei mitään, etkä päässyt minnekään muualle syömään ilman, että olisit nääntynyt matkalle tjsp).

Soitan itse ravintoloissa levyjä, illassa voi joutua asioimaan hyvinkin monen vittumaisen asiakkaan kanssa. Jos asiakas on vittumainen ja epäkohtelias minua kohtaan, olen myös vittumainen ja epäkohtelias pirullisella tavalla asiakasta kohtaan. Mun mielestä ihan puhdasta vuorovaikutusta toi homma. En tietenkään ala heti olemaan epäkohtelias, voihan se olla, että itse on saanut vain väärän käsityksen alkuun tms. Asiakkaanakin oppinut olemaan erittäin kohtelias, ei kuitenkaan liian. Mäkkärin kassatytön olonkin saa paljon paremmaksi vaikean asiakkaan jälkeen jo sillä, että tervehtii hymy kasvoilla, kiittää. ymsyms.
Verano

Posts: 4,649

#384 • • Edited Verano Merituuli
onpa tänne kertynyt postauksia.

ensin sellainen mukava asia näin asiakaspalvelutyötä tekevänä. tänään niiiin moni soittaja toivottelee oikein mukavaa/ hyvää/ lämpöistä/ rauhallista etc joulua =)

ja kyllä ne monesti toivottelee viikonloppuja/ päivänjatkoja, kysyy miten on päivä mennyt normaalien repliikkien "hyvää päivää" ja "kiitos" lisäksi.

syy miksi juSSille vastailin alunperin oli tämä:

juSSi

Minä en muuten ymmärrä kahviloita/lounaspaikkoja/ravintoloita joissa odotetaan asiakkaan palauttavan tarjottimensa/asitansa.
Minä maksan myös palvelusta ja siitä, että minun ei tarvitse siivota kuin kotona. Suomalaiset on aivopesty itsepalvuluun vaikka maksamme tavaroiden hinnassa myös siitä palvelusta. Kohtelias pitää olla, mutta ei sentään idiootti, ei muiden töitä tarvitse tehdä.



minä ymmärrän :O toki käyn syömässä "kalliimmissakin" paikoissa, mutta mua ei häiritse tippaakaan että palauttelen astiani ynnä muuta ja sitä vastaan saan safkatkin sitten halvemmalla. enkä tunne itseäni idiootiksi. kun ei halua siivota -kuten ilmeisesti juSSi ei halua- niin sitten niihin tyyrimpiin paikkoihin joissa ei tarvitse ite tehdä muuta kuin istua alas, syödä ja maksaa lasku.

Keba:
---
Verano:
kyllä mä ainakin oikein mielelläni kerään ite tarjottimen, ruokailuvälineet, juomat, salaatit, leivät, riisit/ perunat ja haen safkat tiskiltä, meen kassalle maksamaan, palautan astiat ja lajittelen bio- ja sekajätteet ja laitan kaikki likaiset ruokailuvälineet omille paikoilleen. tuon kun teen niin hyvä lounas yliopistolla maksaa 2,10.

---


Väärin, ruoka maksaa _sinulle_ 2,10, joka on hinta, josta on vähennetty Kelan myöntämä tuki opiskelijalle. Tämän lisäksi vielä kyseessä on juuri nämä voittoa tavoittelemattomat ruokalat. Oman koulun ruokalassa on hinnat myös muille, kuin opiskelijoille, näihin hintoihin tulee 2.10 päälle vielä 1,80 (Muistaakseni se Kelan tuen määrä ateriassa) ja palvelu, jonka määrää en muista.




väärin???

kas kummaa ymmärrän että suurin syy miksi saan unicafesta safkat halvemmalla on se että olen opiskelija, enkä tämän vuoksi maksa itse kokonaan annostani. mutta eiköhän liene itsestään selvää että jos unicafeen olisi palkattu henkilöstöä kiikuttamaan mulle safkat pöytään niin ruokakin olisi kalliimpaa....

yritin etsiä ylioppilaslehden artikkelia jonkun ajan takaa, jossa kerrottiin HYY:n "emmetavoittelevoittoa" -mentaliteetista, eli HYY:llä ei asian suhteen olekaan ihan puhtaita jauhoja pussissaan koskien mm unicafea. pahoittelen etten artikkelia löytänyt :(

ja onhan noita monia muita lounaspaikkoja ja -aikoja jolloin safkat esim haetaan seisovasta pöydästä tms muuta "joutuu" itse tekemään jolloin hintakin on sitten huokeampi.
ja kyllä. varmasti monessa paikassa lounas on halvempi vaikkei itse tarvitsekaan laittaa tikkua ristiin.


*itsestäänselvyyksiäitsestäänselvyyksiä*

ed. vähänkö oon ymmärtäväinen tänään *justjoo*
Verano

Posts: 4,649

#385 • • Verano Merituuli
unohtui sanomani etten mäkään kauheen hyvällä kato tätä kuitenki suht uutta halpisketjujen tyyliä, että suunnilleen ainoa palvelu jota saat on se että voit maksaa ostoksesi. (mikä ei todellakaan johdu yksittäisen myymälän työntekijöistä). toisaalta onhan se hyväkin et tuotteet on sitten vastaavasti halvempia vaikkakin syitä on useita lähtien halvasta työvoimasta maissa joissa nää vaatteet yms valmistetaan :(

mitäköhän muuta vielä unohdin näpytellä *ding* näin hiljaisena duunipäivänä.
Epailija

Posts: 5,636

#386 • • Epailija Physicist, 2nd class.

jUSSi:
:DD

Mä en oo nähnyt tällasii livenä sen jälkeen kun täytin 16 ja aloin pääsemään väärillä papereilla rafloihin. Missäs teidän pileet on? Espan penkeillä perjantaina/lauantaina? *hih*



Ei tuo meidän pileistämme ollut, vaan mukailtu kertomus eräästä välikohtauksesta, jota todistin taiteiden yönä muutama vuosi sitten. Erona Todellisuuteen tuossa on se, että silloin muija löi ensin pullolla ja alkoi sitten vaahdota tytön lyömisestä. Lisäksi kyseessä ei ollut teini-ikäinen Fila-pissis, vaan parikymppinen boheemikko (tjsp). Välikohtauksen taasen miespuoliset henkilöt olivat vielä vanhempia hevareita/rokkareita ja toinen näistä oli liian kännissä seisoakseen kunnolla. Todennäköisesti kaikki kolme tunsivat toisensa ja olivat lähteneet illanviettoon yhdessä.

Maustettu tarina siis, mutta kuulostaa juuri sopivan uskottavalta myös pissis-skenaarioon siirrettynä. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#387 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Minulla on tällä hetkellä ehkä toiseksi ärsyttävin asiakkaalle oleva ammatti... Ärsyttävin on mielestäni tietysti puhelinmyyjä niinpä minä olen se puhelinhaastattelija *hih*
Vaikka suurin osa ajasta tämä työ on jopa hauskaa kun saa naureskella sen kanssa kenelle nyt soititkaan niistä kysymyksistä ja vaihtoehdoista...
Mutta joskus tulee aivan uskomattomia tapauksia vastaan.

Esim.
1. "Matti Meikäläinen XXXXXXX Oy:stä hyvää iltaa" Ennenkuin saat tuon loppuun niin toisesta päästä kuuluu jo "TUUT TUUT TUUT"
Soittajalle ja moninkertaisesti parempi mieli jos sinulla on se 3sekunttia sanoa ettet vaikka ikinä vastaa tälläisiin haastatteluihin... Se on ihan ymmärrettävää.

2. Kun soitettava sanoo että "no nyt ei oo valitettavasti aikaa" kysyn oletettavasti että no jos vois yrittää parin tunnin päästä uudelleen hän sanoo uudestaan "no ei silloinkaan ole oikeen sopivaa aikaa" no minä kysyn sitten uudestaan "sopisiko sitten vaikka huomenna?" Siinä vaiheessa ne karjuu "ETKÖ TAJUU ETTEN HALUU ETTÄ MULLE SOITETAAN OLLENKAAN!!!"

3.
Asiakas: "MISTÄ HELVETISTÄ OOTTE SAANU TÄN NUMERON!?"
Minä: "nämä numerot on poimittu satunnaisesti väestörekisteri keskuksesta"
Asiakas: "NO MIKÄ VITTU SE ON PERKELE!!! ANNA SUN POMON NUMERO NIIN HOMMAAN SULLE POTKUT KUN SOITTELET SALATTUHIN NUMEROIHIN!!!"

4.
Minä: "Tällä hetkellä haastattelemme vain 15-29vuotiaita suomalaisia... Joten mahdatteko kuulua tähän ikä raarukkaan?
Asiakas: "ehkä"
Minä: "no sopiiko että hastattelisin teitä?
Asiakas: "no joo"
Minä: "minkäs ikäinen sitten olette?"
Asiakas: "52"

5.
Minä: "Missä maakunnassa asutte?"
Asiakas: Niin no minähän asun tuolla kaukana lapissa, mutta minullahan on 5 asta jotka on jo lentänyt pesästä, nuorin heistä asuu helsingissä ja sitten seuraava PLAA PLAA PLAA PLAA...."
Ja sitten ihmetellään miksi tämä haastattelu kestää jo yli puoli tuntia vaikka sanottiin että kestäis vain 5min...


Tälläsiä samantyypisiä tapauksia tulee montakymmentä päivässä... Ja ne syö kyllä mukavasti hermoja.
Ihmiset! Olkaa astetta kiltimpiä puhelinhaastattelijoille, koska hekin tekevät vain töitä...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

whispering

Posts: 871

#388 • • whispering Super Juusto

Steven Hoaks:
Minulla on tällä hetkellä ehkä toiseksi ärsyttävin asiakkaalle oleva ammatti... Ärsyttävin on mielestäni tietysti puhelinmyyjä niinpä minä olen se puhelinhaastattelija *hih*



Ei mua oo koskaan puhelinhaastattelijat ärsyttäny *ding* Puhelinmyyjät on kyl sit taas tosi ärsyttäviä...
Verano

Posts: 4,649

#389 • • Verano Merituuli
mussa on varmaan jotain vikaa mut oikeestaan harmittaa et mulle ei oo koskaan ykskään puhelinhaastattelija soittanu :O

en siis kaipaa mitään "huomasitteko tänä aamuna helsingin sanomista yrityksemme "petikon mutteri ja jakoavain" mainoksen osiosta B sivulta 3? oletteko tutustuneet yrityksemme tuotteisiin?" -galluppeja.
mutta todella usein lehdissä lukee et 60 % helsinkiläisistä kannattaa kokoomusta tms. prkl, ei multa ainakaan oo kysytty!!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#390 • • Aziz Combat Fighter

Steven Hoaks:
Minulla on tällä hetkellä ehkä toiseksi ärsyttävin asiakkaalle oleva ammatti... Ärsyttävin on mielestäni tietysti puhelinmyyjä niinpä minä olen se puhelinhaastattelija *hih*
Vaikka suurin osa ajasta tämä työ on jopa hauskaa kun saa naureskella sen kanssa kenelle nyt soititkaan niistä kysymyksistä ja vaihtoehdoista...
Mutta joskus tulee aivan uskomattomia tapauksia vastaan.

-clips-

Tälläsiä samantyypisiä tapauksia tulee montakymmentä päivässä... Ja ne syö kyllä mukavasti hermoja.
Ihmiset! Olkaa astetta kiltimpiä puhelinhaastattelijoille, koska hekin tekevät vain töitä...



Joo mä tein noita hommia kanssa yhdessä vaiheessa :) Olin niissä ihan kehno ja lopetin. Ekana päivänä tienasin hyvin ku sain jonku 15-79-vuotiaat miehet ja naiset koko suomesta-kategorian mut sit alko tippuu lauantai-illan vuorolla jotain "18-24-vuotiaan yksinasuvat helsinkiläismiehet"
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#391 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Verano:
mutta todella usein lehdissä lukee et 60 % helsinkiläisistä kannattaa kokoomusta tms. prkl, ei multa ainakaan oo kysytty!!



On olemassa erikseen haastatteluja jotka käsittelee ns. "ajankohtaisia asioita", joissa on sitten tosi monesta aiheesta kysymyksiä... Niistä 50kysymyksestä yksi saattaa olla "Mitä puoluetta äänestitte viime vuonna" ja siitä sitten vissiin kerätään tämä tilasto artikkeli... Ei ole edes olemassa alle 4min haastatteluja... joten jos haluat vastata johonkin puolue kysymykseen niin joudut kyllä siinä välissä vastaamaan kaikenlaisiin mainos kyselyihinkin...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Verano

Posts: 4,649

#392 • • Verano Merituuli

Steven Hoaks:
---
Verano:
mutta todella usein lehdissä lukee et 60 % helsinkiläisistä kannattaa kokoomusta tms. prkl, ei multa ainakaan oo kysytty!!

---


On olemassa erikseen haastatteluja jotka käsittelee ns. "ajankohtaisia asioita", joissa on sitten tosi monesta aiheesta kysymyksiä... Niistä 50kysymyksestä yksi saattaa olla "Mitä puoluetta äänestitte viime vuonna" ja siitä sitten vissiin kerätään tämä tilasto artikkeli... Ei ole edes olemassa alle 4min haastatteluja... joten jos haluat vastata johonkin puolue kysymykseen niin joudut kyllä siinä välissä vastaamaan kaikenlaisiin mainos kyselyihinkin...



eikös monessa gallupissa jossa luodaan käyttäjä/kohderyhmälle profiilia vai mites tuo sanottaisiin niin niitten kulutusmieltymysten yms lisäks saatetaan kysellä puoluekantaa ihan noin ns sivujuonena?

mut kaipa jotain seuraavien vaalien tulosennakointi -kyselyjä tehdään ilman luetteko aku ankkaa -kysymyksiä
kö?

ehkä mun pitää olla vaan tyytyväinen et mulle ei haastattelijat soittele.

ja noihin iltapäivälehtien lööppiotsikoiden kansa uskoo mattiin / kansa tuomitsee rosan / kansa ei enää luota tapani kansaan -läppiin ei varmaan kauheesti oo kansan jäsenten mielipiteitä kyselty.



mutta palataksemme ehkä hiukkasen aiheeseen tai no ehkä viereenkin niin multa alkaa jo nyt tulla nää jouluherkut korvista, kun koko viikko on duunissa ollu tarjolla glögiä, joulutorttua, -pullaa ja -piparia, suklaasta nyt puhumattakaan. koko ajan pukkaa asiakasyrityksiltä uutta jättimäistä suklaakonvehtirasiaa joulutervehdysten kera meille ruohonjuuritason asiakaspalvelijoille.
innae

Posts: 1,377

#393 • • innae PaskaJätkä
Miksi ihmiset ovat heti puolustuskannalla ja peloissaan sekä ihmettelevät jos heille hymyillen toivottaa huomenta ja hyvää joulua?
Ja miksi ne rahat pitää viskata siihen tiskille vaikka minulla on käsi vastaanottamassa rahoja? Kuitenkin annan vaihtorahat sinun käteesi niin olisi kohteliasta antaa ne nätisti siihen minun käteeni tai laittaa ne tiskille nätisti.
Kun näettä että palvelen jotain muuta asiakasta, älkää tulko siihen väliin huutamaan omaa tilaustanne, kukin saa oman vuoronsa.
EI. Minun ikäni, asuinpaikkani, kotipaikkakuntani tai sukunimeni ei kuulu asiakkaalle.
Uskokaa tai älkää, jos olette liian humalassa tai käyttädyt kuin aasi, voin lopetttaa anniskelun sinulle. Siihen ei auta vaikka ketä tuntisit. Ja yleensä siitä ensimmäisellä kerralla nätisti sanotaan, niin se ei auta asemaasi että alat aukomaan päätäsi kuinka huono asiakaspalvelija olen ja kuinka sinä olet maksava asiakas joka saa tehdä mitä tahansa.
Ymmärrän että sinua ärsyttää kun olen plokkaamassa ja tiskillä ei ole ketään ja joudut odottamaan, mutta toivoisin että pystyisit ymmärtämään myös minua sillä se plokkaaminen kuuluu aika isona asiana tähän ammattiin.
Enkä usko että se maailmaa kaataisi jos hymyilisit takaisin ja olisit kohtelias, yleensä parannat kyseisen työntekijän päivää huomattavasti.
Jos jonkin paikan hinnat tuntuvat liian isoilta kukkarollesi, turha siitä on syyttää tiskin takana seisovaa ja valittaa kuinka lähiökuppilassa itä-helsingissä on paljon halvempaa keskustaan verrattuna.
Sanoakseni mielipiteeni siihen että saako asiakaspelvelija näyttää oman huonotuulisuutensa töissä on tuonne ein suuntaan. Yritän itse niellä oman huonotuulisuuteni ja hymyillä koska yleensä asiakkaat eivät ole aiheuttaneet vitutusta (riippuen tietysti tilanteesta, jos joku käy päälleni niin voin olla varma etten kyseiselle henkilölle ole iloinen ja hymyilevä asiakaspalvelija vaan hyvin vittumainen ja kusipää...).
Mutta kiitokset niille asiakkaille jotka hymyilevät ja olevat kohteliaita ja antavat arvostusta tekemälleni ammatille. Olette vaan niin mukavia.
Jaksetaanhan hymyillä ja olla kohteliaita.

--
PaskaJätkä

Keba

Posts: 194

#394 • • Keba
->Verano

Sorry, jos jotain väärinymmärryksiä tullut. Tarkoituksena oli vaan tosiaan sanoa, että Unicafe:n sinun maksava hinta ja naapurin pitseriassa maksamasi hinta ei ole vertailtavissa suoraan.
HippaLord

Posts: 451

#395 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4
Asiakas aina väärässä?....Kyllä varsinkin asiakas joka tulee VÄÄRÄLLÄ asenteella asiakaspalvelu tilanteeseen*igor* Kaupan kassat,tarjoilijat,myyjät jne. eivät ole pahan olon ja vitutuksen purku kohteita!!!!!
jos ottaa päähän siirry ylemälle tasolle valittaan...kenttä tasolla työskentelevä henkilöllä on pieni vaikutus epäkohtiin jos viitsii pikkusielusesti valittaa pikku asioista...tehkää se edes oikealle henkilölle!!!!!!*piis*
Gisou

Posts: 114

#396 • • Gisou
Kaupassa asioivat: älkää jemmatko niitä suolakurkkujanne, liha/kalatiskiltä ostettuja tuotteita, maitotuotteita, hedelmiä yms. sinne kuivatavarahyllyjen väleihin, kun kesken kauppareissun päätitte, että ette haluakaan kyseisiä tuotteita.Se on kiva henkilökunnan löytää ne sieltä päivien päästä-> ei ole kaunista siivottavaa. Sitä ei pidä hävetä jos palauttaa lihatiskille jotakin-ei ainakaan itseä ole häirinnyt purkaa pakettia ja laittaa myyntiin takaisin, mieluummin niin kuin heittää se kolmen kilon sisäfile roskiin viikon päästä.

Hampurilaispaikkojen työntekijät: Häiritseekö teitä se, että ostaessani yhden tuotteen ja kassa laittaa sen tarjottimelle niin maksan jonka jälkeen otan ainokaisen tuotteeni suoraan käteen ja jätän tarjottimen näin ollen suht. koskemattomana kassalle??

--
Eläinten maailma on ihmeellinen.

Verano

Posts: 4,649

#397 • • Verano Merituuli

Keba:
->Verano

Sorry, jos jotain väärinymmärryksiä tullut. Tarkoituksena oli vaan tosiaan sanoa, että Unicafe:n sinun maksava hinta ja naapurin pitseriassa maksamasi hinta ei ole vertailtavissa suoraan.



ei sulla mitään anteekspyydeltävää oo =)
Pauliina

Posts: 40

#398 • • Pauliina
Yep, onhan noita!

Kaikkitietävä asiakas on *..jostain..* Valivali. Ja kun tahtoaan ei saa läpi, haastetaa oikeutee.
helinä

Posts: 16

#399 • • helinä Turun vahvistus
Pomon pakottamana jokaisen citymarketin (ja varmaan myös muiden keskon kauppojen) kassan on kysyttävä asiakkaalta plussakorttia, jotta virhekuittien määrä ei olisi niin suuri (jälkikäteen ojennetusta plussakortista aiheutuu siis virhekuitti, jonka tekemiseen menee kallisarvoisia minuutteja). Parasta työpäivässä on se, kun kysyessäni "onko teillä plussakorttia?" saan vastaukseksi "kuule, multa löytyy vaan tää miinuskortti, hehehe"

tiedoksi: vitsi on huono ja vanhentunut ja sen kuulee ainakin kerran päivässä, joten olethan varuillasi esittäessäsi edellä mainitun kommentin. voi olla ettei mielenterveys kestä enää, ja uskon, että monet muut plussa-kassat ovet täysin samaa mieltä! *kivatsulle*
Fyrisch

Posts: 4,525

#400 • • Fyrisch

helinä:
"kuule, multa löytyy vaan tää miinuskortti, hehehe"



hehehehhe :DDD toihan on hyvä läppä