257 posts, 13 pages, 115,839 views
Itis:
Nnooo ... mun naapuri on Aira Samulin ja jos sieltä kuuluu duunailun ääniä mä menen oksentamaan.
:
---
Itis:
Nnooo ... mun naapuri on Aira Samulin ja jos sieltä kuuluu duunailun ääniä mä menen oksentamaan.
---
argh,mikä ajatuskin...pistetään poppiksien volat sit kaakkoon jos jotain kuuluu!!!
[/q
mitäs helv.!!! tämän kyllä kommentoin äsken,vaikka olin rekisteröitynyt....*ding*noh,anyway...]
coolcat82:
Seuraavan päivän selvis et se kinastelu oli kuulunu joka helvetin asuntoo täs viiskerroksises talos mein rapus...
rainbow:
Mietittekö te (tytöt?) koskaan samoja asioita?
kirsch:
edellisessä kämpässä tuli valitus jossa luki:
”Häiriö on ollut äänekästä käyttäytymistä: kantapäillä voimakkaasti astumista, sekä wc:n äänekästä vetämistä”
onneks pääs sieltä kyttääjäparatiisista pois..
Nymfiana:
Mulla tuli yks viikonloppu oven taakse naapuri, joka valitti jatkuvista panoäänistä... Muo vitutti koska en ees seurustele, ja jos nyt joskus haluun jätkän tuoda himaan ni kai nyt sitä sit saa naida kunnolla?! Jos ois jokapäivästä ni tajuisin, mut kerran pari viikossa voi kärsiä pari tuntia. Mä sanoin sille et niin kauan ku mulla on pillu, ni mä työnnän sinne mitä vittua haluun, ja miten äänekkäästi haluun. Olipahan akka aika hiljanen ku törmättiin hississä...
Naikaa kunnolla ku kerran saatte...