hassumuotoinen kysely!

274 posts, 14 pages, 125,669 views

xandra

Posts: 281

#261 • • xandra bambi
Hei! Olen Alexandra Honkavaara, en muista missä asun, ja ikää minulla on 21 vuotta. Ammatiltani olen hallintopäällikkö, vapaa-ajallani harrastan pilkkimistä (varsinkin oikein kovassa pakkasessa). Lapsia minulla on yksi.. Hiukseni ovat tummanruskeat, joukossa muutama vaaleanruskea sekä valkoinenkin raita, ja silmäni tummansiniset. Pidän erityisesti black metallista, mutta suosikkiartistini on Ayumi Hamasaki. Luonteeltani olen harvinainen.

*nauru*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

dawn

Posts: 41

#262 • • Edited dawn guilty by association
Hei! Olen Helena Hagman ja asustelen Seinäjoella. Olen 22-vuotias markkinointijohtaja ja harrastan shakkia. Lapsia on vuosien varrella kertynyt 8. Minulla on mintun väriset hiukset sekä mustat silmät. Kuuntelen useimmiten räppiä tai kirkkomusiikkia. Lempiartistejani ovat Madonna & Antonio Banderas. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi eroottinen.

--
pleasure. happiness. success.

Poppana

Posts: 207

#263 • • Poppana Tehotyttö
Terkkuja!
Olen Kaarina Ellfolk Lahdesta. Olen 30 vuotias ja toimin postissa esimiehenä. Harrastuksiini kuuluu huilun soitto ja kuorolaulu. Lapsia minulla on 8. Hiukseni ovat mustat ja kiiltävät ja silmäni ovat pinkit. Kuuntelen mielelläni jazzia vaikka lempiartistini on muistaakseni the rasmus. Jos kuvailisin itseäni yhdellä sanalla, olisi se taipumaton.

--
*hellokitty*

wiper

Posts: 254

#264 • • wiper

djmg, 5.8.2004 15:33:
* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohkenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa, sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (monta hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja ”adjektiivi”




Moikkelis, Olen Ville Hussef ja asun Bangkokissa. Olen 32 vuotias ja olen ammatiltani liikemies.
Harrastuksiini kuuluu muunmuassa, Paini,mäkihyppy ja kuviokellunta. Lapsia löytyy noin tuhat ja niitä on ympäri maailmaa. Hiukseni ovat siniset ja otsaan on tatuoitu teksti, TYRMÄÄJÄ RAPE, keltaisella. Silmäni ovat tumman siniset. Kuuntelenmielelläni rankkaa hevimättöä, kunnon saatananpalvontaa ja lempiartistini on tämä postman pat postman pat, joka soi kauniisti päässäni lähes koko ajan "siitä lastenpiirretystä".Minua parhaiten kuvaa tyhjyys.





p.s mul ei oo toista nimee....
Avatar
#265 • • Norb Guest
Nimeni on Pauliina Turunen ja asun Espoon leppävaarassa. Ikää minulta löytyy 22 ja ammatiltani olen siivooja. Harrastan luontoretkeilyä ja patikoin paljon. Lapsia minulla on 5. Hiusten väri sini-musta ja silmäni ovat vaaleansiniset.Lempi musiikkini on räp ja artisti Pet Shop Boys xD Minua parhaiten kuvaa sana palestiinalainen..
ippu

Posts: 52

#266 • • ippu
Nimeni on Marjut Pönniö. Olen mikkeliläinen 27 vuotias sairaanhoitaja. Harrastuksiini kuuluu mm. pesäjapallo, moottoriurheilu sekä ompelu.Lapsia minulle ei ole siunaantunut.Hiukseni ovat sammalen vihreät ja silmäni mustat. Mieluiten kuuntelen mättö/örinä heavyä, mutta lempi artistini on Yö. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi vanhahtava.

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#267 • • WiljamiDzay Nyypiö
Nimeni on Ilmari Pikkarainen, asustelen Vantaalla, olen 24 vuotias ja toimin yrittäjänä. Harrastan lähinnä itseni viiltelyä ja rasismia. Olen lapseton. Hiukseni ovat sini-valko-ruskeat ja silmäni mustat. Rakastan deathmetallia, tosin lempiartistini on (ristiriitaisesti) Armin van Buuren. Minua parhaiten kuvaava adjektiivi on inhimillinen.

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

oooo

Posts: 1,249

#268 • • oooo
No hei! Tässä Pauliina Korhonen Kujala Helsingistä. Olen 25 vuotias.
Ammatiltani olen perushoitaja, tarkemmin hengityshalvaushoitaja.
Harrastan erittäin fanaattisesti urheilua sekä pitsin nypläystä ym. marttakerho puuhaa.
Minulla ei ole lapsia. Hiusten värini on harmaa (*nauru*), silmäni ovat ruskea valkoiset (*ding*)
Kuuntelen räppiä, etenki suomi sellaista ja hoppia ihan himona.
Lempiartistini on Lab4.
olen kaunis.
Claudi0

Posts: 255

#269 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Olen Valerio Patrikainen ja Asun Vantaalla. Ikää minulla on 18 vuotta. Lapsia minulla ei ole. Ammatiltani olen maalari ja harrastan kuviokelluntaa. Hiustenvärini on valkoinen ja minulla on beiget silmät. Kuuntelen mielelläni hiphop/rap ja lempiartistini on Janita. Adjektiiveista parhaiten minua kuvaa sana bello.
loskaa

Posts: 43

#270 • • loskaa
Olen Toni kokkinen asun karjaalla ikää 18 vuotta ja olen doku ja harrastan jalkapalloa ja minnulla on 2 lasta hiusten värini on harmaa silmäni ovat siniset classista musiikkia en voi sietää paras artistion redrama paras minua kuvaava adjektiivi on:suuri
zaler

Posts: 1,545

#271 • • zaler e h k i s
Nimeni on Eemeli Nyman, asun järvenpäässä ja olen 19v. Työkseni puuhailen kaikenlaista, bisnesmies siis :D Lempiharrastukseni on larppaus (uuh). Minulla ei ole lapsia.. Minulla on mustat hiukset, myös silmäni ovat mustat (?) Lempimusiikkiani ehdottomasti on suomirock, ja lempiartistini modjo. Minua parhaiten kuvaava adjektiivi olisi kadonnut.. :D

--
let´s eat to the beat!

Galactic

Posts: 4

#272 • • Galactic
Olen Kaarina Jalo Tampereelta. Ikää minulle on kertynyt 26-vuotta. Työskentelen kotiäitinä ja rakkaimpia harrastuksiani ovat metsästys ja postimerkkienkeräily. Lapsia minulla on kotona hoidettavana kaksi. Kuontaloni on tällä hetkellä sinisenkirjava ja silmäni metsänvihreät. Kuuntelen mielelläni kotimaankielistä teiniräppiä, mutta tämänhetkinen ehdoton suosikkini on Fergie. Kuvailisin itseäni taipumattomaksi ihmiseksi.

--
-Todellisuus on niitä ihmisiä varten, jotka ei pysty kohtaamaan science fictioniä-

nethr

Posts: 763

#273 • • nethr !!

zaler, 15.9.2006 06:40 Minua parhaiten kuvaava adjektiivi olisi kadonnut.. :D


Voi että... Harmi että on vielä flunssan jälki(?) oireita havaittavissa.... Tässä vaiheessa repesin täysillä ja näyttö on täynnä räkää *nauru* *känni**piis*

--
xD

shakale

Posts: 7

#274 • • shakale :)
Heei..!

Olen Carolina Kivistö Helsingistä.
Olen 4-vuotias ja työtön.
Harrastan nyrkkeilyä ja perhosten keräilyä.
Minulla on yksi lapsi.
Hiukseni ovat ruskeat ja silmäni kirkkaanvihreät.
Parasta musiikkia on kaikki dance/pop.
Lempiartistini on Patrice.
Entä miten kuvailisin itseäni lyhyesti ja ytimekkäästi?
Olen kaikenkarvainen.