236 posts, 12 pages, 158,541 views
sapeli:
Kyllähän siis klubbaajat on erittäin avoimia kaikenlaisille hörhöille, mutta esim. Moistissa tänä keskiviikkona kaikki piti kyllä varsin matalaa profiilia. Luulen että se johtui isoks osaks siitä että se oli Helsinki Clubilla, ja sinne sitten tuli kaikenmaailman bisnes-miehiä jotka ei edes tiennyt että siellä oli mitään klubia. Siellä jos ois ollut mitään vähänkään erikoisempaa niin olis kyllä selkeästi erottunut joukosta, eikä välttämättä hyvällä tavalla.
Vähän sama oli Kermassa useimmiten (may she rest in peace); sielläkään ei kovin extremeä asustusta näkynyt, eikä siellä niitä UV-valojakaan useimmissa klubeissa tainnut olla.
Eli onko niin että ihmiset panostaa eniten pukeutumiseen kun on kyse jostain mega-konemusiikki-festarista kuten Koneisto?
Angelus:
Niin, itse luulisin oikeastaan asian olevan näin, minkä takia moistissa ei ollu ketään erottuvissa vermeissä olevan siitä syystä, että Moist 'Eau De Clubhan on house/breaks/electro -tyylisten genreiden päälle perustuva clubi, kuten samoin oli Kermakin (onhan tosin Kermassa pidetty bileitä hardimmasta psykeen).
*snip*
Lukiessaan tätä postausta niin kyllä on huomannut että muutamalla olisi kyllä hieman korjattavaa asenteissaan. Eipä ole se dresscode millä ne bileet tulevat, vaan sillä musiikilla, mutta viitaten T0mbstonen postaukseen niin on sillä kyllä väliä, että minkä genreen bileistä on kyse. esim harvoin tulet näkemään house -bileissä ketään sonnustauteneena kiksukarvaan tai johonkin yli-imelään, räikeääseen ihqplur vaatetukseen.
Angelus:
---
sapeli:
Entäs sitten ne tapahtumat mihin on listattu toistakymmentä genreä?
---
Taitavat tuollaiset bileet olla sitten enemmän Koneisto/Konemetsä yms. isoja bileitä, joissa on jokaiselle jotakin
diezel:
http://www.industrialbitch.co.uk/pages/snarl_shoot/picture10.jpg
sapeli:
Ei mua esim. haittaa jos jossain klubilla on joukko poikia farkut ja joku normaali t-paita päällä, mutta jos niillä olis asialliset kuteet niin se lisäis mun omia fiiliksiä.
Jone:
Oli bileet kuin bileet tai mihin tahansa muualle meno kyseessä, niin mulla on käytännössä kuitenkin samat vaatteet päällä. Käyn esim. koulussa ihan niissä samoissa vaatteissa, joissa käyn pippaloissakin ja hyvä niin. Ehkis sitä vielä joskus kerran jaksaa vanhakin vetää kunnon kiksuvermeet (tm) päälle, mutta silloin saa kyllä olla naamiaiset tmv. Kaikki hameetkin on jo myyty pois kaapista, mutta kaipa sitä vois jossain vaiheessa huvikseen suunnitella vaikkapa yhden uuden.