Klubit ja pukukoodit

236 posts, 12 pages, 151,632 views

pathi

Posts: 224

#121 • • pathi
Pakko todeta, että muutama(?) vuosi sitten Tampereen k16 bileissä tunsi itsensä kyllä aika ulkopuoliseksi ollessaan miltei ainoa kiksuttelija miss sixtyjen seassa. *nauru*

--
D:

Hotblood

Posts: 387

#122 • • Hotblood

pathi:
Pakko todeta, että muutama(?) vuosi sitten Tampereen k16 bileissä tunsi itsensä kyllä aika ulkopuoliseksi ollessaan miltei ainoa kiksuttelija miss sixtyjen seassa. *nauru*



Mut muista et sä olit ainoa oikein pukeutunut. Joku päivä ne vielä tajuaa ja sit niitä nolottaa ihan sikana *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

sts

Posts: 7,969

#123 • • sts Sama pyynti aitta!
No eikös bileisii tulla juurin sen näköisenä kuin on ja sen musan takia.
John

Posts: 1,384

#124 • • John Lauma

Hotblood:
---
pathi:
Pakko todeta, että muutama(?) vuosi sitten Tampereen k16 bileissä tunsi itsensä kyllä aika ulkopuoliseksi ollessaan miltei ainoa kiksuttelija miss sixtyjen seassa. *nauru*

---


Mut muista et sä olit ainoa oikein pukeutunut. Joku päivä ne vielä tajuaa ja sit niitä nolottaa ihan sikana *nauru*



Ja pari vuotta sen jälkeen kasvavat kiksuvaiheesta ulos, ja ihmettelevät miten ihmeessä ovat joskus viittineet pukeutua kaiken maailman karva- ja piikkihössötyksiin.*vink*

T.s. ”oikeata” ja ”väärää” pukeutumista ei ole (vaikka saman genren bileissä yleensä on melko ”standardisoitu” pukeutumislinja). Pääasia ettei käytöksellään häiritse muita, ainakaan tahallaan.

--
Fancy some cheese, Gromit?

ChocoCat*

Posts: 690

#125 • • ChocoCat* Prinsessa

John:
---
Ja pari vuotta sen jälkeen kasvavat kiksuvaiheesta ulos, ja ihmettelevät miten ihmeessä ovat joskus viittineet pukeutua kaiken maailman karva- ja piikkihössötyksiin.*vink*



Mulle on varmaan käyny just tolleen.*nauru*
Oikeesti ku kelaa pari vuotta taaksepäin en ois IKINÄ voinu laittaa päälle mitää farkkuja tms.
(Etes menimpä sit tavis baariinkaa tai mihinkää)
Nykyään jotenki viihdyn parhaiten -ehkä joittenki mielest tylsis vaatteis- ku en pidä pileis mitää erikoisempaa.
[pakko viel väliin lisätä,et musta mun vaatteet on kyl kivoi..*hihu*vaikkei ne pilepile-vaatteita nyt sillaisa oo]
Ehkä must oli joskus kiva ku erottui massasta tai jotain??
Emmie tiiä.

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

pathi

Posts: 224

#126 • • pathi

ChocoCat*:
---
John:
---
Ja pari vuotta sen jälkeen kasvavat kiksuvaiheesta ulos, ja ihmettelevät miten ihmeessä ovat joskus viittineet pukeutua kaiken maailman karva- ja piikkihössötyksiin.*vink*


---


Mulle on varmaan käyny just tolleen.*nauru*



Samma här. Kerran oli releet päällä ja kaappiinhan ne jäi. Viimeinen pukeutumisyritely taisi olla Tampereen Devotionissa joskus -02. *justjoo*

--
D:

Hotblood

Posts: 387

#127 • • Hotblood

John:
---
Hotblood:
---
pathi:
Pakko todeta, että muutama(?) vuosi sitten Tampereen k16 bileissä tunsi itsensä kyllä aika ulkopuoliseksi ollessaan miltei ainoa kiksuttelija miss sixtyjen seassa. *nauru*

---


Mut muista et sä olit ainoa oikein pukeutunut. Joku päivä ne vielä tajuaa ja sit niitä nolottaa ihan sikana *nauru*

---


Ja pari vuotta sen jälkeen kasvavat kiksuvaiheesta ulos, ja ihmettelevät miten ihmeessä ovat joskus viittineet pukeutua kaiken maailman karva- ja piikkihössötyksiin.*vink*

T.s. ”oikeata” ja ”väärää” pukeutumista ei ole (vaikka saman genren bileissä yleensä on melko ”standardisoitu” pukeutumislinja). Pääasia ettei käytöksellään häiritse muita, ainakaan tahallaan.



Mitenhän vanhaksi sitä pitää sit oikeen kasvaa ettei välillä olis kiva pukeutuu? Ei ole ainakaan tähän ikään mulle tullu vielä sitä.... Tuntuu et suvaitsevaisuus nimenomaan tohon suuntaan puuttuu, ton mun ”oikein pukeutunut” kommentin päätti remakka nauru, mut te ihan tosissaan selitätte et ”kyl siitä kasvaa ulos....”. Mä en halua kasvaa aikuiseksi, isoksi kyllä *vink* Ihan tarpeeksi joutuu pitään tylsiä vaatteita koulun tms. takia.

[muokattu 29.7.2004 11:46]

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#128 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Hotblood:
Mä en halua kasvaa aikuiseksi, isoksi kyllä *vink* Ihan tarpeeksi joutuu pitään tylsiä vaatteita koulun tms. takia.



*joo* aina puhutaan, että paikalle tullaan sen näköisinä kuin ”oikeasti ollaan”/miten tuntuu mukavimmalta. Ja jos joku on sellainen kun on hassuissa kiksuvaatteissa, sitä ei kuitenkaan sulateta.

edit: Siis: tuntuu, että se suvaitsevaisuus ylettyy vaan toiseen ääripäähän.

[muokattu 29.7.2004 12:00]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hotblood

Posts: 387

#129 • • Hotblood

Hyzenthlay:
---
Hotblood:
Mä en halua kasvaa aikuiseksi, isoksi kyllä *vink* Ihan tarpeeksi joutuu pitään tylsiä vaatteita koulun tms. takia.

---

*joo* aina puhutaan, että paikalle tullaan sen näköisinä kuin ”oikeasti ollaan”/miten tuntuu mukavimmalta. Ja jos joku on sellainen kun on hassuissa kiksuvaatteissa, sitä ei kuitenkaan sulateta.

edit: Siis: tuntuu, että se suvaitsevaisuus ylettyy vaan toiseen ääripäähän.

[muokattu 29.7.2004 12:00]



Exactly. Kaikki meistä eivät esim. tyoskentele tai käy koulua oloissa joissa voi pukeutua niinkuin itseään lystää vaan pitää näyttää ties mieltä tylsimykseltä. Silloin haluaa ehkä vapaa-ajalla joskus vähän repäistäkin...

Nimim. Devil Bear -laukku ei kuulemma sovi valkoiseen takkiin*uuh* ... *nauru*

[muokattu 29.7.2004 12:17]

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#130 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niinpä, kyllä mullakin työpaikka rajoittaa oman persoonan mukaista pukeutumista, mutta luulisi kyllä, että aika monella rajoittaa *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#131 • • jesus Guest

sts:
No eikös bileisii tulla juurin sen näköisenä kuin on ja sen musan takia.



Ei kaikki näköjään.
Kaikki pukeutukoon tai jättäköön pukeutumatta miten haluaa..
Hotblood

Posts: 387

#132 • • Hotblood

jesus:
---
sts:
No eikös bileisii tulla juurin sen näköisenä kuin on ja sen musan takia.

---


Ei kaikki näköjään.
Kaikki pukeutukoon tai jättäköön pukeutumatta miten haluaa..



Just eli ne jotka tykkää myös pukeutua ei nyt sitten tule sinne sen musan takia vai? Miksei ne kaikki jotka tulee sinne \”vaan sen musan takia\” kuuntele niitä settejä yksin kotona, ei ainakaan kiksukarva kutittais herkkiä neniä niin paljo *nauru*

Bileet on käsittääkseni myös sosiaalinen tilanne ja jotkut tykkää silloin ilmaista itseään mm. pukeutumalla. Syitä miksi ei näytä samalta silloin kuin arjessa olen edellä luetellut. Kaikki eivät välttämättä työskentele/opiskele paikoissa joissa voi pukeutua niinkuin haluaa -> näyttävät erilaiselta bileissä kuin jos törmäät näihin ihmisiin arjessa. Ja Suomen oloissa kiksukarvaiset bikinit on ehkä vähän huono arkivaate muutenkin, vaikka niihin haluaiskin pukeutua aina *vink*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Avatar
#133 • • jesus Guest

Hotblood:
---
jesus:
---
sts:
No eikös bileisii tulla juurin sen näköisenä kuin on ja sen musan takia.

---


Ei kaikki näköjään.
Kaikki pukeutukoon tai jättäköön pukeutumatta miten haluaa..

---


Just eli ne jotka tykkää myös pukeutua ei nyt sitten tule sinne sen musan takia vai? Miksei ne kaikki jotka tulee sinne ”vaan sen musan takia” kuuntele niitä settejä yksin kotona, ei ainakaan kiksukarva kutittais herkkiä neniä niin paljo *nauru*



Voi toki tulla! Vaikken itse kiksukarvoja päälleni laita, ei se mua häiritse jos joku muu haluaa laittaa.
Ja toi suvaitsevaisuus toimii molempiin suuntiin?*justjoo*
sapeli

Posts: 11,768

#134 • • sapeli jokukukamikä?
Tulipa mieleeni, ainakin jokunen vuosi sitten Sodan alakerrassa järjestettiin bileitä missä Perwert soitti(vat) - taisi olla jotkut Pussyn bileet. Sinne (kuulemma) ei päästetty ketään lenkkareissa (itse en oikein peruslenkkareita käytä). Onko muut kuulleet tästä, ja järjestetäänkö mitään bileitä paikoissa joissa tämän tyyppisiä koodeja on?

Joku kuukaus sitten ”eksyttiin” joidenkin ei-klubbari-kavereiden kanssa Kaarle 16 (tjsp) ja mua ei päästetty sisään kun mulla oli hihaton paita... Eli kyllä näitä pukukoodeja ainakin ns. trendipaikoista löytyy...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Vivo

Posts: 178

#135 • • Vivo
Rumat ne vaatteilla koreilee.

--
one foot in the rave

sapeli

Posts: 11,768

#136 • • sapeli jokukukamikä?

Vivo:
Rumat ne vaatteilla koreilee.



No kauniit ihmiset saa mun puolesta tulla alasti aina bileisiin *joo* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Saara

Posts: 1,954

#137 • • Saara #2970

sapeli:
---
No kauniit ihmiset saa mun puolesta tulla alasti aina bileisiin *joo* *nauru*



Selvä pyy ;)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

innae

Posts: 1,377

#138 • • innae PaskaJätkä

sapeli:
---
Vivo:
Rumat ne vaatteilla koreilee.

---


No kauniit ihmiset saa mun puolesta tulla alasti aina bileisiin *joo* *nauru*




Mun pitää siis piiloutua seuraavan kerran jätesäkkeihin *suohirviö**muhaha*

--
PaskaJätkä

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#139 • • Aziz Combat Fighter
Yöks! Ei vois vähempää kiinnostaa bileet, minne ei pääse omissa vaatteissaan sisään, vaan päästäkseen porukan kanssa juhlimaan joutuu taipumaan ryhmän normien mukaiseen univormuun, oli se sitten kliseinen polkka-asu taikka lenkkarikielto. Naamiaiset on sitten asia erikseen, mutta perus klubi-iltana porukan filtteröiminen vaatteiden perusteella on imho iljettävää.
sts

Posts: 7,969

#140 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

T0mbstone:

Psykebileet: Mitä psykedeelisemmän väriset/kuvioiset vaatteet, sen parempi.



Joo ja lisää tilkka hippiä.


Ana:
-clips-



So true! Thumbs up!