Klubit ja pukukoodit

236 posts, 12 pages, 151,624 views

Apo

Posts: 1,574

#161 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Elvirith, 26.5.2005 17:22:
Rusheissa joku akka tuli oikeasti nokka nyrpeänä kysymään että "miks sulla on kiksukarvat polkkabileissä?"



Kaipa sitä voi pönkittää omaa itsetuntoaan eri tavoilla, itse en kyllä ehkä valitsisi tuollaista keinoksi *ding* Läpällä vastaavaa voisi kyllä heittää kavereille *nauru*
AnderS

Posts: 470

#162 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

eewol, 26.5.2005 17:14:

Bileisiin tullaan viihtymään ja yrittämään päästä pois arkisesta vitutuksesta, eikä arvostlemaan muiden ulkonäköä tai pukeutumis tyyliä.

Mun mielestä bileisiin on kiva tulla kun tietää ett porukka ei ajattele niin pinnallisesti kaikkia asioita!



Aivan! Jotkut vaan ottaa biletyksen turhan
tosissaan.
Jhelen

Posts: 3

#163 • • Jhelen
Nyt ei jaksanu koko threadia lukea läpi, eli en tiiä tuliko kysymys esille. Mutta asiaan, onks jotain suomalaisia nettikauppoja josta sais polkkavaatteita, eli karvaa, kirkasta ym..?
Jinkso

Posts: 1,209

#164 • • Jinkso FINRG

Jhelen, 11.8.2005 23:07:
Nyt ei jaksanu koko threadia lukea läpi, eli en tiiä tuliko kysymys esille. Mutta asiaan, onks jotain suomalaisia nettikauppoja josta sais polkkavaatteita, eli karvaa, kirkasta ym..?



www.honesty.fi

Tuo on tosin ainoa mihin oon törmännyt, toivottavasti noita on lisääkin? Ja miten ulkomaalaisten laita?
kilobitti

Posts: 2,419

#165 • • kilobitti 1-2-3 techno

Elvirith, 26.5.2005 17:22:
Rusheissa joku akka tuli oikeasti nokka nyrpeänä kysymään että "miks sulla on kiksukarvat polkkabileissä?" Vastasin jotain tyyliin "en tiedä, ehkä satun pitämään näistä?" Haukkui vielä tietämättömäksi teiniksi kun kävelin poispäin.



toi on jo niin surullista etten oikein tiedä itkeäkkö vai nauraa...plur*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

sts

Posts: 7,969

#166 • • sts Sama pyynti aitta!

kilobitti, 11.8.2005 23:22:
---
Elvirith, 26.5.2005 17:22:
Rusheissa joku akka tuli oikeasti nokka nyrpeänä kysymään että "miks sulla on kiksukarvat polkkabileissä?" Vastasin jotain tyyliin "en tiedä, ehkä satun pitämään näistä?" Haukkui vielä tietämättömäksi teiniksi kun kävelin poispäin.
---


toi on jo niin surullista etten oikein tiedä itkeäkkö vai nauraa...plur*hih*



*lmao*
sts

Posts: 7,969

#167 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Jhelen, 11.8.2005 23:07:
Nyt ei jaksanu koko threadia lukea läpi, eli en tiiä tuliko kysymys esille. Mutta asiaan, onks jotain suomalaisia nettikauppoja josta sais polkkavaatteita, eli karvaa, kirkasta ym..?



Mosso.

www.mossoworld.fi
Pauliina

Posts: 40

#168 • • Pauliina
Otase otase otase pois- menetelmällä, yks karva kerrallaan.
*hymy*
Mellu-

Posts: 4,006

#169 • • Mellu-
eikös noi pukukoodit oo vaa suuntaa antavia ja vapaaehtoisia *hymy* en usko et ketää ovel käännytettäs *ding*
itse tykkään kyl pukeutua ja laittautua bileisiin --> kuuluu minust bileisiin ja samal pääsee kunnol eroon arjesta *hymy*
ja minust on ihan kattoa bileis ku jotku on tosiaan panostaneet .. kaikki sävy sävyy , meikit.. ym koko helahoito.. mutta en vähättele niitä ketkä tulee esim farkuissa ja topissa.. jokainen tamppaa tyylillään.. MUTTA IMO ois ihan jees jos ne vaatteet pysy kuiteski päällä *lmao* --> näytökset kuten chicks on dicks on asia erikseen *joo*

*PIIS*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

SuperSalmiak

Posts: 95

#170 • • SuperSalmiak
Mielenkiintonen keskustelu ainakin itselleni. olen ite tällanen uusvanha bilettäjä. Lähes neljän vuoden tauon jälkeen olen palannut mukaan kuvioihin ja halua on pukeutua. Rakastan laittaa itseni bilekuntoon ja olla jotenkin ihan toisin kuin arkena. Olen nainen ja haluan olla joskus kaunis ja säteilevä. Mutta olen huomannut olevani ihan onneton. Yritän aina joka bileisiin keksiä jotain siistiä, mut en löydä kauppaa josta löytäisin haluamani ja...joka kerta kun luulen keksineeni jotain siistiä päälle ja ilta koittaa, niin tunnen itseni ihan juntiksi. Myönnän...mä olen semmoinen tyty että huomio hivelee, mut mä en tajuu tän ajan dresscodesta yhtään mitään. Kun tuntuu et sillon aikasemmin oli ihan jees vetää siistin värinen verho hameeks ja huivi paidaks ja baanalle. Nykyään pukeutuminen on niiiiiin paljon tasokkaampaa ja siihen todella panostetaan. No se on musta vaan hyvä asia ja mielelläni itsekin opin. Ja mua ei haittaa vaik muut pitäis sit mua kuinka pinnallisena. Myönnän, luonteeni on ah niin heikko. Lankean miellyttämään ihmisiä, halajan hyväksyntää ympäristöltäni ja tahdon diivailla. se olen minä vaan. että kiitos vaan vinkeistä*possu*
mutsis

Posts: 33

#171 • • mutsis
emt..mul ainaki on ihan oma "dresscode" eikä muitten mielipide niin hirveesti kiinnosta.
(farkut ja t-paita!) *iloinen* ei vaan satu olemaan rahaa ostaa vaatteita jotka on "IN" =D
Displacer

Posts: 1,828

#173 • • Displacer

Individual, 28.8.2005 10:55:
---
qaz, 28.8.2005 10:45:
oisin menossa tohon 17.9 säteeseen mis on mm. proteus ja lab 4 soittamassa. ihan alottelija oon viel näis hommissa et mitäs ihmisillä yleensä on päällä tommosissa bileissä?

---


Käyppä tutustumassa vaikka tämän saitin kuvat-osioon tai sitten tuolla http://www.flammabul.com/sessions saitilla, jossa on paljon edustavia kuvia bilettäjistä.



polkkabileistä kun on kysymys niin Säteen, Rushin, Furyn ja Fastin kuvat antanevat parhaiten osviittaa.
jUSSi

Posts: 1,377

#174 • • jUSSi äkäinen vanhus

qaz, 28.8.2005 10:45:
oisin menossa tohon 17.9 säteeseen mis on mm. proteus ja lab 4 soittamassa. ihan alottelija oon viel näis hommissa et mitäs ihmisillä yleensä on päällä tommosissa bileissä?



Oikeasti, mitä väliä sillä on? Vaatteet on sun aatteet? Laita sellaiset vaatteet missä tunnet itsesi mukavaksi.
Plaque

Posts: 269

#175 • • Edited Plaque

Elvirith, 26.5.2005 17:22:
En ymmärrä ketä oikeasti kiinnostaa. *ding*

Rusheissa joku akka tuli oikeasti nokka nyrpeänä kysymään että "miks sulla on kiksukarvat polkkabileissä?" Vastasin jotain tyyliin "en tiedä, ehkä satun pitämään näistä?" Haukkui vielä tietämättömäksi teiniksi kun kävelin poispäin. Ihme porukkaa. *nauru*



No that's what I call PLUR!


*hihu*

edit:tyop
Jone

Posts: 8,258

#176 • • Jone Archibald Haddock

jUSSi, 29.8.2005 11:52:
Oikeasti, mitä väliä sillä on? Vaatteet on sun aatteet? Laita sellaiset vaatteet missä tunnet itsesi mukavaksi.



No sitä väliä sillä on, että nuorimpien polkkabilettäjien keskuudessa vallitsee ala-asteen välituntimentaliteetti. Fit in or you're left out - PLUR.
La Petite

Posts: 1,160

#178 • • Edited La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Elvirith, 26.5.2005 17:22:
---
sapeli, 27.10.2004 15:37:
Mitä olette mieltä? Kiksukarva @ polkkabileet?

---


Rusheissa joku akka tuli oikeasti nokka nyrpeänä kysymään että "miks sulla on kiksukarvat polkkabileissä?" Vastasin jotain tyyliin "en tiedä, ehkä satun pitämään näistä?" Haukkui vielä tietämättömäksi teiniksi kun kävelin poispäin. Ihme porukkaa. *nauru*



*lmao*

Unityssä myös joku "todellinen skene prinsessa" arvosteli minun ja ystäväni vaatteita näin:

"Noi voi huh huh.. Siis kyl mäki pukeuduin NOIN joskus AJAT sitte... " johonkin väliin tuli vielä kommenttia pennuista jne *nauru*

Neitokainen ei ihan saanut kiinni tilanteen ironiasta. Olin nimittäin kaivanut esiin ikuisuuden vanhat (joskus valkoisetkin) kiksutöppöseni ja ikäähän minulla oli sitten 5 vuotta enemmän kuin tällä arvostelijalla...

Haluaisin vain peräänkuuluttaa suvaitsevaisuutta sekä vähempää ryppyotsaisuutta.
Kas kun jos joskus joku on pukeutunut tavalla joka ei sinua miellytä, kannattaa muistaa että tämä henkilö ei ole pukeutunut näin sinua loukatakseen.

Että PLUR vaan kaikille *plur*

P.S: Taru: must me oltii kyl kuuminta hottia *vink*

--
Rem tene, verba seqventur

homppa

Posts: 731

#179 • • Edited homppa
mä pyrin aika monesti laittaan bileisiin kaikki törkeimmät vaatteet mitä löytyy ja mitä muualla ei välttämättä kehtais pitää, esim kukkaispaitoja kirppareilta yms. polkkabileisiin :) ei sillä oo vitunkaan väliä mitä pitää päällään ja jos joku tulee jotain sanoo, vedä turpaan *ihquplur* :P

musta ei oo mitään tylsempää kuin olettaa et pitäs puketua jotenkin tietyllä tavalla, musta on hienoa et bileisiin - ainakin mun mielestä - voi pukeutua miten vain, olipa mitkä bileet tahansa, ilman et ketään kiinnostaa...
jUSSi

Posts: 1,377

#180 • • jUSSi äkäinen vanhus

Jone, 29.8.2005 12:40:
No sitä väliä sillä on, että nuorimpien polkkabilettäjien keskuudessa vallitsee ala-asteen välituntimentaliteetti. Fit in or you're left out - PLUR.



LOL

itse- ja omanarvontunto anyone? Pinnallisuus rox!