Klubit ja pukukoodit

236 posts, 12 pages, 151,640 views

Howdy

Posts: 7,955

#41 • • Howdy Oldie
Moon huomannu että vuosi vuodelta jaksaa vähemmän enää panostaa mihinkään vaatteisiin .. loppukädes se on ihan sama .. musa ja frendit ja fiilis *joo* se on tärkeintä, kai sitä on niin kauan jo jolkottanu ettei jaksa, tai jotain.

--
Käpy vailla vertaa

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#42 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Pitäsköhän ostaa jostain intian basaarista hippikauhtana kesän metsäbileitä varten, jotta hipit ei kattois, että taas tuli yks kiksuttelija pousailemaan metsään *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ville

Posts: 3,780

#43 • • ville olen oikeasti ujo

Hyzenthlay:
Pitäsköhän ostaa jostain intian basaarista hippikauhtana kesän metsäbileitä varten, jotta hipit ei kattois, että taas tuli yks kiksuttelija pousailemaan metsään *nauru*



Ei oo tarvis ... pistät vaan löysät vaatteet päälle, lippis päähän ja otat käteen alepan kassin täynnä bisseä. Silloin osut ihan oikeesti aika hyvin yhteen suurimmista kävijäryhmistä :D

(ei siis ollut erityisesti tarkoitettu sulle, vaan tää pätee ihan kaikille)

[muokattu 7.6.2004 18:43]
Juhgu

Posts: 7,921

#44 • • Juhgu Virnistelijä
Minun(kin) puolestani saa pukeutua tai olla pukeutumatta ihan vapaasti, vaikka tietysti niitä pukeutujia katselee mielummin.

Itse olen vaatteiltani aika tavis. Jaksaisin kyllä pukeutua, mutta en vaan omista bilekuteita, en osaa tehdä eikä ole oikein varaa ostaa kaupasta. UV-rastat sentään ovat päässä :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ee102

Posts: 775

#45 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Mulle on kyllä melkeenpä aivan sama, miten muut pukeutuu. Ite pukeudun ihan fiiliksen mukaan, mutta yleensä haluan pitää hyvännäköisiä vaatteita, mukavuudesta kuitenkaan tinkimättä. Ehkä osaltaan nuoresta iästäni johtuen olen kyllä innostunut panostamaan ulkonäköön, ainakin kun on bileitä, mutta usein myös tavallisen arkipäivän piristykseksi. Pidän vähän erikoisemmista kamppeista, joissa voi olla pimeässä ja/tai UV-valossa hohtavia osia tai erikoisia leikkauksia. Mutta joka tapauksessa, muut saa mun puolesta pukeutua miten haluavat, vaikka aamutakkiin ja uimaräpylöihin.*nauru* Pukeutuminen on kuitenki niin pintapuolinen asia, mutta tuohan seki omanlaista tunnelmaa, jos bileissä on jonkulainen pukukoodi tai jos joukossa on myös porukkaa, jotka on pukeutumiseensa panostanu tosissaan. Parempi on kai kuitenki, ettei pukukoodeja oo. Mun mielestä selkeästi tärkeämpää on hyvä musiikki ja hyvä meininki ihmisillä.
SikaihQ

Posts: 485

#46 • • SikaihQ faijas

ville:

Ei oo tarvis ... pistät vaan löysät vaatteet päälle, lippis päähän ja otat käteen alepan kassin täynnä bisseä. Silloin osut ihan oikeesti aika hyvin yhteen suurimmista kävijäryhmistä :D

(ei siis ollut erityisesti tarkoitettu sulle, vaan tää pätee ihan kaikille)

[muokattu 7.6.2004 18:43]



Metsäbileissä on tosiaan tuo ”verkkarit ja pussikaljaa” suosittu tyyli. Mä oon naamioitunu metsäbileissä joskus flanellipaitaan ja ei-hiphop-tyyliseen pipoon. Vitun skarpilta näytin.
Cloudberry

Posts: 493

#47 • • Cloudberry
Kiinnätän kyllä yleensä huomiota siihen mitä on päällä että ois mukavaa ja näpsäkkää ja tilanteeseen sopivaa (monenlaisissa bileissä kun käy niin vaatekaappiinkin on kertyny vaikka mitä) mutta kannatan nakubileitä. Ihan sama mitä on päällä niin aina tulee kamalan kuuma ja hiki ja nestehukka.. *hikoil*
Bikineissä Pacifiquessa oli tosi jees pulahtaa välillä veteenkin, eikä tullut hiki. Kerrankin. Niin siis muualla kuin saunassa.. *vink*

TAHTOO NAKUBILEITÄ! *jiihaa*
Avatar
#48 • • greenie Guest

Cloudberry:
TAHTOO NAKUBILEITÄ! *jiihaa*



Yyh, kaikkien niiden aviottomien lasten ja aborttien määrää! :D

Ehkä enemmän kuumottaisi se näkymä. En haluisi kyllä nähdä suurinta osaa ihmisistä alastomina :)
Cloudberry

Posts: 493

#49 • • Cloudberry

greenie:
---
Cloudberry:
TAHTOO NAKUBILEITÄ! *jiihaa*
---
Yyh, kaikkien niiden aviottomien lasten ja aborttien määrää! :D



Nakubileitä, ei orgioita.. *igor*

Ehkä enemmän kuumottaisi se näkymä. En haluisi kyllä nähdä suurinta osaa ihmisistä alastomina :)



Hmm. Sad but true, en halua nähdä itseänikään nakuna.. (ei-ihan-bikinikunnossa-just-nyt) Ehkä vois järjestää alkkaribileitä?? *joo* *nauru*
Avatar
#50 • • greenie Guest

Cloudberry:
Nakubileitä, ei orgioita.. *igor*



Mukavia tyttöjä, poikia - päihteitä, musiikkia, lämmintä - mihin muuhun tilanne voisi mennä? ;)


Ehkä vois järjestää alkkaribileitä?? *joo* *nauru*



Ehkä jossain vaiheessa sitä vois laittaa ne korsetit, sukkanauhat sun muut päälle. Ei sillä, että olis kauheesti muita keinoja. Drag olis ainoa oikea vaihtoehto - jotkut Calvinin kalsarit kun ei paljoa silmää hivelisi :)

[muokattu 8.6.2004 13:19]
Cloudberry

Posts: 493

#51 • • Cloudberry

climate:
---
Cloudberry:
Ehkä vois järjestää alkkaribileitä?? *joo* *nauru*
---
Ai niinku tälläsii --> rated x: the panty party



No esimerkiksi tollasia.. *iihhih*
Mun pointti kuitenkin oli lähinnä se, ettei vaatteet/ pukeutuminen jonkin tietyn koodin mukaan ole mulle se tärkein juttu, ja että sille voisi kehitellä vaihtoehtojakin..
Parempia aikoja odotellessa pukeudun kuitenki \'säädyllisesti\'. *hahjust*
K

Posts: 511

#52 • • K

ville:
Eniten ottaa päähän valittajat: ”eikö musiikki ole pääasia” ja ”te ootte ihan pellen näköisiä” ... tollaiset voisi oikeesti mennä jonnekin muualle valittamaan.



Niin totta. Luulisi, että kenellä tahansa, joka vittuilee tuntemattomille pukeutumisesta, olisi paremaakin tekemistä.

Se, että joku jaksaa pukeutua ei tee hänestä yhtään sen enempää/vähempää musadiggaria kuin siitä joka ei jaksa pukeutua.



Ei ni, mut onks toisaalta musan diggaaminen parempi syy käydä bileissä, kuin vaikka se, et siellä on kuumii kissoi ja vilkkuvia valoja?

Esim omalla kohdalla jaksoin vielä pari vuotta sitten vetäistä vaikka mitä karvaa päälle, kun taas nykyisin pukeutuminen on aika paljon rauhallisempaa. Kuitenkin se musiikki on ollut aina yhtä tärkeää ja niin tulee olemaan myös jatkossa.

Lisäksi pukeutuminen ei ole keneltäkään pois. Jos tuntuu siltä että kiksukarva tai piikit vihloo silmiä niin ole hyvä ja katso poispäin.

Antaa kaikkien kukkien kukkia: sekä niiden jotka väkertää asua koko edellisyön että niiden jotka pistää puvun päälle bileisiin.



Kyllä kyllä, niinhän se on, mut ei sun biletyylis muuttuminen oo jaksamisesta kiinni, vaan siitä, et sä et KEHTAIS enää pukeutuu niin räväkästi kuin ennen. Mut mustki on siistii, et jengi panostaa, vaik oonki aina ite farkuissa.

Ja sapeli, sulla on asenne kohdallaan, kun uskallat kysyä tyhmiä. Tätä foorumia seuraa varmasti koko liuta nuoria, jotka on vielä enemmän pihalla, mut ei voi kysyy, ku uskottavuus kärsii.. Itekin pyrin kysymään, jos en tajuu tai tiedä.
Avatar
#53 • • kelasin Guest

Jone:
Oli bileet kuin bileet tai mihin tahansa muualle meno kyseessä, niin mulla on käytännössä kuitenkin samat vaatteet päällä. Käyn esim. koulussa ihan niissä samoissa vaatteissa, joissa käyn pippaloissakin



same here
coco

Posts: 172

#54 • • coco hifipanda

K:
...

Tätä foorumia seuraa varmasti koko liuta nuoria, jotka on vielä enemmän pihalla, mut ei voi kysyy, ku uskottavuus kärsii...



*iihhih* mitennii? *iihhih*
UnityF

Posts: 15,721

#55 • • UnityF joo just se

sapeli:
En mäkään UV-kiksukuteissa menis linnanjuhliin.




mä menisin!!! *iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#56 • • UnityF joo just se
Hmm... no mä tykkään pukeutuu ja ommella vaatteita välillä enemmän välillä vähemmän.. Mutku se tulee jo mun luonteesta että tykkään tehhä sitä ja niin tulee aina oltuu jonkunäkösissä vaateissa ja meikkii rakastan käyttää joskus enemmän joskus vähemmän... *hih*
Mitä laitan päälle riippuu mihin oon menossa.. mut melkein joka skenen bileisiin löytyy jotain omatekemää ja se on se mitä itse suosin... mie vaan oon semmoinen.. jotkut tykkää jotkut ei... sama mulle , mie oon mitä oon ja jos jotakin ei kiinosta niin ihan sama mulle.. en ala itkee jos joku tulee sanoo ”et hei sulla on nyt vääränlaiset vaatteet näissä bileissä”

kiksu eli trance bileissä itse suosin värikkäitä ja iloisia mekkoja kun taas polkka eli haardin linjan bileissä ketjuu ja piikkejä yleensä yhtä tai kahta värii... kermassa tulee viihdyttyy aika normi vaatteissa mut silloinkin jotain vähäsen edes värikästä koska käytän värejä paljon arkipukeutumisessakin.... Mut tää on vain minä.. mie nyt oon viihtyny jätesäkeistäkin väsätystä mekosta bileissä ja flaikuista kanssa on tullu väänettyy mekkoo.. *hih*
mut esim mulla on paljon kavereita jotka lähtee ihan ”normi” vaatteissa ja en silti kato niitä yhtään kieroon *hymy*
Jokaisella se oma tyyli missä viihtyy ja tuntee ittensä hyväksi, loppujen lopuksi olisi aika tylsää jos kaikki olis samasta muotista väänettyjä... Nyt ollaan aika ihana ”sillisoppa” ja mikäs se ihanampaa.. *sydän*
sapeli

Posts: 11,768

#57 • • sapeli jokukukamikä?
UnityF: ehkä sä ootkin se poikkeus joka vahvistaa säännön... enkä vähempää odottaiskaan sunlaiselta kiksun ylipapittarelta!

K: kiitos kauniista sanoista (vaikka en tiedä kuinka \”tyhmiä\” nää kysymykset oikeasti on - joitain asioita jotkut ihmiset ei vain ole saaneet selville, syystä tai toisesta) *hih*

Kaikille: klubituksen kaikki ihmiset on ihania *plur* (ja ei, en ole humalassa - kaunis vokaalitrance vaan soi ja fiilis on hyvä flunssasta huolimatta). Kiitos kaikille kommentteja jättäneille, ja saa toki jatkaakin!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

remotion

Posts: 5,283

#58 • • remotion nostatus guru
mulla pukeutuminen menee muutaman seikan mukaan.
Ekaks, meen bileisiin lähes aina tanssimaan, joten pitää olla siihen sopiva pukeutuminen, väljiä ja hengittäviä vaatteita, tai jos tiukkoja niin sitten ainakin hengittäviä, tai jos ei sitäkään niin sit sitä tietää jo lähtiessä et tänään kärsitään imagon takia. Mihinkään yli häröön en ole ikinä katsonut tarvetta pukeutua, mutta tyylikäs ja menevän näköinen pukeutuminen antaa itsellekin luontaista voimaa ja varmuutta. Kengät on aina samat, kohta vaihtuu vuoden palvelleet DVS:t eläkkeelle ja tilalle uudet, näis on vaan hyvä olla, makeen näköset ja kestää streetti kengistä pisimpään. Mulla on muuten lähes aina saman tyyliset vaatteet bileissä genrestä riippumatta, käytän kyl farkkulinjaakin, eikä siinä mitäänihmeellistä oo.

Minusta joskus ns genre pukeutuminen näyttää hyvältä mut sellaset tapaukset jotka on vedetty yli, on lähinnähölmön näkösiä, jotain valkosta verkkopaitaa johon heitetty kainaloihin pinkkii kiksukarvaa, pellenenä puuttuu.


Pukuja yms tulee käytettyä ihan riittävästi ”vapaa”ajalla joten en halua pilata niitä tuolla radalla, eikä niissä oo ees mukava tanssia, kokeiltu on. Duunissa taas oon poikkeuksetta ihan petolinnunperseenä, kun ei vaan jaksa panostaa.
sapeli

Posts: 11,768

#59 • • sapeli jokukukamikä?

remotion:
Kengät on aina samat, kohta vaihtuu vuoden palvelleet DVS:t eläkkeelle ja tilalle uudet, näis on vaan hyvä olla, makeen näköset ja kestää streetti kengistä pisimpään.



Tästä tulikin mieleeni, mä tarvisin uudet kengät. Minkälaiset kengät teidän mielestä on parhaat klubittamiseen? (Mielellään sellaiset mitä vois käyttää muutenkin joka päivä...)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#60 • • astaroth Guest

fallen angel:
Pistän päälle mitä huvittaa. Yleensä aika erikoisia vaateita tulee laitettua varsinkin jos on isot bileet tiedossa. Hieman ärsyttävää on kuitenki se et jos sattuu olemaan samat vaatteet useammin kun kerran (esimerkiks halluissa samat asut kaksi kertaa) ni jotkut rupeaa vittuilemaan asiasta et nää on jo nähty*ding*


Totta kai itsekin laittaisin joka bileisiin uutta päälle, mutta se vain ei käy päinsä. En osaa käsitellä tekstiilejä, saati hankkia aikaa opetella sitä. Ja ei voi olla ostelemassa joka viikko uusia vaatteita, kun ne ovat kuitenkin suht kallis sijoitus. Ja rahaa menee huomattavasti tärkeämpiinkin asioihin, kuin bileissä loistamiseen kerran viikossa muutaman tunnin ajan, ja jota kukaan ei varmaan edes muista seuraavana päivänä. Joten joudun tyytymään vähään.
Mutta mielestäni on hienoa, että löytyy monia pukeutumiseensa panostavia. Heidän läsnäolonsa nostattavat fiilistä, mutta ei myöskään yksinkertaisemmin pukeutuneet sitä laske - päinvastoin! Tärkeintä on, että kaikki ovat paikalla! :)