Klubit ja pukukoodit

236 posts, 12 pages, 151,629 views

WuZuul

Posts: 181

#141 • • WuZuul
Ite ainakin pukeudun oman fiiliksen mukaan.. Eli mut voi löytää synkistelemästä Kixxubileistä mustissa tai sitten kirkkaissa punasissa Polkkaamasta.. ite ainakin tähtään siihen että omasta mielestä viihdyn joissai nvermeissä jotka ehkä näyttääkin joltain.. Vaatteet kuitenki luo jonkuverran sitä tunnelmaa, niin itselle kuin muillekkin.. Pukeutumiskoodit hittoon ja kivaa kledjuu niskaan ja tamppaamaan *nauru* *jiihaa*

--
Wannabe bilekone.

sapeli

Posts: 11,768

#142 • • sapeli jokukukamikä?
Nyt on viime aikoina näkynyt polkkabileissä aika paljon kiksukarvaa - mitä olette asiasta mieltä? Onko ihan sama mitä ihmiset pistää minnekin bileisiin, vai haittaako tunnelmaa? Henk. koht. mulle on ihan sama mitä ihmisillä on tai ei ole päällä, ja esim. UnityF:n vihreämusta kiksu/polkka-kokonaisuus toimii erinomaisesti... Mutta toisaalta siitä on tullut kommenttia siellä täällä että "eihän polkkabileissä saa olla kiksukarvaa".

Mitä olette mieltä? Kiksukarva @ polkkabileet?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Gish

Posts: 60

#143 • • Gish Welcome to the jungle
Kiksukarva on kyllä joka paikan höylä! ainakin naisten päällä *hih*
Auacusha

Posts: 1,097

#144 • • Auacusha Koneradio
Itellä on melkein aina kiksukarvaa riippumatta onko kiksu vai polkkabileet ja tulee olemaan jatkossakin *joo*
Eikä mua siinä asiassa niinku yleensäkkää mun pukeutumisessa toisten mielipiteet kiinnosta vi**uakaa.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

darkfr

Posts: 232

#145 • • darkfr d:play
täytyy myöntää että en ainakaan nahkavaatteista itse hirveämmin diggaile, vaikka voihan ne joissain tapauksissa näyttääkkin ihan hyvältä, mutta tuskin laitan itse ko. vermeitä ikinä. pukeudun aina aika hillitysti, mutta joskus olis sitten tarkoitus panostaa tähänkin puoleen vähän enemmän. farkuissa ja t-paidassa en viitsi lähteä, mutta sillä on sitten enemmänkin tekemistä sen kanssa etten innostu ko. tyylistä hirveämmin, ja tarkoitan nyt siis tälläistä pillifarkut ja valkea t-paita yhdistelmää. farkuissa en mielellään sit enemmän sen takia että pidän tanssilattialla olosta enemmän kuin pöytien ympärillä hengailusta ja ainakin tiukat farkut on aika epämukavat jos haluaa heilua oikein kunnolla. kasvomaalit ja hiukset on ne joista oon lähinnä kiinnostunu enemmän.

ja noista dresscodeista sen verran että en oikeastaan tavallisessa ilmapiirissä pahemmin välitä, toisaalta sensationin black & white pukukoodit on mun mielestä selkeästi hyvä idea, mutta se on nyt vähän eri asia kuin vakio klubievent suomessa.

--
4/4

Coon--

Posts: 640

#146 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Onhan täällä se "yleisesti hyväksytyt" koodit tullu jo esiin. Eli polkataan pvc:ssä ja kiksutellaan kiksukarvoissa.
Itse en enää kauheesti jaksa välitää mitä pitdän missäkin pileissä. Voin (tai menenkin) pluristelemaan *plur* tummissa vaatteissa joista ainoastaan pöly hohtaa uv:ssä. Samoin voin pistää kiksukarva rämppeet vähän vaativampaankin polkkaan. Nykyään laiskuuden vuoksi, sekä vähäisen ja kehnon bilevaatevarustukseni, biletän yleensä ns. tavisvaatteissa, joihin ehkä voin liittää jotain härpäkkeitä accessorieiksi hiukan korostaakseni "klubivaikutelmaa"

Varmaankin se pätee, että mitä kauemmin bileissä käy sitä vähemmän enää jaksaa panostaa vaatetukseen *ding* onhan tästäkin tietysti poikkeustapauksia.
CM

Posts: 1,507

#147 • • CM
Ei dresscodella ole mitään tekemistä hyvien bileiden kanssa. Turhinta paskaa mitä on tullut koko bileilyssä vastaan.
Individual

Posts: 10,942

#148 • • Individual HYPNO!

sapeli, 27.10.2004 15:37:
Henk. koht. mulle on ihan sama mitä ihmisillä on tai ei ole päällä, ja esim. UnityF:n vihreämusta kiksu/polkka-kokonaisuus toimii erinomaisesti... Mutta toisaalta siitä on tullut kommenttia siellä täällä että "eihän polkkabileissä saa olla kiksukarvaa".

Mitä olette mieltä? Kiksukarva @ polkkabileet?



Jos tää on meininki, niin meiksi pistää kohta bileisiin päälle ruutupaidan, purkkarit ja Popedan lippiksen, niin siinähän menee true reivaajilla tikkarit väärään kurkkuun. Haluaisin kyllä nähdä ihan in real life sen tyypin, joka tuollaisia kommentteja päästää suustaan. Eläköön muoti, musasta viis. *justjoo*
Avatar
#149 • • Pirpeli Guest
Juuri taas muistin, miksi on niiiiin kiva käydä house-bileissä......Rennot farkut ja joku kiva t-paita..ja hyvää MONIULOTTEISTA musaa*sydän*
Coon--

Posts: 640

#150 • • Coon-- 5,2 mmol/l
En näe kyllä siinä mitään väärää jos joku ihminen haluaa tehdä bilettämisestä kokonaisvaltaisen kokemuksen. En sano että karsastaisin mitenkään ihmisiä joilla on likaiset farkut ja nuhjunen t-paita päällä jossain kiksu bileissä, mutta jo yleisesti tässä yhteiskunnassa vallitsee sellainen pukukoodisto että tuossa asusteessa ei pääse sisään lähiökapakkaa tasokkaampaan mestaan.

Ei kukaan ketään pakota pukeutumaan pvc:hen tai kiksukarvaan, mutta jos haluaa jotain elämyksiä niin miksei sitten valitsisi vähän erikoisempaa rihmankiertämää...

Näistä ihmisistä jotka nurisee toisten pukeutumisesta tulee lähinnä mieleen perussuomalaiset, harmaat, tylsät ihmiset joille tuulipuku ja purkkarit on se ainut vaateparsi paikassa kuin paikassa. Ja kaiken lisäksi heitä usein näyttää haittaavan muiden erikoislaatuinen pukeutuminen... miksiköhän *ding*
z

Posts: 1,146

#151 • • z

Ana-5000, 12.8.2004 08:21:
Yöks! Ei vois vähempää kiinnostaa bileet, minne ei pääse omissa vaatteissaan sisään, vaan päästäkseen porukan kanssa juhlimaan joutuu taipumaan ryhmän normien mukaiseen univormuun, oli se sitten kliseinen polkka-asu taikka lenkkarikielto. Naamiaiset on sitten asia erikseen, mutta perus klubi-iltana porukan filtteröiminen vaatteiden perusteella on imho iljettävää.



kiteytit.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#152 • • Aziz Combat Fighter

Coon, 8.5.2005 12:43:
En sano että karsastaisin mitenkään ihmisiä joilla on likaiset farkut ja nuhjunen t-paita päällä jossain kiksu bileissä, mutta jo yleisesti tässä yhteiskunnassa vallitsee sellainen pukukoodisto että tuossa asusteessa ei pääse sisään lähiökapakkaa tasokkaampaan mestaan.



dude. Toihan on kuuminta muotia just nyt.
skywalker

Posts: 159

#153 • • Edited skywalker mr.miyagi


En sano että karsastaisin mitenkään ihmisiä joilla on likaiset farkut ja nuhjunen t-paita päällä jossain kiksu bileissä, mutta jo yleisesti tässä yhteiskunnassa vallitsee sellainen pukukoodisto että tuossa asusteessa ei pääse sisään lähiökapakkaa tasokkaampaan mestaan.


aika jännä juttu mutta itse kävelen kaikkiin paikkoihin farkut jalassa,jotka ovat rähjäisen näköset aivan tarkoituksella.siihen päälle paita mallia t-paita tai hihaton paita.
ei mua ainakaan kukaan pysäytä sen takia et mul on tälläset vaatteet.*muhaha*.
tyylikkyys on säilytettävä tietysti aina.*joo*
on tullu joskus pukeuduttua kaikenmaailman vaatteisiin mut enää ei jaksa stressata sellasesta asiasta kuin pukeutuminen.*eiei*.mulle on ihan sama,jos joku tulee valittamaan pukeutumisestani.Itse ainaki keskityn klubeilla siihen mitä osaan omasta mielestä hyvin,eli hauskanpitämiseen*jiihaa*.

eiköhän näitä pukeutumisjuttuja ole ollut ihan tarpeeksi...jokaisella on oma mielipide asiaan.

--
you don`t know the power of the dark side

blender

Posts: 2,552

#155 • • blender Arcade | KAIKU
itse en pahemmin ajattele mitä musaa tapahtumassa soitetaan (sama se onko junkkaa vai kiksua vai polkkaa tms.) mut pyrin pukeutumaan tyylikkäästi ja sellasiin missä on kiva tanssia ja tanssi näyttää jokseenkin siedettävältä tai jopa mielekkäältä... mulla nyt ei muutenkaa oo mitää bilevaatteit paljoa et se on joko mustvalk läppä jossa uvpiuhat ympäri ja valk paita tai sitte vaan farkut ja t-paita tai kauluspaita (toki jonnekki tosi chilliin menee toi jälkimmäinen) tohon läppähameeseen oon tykästynyt kun se on aika kiva tanssiessa (liehuu sinne tänne)
Yediah

Posts: 1,090

#156 • • Yediah FINRG, Spacehouse
Hardstyle bileissä yleensä käytän ohutta ja rentoa vaatetusta ja hiuksiihin on kiva laitta UV
valossa hohtavia värejä, T-paidat on hyviä etenkin jos ovat värikkäitä, vaikka lopussa ollaan aina ilman paitaa kuumuuden takia. Asia on omalla kohdallani myös aika dj kohtanen, esim. dj:t
jotka tuovat esiin jonkinlaista demonista angstia niin se tarttuu myös minuun ja löysät housut ovat ihan pakolliset..
leenuliinu

Posts: 1,022

#157 • • leenuliinu Kenen kaveri

Psy Tech, 13.5.2005 10:20:
Asia on omalla kohdallani myös aika dj kohtanen, esim. dj:t jotka tuovat esiin jonkinlaista demonista angstia niin se tarttuu myös minuun ja löysät housut ovat ihan pakolliset..



Millä tavoin löysät housut tuovat esiin "demonista angstia"?

Ja joo, kyllä mulla useimmiten farkut joka paikassa on.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Chatte

Posts: 4,085

#158 • • Chatte Team Teknolipat :)

sapeli,
Mitä olette mieltä? Kiksukarva @ polkkabileet?


Tarvitseeko tuota edes kysyä? *ding* Eikö jokainen voisi pukeutua kaikissa bileissä just niin kuin haluaa? Eikö se ole sitten yksi osa sitä suvaitsevaisuutta ja plur-henkeä... *plur* Jos joku on henkeen ja vereen *jotain* tarvitseeko "naamioitua" mennäkseen toisen genren bileisin? Ei ihmo. Menkää itseenne.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

eewol

Posts: 1,125

#159 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Sama kai se nyt on mitä on päällä, mut täytyy varautua siihen jonkun vaatteisiin saatetaan suhtautua pienellä huumoriarvolla! *hymy*

Sen verran pitää olla huumorimieltä ett ei kaikkee kannata tosissaan ottaa...
Bileisiin tullaan viihtymään ja yrittämään päästä pois arkisesta vitutuksesta, eikä arvostlemaan muiden ulkonäköä tai pukeutumis tyyliä.

Mun mielestä bileisiin on kiva tulla kun tietää ett porukka ei ajattele niin pinnallisesti kaikkia asioita!
Snowie

Posts: 601

#160 • • Snowie Ihku Hiutale

sapeli, 27.10.2004 15:37:
Mitä olette mieltä? Kiksukarva @ polkkabileet?


En ymmärrä ketä oikeasti kiinnostaa. *ding*

Rusheissa joku akka tuli oikeasti nokka nyrpeänä kysymään että "miks sulla on kiksukarvat polkkabileissä?" Vastasin jotain tyyliin "en tiedä, ehkä satun pitämään näistä?" Haukkui vielä tietämättömäksi teiniksi kun kävelin poispäin. Ihme porukkaa. *nauru*