Klubit ja pukukoodit

236 posts, 12 pages, 151,655 views

Avatar
#81 • • jaahei Guest
No voisko joku sitten kertoo että mitä tonne trinityn bileisiin pitää laittaa päälle? siellä kun on miljoona eri dj.tä ja laidasta laitaan musaa!! ekaa kertaa menossa ja ihan pihalla!
koko touhusta. meinaan kyllä laittaa ihan farkut ja kauluspaidan,mutta hiukset kyllä pydeen ja väriä päähän ja kissa piilarit silmiin!!
blender

Posts: 2,552

#82 • • blender Arcade | KAIKU

jaahei:
No voisko joku sitten kertoo että mitä tonne trinityn bileisiin pitää laittaa päälle? siellä kun on miljoona eri dj.tä ja laidasta laitaan musaa!! ekaa kertaa menossa ja ihan pihalla!
koko touhusta. meinaan kyllä laittaa ihan farkut ja kauluspaidan,mutta hiukset kyllä pydeen ja väriä päähän ja kissa piilarit silmiin!!



itse pukeudun ihan vaan sen takia bileisiin että ne vaatteet olis siistit (en niinkään sen takia et näyttäsin friikilt)

Jos tulet ekaa kertaa bileisiin niin ei kyllä ainakaan sen takia kannata pukeutua et näyttäsit olevinaan konkarilta, kyllä bileisiin voi mennä iha normaaleissakin vaatteissa, mut toki kun laittaa vähä hienompaa päälle niin käy teemaan paremmin.. esim normi baarivaatteit en laita bileisiin sen takia koska se sit näyttää silt et oon tullu baariin -> en bileisiin...

ja ne jotka panostaa paljon vaatteisiin (kuten esim Ahzatan / fallen angel & M.gee ) ym. niin kyl mä annan suurta rispektiä niille kun on niin silmään pistävät ja katseita vangitsevat asut....
Avatar
#83 • • jaahei Guest
Joo kiitos kun jeesaatte tällästä aloittelijaa! Vaikka baareissa ja discoissa on tullu pyörittyä! ikinä en ole tälläsissä bileissä ollukkaan (missäköhän olen nää vuodet haahuillu) mutta lauantaina sen sit tietää!! on vaan niin perhanan hienoja noi puvut ja kaikki ja musa ja hyvä fiilis!! Ite innostuin noista piilareista ja räväkästä hiusväreistä.niitä oon käyttäny discoissa ja jengi on kyllä vähän ihmeissään että mikä friikki toi on! mutta enpä ole välittänyt kommenteista ja loppupelistä jengi on ollu ihan innoissaan!! Että silleen!!
UnityF

Posts: 15,721

#84 • • UnityF joo just se

jaahei:
No voisko joku sitten kertoo että mitä tonne trinityn bileisiin pitää laittaa päälle? siellä kun on miljoona eri dj.tä ja laidasta laitaan musaa!! ekaa kertaa menossa ja ihan pihalla!
koko touhusta. meinaan kyllä laittaa ihan farkut ja kauluspaidan,mutta hiukset kyllä pydeen ja väriä päähän ja kissa piilarit silmiin!!




mitä välii sillä on mitä kukakin laittaa? *ding*
jokainen tulee paikanpäälle semmoisenaan kuin parhaaksi näkee...
vai luuletteko tosiaa että siellä on kylttejä:
”proteuksen setin soidessa pyydämme riisumaan kiksukarvat pois jalasta koska ne ei kuulu polkka skeneen”...

huoh... *taputapu*
UnityF

Posts: 15,721

#85 • • UnityF joo just se

Enkeli:
ok, myönnettäköön. olen huono näissä pukukoodeis etc. aina väärin pukeutunut *nyyh*




pyh... sie oot juuri täydellinen semmoisena kuin oot.. *sydän*



*super**hali**pus*
itis

Posts: 2,518

#86 • • itis Morning Star

jaahei:
No voisko joku sitten kertoo että mitä tonne trinityn bileisiin pitää laittaa päälle? siellä kun on miljoona eri dj.tä ja laidasta laitaan musaa!! ekaa kertaa menossa ja ihan pihalla!
koko touhusta. meinaan kyllä laittaa ihan farkut ja kauluspaidan,mutta hiukset kyllä pydeen ja väriä päähän ja kissa piilarit silmiin!!



Laita ihmeessä kaikki erikoisuudet mitä keksit jos siltä tuntuu. Aivan varmasti osa ihmisistä on ihmeellisimmillään. Toisaalta koska Trinityssä on jokaiselle jotakin ja saatat rentoutua vaikka chillissä koko illan -ehdotan siinä tapauksessa että täysin oman maun mukaan. UV:ta ja laseria on luvassa, muutenkin paljon valoa, joten pukeutuminen saattaa olla mukavaa. Itse en välitä onko pukeuduttu vai ei, mutta harvoin mua näkee bileissä ihan perustamineissa. Missään tapauksessa en dissaa farkkukansaa.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Jusuplussa

Posts: 1,292

#87 • • Jusuplussa UG-///
Ei ne aatteet, vaan ne vaatteet..vai miten se menikää ;-)
Avatar
#88 • • RINY Guest
Mulla on ainakin ollu aika monissa bileissä samoja bilevaatteita päällä jo useempaan otteeseen, tosin paita tai hame tai housut saattavat vaihtua. Täysin samoissa tamineissa en ole kahdessa eri bileissä muistaakseni ollut. Isompiin tapahtumiin jaksaa vähän enemmän panostaa ulkonäköönsä, pienempiin taas laittaa sitä päälle mikä tuntuu hyvältä. Täysin normaaleissa vaatteissa en muistaakseni ole myöskään bileissä ollut, ei sillä ettenkö voisi mennä. Mulle ainakin vaatteet tuo osan nautintoa. *sydän*
m.gee

Posts: 235

#89 • • m.gee

Astaroth:
---
fallen angel:
Pistän päälle mitä huvittaa. Yleensä aika erikoisia vaateita tulee laitettua varsinkin jos on isot bileet tiedossa. Hieman ärsyttävää on kuitenki se et jos sattuu olemaan samat vaatteet useammin kun kerran (esimerkiks halluissa samat asut kaksi kertaa) ni jotkut rupeaa vittuilemaan asiasta et nää on jo nähty*ding*
---

Totta kai itsekin laittaisin joka bileisiin uutta päälle, mutta se vain ei käy päinsä. En osaa käsitellä tekstiilejä, saati hankkia aikaa opetella sitä. Ja ei voi olla ostelemassa joka viikko uusia vaatteita, kun ne ovat kuitenkin suht kallis sijoitus. Ja rahaa menee huomattavasti tärkeämpiinkin asioihin, kuin bileissä loistamiseen kerran viikossa muutaman tunnin ajan, ja jota kukaan ei varmaan edes muista seuraavana päivänä. Joten joudun tyytymään vähään.
Mutta mielestäni on hienoa, että löytyy monia pukeutumiseensa panostavia. Heidän läsnäolonsa nostattavat fiilistä, mutta ei myöskään yksinkertaisemmin pukeutuneet sitä laske - päinvastoin! Tärkeintä on, että kaikki ovat paikalla! :)



*joo* ja hyvällä fiiliksellä.vaikka kalsarit päässä tampaten!!*hih**jiihaa*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

Saara

Posts: 1,954

#90 • • Saara #2970

fallen angel:
Hieman ärsyttävää on kuitenki se et jos sattuu olemaan samat vaatteet useammin kun kerran (esimerkiks halluissa samat asut kaksi kertaa) ni jotkut rupeaa vittuilemaan asiasta et nää on jo nähty



Sillä ei oo mun mielestä mitää merkitystä jos on samat vaatteet usemmin ku kerran päällä. Itelläni on useesti normaalit vaatteet päällä, mut jos joku tulis aukoo siitä että olisin laittanu samat kiksutusvaatteet päälle ku joskus aikasemmin, ni voihan elämä!

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

sapeli

Posts: 11,768

#91 • • sapeli jokukukamikä?
Nyt kyllä täytyy myöntää että kun aloin asiaa ajattelemaan niin en ole koskaan nähnyt ketään missään klubilla jonka vaatteista en olis pitänyt, tai jotka olis pistänyt negatiivisesti silmään.

Ja jaahei: kaikki me ollaan jossain vaiheessa oltu (tai yhä ollaan) aloittelijoita ja siellähän sitä sitten näkee mitä muilla on päällä, ja siitä sitten voi saada ideoita että ”hei, toihan vois näyttää munkin päällä aika hyvältä”! Pistä vaan päälle vaatteet missä itsestäs tuntuu mukavalta (sekä tanssimisen/kuumuden kannalta että oman kehtaamisen kannalta).

Taitaa olla niin että näitä asioita tuppaa ajattelemaan ihan liikaa etukäteen - sinne klubille kun pääsee niin harvoin tulee edes enää ajatelleeks mitä tuli pistettyä päälle. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#92 • • greenie Guest

a:
Ai pioneeriharrastuksen muuttaminen liikkuvaks massapopularisoiduks friikkishowks on jotenki hedelmällisempää .)



Verrattuna siihen, että muistelee jatkuvasti menneitä ja vertaa nykyhetkeä menneisyyteen, sen sijaan, että tekisi oikeasti jotain - todellakin! :)
typ0

Posts: 1,892

#93 • • typ0 syntax error
pöh minä en harrasta muuta ku polkka ja psyke bileitä ja pukeudun sinne just niinku hyvältä tuntuu =D kiksu kuteet ja 180 bpm autoon soimaan =DD uv korvikset piikkipanta pvs hame punaset housut ja vaaleen siniset swearit jalkaan ja kirkkaan punanen paita päälle nii ja hiukset on siniset =D siin ois meitsin perus setti xD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Chainboy

Posts: 363

#94 • • Chainboy
ei kaikki todellakaan aina pukeudu, eihän kaikilla ole edes samanlainen vaate maku. toiset tykkää kiksukarvasta toiset mustasta. ei aina tarvi edes pukeutua mut silloin kun on dresscode niin mielestäni olis kiva et ihmiset edes yrittäis sitä noudattaa... mullakin kesti aikani löytää tyylini, en aina ole tämännäköinen....

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Individual

Posts: 10,942

#95 • • Individual HYPNO!
Sen verran täytyy ottaa aikaisempia sanomisiani takaisin ( tai oikeastaan syömään sanansahan tässä joutuu...*nauru* ), että kyllä tarkemmin ajattelen sellaiset henkilöt, jotka ovat panostaneet pukeutumiseen ovat sangen mukava lisä, varsinkin ravintolabileissä, joissa paikalla helposti on myös kyseisen ravintolan kantajengiä ( ei siis klubijengiä ) ns. ”normivaatteissa”, niin kyllä se sitä bilefiilistä luo kun voi bongata, että onhan täällä bilettäjiäkin tai jotaa...
Mutta pääasia on kuitenkin, että jengi tulee bileisiin vai mitä...

Edit:
Tekeekö kukaan muutes Suomessa ns. ” mittatilaustyönä” klubivaatteita? Lähinnä jotkut housut olis kiikarissa, kun on noi farkut kuiteskin aikasta nihkeät välillä tanssia, vaikkakin ovat mielestäni tyylikkäät kauluspaidan kanssa. *hih*
Ei siis mitään räväkkää, vaan sellaiset vähän isommat byysat, joissa olis rentoa reivata kun tällaiselle vähän isommalle kaverille loppuu melkein aina noi koot kesken.

[muokattu 21.6.2004 18:06]

[muokattu 21.6.2004 18:14]
sapeli

Posts: 11,768

#96 • • sapeli jokukukamikä?
Totta höpäjät Individual - ainakin yks iso osa esim. Trinityn viehätystä mulle oli nähdä miten upeita vaatteita ja meikkejä ihmisillä oli! Ja hyvin sinne sopi joukkoon... Melkein tuli sellainen olo että jollei olis ollut vihreät kulmakarvat ym. niin siellä olis näyttänyt alipukeutuneelta *hihu*

Mut ei, ei oikeasti kukaan taida kiinnittää huomiota niihin joilla on enemmän arkivaatteet - sitä sitten sitäkin enemmän kiinnitetään positiivista huomiota niihin jotka on jaksaneet panostaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Individual

Posts: 10,942

#97 • • Individual HYPNO!

sapeli:
Totta höpäjät Individual - ainakin yks iso osa esim. Trinityn viehätystä mulle oli nähdä miten upeita vaatteita ja meikkejä ihmisillä oli! Ja hyvin sinne sopi joukkoon... Melkein tuli sellainen olo että jollei olis ollut vihreät kulmakarvat ym. niin siellä olis näyttänyt alipukeutuneelta *hihu*

Mut ei, ei oikeasti kukaan taida kiinnittää huomiota niihin joilla on enemmän arkivaatteet - sitä sitten sitäkin enemmän kiinnitetään positiivista huomiota niihin jotka on jaksaneet panostaa.



Mulla oli valittuna ihan tyylikäs ( ainakin omasta mielestä ) musta, joskin hieman hillitty.
sapeli

Posts: 11,768

#98 • • sapeli jokukukamikä?

Individual:
Mulla oli valittuna ihan tyylikäs ( ainakin omasta mielestä ) musta, joskin hieman hillitty.



Musta on aina muodissa. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Optik

Posts: 1,691

#99 • • Optik Piikkisika/Outopallo

sapeli:
---
Musta on aina muodissa. *hihu*
---



Etenkin PVC *jiihaa*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Freyja-

Posts: 52

#100 • • Freyja-

Individual:
Edit:
Tekeekö kukaan muutes Suomessa ns. ” mittatilaustyönä” klubivaatteita? Lähinnä jotkut housut olis kiikarissa, kun on noi farkut kuiteskin aikasta nihkeät välillä tanssia, vaikkakin ovat mielestäni tyylikkäät kauluspaidan kanssa. *hih*
Ei siis mitään räväkkää, vaan sellaiset vähän isommat byysat, joissa olis rentoa reivata kun tällaiselle vähän isommalle kaverille loppuu melkein aina noi koot kesken.



Eiköhän noita voi kysellä ihan melkein keneltä tahansa ompelijalta. Helpoiten homma käy niin, että suunnittelee itse jonkin raakaversion siitä, mitä haluaa ja käy ostamassa kankaan + mahdolliset haluamansa lisähärpäkkeet.

Hinnakastahan se kyllä on, mutta niin taitavat olla klubivaatteet ihan normaalistikin. Minä teetin tuossa viime kesänä itselleni pitkän bilehameen ihan mustasta, paksusta kankaasta asiaankuuluvine ketjuineen ja hintaa tuli joku 110 (sis. 6 metriä ketjua, kiinnikkeet, kankaan, työn ja yhden pienen korjauksen).

Toki on myös näitä g0ottiompelijoita, joilta saa myös ihan pätevännäköistä bilevaatetta:
Rorasah
Cliatha
Old Raven
Blackvampire

Old Raven ja Rorasah ovat IMO erittäin suositeltavia. Ravenilla on enemmän klubihenkistä kudetta, joita on myynnissä myös Mossossa, mutta myös Rorasahilta saa ihan kelpo bilevaatteita.

[muokattu 23.6.2004 01:28]