huoh. ei tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa. ei pahalla.
pukeutuminen ylipäätänsä pitäisi omasta mielestä jotenkin omaa identiteettiin sopiva. itse olen muutaman kerran tullu bileisiin puku päällä ja mulle on aivan sama mitä muut ajattelee. muutenkin en harrasta lainkaan bilepukeutumista vaan pidän aika tiukasti omasta linjasta kiinni ellei ole yksinkertaisesti pakko pukeutua jolloin muullatavalla esim. jossain ug bileissä missä on tarkat pukukoodit (jolloin ei pääse yksinkertaisesti sisälle).
nykyään monesti bilepukeutiminen on myös niiden arkipukeutumista, en tiedä jos olet huomannu katukuvastakin miten ihmisillä on kaupungillakin aikalailla bilevaatteita jos nyt ei lasketa meikkaamista, neon valoja ja kixukarvoja.
enemmän tästä kaikesta tuli mieleen et oletko oman elämäsi suhteen mistään varma vai kaikki asiat mitä teet / ajattelet tms. mietit aina, että onkohan se korrektia tai et ajatteletkohan ihan varmasti miten suurinosa muutkin ajattelevat?
itse en myöskään IKINÄ kiinnitä huomita pukeutumiseen vaikka joku olisi ns. tapahtumaan nähden pukeutunu aivan muullalailla massavirrasta poiketen. ainoa asia mihin kiinnitän oli genre tms. tahansa, että onko se pukeutuminen tehty tyylillä tai ei. itse en tykkää pvc / nahka lookista, mutta jos joku tyttö on tyylikkäästi pukeutunu niihin niin en kyllä valita eikä harmita, mutta sitten kun näkee näitä yleensä teinejä joilla on tyyli hakusessa niin silloin kyl tekis mieli mennä itse sanomaan et hei, nyt käydään ostamaan sinulle vaatteet
... tosin taas jokainen joutuu hakemaan omaa tyyliä, luonnetta ja elämää muutenkin aina kokeilemalla joten en kyllä ikinä menis oikesti sanomaan kenellekkään mitä mitenkin pitäisi tehdä. jokaisella on oikeus kummiskin olla se mitä on, jos muut ei hyväksy niin se on heidän ongelmansa - ei sinun.