236 posts, 12 pages, 157,850 views
Replying to Klubit ja pukukoodit:
Itse yritän nykyään edes hieman pukeutua bileitä varten, koska se tekee itselle erilaisen fiiliksen lähteä niihin.
---
Itse yritän nykyään edes hieman pukeutua bileitä varten, koska se tekee itselle erilaisen fiiliksen lähteä niihin.
---
Amen.
Meikä menee kiksukarvoissa ja pvc:ssä (ei sentään kokovartaloversiona, älkää hätääntykö) kaikkialle. Pinkkitukkaisena on vaikea pukeutua "tavallisesti", tuntuu että pää riitelee muun olemuksen kanssa jos on vain farkut ja t-paita (: Kukin tyylillään, mutta onhan se kiva bongata bileistä muitakin spacemonstereita itsensä lisäksi :D
---
---
---
Amen.
Meikä menee kiksukarvoissa ja pvc:ssä (ei sentään kokovartaloversiona, älkää hätääntykö) kaikkialle. Pinkkitukkaisena on vaikea pukeutua "tavallisesti", tuntuu että pää riitelee muun olemuksen kanssa jos on vain farkut ja t-paita (: Kukin tyylillään, mutta onhan se kiva bongata bileistä muitakin spacemonstereita itsensä lisäksi :D
---
Musiikki on muuttunut, klubikulttuuri on muuttunut, dekot, visuaalinen ilme ja yleisö on muuttunut.
voiskohan yllämainituista löytyä vastaus. :)
Mä olen aina vetänyt farkuissa/ puolipitkissä + t-paidassa (mahdollisimman mukavasti siis). Intohimo on just se musiikki, ei se kuka siinä vieressä pyörii. En oikeestaan koskaan ole edes perehtynyt siihen bilepukeutumiseen muutenkun muistan kyllä legendaariset neonputkivalohousut mitä tosin en koskaan olisi itseni päälle pukenut. :D
SamaKäyn suihkussa ja olen oma itseni.
---
Käyn suihkussa ja olen oma itseni.
---
Sama
---
---
Amen.
Pukeutuminen on mun mielestä iso osa iltaa... pilaa vähän tunnelmaa jossei ihmisillä oo ees sen verran kiinnostusta että jaksais pukeutuu tapahtumaan sopivasti.
---
Miztry, 3.9.2005 12:39:
---
SikaihQ, 3.9.2005 12:01:
**** toimii
---
vaikka kuinka toimis nii silti*taputapu*
---
Klubikulttuurissa on tällanen outo ristiriita; korostetaan pinnallisia arvoja mutta samalla puhutaan siitä pluuuuuuurista. Lieveilmiönä sitten tulee tällaista "toi vyö on niiin viime torstaita, ooxä ihan turisti?"-käyttäytymistä.