Ja mitä tulee siihen, että Suomi olisi sukupolvia jäljessä Ruotsista suvaitsevaisuuden suhteen, niin tokkopa se on mikään ihme kun suurin osa maahanmuuttajista/pakolaisista on tullut Suomeen vasta 1990-luvun alun aikana/jälkeen. Onko siis ihme, että Suomessa asuvista ulkomaalaisista vähemmistö puhuu suomea sujuvasti, jos ovat vasta ensimmäisen polven maahanmuuttajia? Näkeehän sen jo nyt, että täällä syntyneet esim. somalilapset puhuvat sujuvaa suomea vaikka heidän vanhempansa eivät välttämättä puhukaan.
Flamie:
Olin maalivahti vielä viime vuonna yhdessä jalkapallo joukkueessa. Tilanteisiin tullaan kovaa ettei muhun sattuisi, tietenkin. Moni kaveri on jäänyt maahan valittamaan jotain jäsentään, mutta kukaan ei ole ennen lyönyt minua. Hän sitten tempaisi nyrkillään mua poskeen. Tiedän että tietenkin siinä menee hermot. Ehkä nyt yleistän. Kaveri sai punaisen ja meni kentän laidalle. Jotain hänen joukkuekaverinsa huusivat hyvä neekeri, vittu sä olet idiootti, kannatti ottaa punanen, meidän maassa ei ole tapana lyödä kaveria futiksessa tai jotain sinne päin. Pelin jälkeen kun oli kättelyn vuoro niin kaveri kävi hakemassa kulmalipun ja tuli sen kanssa huitomaan sinne ja veti polvellaan ko. joukkuekaverilta tajun kankaalle. Joko hän luuli olevansa maailmanomistaja, tai sitten hänen päässään heitti ja pahasti.
Edelleen vetoan siihen, että opettele nyt s**tana ensin itse kirjoittamaan (ymmärtääkseni) omaa äidinkieltäsi niin, ettei tekstiä tarvitse lukea läpi kymmentä kertaa ennen kuin siitä tajuaa mitään. Jos et ymmärrä, mitä tarkoitan, niin selvennettynä: tosta sun tarinasta ei ymmärrä hevon paskaa.
-A-