Kaksi (lisä)syytä vihata ulkomaalaisia..

192 posts, 10 pages, 44,228 views

Termiittien kuningas Tilli

Posts: 119

#161 • • Edited Termiittien kuningas Tilli Asyleum Laboratory ja Seikkailevat Nintendomiehet

root:
Voisko tän threadin renamee vaik "Xenofobia - pelko muukalaisia kohtaan" ?



Ei, koska sillon kaikkien jotka täällä haluavat pelkojaan muille esitellä pointti kirjoittaa tähän threadiin katoaisi ja sepäs olisikin tosi surullinen juttu koska silloin voisi vaikka tämä threadi kuolla tai jotain yhtä synkkää...

Kaikki te jotka ulkomaalaisia vihaatte, voisitteko kertoa miten teidän vihanne on teitä hyödyttänyt (tai yleensä, miten se on tilannetta parantanut...)*justjoo*

--
Menkää tekin kuplan sisään!

Avatar
#162 • • Edited ALIEN Guest

shAderNa:
---
MAkeda:

HAluutko tarkan selostuksen mitä ne on tehnyt vai riittääkö, jos sanon, että tyypeillä ei ole mitään käytöstapoja??Jos haluat puolustella niitä niin siitä vaan, kuulut kuitenkin vähemmistöön.

---


Meisi haluun tarkan selostuksen mitä ne on tehny



onko tuolla nyt niin väliä, jos ne eivät mitään järkevää/kehittävää tehneetkään? Sehän on selvä fakta et varmasti löytyy jokaisesta rodusta ja kansalaisesta omat ongelmatapauksensa. Onhan sitä nähty suomalaisiakin ulkomailla kusemassa parvekkeelta paikallisten niskaan --> " VITTU NIILLÄ KALKKINAAMOILLA EI OLE MITÄÄN KÄYTÖSTAPOJA KUULAT KALLOON JOKA IKISELLE!!!" Hieno tapa käsitellä asiaa ei voi muuta sanoa *justjoo*
[pieni](Ja sit vielä ihmetellään, kun lehtien kirjoituksissa yleistetään "huumebileet" reivien kohdalla, kun "sieltähän jäi vain pari kiinni hallussapidosta!" Olenko mä ainoa, joka näkee tässä ristiriitaisuutta?)[/pieni]

Samalla yleistävällä periaatteella, mitä täällä meillä päin lietsotaan, kun ulkomaalainen tössii niin "jokainen nekru on samanlainen". Miettikää, miten meitä tulisi sit kohdella matkakohteissa, jossa muutamat suomihemmot kännäävät ja laattavat pitkin katuja. Ai niin, mut eihän se ole _teidän_ ongelmanne, kun ette sielä päin asukaan! :D Suomalaisilla on mielestäni paha tapa leimata muita ja pitää itseään pyhimyksinä.

Kannattaa muistaa, että ne ovat useasti vain ennakkoluuloja, jos ajattelette negatiivisesti jostain ulkomaalaisista. Niihinkin on kumman helppo vaikuttaa esim. tutustumalla rehtiin somaliin ja katsomalla peiliin. Enkä nyt suoranaisesti keskittänyt tätä viestiä kenellekään vaan ihan yleisesti totean, koska monet vuoden päivät kuulen rasisitisia/ ennakkoluuloisia kommentteja, mitkä voisivat jättää sanomatta ennen, kuin todellakin tietää kenestä tosiaan puhuu. Tähän varmaan jokainen osaa liittää itsensä tavalla tai toisella. Kehittykäämme? :D
MM

Posts: 215

#163 • • MM kaappimörkö

shAderNa:
---
MAkeda:

HAluutko tarkan selostuksen mitä ne on tehnyt vai riittääkö, jos sanon, että tyypeillä ei ole mitään käytöstapoja??Jos haluat puolustella niitä niin siitä vaan, kuulut kuitenkin vähemmistöön.

---


Meisi haluun tarkan selostuksen mitä ne on tehny



Hmph, pitihän se arvata, että joku haluaa selostusta.

Tossa mm. viime kesänä siinä neljän aikaan aamuyöstä keskellä viikkoa oli helvetin hauska herätä sihen, että jotkut somput räppää kovaäänisellä omaa pelleilyä ja haukkuen, kuinka suomi on niin paska maa ja suomalaiset on idiootteja tjn. Jos tää kerran on niin paska maa, niin mitä helvettiä ne täällä sitten leikkii? Enempää en kerro tilanteita..

--
Humppaa ja kuole:)

henkka

Posts: 4,973

#164 • • henkka

mayah:
Ootko sä koskaan kuullu juhannuksesta?



*nauru* Tai käyny Kalliossa yön pikkutunteina?
Avatar
#165 • • ALIEN Guest

henkka:
---
mayah:
Ootko sä koskaan kuullu juhannuksesta?

---


*nauru* Tai käyny Kalliossa yön pikkutunteina?



--> nageja kaikki!
John

Posts: 1,384

#166 • • John Lauma

kuilu ja ponivarkaat:
8<


klipspitkäteksti
>8



Jepsis, eli tämä on sinulle lähinnä hauskaa leikkiä. :) Tuo siis hyvällä tarkoitettuna, vähän hävettää että itse menin ottamaan kovin tosissani osan sun kirjoituksistasi, kun loppujen lopuksi taidettiin kuitenkin olla aika pitkälti samaa mieltä...

Piis and out! *piis*

--
Fancy some cheese, Gromit?

John

Posts: 1,384

#167 • • Edited John Lauma

mayah:
---
MAkeda:
Tossa mm. viime kesänä siinä neljän aikaan aamuyöstä keskellä viikkoa oli helvetin hauska herätä sihen, että jotkut somput räppää kovaäänisellä omaa pelleilyä ja haukkuen, kuinka suomi on niin paska maa ja suomalaiset on idiootteja tjn. Jos tää kerran on niin paska maa, niin mitä helvettiä ne täällä sitten leikkii? Enempää en kerro tilanteita..

---


*lmao*

No niin, kyllähän tää onkin sitten jo syy vihata ulkomaalaisia. Perkele, että kehtaavat olla hereillä keskellä yötä (ja vielä kunniallisen miehen työaamuna!!!!1!) ja vielä pitää meteliä! Vähintään teloituksen ansaitsisivat.

Ootko sä koskaan kuullu juhannuksesta?



Nojoo! Ja perkele kun ne on siellä etelän maissakin, eikä edes suomea osaa vaikka tietävät että sinne tulee suomalaisia turisteja! Ei makkaraakaan saa kaupasta siellä, vitun muriaanit!

P.S. olipa tosi kiva viime yönä taas herätä siihen kun suomalaiset nuoret soittivat autossaa parkkipaikalla jtn. jumputusta ja metelöivät keskellä yötä! Joivat varmaan kaljaakin! Ei YHTÄÄN käytöstapoja noilla suomalaisilla! D.S.

P.P.S. Nii ja vittu kun sillon vappuna joskus joukko suomalaisnuoria puukottivat 10 ihmistä turun keskustassa, vitun suomalaiset, kaikki ne on jotakin perkeleen tappajia! Pallit pois! D.D.S.

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#168 • • ALIEN Guest

mayah:
Nii, ja perkele niitä suomalaisia, jotka sossun ja kelan jonossa huutaa kovalla äänellä haukkuen, kuinka suomi on paska maa. Jos tää kerran on niin paska maa, niin mitä helvettiä ne täällä sitten leikkii?



:DDD
Avatar
#169 • • ALIEN Guest

John:P.P.S. Nii ja vittu kun sillon vappuna joskus joukko suomalaisnuoria puukottivat 10 ihmistä turun keskustassa, vitun suomalaiset, kaikki ne on jotakin perkeleen tappajia! Pallit pois! D.D.S.



ja miettikää, jos tämän teon takana olisivat olleet ulkomaalaiset ja mitä siitä olisi aiheutunut muille rehellisille hyvin käyttäytyville "eri värisille" meidän ennakkoluulojen ja ajattelemattomuuden takia, minkä takia heillä ei myöskään ole varaa tössiä niin paljon ajatellen heihin kohdistuvaa vihaa sen jälkeen. Ei suomalaisetkaan ole täydellisiä ja tässä esimerkissähän se taas käy ilmi. (sori huono lauseen rakentelu)
äm

Posts: 2,376

#170 • • äm
Moi!

Onks tää se topikki mis mä voin tulla kertoo et mä vihaan kaikkii ulkomaalaisii?!

T: kotimaalainen


Ps. vähänks mun elämä menee pilalle ku kaikille pitkään täällä asuneille ugulimuguleille on jo myönnetty suomen kansalaisuus ja mä joudun erittelee et millon mä vihaan ulkomaalaisii ja millon niit kotimaalaisii jotka ennen oli ulkomaalaisii.

Mut terkkui kaikille steissin mäkin eteen!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#171 • • Annakins Guest

ALIEN:
(sori huono lauseen rakentelu)



*vink*
Avatar
#172 • • Edited ALIEN Guest

Annakins:
---
ALIEN:
(sori huono lauseen rakentelu)

---


*vink*



"taidankin tästä lähin laittaa koko viestin heittomerkkeihin niin sun ei tartte stressaa liikaa kielioppi virheistä" *nauru*
Avatar
#173 • • Annakins Guest

ALIEN:
---
Annakins:
---
ALIEN:
(sori huono lauseen rakentelu)

---


*vink*

---


"taidankin tästä lähin laittaa koko viestin heittomerkkeihin niin sun ei tartte stressaa liikaa kielioppi virheistä" *nauru*



Mä harjoittelen itsehillintää :) Nauratti vaan toi kommentti tossa lopussa :)
MM

Posts: 215

#174 • • MM kaappimörkö

kuilu ja ponivarkaat:
---
MAkeda:HAluutko tarkan selostuksen mitä ne on tehnyt vai riittääkö, jos sanon, että tyypeillä ei ole mitään käytöstapoja??
---

En HAluu. Mut siis tarkotatsä ny tiettyjä tyyppejä vai ihmistyyppejä??? =D



- olenhymiövati -



Jep jep, tarkoitan ihan somppuja yleensä, en ameriikan neekereitä, enkä ghanalaisia ym..

--
Humppaa ja kuole:)

MM

Posts: 215

#175 • • MM kaappimörkö

mayah:
---
MAkeda:
Tossa mm. viime kesänä siinä neljän aikaan aamuyöstä keskellä viikkoa oli helvetin hauska herätä sihen, että jotkut somput räppää kovaäänisellä omaa pelleilyä ja haukkuen, kuinka suomi on niin paska maa ja suomalaiset on idiootteja tjn. Jos tää kerran on niin paska maa, niin mitä helvettiä ne täällä sitten leikkii? Enempää en kerro tilanteita..

---


*lmao*

No niin, kyllähän tää onkin sitten jo syy vihata ulkomaalaisia. Perkele, että kehtaavat olla hereillä keskellä yötä (ja vielä kunniallisen miehen työaamuna!!!!1!) ja vielä pitää meteliä! Vähintään teloituksen ansaitsisivat.

Ootko sä koskaan kuullu juhannuksesta?



Joo, sori..Sitähän mä tarkoitinkin. JA tämähän oli tietysti ainut tilanne ja tottakai meidän pihalla valkoiset suomalaiset on niitä suurimpia häirikköjä ja sitä rataa.. Vähän väärä paikka olla näköjään mieltä tästä asiasta, joten..

--
Humppaa ja kuole:)

Epailija

Posts: 5,636

#176 • • Epailija Physicist, 2nd class.

äm:
Moi!

Onks tää se topikki mis mä voin tulla kertoo et mä vihaan kaikkii ulkomaalaisii?!

T: kotimaalainen



Tuleeko musta sun vihamies, jos vaiks otan kaksoiskansalaisuuden ja jään Ruotsiin? Entä jos muutan sitten takaisin Suomeen? Entä jos kainalossani olisi ruotsalainen maahanmuutaja?


Ps. vähänks mun elämä menee pilalle ku kaikille pitkään täällä asuneille ugulimuguleille on jo myönnetty suomen kansalaisuus ja mä joudun erittelee et millon mä vihaan ulkomaalaisii ja millon niit kotimaalaisii jotka ennen oli ulkomaalaisii.



Menee tosiaan hankalaksi. Katsotaanpa, pahimmassa tapauksessa joudut pohtimaan vihasuhdettasi kaksoiskansalaisuuden omaavaan henkilöön, jolla on suomenruotsalainen puoliso ja suomalaisia - mutta tummia - lapsia. Vihatako vain yhtä, vai riittääkö vihasta kaikille. Elämme vaikeita aikoja.

Ai niin, milloinkas sinun sukupuusi juuret muuttivat Suomen maantieteelliselle alueelle?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#177 • • Edited ALIEN Guest

MAkeda:
Vähän väärä paikka olla näköjään mieltä tästä asiasta, joten..



Ei nyt ihan vääräkään paikka. Justhan todettiin, etteihän me muukalaiset niin pahoja ollakaan teihin verrattuna :D
John

Posts: 1,384

#178 • • John Lauma
Hassuja tuollaiset jotka ensin laukoavat kovia mielipiteitä, ja sit kun joku on eri mieltä niin itkee että "ei täällä saa olla jotakin mieltä" :D

--
Fancy some cheese, Gromit?

MM

Posts: 215

#179 • • MM kaappimörkö

John:
Hassuja tuollaiset jotka ensin laukoavat kovia mielipiteitä, ja sit kun joku on eri mieltä niin itkee että "ei täällä saa olla jotakin mieltä" :D



Joo,on se hassua..

--
Humppaa ja kuole:)

shaderna

Posts: 157

#180 • • shaderna
Jos jotai vituttaa ulkomaalaiset, ni eipähän häiritse mua yhtää ku ei oo kukaa tullu sanoo mitää. Ja niitakin on jotka vihaa suomalaisii, eikä nekää hirveesti häiritse suomalaisii. Maailma on täynnä kaiken sortin pellejä ja sekopäitä, ihan sama ku ei siit oikeesti tarvii stressaa. Otetaa mielummin chillisti.

--
just tryin` not to give a fuck