Kaksi (lisä)syytä vihata ulkomaalaisia..

192 posts, 10 pages, 44,063 views

N@su

Posts: 77

#1 • • N@su Pieni porsas
Kun on siniset silmät, niin kohta saa punaiset posket..

Tässä tekstissä tulee olemaan niin paljon rumia sanoja että oli parempi sijoittaa
tämä suosiolla häröilyn osa-alueelle.

Olin juuri pääsemässä eroon omasta pienestä sisäisestä rasististani joka yleensä ajatteli että kaikki saatanan elintasopakolaiset voidaan surutta viedä saunan taakse ja ladata täyteen lyijyä.
Kuitenkin nyky-yhteiskunnassa pitää vähintään leikkiä olevansa suvaitsevainen joten niinpä minäkin sitten pyrin poistamaan ennakkoluulojani ja kaveeraamalla ties minkäsorttisten tallaajien kanssa, aidosti ja aloin jopa pitää heistä.
Näin Suomalaisena minultakin löytyy se geeni joka panee olemaan ystävällinen ja ensisijaisesti luottamaan vastaantulijaan. Tämäpä näköjään koituukin tappioksi kohdatessa väkeä jonka perimmäinen lähtökohta on tavoitella omaa hyvinvointia ja mielihyvää, surutta toisten kustannuksella. Kun on totuttu elämään lainaten ja varastaen, ei Suomen rajojen ylittäminen aivopese tätä sakkia.

Tapahtuipa tässä männäiltana että kutsuin joukon juhlijoita kotiini jatkoille. Sinänsä ystävällisesti ja hillitysti käyttäytynyt joukkio tuotti minulle kuitenkin pettymyksen - pettymyksen jonka toteaminen tapahtui vasta tässä hiljattain.

Tämän joukon tapaatte varmaan Säteen 5v. bileissä tai ehkäpä jo ennen sitä katsomassa kuinka legendaarinen Sven Väth hurmaa yleisöään Tavastialla. Niin ja lisäksi jos joku tahtoo ystävällisesti kuivata teitä keltaisella 140x70 froteepyyhkeellä, voitte kiittää nasua. (Ja mä vaan ihmettelen että mitä vittua joku tekee toisen kylpypyyhkeellä klo 0X:00 aamulla, onko tää joku perkeleen hotelli josta varastetaan kaikki saatanan tuhkakupitkin??)

Tästä lähtien joka ikinen neekeri, vinosilmä tai venakko muita rotuja unohtamatta - luotto meni, alempaa kastia olette. Ikävä että saan leimata teidät muutamien edustajienne perusteella, mutta mikä sen parempaa kuin pieni terve ennakkoluuloisuus tästä eteenpäin. Ja jos tämä oli julkinen herjaus (ihmis)kuntaa vastaan, niin sakottakaa vaikka julkiselle paikalle virtsaamisesta, Espoon poliisi hoitanee..

Menen nyt ajamaan pääni kaljuksi ja kaivan vihreän pilottitakkini naftaliinista.. *ehehehe..*

--
No sex causes bad eyes..

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
paskamaiset ihmiset on paskamaisia rodusta riippumatta...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-P

Posts: 4,972

#3 • • -P
Hieman korjailen tuota Hyzenthlayn näkemystä lähinnä sillä vaan, että toki, paskoja ihmisiä on, ei väliä minkä värinen saati minkä näköinen olet, mutta jotkut ns. rodut ovat toisia jollain tapaa ikäviä. Uskon kuitenkin, että nuo ovat selitettävissä sillä, että missä he ovat eläneet, millaiset olot ovat heillä olleet, onko heitä sorrettu jne.

Jokainen on erilainen, ja sen tulisi suurimman osan hyväksyä, koska näin se asian laita on eikä siitä mihinkään pääse.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Claquesous

Posts: 3,206

#4 • • Claquesous viidettä kolonnaa

N@su:

Olin juuri pääsemässä eroon omasta pienestä sisäisestä rasististani joka yleensä ajatteli että kaikki saatanan elintasopakolaiset voidaan surutta viedä saunan taakse ja ladata täyteen lyijyä.
Kuitenkin nyky-yhteiskunnassa pitää vähintään leikkiä olevansa suvaitsevainen joten niinpä minäkin sitten pyrin poistamaan ennakkoluulojani ja kaveeraamalla ties minkäsorttisten tallaajien kanssa, aidosti ja aloin jopa pitää heistä.
Näin Suomalaisena minultakin löytyy se geeni joka panee olemaan ystävällinen ja ensisijaisesti luottamaan vastaantulijaan. Tämäpä näköjään koituukin tappioksi kohdatessa väkeä jonka perimmäinen lähtökohta on tavoitella omaa hyvinvointia ja mielihyvää, surutta toisten kustannuksella. Kun on totuttu elämään lainaten ja varastaen, ei Suomen rajojen ylittäminen aivopese tätä sakkia.



Todella ikävää, että suoraselkäinen Suomen kansalainen joutuu ihan hampaat irvessä suvaitsemaan kaiken maailman manneja, rullahuulia, ryssiä ja vinosilmiä. Elävät vielä meidän verotuloilla sekä vievät duunit ja vielä naiset/miehet!! Siis ihan kauheeta.

Eikä suvaitsemattomuus tai rasismi muuten johdu geeneistä vaan ihan kotikasvatuksesta ja kasvuympäristöstä.



Tapahtuipa tässä männäiltana että kutsuin joukon juhlijoita kotiini jatkoille. Sinänsä ystävällisesti ja hillitysti käyttäytynyt joukkio tuotti minulle kuitenkin pettymyksen - pettymyksen jonka toteaminen tapahtui vasta tässä hiljattain.

Tämän joukon tapaatte varmaan Säteen 5v. bileissä tai ehkäpä jo ennen sitä katsomassa kuinka legendaarinen Sven Väth hurmaa yleisöään Tavastialla. Niin ja lisäksi jos joku tahtoo ystävällisesti kuivata teitä keltaisella 140x70 froteepyyhkeellä, voitte kiittää nasua. (Ja mä vaan ihmettelen että mitä vittua joku tekee toisen kylpypyyhkeellä klo 0X:00 aamulla, onko tää joku perkeleen hotelli josta varastetaan kaikki saatanan tuhkakupitkin??)



Myönnettäköön, että varastaminen on ihan vitusta, mutta sinisilmäisyys kostautuu... Ymmärsin tekstistäsi, että olit kutsunut kotiisi köörin ennestään tuntemattomia ulkomaalaisperäisiä. Tuo ulkomaalainen tausta ei liity mitenkään asiaan vaan tilaisuus tekee varkaan ihan kenestä vaan ja sinun tarjoamasi tilaisuus oli liian hyvä. Tuntemattomiin ihmisiin kannattaa luottaa ihan vain tiettyyn rajaan asti vaikka olisivat oransseja.



Tästä lähtien joka ikinen neekeri, vinosilmä tai venakko muita rotuja unohtamatta - luotto meni, alempaa kastia olette. Ikävä että saan leimata teidät muutamien edustajienne perusteella, mutta mikä sen parempaa kuin pieni terve ennakkoluuloisuus tästä eteenpäin. Ja jos tämä oli julkinen herjaus (ihmis)kuntaa vastaan, niin sakottakaa vaikka julkiselle paikalle virtsaamisesta, Espoon poliisi hoitanee..



Niin suomalainen valkoihoinen (ruåttalaisia, venäläisiä sekä saamelaisia ei lasketa) herrakansa ei koskaan varasta taikka valehtele. Minutkin on romani ryöstänyt, mutta en ole kärkkäästi leimaamassa koko kansaa kykenemättömiksi rehellisyyteen tai vaihda katua aina nähdessäni romaninaisia kansallispuvuissaan.

Älä siis anna yksittäisen kokemuksen muuttaa suhtautumistasi erilaisen etnisen taustan omaaviin ennakkoluuloiseksi ja ahdasmieliseksi.

--
32. of December

Baby-G

Posts: 377

#5 • • Baby-G
no huoh...
N@su

Posts: 77

#6 • • N@su Pieni porsas
Ihan asiaa puhut mikkihiiri, vituttaa vaan kuin pientä oravaa.

Ainoa mikä minua tässä lopulta ottaa päähän on se että liput ei suinkaan ollut näkyvissä, esim. lojuneet pöydällä, vaan olivat kirjoituspöydän laatikossa. Tämä jo kuvastaa mentaliteettiä että käydään läpi toisen kamat. Ois täällä kämpässä ollu 40t arvosta tietotekniikkaakin pölliä..

--
No sex causes bad eyes..

Saara

Posts: 1,954

#7 • • Saara #2970
Tosissaan... maailmassa on ihmisiä jotka on enemmän/vähemmän paskamaisii, mut ikävä et sulle on käyny näin.... Itelläni on muutama huono kokemus paskamaisista immeisistä, en nyt tajunnu et minkälainen sulla, mutta tavallaan ymmärrän sinua.

En silti halua kaikkia ulkomaalaisia leimata paskamaisiksi.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

teemut

Posts: 40

#8 • • teemut
Niin kyllähän niitä tyyppejä riittää joka rodussa, jotka ei tajua sellaista asiaa kuin \”älä ota toisen omaisuutta\”. Valitettavasti mullakin on kokemusta kotibileistä, joista katosi cd:itä, kännyköitä ja kaiken lisäks mun käytetyt ja varmaan aika hikiset kengät (!).
Claquesous

Posts: 3,206

#10 • • Claquesous viidettä kolonnaa

TT:

mun käytetyt ja varmaan aika hikiset kengät (!).



Viedään ne tuhkatkin pesästä

--
32. of December

$

Posts: 1,802

#11 • • $ Destination weekend!
Runsaspigmenttisistä ystävistämme ei toistaiseksi ole ollut harmia minulle. Sen sijaan suomalaiset känniläiset ovat aiheuttaneet enempikin uhkaavia/vittumaisia tilanteita. Toistaiseksi en ole joutunut tappeluun/mitään viety.*koputtaa puuta*

Inhottavaa toki kun omaisuutta viedään noinkin törkeästi.

Syy on kulttuuri-ja tuloerot.
Avatar
#12 • • greenie Guest
Jumalauta, toverit!

Tästä mä oon puhunut teille jo aiemmin. On aika tehdä nyt jotain näile ”ulkomaalaisille”. Perkele, tänne...

Huh, yksinkertaisesti sanottuna: olet idiootti.

On ikävää, että sun tavaroita pöllittiin, mutta turha sen pohjalta on yleistyksiä tehdä. Erityisen typerää on yrittää tehdä tästä jotain kansallista piirrettä, että sun liput lähti sen takia, että olit ”sinisilmäinen suomalainen”. Suosittelen, että teet rikosilmoituksen välittömästi ja hoidat asian kuntoon. Kaiketi sentään tiedät, että keitä sun kotona on ollut?
Avatar
#13 • • ALIEN Guest
kuulkaas apinat... jokaisesta maasta löytyy vähintään kaksi syytä vihata ihmistä, et totaaaa... elämä on laiffiii sanoi Gandhi... *vink*
kilobitti

Posts: 2,419

#14 • • kilobitti 1-2-3 techno

Angelus:
Hieman korjailen tuota Hyzenthlayn näkemystä lähinnä sillä vaan, että toki, paskoja ihmisiä on, ei väliä minkä värinen saati minkä näköinen olet, mutta jotkut ns. rodut ovat toisia jollain tapaa ikäviä.



Korjaan; jotkut kulttuurit ovat toisia jollain tapaa ikävämpiä. Ihmisen rotu ei tiettävästi liiity millään tavalla tämän pontentiaaliin ryhtyä rikolliseksi tms.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

vaavu

Posts: 1,324

#15 • • vaavu vara-vana
Nättiä logiikkaa.

Niin joo, meilläkin on kerran ollut himahengailut josta lähti tavaraa mukana. Ja sen yhden kerran joku varasti loppuunmyydyn Unityn lipun pöydästä, jossa kaikki tunsivat toisensa! Nyt voinkin hyvällä syyllä sanoa että kaikki suomalaiset pitäisi viedä saunan taakse ja ampua. On se jämpti niin!
leenuliinu

Posts: 1,022

#16 • • leenuliinu Kenen kaveri
Eipä voisi juuri milläin tavoin vähempää kunnioitusta kirjoittajaansa kohtaan herättää monenkaanlainen threadi.

Miksi helvetissä kukaan kutsuu sattumanvaraista väkeä kotiinsa?

Ai joo, \”hyvän\” tekosyyn saamikseksi rasismille, tottakai..

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

N@su

Posts: 77

#17 • • N@su Pieni porsas
No leenuliinu ja kuilu, arvasinhan minä että jotkut kakarat tarttuu otsikkoon, vähän niinkuin kala onkeen. Kun ei ole sietokykyä eikä malttia vaan pelkkä teiniangsti, arvaten saattaa vastausten tason. Ensin kannattaa kasvaa isoksi ja sitten vasta opetella ymmärtämään elämän ironia - pahatkin asiat voidaan sanoa kääntäen, jopa vitsaillen.
Taas kerran, oppia ikä kaikki.

--
No sex causes bad eyes..

keisha

Posts: 1,394

#18 • • keisha bullet with butterfly wings

N@su:
No leenuliinu ja kuilu, arvasinhan minä että jotkut kakarat tarttuu otsikkoon, vähän niinkuin kala onkeen.


Siks kannatti laittaa kakaramainen otsikko kakaramaiseen kirjoitukseen.

Kun ei ole sietokykyä eikä malttia vaan pelkkä teiniangsti, arvaten saattaa vastausten tason. Ensin kannattaa kasvaa isoksi ja sitten vasta opetella ymmärtämään elämän ironia - pahatkin asiat voidaan sanoa kääntäen, jopa vitsaillen.
Taas kerran, oppia ikä kaikki.


Heh, tää kappale menee taas sarjaan ”sankäänteillä yritetään sanoa jotain tekoälykästä mutta onnistutaan saamaan aikaan pelkkää höpötystä ja tekemään kirjoittajastaan typerän”.

ensimmäisestä postauksesta: Onpa mahtava mielipide ja hienosti perusteltu.*justjoo*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Heh, tää kappale menee taas sarjaan ”sankäänteillä yritetään sanoa jotain tekoälykästä



miks kukaan yrittäisi sanoa mitään tekoälykästä? ....*nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#20 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Voi voi sua N@su.

Olen monta kertaa todistanut tälläisiä tapauksia kun esim. Herra X:ltä varastetaan klubissa tavaraa taskusta vuoden sisään 10kertaa josta yhden kerran tavara löytyy esim. venäläiseltä. Näin hirveemmin ajatellen Herra X päättelee siitä että kaikki varkaat ovat myös venäläisiä.

Pohdittiin Ystäväni kanssa tätä aihetta viimeksi eilen hyvin monta tuntia, emmekä oikeastaan löytäneet mitään selvää vastausta.

Erot on vain kasvatuksesta ja satoja vuosia vanhojen sotien syytä. Oletteko kuulleet koskaan venäläisten versiota esim. talvisodasta tai jatkosodasta. Pitää muistaa että kaikilla on omat tarinansa ja puolensa. Ehkä ei teidän äitinne eikä isänne, mutta muistatte varmaan kadulla kävellessä mummin tai vaarin sanoneen jotain tän tapaista ”perkele kun tänne tulee näitä ryssiä” Tai muuta vastaavaa. Ilman omaa mielipidettäsi kehittyy melkein vaistomainen tapa että venäläiset on pahoja, vaikka he eivät välttämättä ole sinulle tehneet henkilökohtaisesti mitään.

Muutin venäjältä vuonna 1991 suomeen esimmäisten paluumuuttajien joukossa. Paluumuuttaja=joku läheisestä suvusta on tullut aikanaan suomesta. Tässä tapauksessa minun vaarini oli suomalainen joka tosin muutti venäjälle perheensä kanssa jo 3vuotiaana. Ette voi kuvitellakkaan miten hauska minun lapsuus on ollut kun olin ainoa venäläinen pihlajamäessä. Itse en ole varastanut enkä koskaan edes tapellut kenenkään kanssa, mutta en jaksa edes laskea kuinka monta kertaa meidän parveke oli aamulla täynnä rikkoutuneita kananmunia, tölkkejä ja muuta roskaa. Kuinka monta kertaa minut on potkittu mustelmille kun minä olen vain kävellyt ns. pihliksen pahisten ohi.

Ja tämänkin jälkeen minä olen ällistynyt asiasta, että venäläiset ei vihaa lainkaan suomalaisia, siis venäjällä asuvat. Tottakai täällä asuvista venäläisistä suurikin osa vihaa yhtä paljon kun tekin keskimäärin meitä. Mutta minä olen ainakin ymmärtänyt että sille ei vaan voi mitään ja että tälläinen asia ei hetkessä katoa. On hyvin mahdollista että meidän lapsenlapsetkin vielä tappelee ja huutelee toisilleen ”ryssää” ja ”4uhnaa”.

Yrittäkää ihmiset ymmärtää ja miettikää omillakin aivoilla asiaa.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?