Tässä tekstissä tulee olemaan niin paljon rumia sanoja että oli parempi sijoittaa
tämä suosiolla häröilyn osa-alueelle.
Olin juuri pääsemässä eroon omasta pienestä sisäisestä rasististani joka yleensä ajatteli että kaikki saatanan elintasopakolaiset voidaan surutta viedä saunan taakse ja ladata täyteen lyijyä.
Kuitenkin nyky-yhteiskunnassa pitää vähintään leikkiä olevansa suvaitsevainen joten niinpä minäkin sitten pyrin poistamaan ennakkoluulojani ja kaveeraamalla ties minkäsorttisten tallaajien kanssa, aidosti ja aloin jopa pitää heistä.
Näin Suomalaisena minultakin löytyy se geeni joka panee olemaan ystävällinen ja ensisijaisesti luottamaan vastaantulijaan. Tämäpä näköjään koituukin tappioksi kohdatessa väkeä jonka perimmäinen lähtökohta on tavoitella omaa hyvinvointia ja mielihyvää, surutta toisten kustannuksella. Kun on totuttu elämään lainaten ja varastaen, ei Suomen rajojen ylittäminen aivopese tätä sakkia.
Tapahtuipa tässä männäiltana että kutsuin joukon juhlijoita kotiini jatkoille. Sinänsä ystävällisesti ja hillitysti käyttäytynyt joukkio tuotti minulle kuitenkin pettymyksen - pettymyksen jonka toteaminen tapahtui vasta tässä hiljattain.
Tämän joukon tapaatte varmaan Säteen 5v. bileissä tai ehkäpä jo ennen sitä katsomassa kuinka legendaarinen Sven Väth hurmaa yleisöään Tavastialla. Niin ja lisäksi jos joku tahtoo ystävällisesti kuivata teitä keltaisella 140x70 froteepyyhkeellä, voitte kiittää nasua. (Ja mä vaan ihmettelen että mitä vittua joku tekee toisen kylpypyyhkeellä klo 0X:00 aamulla, onko tää joku perkeleen hotelli josta varastetaan kaikki saatanan tuhkakupitkin??)
Tästä lähtien joka ikinen neekeri, vinosilmä tai venakko muita rotuja unohtamatta - luotto meni, alempaa kastia olette. Ikävä että saan leimata teidät muutamien edustajienne perusteella, mutta mikä sen parempaa kuin pieni terve ennakkoluuloisuus tästä eteenpäin. Ja jos tämä oli julkinen herjaus (ihmis)kuntaa vastaan, niin sakottakaa vaikka julkiselle paikalle virtsaamisesta, Espoon poliisi hoitanee..
Menen nyt ajamaan pääni kaljuksi ja kaivan vihreän pilottitakkini naftaliinista.. *ehehehe..*