Platinum+ vs. Klubitus

297 posts, 15 pages, 96,823 views

-P

Posts: 4,972

#62 • • -P

trolli:
Platinum on tosikko-nörteille, klubbari ihku-plur-fiilistelijöille.



ja sähän olet niin paljon plattaria käyttänyt että voit hyvällä omatunnolla sanoa että ovat ns. ”tosikkonörttejä”?. Ainoa mikä erottaa klubbarin ja plattarin on monipuolisuus. plattari on tarkoitettu vain forumiksi, kuin klubbarissa voi tehdä paljon muutakin

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Bishop Henrik

Posts: 135

#63 • • Bishop Henrik
Toinen tykkää tytöstä ja toinen äidistä! Minä tykkään klubituksesta!*jiihaa*

--
fucking hostile...

OCS

Posts: 1,828

#64 • • OCS

trolli:
Platinum on tosikko-nörteille, klubbari ihku-plur-fiilistelijöille.



Muahaha! :P Toivottavasti nick pitää tässä suhteessa paikkansa.

Itse käytän kumpaakin. Piste.
Jukka I

Posts: 155

#65 • • Jukka I

trolli:
Platinum on tosikko-nörteille, klubbari ihku-plur-fiilistelijöille.



Kyllä tän vois _erittäin_ karkeana yleistyksenä allekirjoittaa.

Veikkaisin kuitenkin että valtaosa ihmisistä sijoituu jonnekin noiden ääripäiden väliin.

t. tosikko-nörtti, joka osaa silti innostua hyvästä musiikista ja bileistä *jiihaa*
Avatar
#66 • • yana Guest

trolli:
Platinum on tosikko-nörteille, klubbari ihku-plur-fiilistelijöille.



heh.

nimen omaan ”fiilistelijoille”
taalla jengi jaksaa tekopyhasti huudella pluria ja ihkua ja yokottavan sopoja plursmileyta joka valiin, mutta todellisuudessa plur on paljon syvemmalla kuten varmaan itsekin tajuat. ja trust me, ei taalla ole sita yhtaan sen enempaa kuin platinumissa.

[muokattu 27.1.2004 13:42]
-P

Posts: 4,972

#67 • • -P

yana:
---
trolli:
Platinum on tosikko-nörteille, klubbari ihku-plur-fiilistelijöille.

---


heh.

nimen omaan ”fiilistelijoille”
taalla jengi jaksaa tekopyhasti huudella pluria ja ihkua ja yokottavan sopoja plursmileyta joka valiin, mutta todellisuudessa plur on paljon syvemmalla kuten varmaan itsekin tajuat. ja trust me, ei taalla ole sita yhtaan sen enempaa kuin platinumissa.

[muokattu 27.1.2004 13:42]



tohon voi lisätä että se plur kyllä hävisi aikoja sitten ja nykyään moni vaan plurahtelee ilman sitä sen suurempaa tuntemusta mitä se ylipäätänsä tarkoittaa

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Karski

Posts: 6,049

#68 • • Karski Pomon kätyri

Angelus:
tohon voi lisätä että se plur kyllä hävisi aikoja sitten ja nykyään moni vaan plurahtelee ilman sitä sen suurempaa tuntemusta mitä se ylipäätänsä tarkoittaa



Ei se oo hävinny, se on vaan incognito
ja välttelee turhaa julkisuutta. ;)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#69 • • yana Guest

(_I_):
Ei se oo hävinny, se on vaan incognito
ja välttelee turhaa julkisuutta. ;)



taa oli varsin hyvin sanottu :)
-P

Posts: 4,972

#70 • • -P

(_I_):
---
Angelus:
tohon voi lisätä että se plur kyllä hävisi aikoja sitten ja nykyään moni vaan plurahtelee ilman sitä sen suurempaa tuntemusta mitä se ylipäätänsä tarkoittaa

---


Ei se oo hävinny, se on vaan incognito
ja välttelee turhaa julkisuutta. ;)



heh, pakko tossa yhtyä yanaan että ei huonommin ilmaistu ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Homegrove

Posts: 2,102

#71 • • Homegrove Further
Tätä tulee lähinnä luettua, Plattarilla olen aktiivisempi. Täällä kun tuo proge/ house/ tekno-linja on aika paitsiossa ja musiikki on kuitenkin mulle se tärkein juttu.

Vähän kyllä vituttaa se että olen tänne kaksi miksaustani laittanut ja molempia on ihan vitusti ladattu mutta täällä olen saanut tasan yhden palautteen verrattuna Platinumin vähintään kahteenkymmeneen per mix.

--
Forward thinking house music

-P

Posts: 4,972

#72 • • -P

Homegrove:
Tätä tulee lähinnä luettua, Plattarilla olen aktiivisempi. Täällä kun tuo proge/ house/ tekno-linja on aika paitsiossa ja musiikki on kuitenkin mulle se tärkein juttu.

Vähän kyllä vituttaa se että olen tänne kaksi miksaustani laittanut ja molempia on ihan vitusti ladattu mutta täällä olen saanut tasan yhden palautteen verrattuna Platinumin vähintään kahteenkymmeneen per mix.



tuo on kyllä totta, yleensä plattarilla saa palautetta rutkasti, kun täällä yleensä joutuu kysymään palautetta moneen otteeseen

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

blender

Posts: 2,552

#73 • • blender Arcade | KAIKU

Angelus:
---
Homegrove:
Tätä tulee lähinnä luettua, Plattarilla olen aktiivisempi. Täällä kun tuo proge/ house/ tekno-linja on aika paitsiossa ja musiikki on kuitenkin mulle se tärkein juttu.

Vähän kyllä vituttaa se että olen tänne kaksi miksaustani laittanut ja molempia on ihan vitusti ladattu mutta täällä olen saanut tasan yhden palautteen verrattuna Platinumin vähintään kahteenkymmeneen per mix.

---


tuo on kyllä totta, yleensä plattarilla saa palautetta rutkasti, kun täällä yleensä joutuu kysymään palautetta moneen otteeseen



toi varmaan kyl riippuu siitä genrestä, ei viititä antaa palautetta jos ei tykätä musatyylistä, kyl mäkin imen aina jonku proge setin kun kuuntelen mihin suuntaan se menee, tai yleesä en oikee tienny ees mitä se on TARKALLEEN...

ja tääl tosiaan polkka setillä tulee toista sivua palautetta, kun taas plattarilla alle 10, siinä se juttu varmaan on tosiaan että polkkagenreläisiä täl puolen on enemp jai proge/house/teknoo tuol plattaris... tai sit se on just muokkautunu sellaseks että tänne laitetaa polkkaa vaikka tääl käviskin samat heput kun plattaris, puhun siis vaan ”enemmistöistä” ja en väitä et täält ei mitää softimpaa sit löytyis *hymy*
Nicsu

Posts: 199

#74 • • Nicsu black shadow
jos sen joku täytyy olla niin kyl se klubbari on ehdottomasti*nauru*

--
"Verrattuna moniin lääkäreiden määräämiin lääkkeisiin marihuana on suhteellisen haitaton lääke"
Lääketieteen professori Donald Abrams Kalifornian yliopisto.

OCS

Posts: 1,828

#75 • • OCS
Ja tähän aiheeseen vielä lisäisin, että katsokaa ulkomaisia foorumeita! Onneksi nämäkin kaksi on pidetty suht\' hillittyinä ja selkeinä, mutta ulkomaiset keskustelupalstat ovat hirveää katsottavaa.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#76 • • Jussi Soro choon!

OCS:
Ja tähän aiheeseen vielä lisäisin, että katsokaa ulkomaisia foorumeita! Onneksi nämäkin kaksi on pidetty suht' hillittyinä ja selkeinä, mutta ulkomaiset keskustelupalstat ovat hirveää katsottavaa.


Jep, pahimillaan foorumit menevät tasolle, jossa jokaisessa topikissa on vain yksi vastaus: ”This post doesn't belong here -moderators” ja lukko.
trolli

Posts: 744

#77 • • trolli

Angelus:
ja sähän olet niin paljon plattaria käyttänyt että voit hyvällä omatunnolla sanoa että ovat ns. ”tosikkonörttejä”?


reläks philip, mielipiteitä voi esittää myös ns ulkopuolisin silmin, ja ei-plattari-aktiivina voin sanoa että aika monella siellä on liian tiukat kalsarit jalassa.
OCS

Posts: 1,828

#78 • • OCS

JussiS:
Jep, pahimillaan foorumit menevät tasolle, jossa jokaisessa topikissa on vain yksi vastaus: ?This post doesn\'t belong here -moderators? ja lukko.



Useasti replyjä on todella nihkeästi, ja jutun taso on useasti tyyliin ?minä olen tätä mieltä?, eikä suinkaan mitään rakentavaa keskustelua. Toiseksi kuvien käyttöä signatureissa ei aina rajoiteta juuri yhtään, eikä signaturen kokoa muutenkaan. Seuraavassa esimerkkejä, mitkä suorastaan hyppii silmille:

ivibes2004logo.jpg

84218.jpg
77889.jpg

sigrush.jpg

Mmm, kyllä noissa silmä lepää.
DiamonDie

Posts: 676

#79 • • DiamonDie mediahippi

OCS:
Ja tähän aiheeseen vielä lisäisin, että katsokaa ulkomaisia foorumeita! Onneksi nämäkin kaksi on pidetty suht\' hillittyinä ja selkeinä, mutta ulkomaiset keskustelupalstat ovat hirveää katsottavaa.



Njaa. Minusta esimerkiksi Digitally Importedin foorumi on ihan kiva. Pyörii vBulletinin päällä, simppeli ja selkeä ulkoasu. Sinne voi postata kuvia, mutta ei signatureihin, onneksi.

Huumeista puhutaan aika paljon, periaatteessa niitä threadeja usein lukitaan, mutta käytännössä monet threadit pysyvät pitkään auki. Muutenkaan threadeja ei yleensä lukita, paitsi filesharingista, DI-radion nauhoittamisesta ja muusta vastaavasta puhuminen on kielletty. Niin ja uusien sääntöjen mukaan myös politiikka- ja uskontoaiheiset keskustelut ovat pannassa, tosin eipä niitä varmaan moni täällä kaipaisi.

Suurin osa kirjoittelijoista on trancen kuuntelijoita, mutta löytyy myös paljon house/psy/tekno/breaks/chillout-tyyppejä. Musiikki-aiheisia foorumeita siellä on useampia, esimerkiksi lähinnä DJ:ille tarkoitettu alue ja paikka missä voi kysellä biisitunnistuksia. Monessa suhteessa DI voittaa mielestäni sekä Klubbarin että Plattarin, mutta toisaalta siellä ei voi paikallisista bileistä/artisteista jutella samalla tavalla, minkä takia Klubituksella on etulyöntiasema.
Saara

Posts: 1,954

#80 • • Saara #2970
Omasta mielestäni Klubitus on ihmisystävällisempi kuin Platinum, jossa en ole vieraillut moneen viikkoon. Muutenkin Klubitus on jollain tavalla paljon mukavampi kuin plattari.... En vain koskaan ole ”oppinut” käyttämään Plattaria....

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.