Platinum+ vs. Klubitus

297 posts, 15 pages, 96,891 views

Keniro

Posts: 369

#121 • • Keniro
Noniin, tein tänne toisen samanlaisen topikin kun en löytänyt plattari aiheista topikkia mistään joten se mun tekemä voidaan suosiolla poistaa *blush*.

Niin no mun mielestä klubitus on ainakin paljon selkeempi ja täälä on paljon aktiivisempaa porukkaa ja keskustelu sujuu jokseenkin paljon paremmin. Sitten tuntuu kun että plattarilla olis kaikki saman proge tyylisuunnan vannoutuneita suosijoita eikä muille jää pahemmin sanottavaa, no emt mutta klubitus hallitsee! *piis*
:D

Posts: 3,707

#122 • • :D

Keniro:
Sitten tuntuu kun että plattarilla olis kaikki saman proge tyylisuunnan vannoutuneita suosijoita



No parempi vaan, että polkkahirmut on klubituksessa enimmäkseen.
noena

Posts: 3,138

#123 • • noena first breath after coma
en oo edes varmaan koskaan käynytkään plattarissa? *ding* *nauru*
klubbari se olla pitää.. *iloinen*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Keniro

Posts: 369

#124 • • Keniro

diffas:
---
Keniro:
Sitten tuntuu kun että plattarilla olis kaikki saman proge tyylisuunnan vannoutuneita suosijoita

---


No parempi vaan, että polkkahirmut on klubituksessa enimmäkseen.



Niin no kun itekkin tykkään enemmän polkasta niin hyvä näin.. En vaan tie ees että mitä teen plattarissa joten kelailen että pitäsköhän poistaa se tili sieltä. *täh*
Jone

Posts: 8,258

#125 • • Jone Archibald Haddock

diffas:
---
Keniro:
Sitten tuntuu kun että plattarilla olis kaikki saman proge tyylisuunnan vannoutuneita suosijoita

---

No parempi vaan, että polkkahirmut on klubituksessa enimmäkseen.



Joo, tässä on asia josta oon aivan samaa mieltä.

*sydän* ”Polkkahirmu” and proud of it *sydän*
Coon--

Posts: 640

#128 • • Coon-- 5,2 mmol/l
mä oon valintani tehnyt... voit päätellä sen siitä missä tätä luet *hih*
Rocca

Posts: 3,064

#129 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Valitettavasti Klubitus vie pitemmän korren.... Platinum on SEKAVA... klubbarissa on kaikki juuri silleen kuin haluunkin... *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#130 • • djmg Guest

UnityF:
*jiihaa*klubbari jyrää ja lujaa*jiihaa*



todellakin!!!!!!! *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
*pahis*
Jone

Posts: 8,258

#131 • • Jone Archibald Haddock
Klubbarin ”jyrääminen” on kyllä lähiaikoina osoittanut hyytymisen merkkejä siinä mielessä, että suuren suosion myötä käyttäjien itsenstä tuottaman sisällön laatu on laskenut kuin lehmän häntä.
ville

Posts: 3,780

#132 • • ville olen oikeasti ujo

Jone:
Klubbarin ”jyrääminen” on kyllä lähiaikoina osoittanut hyytymisen merkkejä siinä mielessä, että suuren suosion myötä käyttäjien itsenstä tuottaman sisällön laatu on laskenut kuin lehmän häntä.



Rohkenen olla eri mieltä ...

Sisällössä on aina ollut tuubaa, mutta nyt sitä on suhteessa enemmän sillä tuuban postaajien määrä on kasvanut. Sisällöllinen laatu on siis mielestäni about samaa tasoa mutta asiallisen/asiattoman suhdeluku on muuttunut.

Voisi kai sanoa, että klubitus osoittaa tällaisenaan mihin johtaa tilanne jossa forumia moderoidaan hyvin vähän, kun taas platinum on esimerkki forumista jota moderoidaan erittäin rankasti.

Olen aina ollut sitä mieltä että plattarin linja on parempi, nyt vaan sen huomaa erittäin selvästi =)
Keniro

Posts: 369

#133 • • Keniro

Jone:
---
diffas:
---
Keniro:
Sitten tuntuu kun että plattarilla olis kaikki saman proge tyylisuunnan vannoutuneita suosijoita

---

No parempi vaan, että polkkahirmut on klubituksessa enimmäkseen.

---


Joo, tässä on asia josta oon aivan samaa mieltä.

*sydän* ”Polkkahirmu” and proud of it *sydän*



Joten Klubitus jyrää!
gerry

Posts: 979

#134 • • gerry
Itse tykkään platinum asiantuntevista ihmisistä.... Eli plattarilta saa todella hyviä teknisiä vinkkejä geariin, softiin ymym....


Jos taas lämmintä klubihenkeä haetaan niin Klubitus on kyl tosi mahtava paikka... En ole täällä YHTEENKÄÄN epämukavaan ihmiseen tutustunut:D

--
by B.C.S

florx

Posts: 532

#135 • • florx

ville:
platinum on esimerkki forumista jota moderoidaan erittäin rankasti.

Olen aina ollut sitä mieltä että plattarin linja on parempi, nyt vaan sen huomaa erittäin selvästi =)


Täysin samaa mieltä. Mielestäni tiukka moderointi on loppujenlopuksi kaikkien eduksi ja hyödyksi. Harmi vaan, että suurin osa ei halua edes ajatella asian olevan noin.
vaavu

Posts: 1,324

#136 • • vaavu vara-vana

des:
pöh, verratkaa:

http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=14316
ja
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=25786&sivu=1



Ehkä se kertoo myöskin siitä, että platinumin porukka käy vähemmän tuontyyppisissä tapahtumissa. Samassa ajassa platinumille oli kertynyt enemmän palautetta Sven Väthin keikasta kuin mitä klubitukseen.

Ja ei se määrä, vaan se laatu. Itse ainakin preferoin analysoivaa ja erittelevää palautetta pelkän hymiöhelvetin sijaan.
blender

Posts: 2,552

#138 • • blender Arcade | KAIKU

dark-raver:

platinum en enemmän ”avarakatseinen” kun taas klubitus pyörii pitkälti hardi kaman ympärillä.
toivottavasti edes joku saa näin sekavasta tekstistä selvää *hymy*



Mun mielest avarakatseisuus kyl ei oo sitä platinumia, ainakin ennen polkkaa dissattiin maasta taivaaseen... nyttemmin polkka biisit saa sen 0-3 kommenttia, se on kyllä parempi ku pelkkä ”polkka on paskaa” x 100

Ja taas klubituksella mun näkemyksen mukaan polkka saa paremmin palautetta mutta ei kyllä näy sellaistakaan että ”ai tää onki kixuu mix vitus sä tän tänne laitoit” palautteita..

tosin palautteen taso tyyliin:

klubitus: vitun jees *nauru* *sydän* *piis* *vink* *sydän* *plur*

platinum: 25000Hz kohdilta equa -5dB

*piis*

[muokattu 21.5.2004 20:57]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#139 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, kyllä mitä olen platinumilla käynyt, niin polkkaa on dissattu. On se hankalaa meille, jotka tykkäävät kaikesta konemusasta! *plur*

Ja mä kyllä nautin klubielämäni mieluummin ihqpluristeluna kuin vakavana konemusiikin diggaamisena *nauru* Näin kärjistäen. Maailma on ihan tarpeeksi masentava ja kurja muutenkin.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anthocyan

Posts: 1,511

#140 • • anthocyan Kohti valoa...
Täällä kaikki on vähän kuin yhtä perhettä! *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-